abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44848655
Ali B
Tmf
Staphorst
Moslims als het naast een moskee was gebeurd
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:16:34 #155
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44850527
ik hoop echt dat morgen veel mensen daar vuurwerk afsteken van buiten stapkut
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:17:55 #156
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44852569
ik word niet goed van die kop van ali b overal op tv.

laat hem maar een tijdje brommen, dan kunnen we weer naar tv kijken zonder die zelfvoldane rotkop te zien.

yo, peace
pi_44853210
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:16 schreef jorienvdherik het volgende:
ik hoop echt dat morgen veel mensen daar vuurwerk afsteken van buiten stapkut
dat snap ik nou niet.

als dat hele dorp daar het er nu over eens is met elkaar dat de zondag een rustdag hoort te zijn, zitten ze daar toch niemand mee in de weg?

het zou anders zijn als een minderheid zou gaan bepalen (of een kleine meerderheid) dat de rest zich maar moet aanpassen aan hun in onze ogen achterlijkheid.
dat is niet het geval, de burgemeester heeft verzocht rekening te houden met de zondagrust, niet een verbod afgeroepen op het afsteken van vuurwerk na middernacht.

wat kan mij het nou rotten wat een stel geloofszeloten onder elkaar beslissen en doen en dit geval eventueel laten

en wb Ali B. , tja vuurwerk afsteken in de week voor oud en nieuw is niet toegestaan, dus word je betrapt en oom agent is toevallig ongesteld heb je pech, dat gebeurt hier in de buurt ook met gastjes die complete atoombommen af laten gaan en de pliesie rijdt toevallig in de buurt rond.

het is alleen wel lullig als ze dit doen en zo lijkt het wel, om hun gram te halen, pak dan TMF aan en niet de succesvolle malloot van een Ali
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:18:57 #158
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44857620
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 03:23 schreef StefanP het volgende:
Wat een kleine kutkinderen om even de boel te stangen. Lekker stoer doen ten koste van de gristenen, daar scoor je natuurlijk mee op de debielenzender TMF!
Is idd erg makelijk scoren en dn maken ze nog een lompe fout ook daar niet te controleren of er net een begrafenis is
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44857670
Op frontpage was toch een kerel die bij die begravenis was?

Die heeft er helemaal niks van gemerkt zegt ie zelf
pi_44858196
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:20 schreef BaraCuda het volgende:

Begrafenis was ook 2 uur later bleek later, dus ze hadden alleen het rotzooi gezien. Maar TMF en Ali "respect man" B. weten niet echt wat de echte betekenis van respect is. Het is in staphorst afgestoken om maar een reden: mensen te irriteren. Leven en laten leven is een begrip die niet echt door dringt bij TMF en Ali B.

En dan Ali B. gisteren ook nog op tv "Ik vind het zo erg, ik ben eigenlijk tegen vuurwerk blablabla..."
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:43:09 #161
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_44860526
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En dan Ali B. gisteren ook nog op tv "Ik vind het zo erg, ik ben eigenlijk tegen vuurwerk blablabla..."
wat is het ook eigenlijk een ongelovelijke windvaan
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_44860802
Volgens Marokkaanse bronnen is de executie van Ali B. vannacht om 4 uur Nederlandse tijd.
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:15:35 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44861557
Als TMF dezelfde stunt in Tilburg uitgehaald zou hebben had geen haan er naar gekraaid, sterker nog het was waarschijnlijk gewoon in de krant gekomen als leuke aktie... Maar goed, ze kozen voor Staphorst.

Ze hadden daardoor wel wat extra ophef verwacht natuurlijk, maar het is ronduit dom om geen vergunningen aan te vragen. Ik leg de 'schuld' dan ook volledig bij TMF wat dat betreft.

AliB kon niet weten dat TMF de vergunningen niet geregeld had, dus geef TMF een flinke boete en laat Ali lekker lopen.

Ik vind het overigens walgelijk van de gemeente dat ze de begrafenis van die 19-jarige gebruiken in hun media-offensief t.o.v. Ali B. Die begrafenis was een paar uur ná het hele voorval. Je kunt jezelf dan ook afvragen wíe er in dit geval eigenlijk het meest smakeloos bezig zijn geweest.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:17:40 #164
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44861638
Ohja, was Staphoorst niet dat dorpje wat vuurwerk met oud en nieuw verboden heeft, want, zondag?
Schattig.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_44861763
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Als TMF dezelfde stunt in Tilburg uitgehaald zou hebben had geen haan er naar gekraaid, sterker nog het was waarschijnlijk gewoon in de krant gekomen als leuke aktie... Maar goed, ze kozen voor Staphorst.

Ze hadden daardoor wel wat extra ophef verwacht natuurlijk, maar het is ronduit dom om geen vergunningen aan te vragen. Ik leg de 'schuld' dan ook volledig bij TMF wat dat betreft.

AliB kon niet weten dat TMF de vergunningen niet geregeld had, dus geef TMF een flinke boete en laat Ali lekker lopen.

Ik vind het overigens walgelijk van de gemeente dat ze de begrafenis van die 19-jarige gebruiken in hun media-offensief t.o.v. Ali B. Die begrafenis was een paar uur ná het hele voorval. Je kunt jezelf dan ook afvragen wíe er in dit geval eigenlijk het meest smakeloos bezig zijn geweest.
Dus AliB is een befehl ist befehl mannetje, geef hem geld en hij doet het wel.
Sorry, eigen verantwoordelijkheid houdt ook in dat je nakijkt wat je doet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44862054
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:17 schreef Yildiz het volgende:
Ohja, was Staphoorst niet dat dorpje wat vuurwerk met oud en nieuw verboden heeft, want, zondag?
Schattig.
ze hebben het niet verboden, er is gevraagd rekening te houden met de zondagsrust.

aangezien volgens mij iedere inwoner daar kerkgaand is en dus zwaar in de Here, begrijp ik niet wie daar van die 'bekrompenheid' verder last heeft.

ze leggen toch niets op aan andersdenkenden, er zijn daar niet eens andersdenkenden, volgens mij.
laat die mensen lekker, zolang ze dat gezemel niet in jouw of mijn buurt proberen te verkopen cq op te leggen zal het ons toch een rotzorg zijn of niet?

ik vraag me enkel af waarom Ali zich voor deze stunt heeft geleend, want ik lees net dat hij een pesthekel heeft aan vuurwerk en aangezien de knul het altijd heeft over rezzzzzzzzzzzzpekt weetje, zal het toch ook niet zijn om andersdenkenden dwars te zitten....
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:31:16 #167
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44862120
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_44862712
Dan steken ze het in Staphorst toch om 00:00:01 op maandag af? Probleem opgelost.
pi_44864430
Ali B is boos
quote:
Het 25-jarige rapidool
Ik las flapdrol!
quote:
De rapper zegt dat hij helemaal niet wist dat er geen vuurwerk mocht worden afgestoken.
Zo kan elke moordenaar of weet ik veel wat onder z'n straf uitkomen .
quote:
Ali B brengt oudejaarsavond door in Marokko: ''Daar wordt tenminste geen vuurwerk afgestoken.''
Wat een saai land zeg!!! Laten we er Nederlandse F16's heen sturen om de boel daar op te vrolijken a la TMF-style!
pi_44868095
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:48 schreef pingu_ het volgende:
Dan steken ze het in Staphorst toch om 00:00:01 op maandag af? Probleem opgelost.
dacht ik ook al .. puur technisch bekeken valt het afsteken van vuurwerk niet meer op zondag toch .. ?
pleased to meet you
pi_44872041
de bekendste troetelmarokkaan van nederland weet niet dat je niet voor oudjaarsdag vuurwerk mag afsteken Gewoon een boete, niemand staat boven de wet.
pi_44875920
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef moussie het volgende:

[..]

dacht ik ook al .. puur technisch bekeken valt het afsteken van vuurwerk niet meer op zondag toch .. ?
Vuurwerk hoort alleen op nieuwjaarsdag ja En je mag het al vanaf morgenochtend 10 uur afsteken tot 's nachts twee uur Doe daar 's wat aan, van 4 uur 's middags tot 4 uur 's nachts.. Vuurwerk overdag
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  zondag 31 december 2006 @ 06:08:07 #173
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_44882280
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef longinus het volgende:

[..]

Dus AliB is een befehl ist befehl mannetje, geef hem geld en hij doet het wel.
Sorry, eigen verantwoordelijkheid houdt ook in dat je nakijkt wat je doet.
TFM was fout Ali B lijkt me niet ik zou er ook van uitgegaan zijn dat ze een vergunning hadden. Hoewel aan de andere kant lijkt het me vreemd dat de lui die je te kakken wil zetten een vergunning afgeven.

Staphost is fout met de begravenis te gebruiken.

Dat is wel zon beetje mijn mening

Ow leuk dat Yilditz precies doet met christen wat ik altijd over moslims zeg.En dan moet ie altijd zo uit de hoogte doen als ik zon opmerking maak. Kortom alle leuke dingen staan weer in dit topic.
mai pen rai
  zondag 31 december 2006 @ 09:18:02 #174
3542 Gia
User under construction
pi_44882568
Ik vind dit wel weer te ver gaan. Ali B hoeft niet geweten te hebben dat er een begrafenis aan de gang was. Indien hij dit WEL wist, vind ik wel dat hij dit even had moeten overleggen met TMF.
Er zijn excuses gemaakt en ze betalen voor de opruimkosten. Ik vind vervolgen behoorlijk overdreven.
  zondag 31 december 2006 @ 18:24:49 #175
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_44898196
quote:
HOOFDDORP - De politie en burgemeester van Staphorst hebben ten onrechte het bericht verspreid dat zanger Ali B vuurwerk zou hebben afgestoken in de buurt van een rouwstoet. De advocaat van Ali B, Lauk Woltring, liet zaterdag weten dat de reputatie van de bekende rapper door de beschuldiging bewust beschadigd wordt. De zanger overweegt juridische stappen tegen de gemeente te nemen.

Ali B stak woensdag op het marktplein van Staphorst vuurwerk af om de nieuwe zender TMF Radio te lanceren. De rapper ging er van uit dat de muziekzender toestemming voor het afsteken van het vuurwerk had gevraagd. Volgens zijn advocaat zou de tourmanager van Ali B dit ter plekke bevestigd hebben gekregen. Na afloop bleek echter dat die toestemming er niet was.

Regionale media berichtten dat tijdens het afsteken van het vuurwerk op enkele honderden meters afstand een begrafenis aan de gang was. Volgens Ali B was dat niet zo. Hij kwam te weten dat de bewuste begrafenis later in de middag in Staphorst plaats zou vinden en dat de rouwstoet op dat moment in Meppel was.
http://www.nu.nl/news/930(...)horst_van_smaad.html

Oke, de spelers en mijn mening:
TMF: Zo fout als wat. Boete en de zooi opruimen. De verantwoordelijken moeten dezelfde straf krijgen als iederander die dit soort vuurwerk afsteken, buiten oud en nieuw. (Was het eigenlijk illegaal vuurwerk?)
Ali B: Misschien ontschuldig, maar in iedergeval moet hij nooit meer zeuren over respect. Want dat heeft hij zelf ook niet.
Staphorst: Een erg zeilige actie om de begrafenis erbij te halen. Je mag toch niet liegen als Christen? Maar wel in hun recht als ze TMF willen aanklagen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_44911891
De verantwoordelijke is TMF en niet Ali B. De gemeente Staphorst is fout bezig als ze een begrafenis die niet eens op het bewuste tijdstip plaatsvond, gebruikt om stemming te maken.

Maar Ali "bovendien haat ik vuurwerk, het is duur en het stinkt" Bouali is natuurlijk wel de grootste grap van het verhaal. Waarom laat je je inhuren voor een dergelijke stunt als je niets van vuurwerk wil weten? Wel de boel in Staphorst op stelten zetten, maar ondertussen liever in Marokko oudejaar vieren, "want daar wordt tenminste geen vuurwerk afgestoken". Sneu figuur.
pi_44912004
quote:
Op zondag 31 december 2006 06:08 schreef niet_links het volgende:

[..]

TFM was fout Ali B lijkt me niet ik zou er ook van uitgegaan zijn dat ze een vergunning hadden. Hoewel aan de andere kant lijkt het me vreemd dat de lui die je te kakken wil zetten een vergunning afgeven.
Oftewel Ali B kon weten dat er geen vergunning voor was gevraagd. Als hij een echte man was dan gaf hij toe dat hij fout zat, en moet hij niet onzin uit gaan kramen als "ik hou eigenlijk niet van vuurwerk" en "respect man". Hopelijk houden ze hem in Marokko
pi_44913570
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Oftewel Ali B kon weten dat er geen vergunning voor was gevraagd. Als hij een echte man was dan gaf hij toe dat hij fout zat, en moet hij niet onzin uit gaan kramen als "ik hou eigenlijk niet van vuurwerk" en "respect man". Hopelijk houden ze hem in Marokko
pff .. lezen is ech teen kunst schijnbaar
quote:
Volgens zijn advocaat zou de tourmanager van Ali B dit ter plekke bevestigd hebben gekregen. Na afloop bleek echter dat die toestemming er niet was
Wat jij dus zegt is dat Ali ondanks het feit dat hem van zijn werkgever (TMF) bevestigd is dat die vergunning er wel was ervan uit had moeten gaan dat die er niet is en daarna moeten handelen ?
Je mag er als artiest niet op vertrouwen dat de informatie klopt, hij had zelf even bij de gemeente of politie moeten navragen oid ?
Dus waarom zou hij moeten toegeven dat hij fout zit als hij dat niet doet .. hij is verkeerd voorgelicht door TMF en ten onrechte beschuldigd door gemeente en politie .. of vergeet je dat maar even voor het gemak ?
En waarom moet hij ineens wel zo principieel zijn eigenlijk, alleen maar omdat die Ali B. is of zo ?
Je kan toch best vuurwerk met de jaarwisseling op persoonlijke basis afkeuren maar het wel afsteken bij een opening omdat dat hoort bij het optreden .. ?
Het hoort bij je werk/de realiteit en dan moet je soms dingen doen die je privé afkeurt ..
pleased to meet you
  maandag 1 januari 2007 @ 14:32:47 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_44913593
Staphorst.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_44913687
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:31 schreef moussie het volgende:

[..]

pff .. lezen is ech teen kunst schijnbaar
[..]

Wat jij dus zegt is dat Ali ondanks het feit dat hem van zijn werkgever (TMF) bevestigd is dat die vergunning er wel was ervan uit had moeten gaan dat die er niet is en daarna moeten handelen ?
Je mag er als artiest niet op vertrouwen dat de informatie klopt, hij had zelf even bij de gemeente of politie moeten navragen oid ?
Dus waarom zou hij moeten toegeven dat hij fout zit als hij dat niet doet .. hij is verkeerd voorgelicht door TMF en ten onrechte beschuldigd door gemeente en politie .. of vergeet je dat maar even voor het gemak ?
En waarom moet hij ineens wel zo principieel zijn eigenlijk, alleen maar omdat die Ali B. is of zo ?
Je kan toch best vuurwerk met de jaarwisseling op persoonlijke basis afkeuren maar het wel afsteken bij een opening omdat dat hoort bij het optreden .. ?
Het hoort bij je werk/de realiteit en dan moet je soms dingen doen die je privé afkeurt ..
Ok, dat stuk van de tourmanager had ik niet gelezen, dan hoeft Ali B niet zijn excuses aan te bieden. Wel is hij gewoon hypocriet met zijn "respect man"-gedrag, want hij weet heus wel dat mensen in Staphorst zulke acties niet kunnen waarderen, dat is ook juist de reden waarom voor Staphorst is gekozen. Hij heeft dus niet echt veel respect voor andere mensen, ook niks mis mee, maar dan moet hij eens zijn bek houden over respect.

Dingen voor je werk doen die je privé afkeurt vind ik trouwens ook niet logisch. Ali B had hier toch echt duidelijk zelf een keuze in, het was niet zo dat als hij het niet deed hij ontslagen werd.

En ja, ik heb een hekel aan alles wat met Ali B te maken heeft, dat speelt dus ook mee
pi_44913792
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:08 schreef Kozzmic het volgende:
De gemeente Staphorst is fout bezig als ze een begrafenis die niet eens op het bewuste tijdstip plaatsvond, gebruikt om stemming te maken.
Die bewering is door de gemeente Staphorst nooit gemaakt. Het is alleen wel in de media gekomen. Dat Ali B nu een advocaat heeft genomen is natuurlijk een lachertje. Hij maakt zichzelf alleen maar meer belachelijk.
pi_44914461
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:43 schreef sniper20 het volgende:

[..]

Die bewering is door de gemeente Staphorst nooit gemaakt. Het is alleen wel in de media gekomen. Dat Ali B nu een advocaat heeft genomen is natuurlijk een lachertje. Hij maakt zichzelf alleen maar meer belachelijk.
Dit is wat ik erover vind...
quote:
De Meppeler Courant vernam het 'samengaan' van het afsteken van vuurwerk met de begrafenis van Koenraad van de gemeente Staphorst. Burgemeester Joop Alssema meldde dat hij er behoorlijk van baalde en dat hij erover aangesproken werd door mensen die dit niet vonden kunnen. Alssema wist zaterdagavond niet goed wat hij ermee aan moest. Hij onthield zich van commentaar.

http://www.meppelercourant.nl/index.php?dir=8&art=3712663.htm
Ben het wel met je eens dat juridische stappen van meneer B. in dit verband nogal overtrokken zijn.
pi_44914641
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:31 schreef moussie het volgende:

[..]

Ali B., Lange Frans, Frans Bauer; wie of wat het doet kan me niet schelen. Maar de mond vol over respect en je inlaten met dergelijke acties is nogal hypocriet. Of je er nu wel of niet voor verantwoordelijk bent.
quote:
Werd hij soms gedwongen? Behoort het afsteken van vuurwerk of het deelnemen aan promo-acties van een radiozender tot de standaardwerkzaamheden van een zanger?

Hij vlucht zelf op oudejaarsavond naar Marokko omdat hij vuurwerk haat, maar verwacht van de inwoners van Staphorst dat ze een dergelijke actie zonder uitzondering geweldig vinden. Nogal respectloos en dom.
pi_44914744
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:20 schreef BaraCuda het volgende:

De uitvaartdienst was toen in Meppel (10 km verderop) de echte begravenis was inderdaad een paar uur later in Staphorst.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44914800
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:11 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dit is wat ik erover vind...
[..]

Ben het wel met je eens dat juridische stappen van meneer B. in dit verband nogal overtrokken zijn.
Nou moet je je bij de Meppeler Courant ook niet al te veel voorstellen .

Maar gepast is het zeker niet zo'n actie rond het moment dat een jonge jongen begraven wordt.
pi_44914805
Dat staphorst nog 's zo verdedigd zou worden op Fok...
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44914833
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Ok, dat stuk van de tourmanager had ik niet gelezen, dan hoeft Ali B niet zijn excuses aan te bieden. Wel is hij gewoon hypocriet met zijn "respect man"-gedrag, want hij weet heus wel dat mensen in Staphorst zulke acties niet kunnen waarderen, dat is ook juist de reden waarom voor Staphorst is gekozen. Hij heeft dus niet echt veel respect voor andere mensen, ook niks mis mee, maar dan moet hij eens zijn bek houden over respect.
Wat heeft hij niet gerespecteerd dan .. ?
er is geen vuurwerk afgestoken op zondag, zover hij wist was er een vergunning voor die dag, de jeugd van dat dorp vond het schijnbaar prachtig .. ?
en niet te vergeten, dat hele begrafenisverhaal was een verzinsel .. en daar kwam toch in eerste instantie dat "lul niet over respect" vandaan ? Het begint erop te lijken dat je je maar aan de laatste strohalm vast blijft klampen om toch vooral het disrespect te benadrukken ..
En ja, TMF kiest idd bewust voor Staphorst .. je zegt dat dat niet zou mogen uit respect voor de gelovigen daar ?
quote:
Dingen voor je werk doen die je privé afkeurt vind ik trouwens ook niet logisch. Ali B had hier toch echt duidelijk zelf een keuze in, het was niet zo dat als hij het niet deed hij ontslagen werd.
Het mag dan niet logisch lijken maar het is wel iets dat vaker gebeurd dan dat je zou denken ..
zo zag ik laatst nog een MP kort door de bocht gaan, en dan niet voor voor/afkeur maar voor een principe
quote:
En ja, ik heb een hekel aan alles wat met Ali B te maken heeft, dat speelt dus ook mee
ghehe, dat was al duidelijk, maar tja, hoe had je over dezelfde situatie gedacht als het zo'n blond meidengroepje was geweest ? Waarmee ik wil zeggen dat je je mening over een situatie niet moet baseren op de betrokken personen maar op de feiten
pleased to meet you
pi_44914866
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:25 schreef Ludger het volgende:
Dat staphorst nog 's zo verdedigd zou worden op Fok...
Enkel om een marokkaan te kunnen bashen natuurlijk.
pi_44914990
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat betreft die begrafenis, onzin.. Wat betreft vuurwerk afsteken ruim voor oudjaarsdag, terecht! Geen goed voorbeeld Alibee!
pi_44916263
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:18 schreef Kozzmic het volgende:
Werd hij soms gedwongen? Behoort het afsteken van vuurwerk of het deelnemen aan promo-acties van een radiozender tot de standaardwerkzaamheden van een zanger?
gedwongen niet nee, maar ja, dat hoort idd bij de standaardwerkzaamheden van een artiest
quote:
Hij vlucht zelf op oudejaarsavond naar Marokko omdat hij vuurwerk haat, maar verwacht van de inwoners van Staphorst dat ze een dergelijke actie zonder uitzondering geweldig vinden. Nogal respectloos en dom.
uhm, waar staat dat die dat verwacht dan .. ?
uiteraard is Staphorst om een reden gekozen, en imho is het niet onwaarschijnlijk dat de jeugd van Staphorst deze actie prachtig vond .. je zou, als artiest/buitenstaander zijnde, zelfs aan kunnen nemen dat de gemeente juist omdat de jaarwisseling dit jaar op zondag valt toestemming heeft gegeven voor dit vuurwerk, ter compensatie, zodat de jeugd toch nog wat heeft .. iets soortgelijks als in arnemuiden dus
pleased to meet you
pi_44917041
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

een marokkaan, die meewerkt aan een actie om een heel dorp te bashen, want 'zo verdomd gereformeerd saai.'

dat laatste klopt ms, maar als je zelf je mond vol hebt over respect is meedoen aan zo een actie natuurlijk een beetje een gotspe, hč.

en niet weten dat er een begrafenis is, geloofwaardig, niet weten waarom TMF uitgerekend Staphorst uitkiest is dat niet.

dat hele fucking dorp is zo gereformeerd als het maar zijn kan, als zij gezamelijk waarde hechten aan zondagsrust, zelfs op 31 december, moeten ze dat lekker zelf weten, ze dringen dat niemand op, bovendien, er is geen sprake van een verbod op het afsteken van vuurwerk, maar van een verzoek tot rekening houden met.

deze actie, het is hetzelfde als ik als ongelovige hond een Amish dorp binnen rijdt, waar iedereen dus Amish is,. behalve ik, en die mensen de 21e eeuw door de strot ga duwen door luidkeels popmuziek door mega speakers te laten blčren, enkel en alleen omdat ik vind dat zij leuk moeten vinden wat ik leuk vind.

zolang de Amish, of gereformeerd saaien hun achterlijkheden (in mijn beleving) in hun eigen dorp praktiseren zitten ze mij niet in de weg, ze dringen mij niets op.
komen ze aan mijn deur kloppen en beginnen dán te zeuren dat ik mijn eigen omgeving, en eigen huis, de zondagsrust moet eerbiedigen, dan kunnen ze mijn persoonlijke verbale versie van Sodom , Bobbie en de rest om de oren krijgen.
er wordt net gedaan alsof er slachtoffers vallen, mensen lijden , mensen achtergesteld worden, zaken opgedrongen omdat een heel dorp onderling de zondagsrust graag in ere houdt?

De actie van TMF slaat nergens op, Ali B. is gewoon dom geweest eraan mee te werken, ook omdat hij ook nog eens zelf een tyfushekel heeft aan vuurwerk, omdat het zo een rotherrie maakt, en dan gaat hij wel in andermans dorp die teringzooi afsteken omdat TMF besloten heeft dat het een saai kutdorp is?

Deze reply is overigens in het algemeen gericht. op de 1e zin na.
pi_44917317
je vergeet een ding denk ik, en dat is dat Staphorst in eerste instantie dus wel een vergunning heeft afgegeven voor die manifestatie/het optreden op het dorpsplein .. anders had dat wel in de lijst van aanklachten gestaan toch ?
pleased to meet you
pi_44917326
Overigens was die jongen (of althans z'n ouders) katholiek vandaar ook dat die dienst in Meppel was.
pi_44918181
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:04 schreef moussie het volgende:
je vergeet een ding denk ik, en dat is dat Staphorst in eerste instantie dus wel een vergunning heeft afgegeven voor die manifestatie/het optreden op het dorpsplein .. anders had dat wel in de lijst van aanklachten gestaan toch ?
Dat is nog maar de vraag...
quote:
Burgemeester Joop Alssema van Staphorst, die niet op de hoogte was gesteld van de komst van TMF naar Staphorst, reageerde woedend op de actie van de muziekzender. `Veel mensen hebben mij aangesproken op het feit dat er een begrafenisplechtigheid gaande was op het moment dat er vuurwerk werd afgestoken. Ik baal hier verschrikkelijk van', aldus de eerste burger. `Ons belachelijk maken, hier even de boel op stelten zetten, zonder vergunning vuurwerk afschieten en vervolgens je hielen weer lichten, ik houd hier een hele vervelende smaak in de mond aan over.'

http://www.meppelercourant.nl/index.php?dir=8&art=3710557.htm
pi_44918269
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm, waar staat dat die dat verwacht dan .. ?
Als hij vantevoren al niet verwacht had dat de actie in goede aarde zou vallen, is het wmb nog een graadje sneuer dat hij zich daarvoor leent. Uit zijn reactie na afloop maak ik echter op dat hij de hele consternatie niet verwacht had.
pi_44918555
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:51 schreef milagro het volgende:

[..]

dat hele fucking dorp is zo gereformeerd als het maar zijn kan, als zij gezamelijk waarde hechten aan zondagsrust, zelfs op 31 december, moeten ze dat lekker zelf weten, ze dringen dat niemand op, bovendien, er is geen sprake van een verbod op het afsteken van vuurwerk, maar van een verzoek tot rekening houden met.

deze actie, het is hetzelfde als ik als ongelovige hond een Amish dorp binnen rijdt, waar iedereen dus Amish is,. behalve ik, en die mensen de 21e eeuw door de strot ga duwen door luidkeels popmuziek door mega speakers te laten blčren, enkel en alleen omdat ik vind dat zij leuk moeten vinden wat ik leuk vind.

zolang de Amish, of gereformeerd saaien hun achterlijkheden (in mijn beleving) in hun eigen dorp praktiseren zitten ze mij niet in de weg, ze dringen mij niets op.
Het is geen 'Amishdorp' in de zin van dat er enkel mensen van één bepaalde religie wonen. Ik heb wel wat tegen door streng-christelijken gedomineerde gemeenten die hun streng-christelijke ideetjes aan alle inwoners proberen op te leggen, dus ook aan de andersgelovige minderheid. Zo'n vuurwerkverbod op oudejaarsdag (al wordt het dan gebracht als verzoek) vind ik dan ook te ver gaan. Als iemand ervoor kiest om op zondag geen vuurwerk af te steken dan is dat zijn of haar keuze, maar ik vind het te gek voor woorden dat zoiets min of meer wordt opgelegd aan de hele gemeente.

Maar goed, dat staat los van de 'kwestie-Ali B.'.
pi_44919330
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:36 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag...
[..]
uhm
quote:
Burgemeester Joop Alssema van Staphorst, die niet op de hoogte was gesteld van de komst van TMF naar Staphorst ...
dat hij niet op de hoogte was gesteld wil niet zeggen dat er geen vergunning was voor het optreden zelf .. zoals gezegd, anders had dat toch wel in de lijst van aanklachten gestaan lijkt mij ..
Schijnbaar zitten er mensen in de gemeenteraad die wel de vergunning hebben afgegeven maar de burgervader niet hebben ingelicht over het optreden van TMF, vraag is dus of dat de normale gang van zaken is of dat dit bewust is nagelaten, misschien dat er toch aardig wat inwoners in dat dorp minder gereformeerd zijn als de burgervader graag zou willen ?

Kijk, dat afsteken van vuurwerk zonder vergunning, dat vind ik niet goed te praten, en daarna vertrekken en de puinhoop laten liggen in regen en wind al helemaal niet .. maar om dat nou zo buiten proportie op te blazen, met een vaag begrafenisverhaal erbij dat er achteraf maar weinig mee te maken heeft ..
en dan het feit dat Ali B. ermee te maken had uitmelken tot de laatste strohalm, hij had uit principe niet mee mogen doen omdat hij vuurwerk met de jaarwisseling afkeurt .. pff ..
pleased to meet you
pi_44919372
quote:
Schijnbaar zitten er mensen in de gemeenteraad die wel de vergunning hebben afgegeven
Ehm zo'n vergunning zou evt door een ambtenaar afgegeven kunnen worden indien nodig in overleg met de betrokken wethouder gemeenteraadsleden hebben er geen ruk mee te maken
pi_44919750
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ehm zo'n vergunning zou evt door een ambtenaar afgegeven kunnen worden indien nodig in overleg met de betrokken wethouder gemeenteraadsleden hebben er geen ruk mee te maken
in dat licht is die uitspraak in de krant wel heel raar .. hmz .. trubbles in grefo-country ?
pleased to meet you
pi_44919786
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:36 schreef moussie het volgende:

[..]

in dat licht is die uitspraak in de krant wel heel raar .. hmz .. trubbles in grefo-country ?
Neehoor denk gewoon dat er geen vergunning is aangevraagd en er dus ook geen is afgegeven. Staphorst is een kleine gemeente en daar zijn dit soort zaken snel zat bekend.
pi_44920268
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neehoor denk gewoon dat er geen vergunning is aangevraagd en er dus ook geen is afgegeven. Staphorst is een kleine gemeente en daar zijn dit soort zaken snel zat bekend.
zover ik weet moet je dus wel een vergunning hebben voor dit soort evenementen ..
en tja, er wordt heel nadrukkelijk gezegd dat het vuurwerk is afgestoken zonder vergunning, dan is mi de logische conclusie dat er wel een vergunning was voor het optreden zelf .. anders had die daar ook over lopen hameren toch, zo'n optreden zonder enige vergunning, dat laat je toch niet liggen ?
pleased to meet you
  maandag 1 januari 2007 @ 19:12:29 #202
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_44920764
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef moussie het volgende:

[..]

zover ik weet moet je dus wel een vergunning hebben voor dit soort evenementen ..
en tja, er wordt heel nadrukkelijk gezegd dat het vuurwerk is afgestoken zonder vergunning, dan is mi de logische conclusie dat er wel een vergunning was voor het optreden zelf .. anders had die daar ook over lopen hameren toch, zo'n optreden zonder enige vergunning, dat laat je toch niet liggen ?
Welk optreden eigenlijk?

Ze gingen daar toch alleen naar toe om vuurwerk aftesteken? Wie zou er daar optreden dan?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_44921529
Dit wordt veel te veel opgeblazen. Oké, het was een domme actie. TMF had als professioneel bedrijf beter moeten weten. Maar waar gaat het nu eigenlijk om? Afsteken van wat vuurwerk en een beetje rotzooi die niet is opgeruimd. De politie is tijdens het afsteken twee keer langsgereden zonder in te grijpen en nu gaan ze vervolging instellen. Als ze het terplekke verboden hadden was er niets aan de hand geweest. Waarom voor zoiets onnozels gelijk een rechtzaak aanspannen. Laat de betrokken patijen gewoon om de tafel gaan zitten en een goed gesprek hebben. Dan komen ze er samen wel uit.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_44923017
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef moussie het volgende:

[..]

Om met een camera en een rapper op het marktplein rond te lopen heb je geen vergunning nodig en het is ook lang niet zo ernstig als het illegaal afsteken van vuurwerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')