1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Charlton Athl. - Aston Villa - Blackburn Rovers - Middlesbrough - Bolton Wander. - Portsmouth - Chelsea - Fulham - Everton - Newcastle Utd - Manchester Utd - Reading - Tottenh.Hotspur - Liverpool - West Ham United - Manchester City - Watford - Wigan Athletic - Sheffield Utd - Arsenal - |
quote:13.45:
Charlton Athl. - Aston Villa -
16.00:
Blackburn Rovers - Middlesbrough -
Bolton Wander. - Portsmouth -
Chelsea - Fulham -
Everton - Newcastle Utd -
Manchester Utd - Reading -
Tottenh.Hotspur - Liverpool -
West Ham United - Manchester City -
Watford - Wigan Athletic -
18.15
Sheffield Utd - Arsenal -
Ik denk het niet. Verder heb ik mijn twijfel of hij zou kunnen aarden in Engeland. Bij veel spitsen die van elders komen heb je dat gevoel, maar dan maken ze het niet waar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef AminBen het volgende:
Kan Liverpool David Villa betalen?
Niet weer zo'n klote spanjaard! koop die jonge Bent van Charlton of haal Defoe. . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef AminBen het volgende:
Denk dat Villa zelf nogeens wilquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Verder heb ik mijn twijfel of hij zou kunnen aarden in Engeland. Bij veel spitsen die van elders komen heb je dat gevoel, maar dan maken ze het niet waar.
OMG waarvoor. De spitsen is volgens mij het probleem niet maarja het zal mij niet jeuken. Laat ze mooi kopen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef AminBen het volgende:
Nou, er zijn af en toe spanningen tussen hem en de clubleiding bij Valencia.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk dat Villa zelf nogeens wil
Tuurlijk mag ie dat hopen maar vind alleen dat sommige clubs altijd goed wegkomen wat blessures betrefd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Boeien? Dan mag je nog wel willen dat ze snel terugkomen. Het is duidelijk dat ze 'onmisbaar' zijn tot nu toe.
en hebben we het dan over ponden of euro's?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
35 miljoen willen ze mogelijk vragen, heb ik gelezen, er stond verder dat Crouch zo rond de 17 miljoen op zou moeten brengen.
Ik heb gelezen over een veelvoud van dat bedrag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
35 miljoen willen ze mogelijk vragen, heb ik gelezen, er stond verder dat Crouch zo rond de 17 miljoen op zou moeten brengen.
Kwestie van beleid hequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ie dat hopen maar vind alleen dat sommige clubs altijd goed wegkomen wat blessures betrefd.
heeft weinig met beleid te maken lijkt mij.quote:
Nou ja, je moet je spelers natuurlijk ook wel rust geven, wanneer ze dat nodig hebben. Plus kunnen sommige spelers beter blessures voorkomen dan anderen. Natuurlijk speelt pech een rol, maar je gaat me niet zeggen dat dat 100% de oorzaak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heeft weinig met beleid te maken lijkt mij.
Ik wil het weleens zien hoe het Chelsea vergaat als ze minimaal 4 basisspelers geblesseerd hebben.
80%quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
maar je gaat me niet zeggen dat dat 100% de oorzaak.
chapeau!quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heeft weinig met beleid te maken lijkt mij.
Ik wil het weleens zien hoe het Chelsea vergaat als ze minimaal 4 basisspelers geblesseerd hebben.
Naja, ik niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop dat Chelsea en Manchester met 2 goals verschil winnen![]()
![]()
Waarom zet je daar op in?Chelsea wint bijna nooit met 2 goals verschil.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop dat Chelsea en Manchester met 2 goals verschil winnen![]()
![]()
mourinho is boos over het gelijkspel van reading, walk over nu, aanvoeder van fulham op de bankquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Waarom zet je daar op in?Chelsea wint bijna nooit met 2 goals verschil.
Brian McBridequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef DeVinger het volgende:
Gary Neville
En wat heeft deze onzinnige mededeling te zoeken in het PL topic?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
0-1 ajax
zoals er boven stond, vegiste me in het topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
En wat heeft deze onzinnige mededeling te zoeken in het PL topic?
Wat is er mee ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kut Ronaldo
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
1-0 Liverpool. Garcia.
Ik zit het niet te kijken, maar hoe doet FFC het? (nu al 2 goals gescoordquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
chelsea 1-1 yes
Als dat zo is... dan was het een own goal van Liamquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef One_conundrum het volgende:
die is bij chelsea gemaakt?
Volz voor Fulhamquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe zit het met de 7e goal van vandaag? dat is nl de 15000ste in de PL
Dat is wel leuk, Moritz '500' Volz scoort niet zo vaak. Goede doel is wat mij betreft de Cravenettes!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
haha meesterlijk gelijk 2-1 chelsea
geen ideequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef Kadoc het volgende:
Wat is er bij Watford - Wigan aan de hand?
bbc welquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
Watford v Wigan is gestaakt volgens livescore terwijl de Beeb en Sky er nog niets over melden.
Regent het? Want dat zou dan de reden kunnen zijn dat Watford ook problemen daarmee heeft.quote:
Kwam net werkelijk MET BAKKEN uit de lucht vallen, nu weer iets minder..quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
regenval ?
misscien daarom gestaakt bij wigan ?
quote:1617: DELAY Watford 1-1 Wigan
Referee Steve Tanner consults with Graham Poll and they decide to stop playing for 10 minutes to see if the rain eases. One man with a fork comes out to prod the turf. It may need more than that to get rid of the standing water.
Had al geel, was er kwartierje in iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Rode kaart bij Reading, Sonko of Sodje..
Sodje dus, was er volgens mij nog niet zo lang in
fuck, das erg klotequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Chelsea oogt onzeker achterin, ik zie het daar nog wel 2-2 worden...![]()
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Briljant idd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef Piet_Veerman het volgende:
Lekker gemikt Ghaly.
Jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef One_conundrum het volgende:
heeft Anelka ook weer toegeslagen?
Omdat 't een geweldig talent is en ik 't hem gun om heel Engeland op deze manier in de bek te schijtenquote:
En het is 2-2...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Carlosquote:
Ik zit echt te genieten hier van al dat gepruts.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
en Berbatov laat hem oog in oog met Reyna van de voet af glippen
Ik in principe ook maar ik kan eigenlijk ook heel goed leven met een gelijkspel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik zit echt te genieten hier van al dat gepruts.![]()
Dat zou heel fraai zijnquote:
Is geblesseerd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor Robben(Als die meedoet
)
Niemand speelt 1-1 hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom speelt chelsea niet 1-1 ?
en de rest wel
Geweldige score; normaliter neemt FFC nooit punten mee van de Bridge.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:53 schreef venomsnake het volgende:
Chelsea - Fulham is afgelopen,
Eindstand, 2-2
Arsenalquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Opstelling bekend ?
Verwacht zege arsenal
heb je die van de tegenstander ook plzquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Arsenal
1 Lehmann
31 Hoyte
5 Toure
6 Senderos
22 Clichy
9 Julio Baptista
19 Silva
7 Rosicky
16 Flamini
11 Van Persie
30 Aliadiere
Substitutes
24 Almunia
4 Fabregas
12 Lauren
15 Denilson
17 Song Billong
Sheffield Utdquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb je die van de tegenstander ook plz
nee, ik snap er ook niets van.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:04 schreef One_conundrum het volgende:
Fucking Aliadiere . . . Kan iemand me uitleggen waaron hij nog steeds bij Arsenal voetbalt?
teveel water op het veld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:08 schreef ASroma het volgende:
waarom is watford-wigan stil gelegd?
zag hem ook staan.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:15 schreef stevengerrard het volgende:
Ik hoop dat hij erg nat is geworden.
Regenachtig..quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe is het weer bij arsenal ?
Welke heb jij ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef Incolumis het volgende:
hmm iemand nog een goede kanaal om te kijken?
caifu en star sports spelen niks af blijkbaar :/
lama
Maar door slechte balbehandeling van Perzik en Baptista verneuktquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:23 schreef venomsnake het volgende:
Arsenal heeft al 2 behoorlijke kansen gehad.
Zet jij het commentaar nooit uit dan? Ik altijd als er nederlands commentaar is of partijdige lui (Green, Brooking etc).quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:15 schreef stevengerrard het volgende:
Om maar niet te beginnen over die Jansma! Kerel wat heb ik me geergerd als hij weer eens een naam verkeerd zei. En dan Garcia nog met een accent zeggen
Ik hoop dat hij erg nat is geworden.
Gilberto weer, die heeft er zin an de laatste tijd..quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:25 schreef DutchGooner het volgende:
en dat was kans nummer 3
Niet weer gewed hè, krijgen we dat weer de hele avondquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
nice, veel beter dus ?
Als jij elke week allemaal live PL wedstrijden wilt kijken neem dan gewoon sport1, ben je van al dat gezever af!!quote:
Wil mn moeder nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als jij elke week allemaal live PL wedstrijden wilt kijken neem dan gewoon sport1, ben je van al dat gezever af!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef DutchGooner het volgende:
"Kreeg van Persie echt een tik op zijn ribben van Morgan?"
ZET JE BRIL OP LUL!
Dat heb je toch gezien?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat was er bij die goal dan
Vandaar deze loze uitspraak dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kijk het niet, was fifa doen
biep zei futbol24.com en 1-0 voor sheffield![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Arsenal is echt drama zonder henry![]()
Was gewoon een oerdomme actie en slecht verdedigd van Toure en ik ben niet neutraal!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef venomsnake het volgende:
Rare actie van Lehmann, rent zo zijn doel uit..
Maakt de wedstrijd voor de neutrale kijker wel een stuk aantrekkelijker in de 2e helft waarschijnlijk.
2e helft maar 2x scoren dan hequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was gewoon een oerdomme actie en slecht verdedigd van Toure en ik ben niet neutraal!
Toure speelt sowieso niet zijn meest gelukkige wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was gewoon een oerdomme actie en slecht verdedigd van Toure
Dat dacht ik al...quote:en ik ben niet neutraal!
simpel schouderduwtjequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef DutchGooner het volgende:
en weer die morgan bij van Persie waar geen bal is
vertelquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:25 schreef Incolumis het volgende:
"van persie with some wonderful skill.... sublime in fact"
WTF doet chelsk$ in je signature? Ben je we goed?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd naar PSV - Arsenal
PSV maakt zeker een kans tegen Arsenal. Maar vorig jaar was Arsenal ook al snel kansloos voor de titel, en dat zorgde wel voor het goed presteren in de CL.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede clubquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
WTF doet chelsk$ in je signature? Ben je we goed?
Omdat dit misschien de eerste nederlaag wordt sinds 2-3 maanden?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Baptista is Braziliaans....quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef RayMania het volgende:
Spaanse voetballers in Engeland is gewoon dramatisch.
Ze schijnen dat nooit te hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef RayMania het volgende:
Geen reservekeeper op de bank? Wat een blunder dan zeg.
Omgquote:
Vergeet Fabregas voor het gemak even. Echte kenner ben jequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef RayMania het volgende:
Spaanse voetballers in Engeland is gewoon dramatisch.
Alleen Alonso doet het aardig. De rest bakt(e) er niets van.
En na 2x begint er niet een belletje te rinkelen dat het het wel enorm handig zou zijn?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ze schijnen dat nooit te hebben.
Mijn commentator stelde al voor om een keepersshirt voor Jagielka te maken, omdat het al een keer of 4/5 gebeurd is.![]()
Tuurlijk zijn er uitzonderingen. Fabregas (quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vergeet Fabregas voor het gemak even. Echte kenner ben je
het is idd dramatischquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef DutchGooner het volgende:
Scheids, doe me een plezier en fluit af, al voetballen we 33 weken dan zullen we vandaag nog niet scoren.
Veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |