Eensch. Ik ontdekte via Facebook (geloof ik) dat ze eindelijk het nieuwe album uit hadden gebracht.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef DO2 het volgende:
Ik vind die rustige tracks ( met name New You ) juist botergeil.
en dan in December in de jaarlijstjes gewoon op plaats 23 want 'te vaak gehoord 'quote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb 'm hier de hele dag al op repeat staan, wat een tof album is het geworden
Jep. Hij is ook nog niet uit, 22 februari begint het verzenden pas.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan in December in de jaarlijstjes gewoon op plaats 23 want 'te vaak gehoord '
overigens zie ik 'm op amazon nog niet te koop staan, is-ie alleen via de eigen site bestelbaar?
haha dat is wel een risico, maar dat vooral aan de rest van de output van 2013 liggenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan in December in de jaarlijstjes gewoon op plaats 23 want 'te vaak gehoord '
overigens zie ik 'm op amazon nog niet te koop staan, is-ie alleen via de eigen site bestelbaar?
Ik vond er de eerste paar keren weinig aan, toen maar eens met hoofdtelefoon en een hoop volume geluisterd en toen viel het kwartje. Die laatste 2 nummersquote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb 'm hier de hele dag al op repeat staan, wat een tof album is het geworden
Dat was ook mijn minst favoriete, maar ik begin hem nu wel vrij cool te vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Tchock het volgende:
Ik kan Nothing Is echt nog niet waarderenIk luister 'm wel af maar het kan me niet snel genoeg voorbij gaan. Het enige toffe is dat er allemaal freaky geluiden en patronen in zitten maar echt aangenaam is het niet.
Klinkt veelbelovend, ga ook maar eens achter het vinyl aanquote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik vond er de eerste paar keren weinig aan, toen maar eens met hoofdtelefoon en een hoop volume geluisterd en toen viel het kwartje. Die laatste 2 nummers
Isn't Anything ging ook wat meer naar de drone (hoewel dat toen nog niet bestond), vind 'm ook meer daarop lijken dan op Loveless.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:57 schreef neohu het volgende:
Het hele album staat ook op dit youtube-account: Lijkt wat meer drone-rock achtig, wat denken jullie?
Nou daar heb je wel een punt Ranja. Daarnaast zijn ze bij wijze van spreken verder gegaan waar ze in 1991 gestopt zijn. Weinig vernieuwend dus. Maar wel weer een warm bad.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef ranja het volgende:
De grootste vraag is eigenlijk niet of het nieuwe album in de buurt komt bij hun vorige werk maar of het beter is dan alle bands die in de tussenliggende jaren het gat hebben geprobeerd te vullen. Een Blonde Redhead, Asobi Seksu, Fleeting Joys, Sereena-Maneesh en dergelijke.
Ik heb alleen nog maar wat youtubejes beluistert maar voorlopig denk ik nog van niet echt. Maar ik ga de nieuwe wel bestellen, dat wel.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef Gehenna het volgende:
Het lijkt erop dat ze langzamerhand naar een nieuwe sound werken, misschien is dit een voorbode voor het album van 2035?
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef DO2 het volgende:
Godverdomme... Het is toch wel een heerlijke plaat, hoor.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef Gehenna het volgende:
Het lijkt erop dat ze langzamerhand naar een nieuwe sound werken, misschien is dit een voorbode voor het album van 2035?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |