met limousine bedoel je geen wegligging van de grote franse auto's, t zijn net Americaanse auto'squote:Op zaterdag 30 december 2006 20:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsk tsk, franse auto's zijn er om met eer en respect te worden behandeld, jij cultuurbarbaar!![]()
Zelfs de kleinste franse auto is een limousine vedrgeleken met het overige prul dat er rondrijdt![]()
Volgens mij spreek je niet uit ervaring, of wel?quote:Op zondag 31 december 2006 02:06 schreef lipje het volgende:
[..]
met limousine bedoel je geen wegligging van de grote franse auto's, t zijn net Americaanse auto's![]()
Grootheidswaanzin:quote:Op zondag 31 december 2006 20:49 schreef PietjePuk2 het volgende:
*Checkt fotoboek*
Ben jij de vader? Arm kind
quote:Op zondag 31 december 2006 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin:
Kan je je eigen land stichten?
Geldtekort op een ebayer afschuiven:
[Ebay]Gewonnen object cancelen
Op een motor niet een gezinsauto voorblijven:
Wie kan dit verklaren?
Arme ouders.
edit: zo goed of moet ik nog even doorgaan?
verkapte zie-mij-eens-stoer-in-het-buitenland-zijn pots.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
Het is hier al een tijdje nieuw jaar hoor
Omdat het kanquote:Op maandag 1 januari 2007 11:38 schreef PietjePuk2 het volgende:
Youssef/Phatzak/Worldpimber![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt geen motor meer toch?Waarom staat ie dan nog in je sig
Sterk he, die Fisherman's friendquote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef PietjePuk2 het volgende:
Omdat het kan..... juist. Sterk antwoord weer.
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:21 schreef j0rrit het volgende:
IRL niks doen.
Hij had je waarschijnlijk niet eens zien zitten. Jij was te laf om meteen op het moment zelf je bek open te trekken. Nee, wat doe jij: wachten totdat hij weg is en dan een hele lame actie ondernemen.quote:Op zondag 31 december 2006 20:41 schreef GizartFRL het volgende:
Had ie zijn excuses maar aan moeten bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |