1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Charlton Athl. - Aston Villa - Blackburn Rovers - Middlesbrough - Bolton Wander. - Portsmouth - Chelsea - Fulham - Everton - Newcastle Utd - Manchester Utd - Reading - Tottenh.Hotspur - Liverpool - West Ham United - Manchester City - Watford - Wigan Athletic - Sheffield Utd - Arsenal - |
quote:13.45:
Charlton Athl. - Aston Villa -
16.00:
Blackburn Rovers - Middlesbrough -
Bolton Wander. - Portsmouth -
Chelsea - Fulham -
Everton - Newcastle Utd -
Manchester Utd - Reading -
Tottenh.Hotspur - Liverpool -
West Ham United - Manchester City -
Watford - Wigan Athletic -
18.15
Sheffield Utd - Arsenal -
Ik denk het niet. Verder heb ik mijn twijfel of hij zou kunnen aarden in Engeland. Bij veel spitsen die van elders komen heb je dat gevoel, maar dan maken ze het niet waar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef AminBen het volgende:
Kan Liverpool David Villa betalen?
Niet weer zo'n klote spanjaard! koop die jonge Bent van Charlton of haal Defoe. . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef AminBen het volgende:
Denk dat Villa zelf nogeens wilquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Verder heb ik mijn twijfel of hij zou kunnen aarden in Engeland. Bij veel spitsen die van elders komen heb je dat gevoel, maar dan maken ze het niet waar.
OMG waarvoor. De spitsen is volgens mij het probleem niet maarja het zal mij niet jeuken. Laat ze mooi kopen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef AminBen het volgende:
Nou, er zijn af en toe spanningen tussen hem en de clubleiding bij Valencia.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk dat Villa zelf nogeens wil
Tuurlijk mag ie dat hopen maar vind alleen dat sommige clubs altijd goed wegkomen wat blessures betrefd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Boeien? Dan mag je nog wel willen dat ze snel terugkomen. Het is duidelijk dat ze 'onmisbaar' zijn tot nu toe.
en hebben we het dan over ponden of euro's?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
35 miljoen willen ze mogelijk vragen, heb ik gelezen, er stond verder dat Crouch zo rond de 17 miljoen op zou moeten brengen.
Ik heb gelezen over een veelvoud van dat bedrag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
35 miljoen willen ze mogelijk vragen, heb ik gelezen, er stond verder dat Crouch zo rond de 17 miljoen op zou moeten brengen.
Kwestie van beleid hequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ie dat hopen maar vind alleen dat sommige clubs altijd goed wegkomen wat blessures betrefd.
heeft weinig met beleid te maken lijkt mij.quote:
Nou ja, je moet je spelers natuurlijk ook wel rust geven, wanneer ze dat nodig hebben. Plus kunnen sommige spelers beter blessures voorkomen dan anderen. Natuurlijk speelt pech een rol, maar je gaat me niet zeggen dat dat 100% de oorzaak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heeft weinig met beleid te maken lijkt mij.
Ik wil het weleens zien hoe het Chelsea vergaat als ze minimaal 4 basisspelers geblesseerd hebben.
80%quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
maar je gaat me niet zeggen dat dat 100% de oorzaak.
chapeau!quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heeft weinig met beleid te maken lijkt mij.
Ik wil het weleens zien hoe het Chelsea vergaat als ze minimaal 4 basisspelers geblesseerd hebben.
Naja, ik niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop dat Chelsea en Manchester met 2 goals verschil winnen![]()
![]()
Waarom zet je daar op in?Chelsea wint bijna nooit met 2 goals verschil.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop dat Chelsea en Manchester met 2 goals verschil winnen![]()
![]()
mourinho is boos over het gelijkspel van reading, walk over nu, aanvoeder van fulham op de bankquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Waarom zet je daar op in?Chelsea wint bijna nooit met 2 goals verschil.
Brian McBridequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef DeVinger het volgende:
Gary Neville
En wat heeft deze onzinnige mededeling te zoeken in het PL topic?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
0-1 ajax
zoals er boven stond, vegiste me in het topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
En wat heeft deze onzinnige mededeling te zoeken in het PL topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |