abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44459836
Hallo,

Is het mogelijk om op een legale manier een gewonnen object op Ebay af te zeggen? Ik heb namelijk een schokdemper "gewonnen" maar deze schijnt achteraf niet te passen.. ik kreeg eerst onjuiste informatie van een dealer.
I think I'm a banana tree
pi_44459940
Staat die onjuiste informatie in de advertentie op eBay?
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:01:56 #3
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44459954
Ja, dat kan. Gewoon zeggen dat je van de koop af ziet. De verkoper kan daarop een klacht indienen tegen jou als "niet betalende bieder". Daarop zal ebay jou een waarschuwing geven. Niks aan de hand dus!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44460033
kan dus inderdaad. je staat wel een stuk sterker als de foutieve informatie in een mail of op de aanbieding zelf staat. anders krijg je inderdaad een waarschuwing (an sich geen probleem, maar natuurlijk niet leuk, principekwestie dus)
pi_44460078
Nee, er stond dus geen informatie over de maten in de advertentie maar ik had aan de dealer gevraagd of de schokdemper van dat model van dat jaar past onder mijn motor. Die zei ja. Maar volgens een heleboel andere motorrijders die dezelfde motor als mij hebben niet Ik heb de verkoper al netjes gemailed dat ik van de koop afzie..

Geeft Ebay je geen aantekening als wanbetaler ofzo? Zodat iedereen die nog eens wat aan jou wilt verkopen dat ziet .
I think I'm a banana tree
pi_44460168
Je kunt natuurlijk ook je situatie uitleggen en samen iets regelen!
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:12:05 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_44460345
De verkoper kan een wanbetaler-dispuut openen, en daar heb je geen verdediging tegen, en dan kan de verkoper je een negatieve beoordeling laten geven. Als dit je eerste eBay-transactie is, dan sta je op -1 en kun je op een hoop veliingen al niet eens meer bieden.

Je kunt het beste de verkoper het verhaal uitleggen, en hopen dat deze gewillig is om een dispuut te openen om wederzijds van de transactie af te zien. Dat moet jij dan accepteren, en dan krijgt de verkoper wel het percentage van het eind-bedrag terug dat hij voor een geslaagde veiling moet dokken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_44464474
Waarom moeilijk doen? Je legt de situatie uit en geeft hem het percentage dat ebay krijgt van hem. Probleem opgelost...

(eventueel kan hij ook aan de 2e bieder verkopen dan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')