nee, ik snap er ook niets van.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:04 schreef One_conundrum het volgende:
Fucking Aliadiere . . . Kan iemand me uitleggen waaron hij nog steeds bij Arsenal voetbalt?
teveel water op het veld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:08 schreef ASroma het volgende:
waarom is watford-wigan stil gelegd?
zag hem ook staan.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:15 schreef stevengerrard het volgende:
Ik hoop dat hij erg nat is geworden.
Regenachtig..quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe is het weer bij arsenal ?
Welke heb jij ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef Incolumis het volgende:
hmm iemand nog een goede kanaal om te kijken?
caifu en star sports spelen niks af blijkbaar :/
lama
Maar door slechte balbehandeling van Perzik en Baptista verneuktquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:23 schreef venomsnake het volgende:
Arsenal heeft al 2 behoorlijke kansen gehad.
Zet jij het commentaar nooit uit dan? Ik altijd als er nederlands commentaar is of partijdige lui (Green, Brooking etc).quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:15 schreef stevengerrard het volgende:
Om maar niet te beginnen over die Jansma! Kerel wat heb ik me geergerd als hij weer eens een naam verkeerd zei. En dan Garcia nog met een accent zeggen
Ik hoop dat hij erg nat is geworden.
Gilberto weer, die heeft er zin an de laatste tijd..quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:25 schreef DutchGooner het volgende:
en dat was kans nummer 3
Niet weer gewed hè, krijgen we dat weer de hele avondquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
nice, veel beter dus ?
Als jij elke week allemaal live PL wedstrijden wilt kijken neem dan gewoon sport1, ben je van al dat gezever af!!quote:
Wil mn moeder nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als jij elke week allemaal live PL wedstrijden wilt kijken neem dan gewoon sport1, ben je van al dat gezever af!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef DutchGooner het volgende:
"Kreeg van Persie echt een tik op zijn ribben van Morgan?"
ZET JE BRIL OP LUL!
Dat heb je toch gezien?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat was er bij die goal dan
Vandaar deze loze uitspraak dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kijk het niet, was fifa doen
biep zei futbol24.com en 1-0 voor sheffield![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Arsenal is echt drama zonder henry![]()
Was gewoon een oerdomme actie en slecht verdedigd van Toure en ik ben niet neutraal!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef venomsnake het volgende:
Rare actie van Lehmann, rent zo zijn doel uit..
Maakt de wedstrijd voor de neutrale kijker wel een stuk aantrekkelijker in de 2e helft waarschijnlijk.
2e helft maar 2x scoren dan hequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was gewoon een oerdomme actie en slecht verdedigd van Toure en ik ben niet neutraal!
Toure speelt sowieso niet zijn meest gelukkige wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was gewoon een oerdomme actie en slecht verdedigd van Toure
Dat dacht ik al...quote:en ik ben niet neutraal!
simpel schouderduwtjequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef DutchGooner het volgende:
en weer die morgan bij van Persie waar geen bal is
vertelquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:25 schreef Incolumis het volgende:
"van persie with some wonderful skill.... sublime in fact"
WTF doet chelsk$ in je signature? Ben je we goed?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd naar PSV - Arsenal
PSV maakt zeker een kans tegen Arsenal. Maar vorig jaar was Arsenal ook al snel kansloos voor de titel, en dat zorgde wel voor het goed presteren in de CL.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede clubquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
WTF doet chelsk$ in je signature? Ben je we goed?
Omdat dit misschien de eerste nederlaag wordt sinds 2-3 maanden?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Baptista is Braziliaans....quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef RayMania het volgende:
Spaanse voetballers in Engeland is gewoon dramatisch.
Ze schijnen dat nooit te hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef RayMania het volgende:
Geen reservekeeper op de bank? Wat een blunder dan zeg.
Omgquote:
Vergeet Fabregas voor het gemak even. Echte kenner ben jequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef RayMania het volgende:
Spaanse voetballers in Engeland is gewoon dramatisch.
Alleen Alonso doet het aardig. De rest bakt(e) er niets van.
En na 2x begint er niet een belletje te rinkelen dat het het wel enorm handig zou zijn?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ze schijnen dat nooit te hebben.
Mijn commentator stelde al voor om een keepersshirt voor Jagielka te maken, omdat het al een keer of 4/5 gebeurd is.![]()
Tuurlijk zijn er uitzonderingen. Fabregas (quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vergeet Fabregas voor het gemak even. Echte kenner ben je
het is idd dramatischquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef DutchGooner het volgende:
Scheids, doe me een plezier en fluit af, al voetballen we 33 weken dan zullen we vandaag nog niet scoren.
Veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |