Geweldig he? Hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan. Kost geen drol, hopen lol.quote:Op maandag 1 januari 2007 06:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Damnit... de buren waren met Carbid aan het schieten... die hadden er zin in, waren om 22:00 uur al begonnen ofzo... rond twaalven hadden ze de techniek onder de knie, toen gingen bij iedere knal bij een aantal auto's het alarm af
Als het een beetje meezit kunnen we over 3 maanden al feest vieren.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig nieuwjaar over 4 maanden kampioensfeest ?
Dat had Danny Buijs moeten zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig. Hoewel ik Ibi onterecht vind. Daar had ik Demi de Zeeuw eigenlijk verwacht (niks ten nadele van Ibi hoor)
Jij kan in de toekomst kijken? Hopelijk krijg je gelijkquote:Op maandag 1 januari 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar een alleszeggende uitslag, PSV heerste in 2007 met harde hand. Zonde, maar je kunt er niet omheen.
Niet zo brutaal.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst kijken? Hopelijk krijg je gelijk![]()
Je bent gewoon jaloers op PSVquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:56 schreef ErikT het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2007 is dat PSV Arsenal 2 keer verslaat
Sneijderquote:Op maandag 1 januari 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat had Danny Buijs moeten zijn.
En verder Sneijder voor Simons en Leonardo voor Koné.
Maar een alleszeggende uitslag, PSV heerste in 2007 met harde hand. Zonde, maar je kunt er niet omheen.
Vind je? Ik denk dat het meer is dat de andere clubs en ajax het laten afweten dan dat PSV echt met harde hand heerst.quote:
Bron: PSV Netwerkquote:'Chelsea heeft deel rechten Salcido, Mexicaan droomt van Engeland'
Volgens de eigenaar van zijn oude club Chivas zou Chelsea bij de transfer van Salcido naar PSV 20% van de transferrechten hebben verkregen. De Engelse club heeft daarmee de eerste optie op aankoop verkregen, zo meldt de Mexicaanse krant Notiver. De Mexicaan geeft zelf aan te dromen van een transfer naar Engeland in de zomer of over anderhalf jaar. Maar eerst wil hij kampioen worden met PSV, iets dat hem in Mexico nog niet gelukt is. Zijn doelstelling voor 2006 heeft hij allemaal gehaald. Zijn doelstellingen voor 2007 zijn nu eerst het kampioenschap met PSV en vervolgens eventueel een transfer naar de Premier League, maar ook Spanje en Italie wil hij niet uitsluiten.
Wat is daar zo raar aan dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:01 schreef Neoktheone het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
[..]
Bron: PSV Netwerk
Zou wel raar zijn, daar hij nog maar een paar maandjes bij PSV zit, dus of het helemaal waar is betwijfel ik.
Ik vind het raar dat je binnen een paar maanden al verkondigt dat je hoopt na het seizoen te vertrekken. Dat ze al snel vertrekken is jammer, maar logisch. Maar je snijdt jezelf toch aardig in de vingers als je binnen een half jaar al roept dat je hoopt na het seizoen alweer te vertrekken, zonder dat er ook maar een bod is geweest. Hij zegt het weliswaar wat genuanceerder, maar het komt hier toch wel op neer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan dan?![]()
Het is heel normaal dat spelers van kleinere clubs binnen een jaar weer vertrekken als ze de kans krijgen zich te verbeteren. Wees blij dat hij iig nog een langjarig contract heeft waar (hopelijk) geen vastgelegde transfersom in staat, kan je iig nog een smak geld vragen.
Hij spreekt gewoon ambitie uit, niets mis mee. Hij is ook niet meer de jongste en is duidelijk niet van plan om de rest van zijn carriere bij PSV te blijven. Misschien dat het niet al te tactisch is tegenover je trainer en de supporters maar daar zou ik eerlijk gezegd zelf ook schijt aan hebben als puntje bij paaltje komt. Ik denk dan ook niet dat hij zichzelf in de vingers snijdt met zo'n uitspraak. Wat wil Koeman doen, hem uit de selectie zetten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je binnen een paar maanden al verkondigt dat je hoopt na het seizoen te vertrekken. Dat ze al snel vertrekken is jammer, maar logisch. Maar je snijdt jezelf toch aardig in de vingers als je binnen een half jaar al roept dat je hoopt na het seizoen alweer te vertrekken, zonder dat er ook maar een bod is geweest. Hij zegt het weliswaar wat genuanceerder, maar het komt hier toch wel op neer.
ojeequote:2/1/2007 - PSV spreekt met Ankaraspor over Wederson
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat PSV inmiddels contact heeft opgenomen met het Turkse Ankaraspor over de mogelijkheid de Braziliaanse linksback Wederson over te nemen. PSV zou hem willen huren voor de rest van het seizoen met optie tot koop. Of de Turkse club daarmee akkoord wil gaan is maar de vraag. Onlangs mislukte een transfer van Wederson naar Galatasaray vanwege de transfersom die Ankaraspor vroeg.
laat onderkant maar weg. We staan gewoon hoog in de Europese ranglijst dus we draaien minimaal goed mee in de subtop.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon ambitie uit, niets mis mee. Hij is ook niet meer de jongste en is duidelijk niet van plan om de rest van zijn carriere bij PSV te blijven. Misschien dat het niet al te tactisch is tegenover je trainer en de supporters maar daar zou ik eerlijk gezegd zelf ook schijt aan hebben als puntje bij paaltje komt. Ik denk dan ook niet dat hij zichzelf in de vingers snijdt met zo'n uitspraak. Wat wil Koeman doen, hem uit de selectie zetten?Wat willen de supporters doen, hem uitjouwen?
Zo ja, dan weet je zeker dat hij z'n best gaat doen om te vertrekken, misschien zelfs wel naar een mindere club als PSV.
Het is misschien als supporter niet leuk om te horen dat je spelers hogerop willen maar dat is nou eenmaal de realiteit bij PSV. PSV is op zijn best (onderkant?) Europese subtop en spelers willen nou eenmaal naar de top.
Klopt, maar ik heb liever dat hij dat op een Farfan, Alex, Gomes manier zou doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon ambitie uit, niets mis mee. Hij is ook niet meer de jongste en is duidelijk niet van plan om de rest van zijn carriere bij PSV te blijven. Misschien dat het niet al te tactisch is tegenover je trainer en de supporters maar daar zou ik eerlijk gezegd zelf ook schijt aan hebben als puntje bij paaltje komt. Ik denk dan ook niet dat hij zichzelf in de vingers snijdt met zo'n uitspraak. Wat wil Koeman doen, hem uit de selectie zetten?Wat willen de supporters doen, hem uitjouwen?
Zo ja, dan weet je zeker dat hij z'n best gaat doen om te vertrekken, misschien zelfs wel naar een mindere club als PSV.
Het is misschien als supporter niet leuk om te horen dat je spelers hogerop willen maar dat is nou eenmaal de realiteit bij PSV. PSV is op zijn best (onderkant?) Europese subtop en spelers willen nou eenmaal naar de top.
We leven nou wat boven onze stand waarschijnlijk door de goede prestaties van 2 jaar geleden. Zoiets zal je dit of volgend jaar moeten gaan herhalen om bij de eerste 15 te blijven horen. Maar dat heeft eigenlijk niet zoveel invloed op mijn betoog. PSV is geen europese top en zal dat ook niet worden tenzij we financieel een heel stuk dichter tegen de grote clubs aan kunnen kruipen, en dat is zeer onwaarschijnlijk. Dus blijft altijd de situatie ontstaan dat je beste spelers ergens anders naar toe willen, al is het maar voor het salaris.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laat onderkant maar weg. We staan gewoon hoog in de Europese ranglijst dus we draaien minimaal goed mee in de subtop.
Ik zeg al, hij brengt het niet al te tactisch maar hij is tenminste eerlijk. Alex, Gomes en Farfan zouden waarschijnlijk ook meteen zijn vertrokken na hun eerste jaar als er clubs als Barcelona zich hadden gemeld. Dus mocht Salcido een aanbieding van Chelsea krijgen zal ik het hem niet kwalijk nemen als hij meteen vertrektquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:31 schreef knep het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb liever dat hij dat op een Farfan, Alex, Gomes manier zou doen.
Met andere woorden zeggen dat je het goed naar je zin hebt en na een paar jaar graag in die en die competitie zou willen spelen.
En niet na een paar maanden voor PSV gespeeld te hebben meteen insinueren dat je in de zomer alweer weg zou willen.
Ach eigenlijk ben je toch Europese subtop als je 3 keer door de 1e ronde CL komt of niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We leven nou wat boven onze stand waarschijnlijk door de goede prestaties van 2 jaar geleden. Zoiets zal je dit of volgend jaar moeten gaan herhalen om bij de eerste 15 te blijven horen. Maar dat heeft eigenlijk niet zoveel invloed op mijn betoog. PSV is geen europese top en zal dat ook niet worden tenzij we financieel een heel stuk dichter tegen de grote clubs aan kunnen kruipen, en dat is zeer onwaarschijnlijk. Dus blijft altijd de situatie ontstaan dat je beste spelers ergens anders naar toe willen, al is het maar voor het salaris.
en als je daarvoor regelmatig de kwartfinale van de UC haaldequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:46 schreef knep het volgende:
[..]
Ach eigenlijk ben je toch Europese subtop als je 3 keer door de 1e ronde CL komt of niet?
Mwah, vind eigenlijk dat een speler na 1 jaar nog maar eens moet bewijzen nog steeds een hoog niveau te kunnen halen. Maar goed tijden veranderen, vroeger was 2,5 jaar bij dezelfde club erg kort, tegenwoordig is dat langquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg al, hij brengt het niet al te tactisch maar hij is tenminste eerlijk. Alex, Gomes en Farfan zouden waarschijnlijk ook meteen zijn vertrokken na hun eerste jaar als er clubs als Barcelona zich hadden gemeld. Dus mocht Salcido een aanbieding van Chelsea krijgen zal ik het hem niet kwalijk nemen als hij meteen vertrekt.
Mwoh, in de Uefa cup vind ik toch wel dat je wat beter moet spelen om tot de subtop van Europa gerekend te worden. Per slot van rekening spelen in die competitie eigenlijk alleen de "kneusjes" van de deelnemende landen. Als de club europees iets voorstelt ga ik er automatisch vanuit dat ze zich plaatsen voor de CL. Natuurlijk komen er wat betere clubs bij als de poulewedstrijden van de CL erop zitten maar dat zijn dus eigenlijk weer de "kneusjes" van de CL.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als je daarvoor regelmatig de kwartfinale van de UC haalde
Sterker nog, wij waren altijd die kneusjes uit de CL.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, in de Uefa cup vind ik toch wel dat je wat beter moet spelen om tot de subtop van Europa gerekend te worden. Per slot van rekening spelen in die competitie eigenlijk alleen de "kneusjes" van de deelnemende landen. Als de club europees iets voorstelt ga ik er automatisch vanuit dat ze zich plaatsen voor de CL. Natuurlijk komen er wat betere clubs bij als de poulewedstrijden van de CL erop zitten maar dat zijn dus eigenlijk weer de "kneusjes" van de CL.
Ik eigenlijk ook al heb je daar altijd uitzonderingen op waarvan je meteen ziet hoeveel talent ze wel niet hebben. Overigens denk ik dat het een storm in een glas water is want ik zie Salcido nog niet zomaar even vertrekken naar Chelsea, Barca, whatever...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef knep het volgende:
[..]
Mwah, vind eigenlijk dat een speler na 1 jaar nog maar eens moet bewijzen nog steeds een hoog niveau te kunnen halen.
Don't remind me, ik droom er nog van....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sterker nog, wij waren altijd die kneusjes uit de CL.
Anderlechtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Don't remind me, ik droom er nog van....![]()
De eerste CL-wedstrijd die ik van PSV bezocht. Meteen een traumaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Anderlechtbrrrrrrrrrrr om maar eens wat op te noemen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De eerste CL-wedstrijd die ik van PSV bezocht. Meteen een trauma![]()
Net als met de bekerfinales. Drie keer naar een bekerfinale gegaan, drie keer teleurstellend naar huis (NEC, 2x PSV)
Roda was toen wel gewoon beter dan NEC, maar was je ook tegen FC Twente erbij? Want dat was me toch even een desillusiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben 2 keer naar de bekerfinale geweest, ook NEC en PSV
en idd ook 2 keer kut
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Roda was toen wel gewoon beter dan NEC, maar was je ook tegen FC Twente erbij? Want dat was me toch even een desillusie.
Daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Roda was toen wel gewoon beter dan NEC, maar was je ook tegen FC Twente erbij? Want dat was me toch even een desillusie.
Vier keer naar de bekerfinale geweest, 2 keer feest (Sparta en Willem II), 2 keer kut (Twente en Ajax) .quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De eerste CL-wedstrijd die ik van PSV bezocht. Meteen een trauma![]()
Net als met de bekerfinales. Drie keer naar een bekerfinale gegaan, drie keer teleurstellend naar huis (NEC, 2x PSV)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |