Zit er dik in, geen MBVconcert zonder Holocaust, lijkt me. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:38 schreef Jabberwocky het volgende:
You Made Me Realize zal de afsluiter wel weer worden.
achja er zijn nogal veel zure mensen op last.fm of eigenlijk er zijn nogal veel zure mensen op het internet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:14 schreef OMG het volgende:
Na de review van iemand op last.fm te hebben gelezen vraag ik me af of ik bij een ander concert ben geweest. Wat een geneuzel.
Whehe, dat doet me denken aan die kerel die altijd naar Mike Patton gerelateerde concerten gaat (nee niet jij BB) omdat hij zo zwaar fan is maar wel elk optreden waar hij geweest was zo ongeveer de grond in boordequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja er zijn nogal veel zure mensen op last.fm of eigenlijk er zijn nogal veel zure mensen op het internet.
Alle concerten waar ik geweest ben stond wel gezeur op last.fm, behalve roadburn burners zijn over het algemeen gewoon tevreden.
117dB was kennelijk de max.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef ralfseltje het volgende:
Ohja en hoeveel dB was het nou uiteindelijk. Die laatste noten van Holocaust waren zó hard. Wij zaten tijdens de soundcheck te eten in Effenaar, en zelfs daar trilden de tafeltjes al
Edit: Ah volgens hier 117 dB dus.
quote:Broekspijpen, T-shirtmouwen, ingewanden, de bril op de neus en de Effenaar-fundementen trillen een kwartier lang gewillig mee op deze goddelijke, almachtig heerlijke geluidsstorm, waarbij die onweersbuitjes in Nederland even later peanuts zijn. Ongelooflijk hoe de band volslagen stilstaand met de instrumenten en effecten in de weer is, terwijl er langzaam maar zeker een exodus richting uitgang begint. Of steeds meer mensen met oordoppen in grijpen naar hun oren. Totdat na een kwartier vanuit het niets dit liedje wordt hervat en binnen een minuut dit My Bloody Valentine-concert toch echt ten einde is. Volgens de Effenaar is er in de finale 117 decibel gehaald, wat tijdens de genadeklap met extra diepe bassen zal zijn geweest. Dat zal de Arbo die blijkbaar op bezoek was, niet tof hebben gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |