quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
MY BLOODY VALENTINE
De Effenaar
Ma, 25/05/09 19.30 uur
wij ook ( gehenna, trashcanman en ik)quote:
quote:U heeft 3 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Die gaven ze vorig jaar bij de concerten in The Roundhouse ook. Da's niet echt klein (3500 man ongeveer) en bij de mixing desk achterin was het geluid zo'n 130 dB. En toch kon je de individuele instrumenten en songs prima horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:35 schreef lifeblind het volgende:
Geen geluidsbegrenzing! (En oordoppen aan de deur)
http://alternative.blog.n(...)-my-bloody-valentine
Euhm, hier is toch regelgeving over neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die gaven ze vorig jaar bij de concerten in The Roundhouse ook. Da's niet echt klein (3500 man ongeveer) en bij de mixing desk achterin was het geluid zo'n 130 dB. En toch kon je de individuele instrumenten en songs prima horen.
Veel plezier de ATP nightmare before christmas van 2008 curated door melvins en mike patton was één van de beste festivals waar ik ooit geweest ben, heb hard zitten twijfelen over deze editie maar heb er het geld niet voor. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Orbis het volgende:
Geweldige band dit. 25 mei laat ik schieten, want van 4 tot 6 december zal ik in Mineshead zijn bij All Tomorrow's Parties. My Bloody Valentine als curator, en to boot komt ook Sonic Youth nog langs!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wij ook ( gehenna, trashcanman en ik)
Pukkelpop is al zeker lowlands nog niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:23 schreef ranja het volgende:
Is Lowlands al zeker?
Ik betwijfel trouwens of ze daar ook 130 dB mogen. Misschien wel zo aangenaam
Maar misschien staan ze in Bravo
Ik ga ook nog proberen wat lui zover te krijgen om ook weer mee naar Minehead te gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Orbis het volgende:
Geweldige band dit. 25 mei laat ik schieten, want van 4 tot 6 december zal ik in Mineshead zijn bij All Tomorrow's Parties. My Bloody Valentine als curator, en to boot komt ook Sonic Youth nog langs!
Kijk, dat is goed om te horen. En als ik alleen al de website van ATP lees, heb ik al het idee dat het met de organisatie wel goed zit. Bovendien, hoe kan iets met My Bloody Valentine en Sonic Youth nu de mist in gaan? (En stiekem hoop ik heel hard dat Dinosaur Jr. komt. Het zou geen onlogische stap zijn).quote:Op maandag 11 mei 2009 08:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Veel plezier de ATP nightmare before christmas van 2008 curated door melvins en mike patton was één van de beste festivals waar ik ooit geweest ben, heb hard zitten twijfelen over deze editie maar heb er het geld niet voor. Volgende keer beter.
Dat moet makkelijk lukken geloof ik, het zou om 23 uur afgelopen moeten zijn, ik had ze even gemaild. Pak ik toch maar de auto, door dat voorprogramma haal ik mijn trein van 22.30 nooit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef hydraulix het volgende:
bleegh, ik heb ook gehoopt op geen voorprogramma. Moet de trein van 23:30 halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |