abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 januari 2007 @ 03:36:36 #101
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_44908515
ben ik de 1e in 2007?

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!... now... back to the booze
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_44908609
Hetzelfde
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 januari 2007 @ 04:27:58 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44909094
gelukkig nieuwjaar en op naar het stadhuisplein
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44909407
Gelukkig nieuwjaar

Kan al niet wachten op het kampioensfeest dit jaar
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 1 januari 2007 @ 06:12:37 #105
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_44909589
Damnit... de buren waren met Carbid aan het schieten... die hadden er zin in, waren om 22:00 uur al begonnen ofzo ... rond twaalven hadden ze de techniek onder de knie, toen gingen bij iedere knal bij een aantal auto's het alarm af
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_44913006
quote:
Op maandag 1 januari 2007 06:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Damnit... de buren waren met Carbid aan het schieten... die hadden er zin in, waren om 22:00 uur al begonnen ofzo ... rond twaalven hadden ze de techniek onder de knie, toen gingen bij iedere knal bij een aantal auto's het alarm af
Geweldig he? Hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan. Kost geen drol, hopen lol.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44913074
Gelukkig nieuwjaar en tot op het stadhuisplein .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44913650
HAPPY NEW YEAR.

We gaan voor weer een mooi voetbaljaar
We sure are cute for two ugly people.
pi_44915084
Gelukkig nieuwjaar over 4 maanden kampioensfeest ?
pi_44915707
Gelukkig nieuwjaar

Kampioenen (Bijna dan, moeten we geen domme dingen gaan doen )
pi_44915714
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig nieuwjaar over 4 maanden kampioensfeest ?
Als het een beetje meezit kunnen we over 3 maanden al feest vieren.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_44916306
Happy newyear!!

En ik zag toch stiekem Guus met de kampioensschaal voorbij schieten bij de 'klok' op NL2
Natuurlijk een belangrijke gebeurtenis, komend jaar weer
pi_44916940
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Prachtig. Hoewel ik Ibi onterecht vind. Daar had ik Demi de Zeeuw eigenlijk verwacht (niks ten nadele van Ibi hoor)
Dat had Danny Buijs moeten zijn.

En verder Sneijder voor Simons en Leonardo voor Koné.

Maar een alleszeggende uitslag, PSV heerste in 2007 met harde hand. Zonde, maar je kunt er niet omheen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44916989
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar een alleszeggende uitslag, PSV heerste in 2007 met harde hand. Zonde, maar je kunt er niet omheen.
Jij kan in de toekomst kijken? Hopelijk krijg je gelijk
pi_44917024
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:49 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Jij kan in de toekomst kijken? Hopelijk krijg je gelijk
Niet zo brutaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44917048
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Niet zo brutaal.
Je bent gewoon jaloers op PSV

en nu weer ontopic
  maandag 1 januari 2007 @ 16:56:58 #117
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44917156
Mijn goede voornemen voor 2007 is dat PSV Arsenal 2 keer verslaat
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 januari 2007 @ 17:47:21 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44918482
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:56 schreef ErikT het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2007 is dat PSV Arsenal 2 keer verslaat
als dat eens zou kunnen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44921736
quote:

[..]

Dat had Danny Buijs moeten zijn.

En verder Sneijder voor Simons en Leonardo voor Koné.

Sneijder
Leo mag de schoenen van Kone niet eens aanraken.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:47:42 #120
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_44921829
quote:

PSV heerste in 2007 met harde hand
Vind je? Ik denk dat het meer is dat de andere clubs en ajax het laten afweten dan dat PSV echt met harde hand heerst.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:57:48 #121
11102 knep
Mountainfreak
pi_44922178
Gelukkig nieuwjaar!
Mooi einde van 2006 op deze manier .
pi_44922191
Hopelijk wordt 2007 minstens zo mooi .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44926533
Natuurlijk ook van mij iedereen de allerbeste wensen voor 2007! Mogen we er over een jaar maar net zo goed voorstaan als nu!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_44934804
Hadden jullie dit al gelezen?
quote:
'Chelsea heeft deel rechten Salcido, Mexicaan droomt van Engeland'

Volgens de eigenaar van zijn oude club Chivas zou Chelsea bij de transfer van Salcido naar PSV 20% van de transferrechten hebben verkregen. De Engelse club heeft daarmee de eerste optie op aankoop verkregen, zo meldt de Mexicaanse krant Notiver. De Mexicaan geeft zelf aan te dromen van een transfer naar Engeland in de zomer of over anderhalf jaar. Maar eerst wil hij kampioen worden met PSV, iets dat hem in Mexico nog niet gelukt is. Zijn doelstelling voor 2006 heeft hij allemaal gehaald. Zijn doelstellingen voor 2007 zijn nu eerst het kampioenschap met PSV en vervolgens eventueel een transfer naar de Premier League, maar ook Spanje en Italie wil hij niet uitsluiten.
Bron: PSV Netwerk

Zou wel raar zijn, daar hij nog maar een paar maandjes bij PSV zit, dus of het helemaal waar is betwijfel ik.
pi_44935152
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:01 schreef Neoktheone het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
[..]

Bron: PSV Netwerk

Zou wel raar zijn, daar hij nog maar een paar maandjes bij PSV zit, dus of het helemaal waar is betwijfel ik.
Wat is daar zo raar aan dan?

Het is heel normaal dat spelers van kleinere clubs binnen een jaar weer vertrekken als ze de kans krijgen zich te verbeteren. Wees blij dat hij iig nog een langjarig contract heeft waar (hopelijk) geen vastgelegde transfersom in staat, kan je iig nog een smak geld vragen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44935543
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat is daar zo raar aan dan?

Het is heel normaal dat spelers van kleinere clubs binnen een jaar weer vertrekken als ze de kans krijgen zich te verbeteren. Wees blij dat hij iig nog een langjarig contract heeft waar (hopelijk) geen vastgelegde transfersom in staat, kan je iig nog een smak geld vragen.
Ik vind het raar dat je binnen een paar maanden al verkondigt dat je hoopt na het seizoen te vertrekken. Dat ze al snel vertrekken is jammer, maar logisch. Maar je snijdt jezelf toch aardig in de vingers als je binnen een half jaar al roept dat je hoopt na het seizoen alweer te vertrekken, zonder dat er ook maar een bod is geweest. Hij zegt het weliswaar wat genuanceerder, maar het komt hier toch wel op neer.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:11:38 #127
11102 knep
Mountainfreak
pi_44936255
Dat gevoel had ik ook bij het lezen van dat bericht .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 januari 2007 @ 12:10:30 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44937253
ja beetje raar om te zeggen dat je meteen weer door wil
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44937316
Ik word eigenlijk een beetje moe van Chelsea. Ook al overkomt dit PSV, toch erg jammer van al die goede spelers in Nederland.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 januari 2007 @ 12:34:40 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44937851
vandaag trouwens weer een leuk stuk in het AD over PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44940069
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:22 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je binnen een paar maanden al verkondigt dat je hoopt na het seizoen te vertrekken. Dat ze al snel vertrekken is jammer, maar logisch. Maar je snijdt jezelf toch aardig in de vingers als je binnen een half jaar al roept dat je hoopt na het seizoen alweer te vertrekken, zonder dat er ook maar een bod is geweest. Hij zegt het weliswaar wat genuanceerder, maar het komt hier toch wel op neer.
Hij spreekt gewoon ambitie uit, niets mis mee. Hij is ook niet meer de jongste en is duidelijk niet van plan om de rest van zijn carriere bij PSV te blijven. Misschien dat het niet al te tactisch is tegenover je trainer en de supporters maar daar zou ik eerlijk gezegd zelf ook schijt aan hebben als puntje bij paaltje komt. Ik denk dan ook niet dat hij zichzelf in de vingers snijdt met zo'n uitspraak. Wat wil Koeman doen, hem uit de selectie zetten? Wat willen de supporters doen, hem uitjouwen? Zo ja, dan weet je zeker dat hij z'n best gaat doen om te vertrekken, misschien zelfs wel naar een mindere club als PSV.

Het is misschien als supporter niet leuk om te horen dat je spelers hogerop willen maar dat is nou eenmaal de realiteit bij PSV. PSV is op zijn best (onderkant?) Europese subtop en spelers willen nou eenmaal naar de top.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 januari 2007 @ 14:18:28 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44940258
quote:
2/1/2007 - PSV spreekt met Ankaraspor over Wederson
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat PSV inmiddels contact heeft opgenomen met het Turkse Ankaraspor over de mogelijkheid de Braziliaanse linksback Wederson over te nemen. PSV zou hem willen huren voor de rest van het seizoen met optie tot koop. Of de Turkse club daarmee akkoord wil gaan is maar de vraag. Onlangs mislukte een transfer van Wederson naar Galatasaray vanwege de transfersom die Ankaraspor vroeg.
ojee
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 januari 2007 @ 14:19:17 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44940287
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij spreekt gewoon ambitie uit, niets mis mee. Hij is ook niet meer de jongste en is duidelijk niet van plan om de rest van zijn carriere bij PSV te blijven. Misschien dat het niet al te tactisch is tegenover je trainer en de supporters maar daar zou ik eerlijk gezegd zelf ook schijt aan hebben als puntje bij paaltje komt. Ik denk dan ook niet dat hij zichzelf in de vingers snijdt met zo'n uitspraak. Wat wil Koeman doen, hem uit de selectie zetten? Wat willen de supporters doen, hem uitjouwen? Zo ja, dan weet je zeker dat hij z'n best gaat doen om te vertrekken, misschien zelfs wel naar een mindere club als PSV.

Het is misschien als supporter niet leuk om te horen dat je spelers hogerop willen maar dat is nou eenmaal de realiteit bij PSV. PSV is op zijn best (onderkant?) Europese subtop en spelers willen nou eenmaal naar de top.
laat onderkant maar weg. We staan gewoon hoog in de Europese ranglijst dus we draaien minimaal goed mee in de subtop.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:31:01 #134
11102 knep
Mountainfreak
pi_44940641
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb liever dat hij dat op een Farfan, Alex, Gomes manier zou doen.
Met andere woorden zeggen dat je het goed naar je zin hebt en na een paar jaar graag in die en die competitie zou willen spelen .
En niet na een paar maanden voor PSV gespeeld te hebben meteen insinueren dat je in de zomer alweer weg zou willen .
pi_44940798
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laat onderkant maar weg. We staan gewoon hoog in de Europese ranglijst dus we draaien minimaal goed mee in de subtop.
We leven nou wat boven onze stand waarschijnlijk door de goede prestaties van 2 jaar geleden. Zoiets zal je dit of volgend jaar moeten gaan herhalen om bij de eerste 15 te blijven horen. Maar dat heeft eigenlijk niet zoveel invloed op mijn betoog. PSV is geen europese top en zal dat ook niet worden tenzij we financieel een heel stuk dichter tegen de grote clubs aan kunnen kruipen, en dat is zeer onwaarschijnlijk. Dus blijft altijd de situatie ontstaan dat je beste spelers ergens anders naar toe willen, al is het maar voor het salaris.
pi_44940871
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:31 schreef knep het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb liever dat hij dat op een Farfan, Alex, Gomes manier zou doen.
Met andere woorden zeggen dat je het goed naar je zin hebt en na een paar jaar graag in die en die competitie zou willen spelen .
En niet na een paar maanden voor PSV gespeeld te hebben meteen insinueren dat je in de zomer alweer weg zou willen .
Ik zeg al, hij brengt het niet al te tactisch maar hij is tenminste eerlijk. Alex, Gomes en Farfan zouden waarschijnlijk ook meteen zijn vertrokken na hun eerste jaar als er clubs als Barcelona zich hadden gemeld. Dus mocht Salcido een aanbieding van Chelsea krijgen zal ik het hem niet kwalijk nemen als hij meteen vertrekt .
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:46:54 #137
11102 knep
Mountainfreak
pi_44941144
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We leven nou wat boven onze stand waarschijnlijk door de goede prestaties van 2 jaar geleden. Zoiets zal je dit of volgend jaar moeten gaan herhalen om bij de eerste 15 te blijven horen. Maar dat heeft eigenlijk niet zoveel invloed op mijn betoog. PSV is geen europese top en zal dat ook niet worden tenzij we financieel een heel stuk dichter tegen de grote clubs aan kunnen kruipen, en dat is zeer onwaarschijnlijk. Dus blijft altijd de situatie ontstaan dat je beste spelers ergens anders naar toe willen, al is het maar voor het salaris.
Ach eigenlijk ben je toch Europese subtop als je 3 keer door de 1e ronde CL komt of niet?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 januari 2007 @ 14:48:33 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44941191
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:46 schreef knep het volgende:

[..]

Ach eigenlijk ben je toch Europese subtop als je 3 keer door de 1e ronde CL komt of niet?
en als je daarvoor regelmatig de kwartfinale van de UC haalde
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:49:16 #139
11102 knep
Mountainfreak
pi_44941213
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zeg al, hij brengt het niet al te tactisch maar hij is tenminste eerlijk. Alex, Gomes en Farfan zouden waarschijnlijk ook meteen zijn vertrokken na hun eerste jaar als er clubs als Barcelona zich hadden gemeld. Dus mocht Salcido een aanbieding van Chelsea krijgen zal ik het hem niet kwalijk nemen als hij meteen vertrekt .
Mwah, vind eigenlijk dat een speler na 1 jaar nog maar eens moet bewijzen nog steeds een hoog niveau te kunnen halen. Maar goed tijden veranderen, vroeger was 2,5 jaar bij dezelfde club erg kort, tegenwoordig is dat lang .
pi_44942889
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en als je daarvoor regelmatig de kwartfinale van de UC haalde
Mwoh, in de Uefa cup vind ik toch wel dat je wat beter moet spelen om tot de subtop van Europa gerekend te worden. Per slot van rekening spelen in die competitie eigenlijk alleen de "kneusjes" van de deelnemende landen. Als de club europees iets voorstelt ga ik er automatisch vanuit dat ze zich plaatsen voor de CL. Natuurlijk komen er wat betere clubs bij als de poulewedstrijden van de CL erop zitten maar dat zijn dus eigenlijk weer de "kneusjes" van de CL.
pi_44942977
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwoh, in de Uefa cup vind ik toch wel dat je wat beter moet spelen om tot de subtop van Europa gerekend te worden. Per slot van rekening spelen in die competitie eigenlijk alleen de "kneusjes" van de deelnemende landen. Als de club europees iets voorstelt ga ik er automatisch vanuit dat ze zich plaatsen voor de CL. Natuurlijk komen er wat betere clubs bij als de poulewedstrijden van de CL erop zitten maar dat zijn dus eigenlijk weer de "kneusjes" van de CL.
Sterker nog, wij waren altijd die kneusjes uit de CL.

Maar op dit moment mag PSV zich wel bij de beste 16 clubs van Europa scharen.
pi_44942987
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef knep het volgende:

[..]

Mwah, vind eigenlijk dat een speler na 1 jaar nog maar eens moet bewijzen nog steeds een hoog niveau te kunnen halen.
Ik eigenlijk ook al heb je daar altijd uitzonderingen op waarvan je meteen ziet hoeveel talent ze wel niet hebben. Overigens denk ik dat het een storm in een glas water is want ik zie Salcido nog niet zomaar even vertrekken naar Chelsea, Barca, whatever...

Hij is wel goed maar om nou te zeggen dat hij meteen thuishoort bij de absolute top, nee... Ook niet zo vreemd natuurlijk, als hij daar wel goed genoeg voor was geweest had hij niet zo lang in Latijns-Amerika gespeeld.
pi_44943003
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Sterker nog, wij waren altijd die kneusjes uit de CL.
Don't remind me, ik droom er nog van....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 januari 2007 @ 16:49:05 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44944992
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Don't remind me, ik droom er nog van....
Anderlecht brrrrrrrrrrr om maar eens wat op te noemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44945094
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Anderlecht brrrrrrrrrrr om maar eens wat op te noemen
De eerste CL-wedstrijd die ik van PSV bezocht. Meteen een trauma

Net als met de bekerfinales. Drie keer naar een bekerfinale gegaan, drie keer teleurstellend naar huis (NEC, 2x PSV)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 januari 2007 @ 17:03:21 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44945434
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Net als met de bekerfinales. Drie keer naar een bekerfinale gegaan, drie keer teleurstellend naar huis (NEC, 2x PSV)
ben 2 keer naar de bekerfinale geweest, ook NEC en PSV en idd ook 2 keer kut
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44945545
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ben 2 keer naar de bekerfinale geweest, ook NEC en PSV en idd ook 2 keer kut
Roda was toen wel gewoon beter dan NEC, maar was je ook tegen FC Twente erbij? Want dat was me toch even een desillusie .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 januari 2007 @ 17:13:11 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44945680
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Roda was toen wel gewoon beter dan NEC, maar was je ook tegen FC Twente erbij? Want dat was me toch even een desillusie .
bij 3-1 voor in strafschoppen dacht ik eigenlijk wel dat we hem in de pocket hadden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44945688
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Daar was ik ook bij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44945762
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vier keer naar de bekerfinale geweest, 2 keer feest (Sparta en Willem II), 2 keer kut (Twente en Ajax) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')