met limousine bedoel je geen wegligging van de grote franse auto's, t zijn net Americaanse auto'squote:Op zaterdag 30 december 2006 20:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsk tsk, franse auto's zijn er om met eer en respect te worden behandeld, jij cultuurbarbaar!![]()
Zelfs de kleinste franse auto is een limousine vedrgeleken met het overige prul dat er rondrijdt![]()
Volgens mij spreek je niet uit ervaring, of wel?quote:Op zondag 31 december 2006 02:06 schreef lipje het volgende:
[..]
met limousine bedoel je geen wegligging van de grote franse auto's, t zijn net Americaanse auto's![]()
Grootheidswaanzin:quote:Op zondag 31 december 2006 20:49 schreef PietjePuk2 het volgende:
*Checkt fotoboek*
Ben jij de vader? Arm kind
quote:Op zondag 31 december 2006 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin:
Kan je je eigen land stichten?
Geldtekort op een ebayer afschuiven:
[Ebay]Gewonnen object cancelen
Op een motor niet een gezinsauto voorblijven:
Wie kan dit verklaren?
Arme ouders.
edit: zo goed of moet ik nog even doorgaan?
verkapte zie-mij-eens-stoer-in-het-buitenland-zijn pots.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
Het is hier al een tijdje nieuw jaar hoor
Omdat het kanquote:Op maandag 1 januari 2007 11:38 schreef PietjePuk2 het volgende:
Youssef/Phatzak/Worldpimber![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt geen motor meer toch?Waarom staat ie dan nog in je sig
Sterk he, die Fisherman's friendquote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef PietjePuk2 het volgende:
Omdat het kan..... juist. Sterk antwoord weer.
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:21 schreef j0rrit het volgende:
IRL niks doen.
Hij had je waarschijnlijk niet eens zien zitten. Jij was te laf om meteen op het moment zelf je bek open te trekken. Nee, wat doe jij: wachten totdat hij weg is en dan een hele lame actie ondernemen.quote:Op zondag 31 december 2006 20:41 schreef GizartFRL het volgende:
Had ie zijn excuses maar aan moeten bieden.
Correct handelen bedoel ik daarmee, dus de confrontatie aangaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Que?
Heb geen foto genomen, maar het zag er ongeveer zo uit: http://www.greden.com/90-014.jpg
Die man heeft mijn auto toch iets aangedaan en niet mee, waarom zou ik hem dan iets aan moeten doen.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:44 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Correct handelen bedoel ik daarmee, dus de confrontatie aangaan.
Heb het besproken met mijn aggresiviteitstrainer en hij was ook trots.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:47 schreef j0rrit het volgende:
Ik ben blij dat je er trots op bent.
Dat doen ze niet op een kamp. Sjiek hendige deuk, jeweet.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:54 schreef Cheiron het volgende:
Maar waarom heb je hem niet gewoon aangesproken? Zoals normale mensen doen?
Ze zijn vergeten om je een tag te geven als mod zijnde!quote:Op maandag 1 januari 2007 14:30 schreef Dromer het volgende:
Leuk.. dat op de man spelen.
Het zou handig zijn om het in dit topic te houden bij hetgeen TS heeft gedaan/nagelaten betreffende (de bestuurder van) een Mondeo ipv hele postgeschiedenissen etc. erbij te halen...
Ik bedoel hiermee: geen zaken erbij halen die over héél andere dingen gaan en alleen maar bedoeld zijn om een persoon onderuit te halen. Wat ik nu zie is een hoop moddergegooi over en weer over van alles behalve dit topic...quote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten om je een tag te geven als mod zijnde!
Maar goed, waarom zouden we niet op de man mogen spelen? Dat heet verantwoordelijkheid nemen voor je daden.
Man je zegt zelf al dat ie een lease auto heeft, o o o o wat zal ie boos zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 13:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Die man heeft mijn auto toch iets aangedaan en niet mee, waarom zou ik hem dan iets aan moeten doen.
Pak gewoon zijn auto terug.
En ja, ik trap hard. * jaren voetbalervaring heeft*.
Je bent dus een echte natrapper?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Die man heeft mijn auto toch iets aangedaan en niet mee, waarom zou ik hem dan iets aan moeten doen.
Een beetje?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Man je zegt zelf al dat ie een lease auto heeft, o o o o wat zal ie boos zijn
Je probeert dapper over te komen, alleen je faalt een beetje![]()
Het was ook de schuld van de auto. De persoon kon er niks aan doen.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ja we weten dat je een dapper jongetje bent.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef GizartFRL het volgende:
Die bestuurder van de Mondeo deed mij toch ook niets, maar mijn auto.
Doe ik het terug ofwel actie!, dan is het weer niet goed.
Nederland is een praatland, geen actieland merk ik alweer....
'actie' zoals in 'blijven zitten en pas uitstappen als de dader weg is'?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef GizartFRL het volgende:
Die bestuurder van de Mondeo deed mij toch ook niets, maar mijn auto.
Doe ik het terug ofwel actie!, dan is het weer niet goed.
Nederland is een praatland, geen actieland merk ik alweer....
Super, die knelde al wat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef existenz het volgende:
Ik heb vandaag over de deurklink van je auto heen gezeten aan bestuurderszijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |