Het ziet er inderdaad heel aerodynamisch uit, zo'n Merivaquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:26 schreef Jimmeh het volgende:
Eenmaal op snelheid wordt gewicht ook steeds meer irrelevant en gaat aerodynamica en pk's een veel grotere rol spelen.
ok, ik wist niet dat het een semi mpv ding isquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad heel aerodynamisch uit, zo'n Meriva
Ja, en dan vraag ik me af welke gek er zoveel geld in een frikkin Meriva gaat stoppenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef SicSicSics het volgende:
Hoever kan je zo'n ding kietelen?
Ik vind het van meer humor getuigen om met je Meriva motoren te pOwnen dan met bijv. een snelle Vectra.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:48 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ja, en dan vraag ik me af welke gek er zoveel geld in een frikkin Meriva gaat stoppen
Oftewel je ben ge0wned met je brommertquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:48 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ja, en dan vraag ik me af welke gek er zoveel geld in een frikkin Meriva gaat stoppen
Ok, 220km/h zeg je. Wij reden rond de 100km/h denk ik toen we uit die bocht kwamen en op het rechte stuk afreden. Dat betekent dus dat die Meriva sneller dan 100 naar 200 trok dan wij
Whehe. Wat zijn "race monsters" volgens jou?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:11 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, maar de pk/lg verhoudingen zijn niet rechtlijnig. Er is meer op van invloed dan alleen maar pks en kgs.
Vertanding etc. heeft ook een enorme invloed... En ik zat een beetje te neuzen maar de trekkracht van een ZZR is niet super. Leuk voor een tour/sport fiets, maar geen race monster. Of heb ik verkeerd zitten kijken?
Wat doet die motor op de 0 tot 100 sprint?
Begin nou niet hequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef PietjePuk2 het volgende:
Motorrijder in portomonnee kijkend:
Met een motor rijd je voor weinig geld (vergeleken met een auto) 99% van alle auto's d'r uitNadat zo'n mannetje zoveel geld in z'n gare bak gepompt hebt gun ik hem dat pleziertje wel
Motorrijden blijft toch veel toffer... daarbij gebeurt zoiets hoogstens 1x in je leven dat een auto sneller is het op rechte stuk (wat sowieso niet echt spannend is).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |