abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44920268
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neehoor denk gewoon dat er geen vergunning is aangevraagd en er dus ook geen is afgegeven. Staphorst is een kleine gemeente en daar zijn dit soort zaken snel zat bekend.
zover ik weet moet je dus wel een vergunning hebben voor dit soort evenementen ..
en tja, er wordt heel nadrukkelijk gezegd dat het vuurwerk is afgestoken zonder vergunning, dan is mi de logische conclusie dat er wel een vergunning was voor het optreden zelf .. anders had die daar ook over lopen hameren toch, zo'n optreden zonder enige vergunning, dat laat je toch niet liggen ?
pleased to meet you
  maandag 1 januari 2007 @ 19:12:29 #202
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_44920764
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef moussie het volgende:

[..]

zover ik weet moet je dus wel een vergunning hebben voor dit soort evenementen ..
en tja, er wordt heel nadrukkelijk gezegd dat het vuurwerk is afgestoken zonder vergunning, dan is mi de logische conclusie dat er wel een vergunning was voor het optreden zelf .. anders had die daar ook over lopen hameren toch, zo'n optreden zonder enige vergunning, dat laat je toch niet liggen ?
Welk optreden eigenlijk?

Ze gingen daar toch alleen naar toe om vuurwerk aftesteken? Wie zou er daar optreden dan?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_44921529
Dit wordt veel te veel opgeblazen. Oké, het was een domme actie. TMF had als professioneel bedrijf beter moeten weten. Maar waar gaat het nu eigenlijk om? Afsteken van wat vuurwerk en een beetje rotzooi die niet is opgeruimd. De politie is tijdens het afsteken twee keer langsgereden zonder in te grijpen en nu gaan ze vervolging instellen. Als ze het terplekke verboden hadden was er niets aan de hand geweest. Waarom voor zoiets onnozels gelijk een rechtzaak aanspannen. Laat de betrokken patijen gewoon om de tafel gaan zitten en een goed gesprek hebben. Dan komen ze er samen wel uit.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_44923017
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef moussie het volgende:

[..]

Om met een camera en een rapper op het marktplein rond te lopen heb je geen vergunning nodig en het is ook lang niet zo ernstig als het illegaal afsteken van vuurwerk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44923577
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:26 schreef moussie het volgende:

[..]

Wat heeft hij niet gerespecteerd dan .. ?
er is geen vuurwerk afgestoken op zondag, zover hij wist was er een vergunning voor die dag, de jeugd van dat dorp vond het schijnbaar prachtig .. ?
en niet te vergeten, dat hele begrafenisverhaal was een verzinsel .. en daar kwam toch in eerste instantie dat "lul niet over respect" vandaan ? Het begint erop te lijken dat je je maar aan de laatste strohalm vast blijft klampen om toch vooral het disrespect te benadrukken ..
En ja, TMF kiest idd bewust voor Staphorst .. je zegt dat dat niet zou mogen uit respect voor de gelovigen daar ?
Hij weet dat Staphostenaren zich er aan zullen irriteren en het wordt bewust gedaan om te irriteren. Dat noem ik respectloos.
quote:
[..]

ghehe, dat was al duidelijk, maar tja, hoe had je over dezelfde situatie gedacht als het zo'n blond meidengroepje was geweest ? Waarmee ik wil zeggen dat je je mening over een situatie niet moet baseren op de betrokken personen maar op de feiten
Als die ook steeds over respect zaten te zeuren dan had ik hetzelfde gereageerd.
pi_44923706
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:12 schreef Knarf het volgende:

[..]

Welk optreden eigenlijk?

Ze gingen daar toch alleen naar toe om vuurwerk aftesteken? Wie zou er daar optreden dan?
het ging om de opening van de nieuwe muziekzender van TMF, speciaal gericht op de jongere jeugd ..

en ja, uiteraard heeft TMF Staphorst met opzet uitgekozen om de boel te stangen, en of dat een slimme stunt was of niet .. tja, de meningen zijn niet erg verdeeld .. de burgervader voelt zich iig wel belachelijk gemaakt, en naar wat ik begrijp uit het commentaar op de site van TMF is dat het gebeuren tegenover het politiebureau plaatsvond en dat er agenten tussen het publiek stonden, dus dan sta je als burgervader helemaal in je hemd lijkt mij ..

maar ja, ikzelf vind het maar raar, aan de ene kant staan juichen bij elk stukkie kritiek dat er geuit wordt op de (bekrompenheid van de conservatieve) moslim maar dit soort christelijk fundamentalisme lopen verdedigen onder de noemer van "respect moeten opbrengen voor ... "
anyway, als ik Ali was zou ik overwegen om stappen te nemen tegen TMF .. hij krijgt nu een sloot negatieve publiciteit over zich heen dankzij hun verkeerde voorlichting
pleased to meet you
pi_44923712
Het is wel weer een lekkere hypocriete actie. Ali B heeft altijd zijn mond vol van Respect. Maar wanneer hij met Balkenende aan tafel zit, dan gedraagt hij zich als de eerste de beste straatschooier die op straat ReSpEct afdwingt.

En nu gaat meneer in een zwartekousendorp vuurwerk afsteken, lekker respectloos dus.
Je zou eens vuurwerk moeten afsteken voor een moskee, dan heb je zo een jihad in je nek.

Maar goed dat alles is gefilmd, het was dus een heterdaadje. En dat hij het in opdracht van TMF moest doen, dat maakt niet uit, Ali was diegene die het vuurwerk afstak, dus ali is diegene die een strafblad krijgt.
Misschien krijgt TMF nog wel een proces aan haar broek vanwege het feit dat ze Illegaal vuurwerk (Chinese Rollen) in hun bezit hadden/hebben.

Ik vraag me overigens ook af wat erger is; die paar zwartekousen die we hebben of die ongekende hoeveelheid ouderwetse hoofddoeken.

Overigens verzieken types als Ali B de (Gangster)Rapscene. Door kneuzen als Ali B rappen ze nu allemaal in De Haag, zelfs de geitenwollensokken van de NRC brachten de next uit in rapvorm.
En een tijd geleden, zat iedereen Donner uit te lachen vanwege het feit dat hij ging rappen en later rapt heel De Haag in eens om zieltjes te winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnDope op 01-01-2007 20:56:59 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44924021
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hij weet dat Staphostenaren zich er aan zullen irriteren en het wordt bewust gedaan om te irriteren. Dat noem ik respectloos.
duh, hij weet ook dat een boel mensen zich mateloos ergeren aan zijn "muziek", daarom hou je toch niet op met muziek maken
quote:
Als die ook steeds over respect zaten te zeuren dan had ik hetzelfde gereageerd.
dan vraag ik je dus nog een keer wat er nou eigenlijk respectloos is .. hij had in z'n geheel niet naar Staphorst mogen gaan of zo, begrijp ik dat goed .. geen openingen van radiozenders in dat dorp, niets wat de zalige rust van de oude grefo's zou kunnen verstoren ?
pleased to meet you
pi_44925070
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:55 schreef moussie het volgende:

[..]

duh, hij weet ook dat een boel mensen zich mateloos ergeren aan zijn "muziek", daarom hou je toch niet op met muziek maken
[..]

dan vraag ik je dus nog een keer wat er nou eigenlijk respectloos is .. hij had in z'n geheel niet naar Staphorst mogen gaan of zo, begrijp ik dat goed .. geen openingen van radiozenders in dat dorp, niets wat de zalige rust van de oude grefo's zou kunnen verstoren ?
Het is gewoon een respectloos kind, zie je dat niet ofzo?
pi_44926382
Overigens hoort dit topic in shownieuws thuis
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44928799
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Het is gewoon een respectloos kind, zie je dat niet ofzo?
wat ik zie is iemand die typisch in amsterdam is opgegroeid, met een iets vreemder dan "normaal" dialect .. en tja sorry hoor, maar in mijn visie hoort de jeugd de boel op stelten te zetten, zolang als er niemand fysieke schade lijdt en er alleen maar ouderwetse visies worden aangevallen zie ik het probleem niet ..

of dacht jij soms dat jij de vrijheden die jij nu hebt zou kunnen genieten als mijn generatie de boel niet flink op stelten had gezet .. en ik kom dus nog uit de generatie dat het ongehoord was dat je bij een concert uit je stoel sprong om te dansen !!
pleased to meet you
pi_44931294
Je kan het allemaal weer mooi verpakken, moussie.

Maar een illegale Mat afsteken is gewoon een misdrijf. Dat wordt gewoon een strafblad.
pi_44932694
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan het allemaal weer mooi verpakken, moussie.

Maar een illegale Mat afsteken is gewoon een misdrijf. Dat wordt gewoon een strafblad.
tja, als ik gemeentes zie zoals Staphorst dan heb ik het idee dat ik in een timewarp zit, terug in de tijd ..

maar ja, het zou wel erg lullig zijn als hij aan zoiets een strafblad over houdt, dat is dan imho niet terecht, de tourmanager heeft het zelfs nagevraagd bij de organisatie of er een vergunning is en die hebben bikkelhard staan liegen ..
en in dat geval is hij dus zelfs 2 keer de lul .. eerst TMF dat staat te liegen en waar hij dus evtl een strafblad aan over houdt, en daarboven op nog dat leugenverhaal over die rouwstoet .. in welke krant stond het verhaal ook alweer het eerst ?
pleased to meet you
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:16:58 #214
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_44932733
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef moussie het volgende:

[..]

het ging om de opening van de nieuwe muziekzender van TMF, speciaal gericht op de jongere jeugd ..

en ja, uiteraard heeft TMF Staphorst met opzet uitgekozen om de boel te stangen, en of dat een slimme stunt was of niet .. tja, de meningen zijn niet erg verdeeld .. de burgervader voelt zich iig wel belachelijk gemaakt, en naar wat ik begrijp uit het commentaar op de site van TMF is dat het gebeuren tegenover het politiebureau plaatsvond en dat er agenten tussen het publiek stonden, dus dan sta je als burgervader helemaal in je hemd lijkt mij ..
Daar heb je gelijk in. Ik vind Staphorst in deze ook zielig.
quote:
maar ja, ikzelf vind het maar raar, aan de ene kant staan juichen bij elk stukkie kritiek dat er geuit wordt op de (bekrompenheid van de conservatieve) moslim maar dit soort christelijk fundamentalisme lopen verdedigen onder de noemer van "respect moeten opbrengen voor ... "
anyway, als ik Ali was zou ik overwegen om stappen te nemen tegen TMF .. hij krijgt nu een sloot negatieve publiciteit over zich heen dankzij hun verkeerde voorlichting
TMF is gewoon fout. Ze gingen er alleen heen om te stangen. Ali B is eigenlijk onschuldig, maar wel erg hypocriet met zijn respect gedoe. Wat hij is zelf ook respectloos. Staphorst moet ook niet zeiken achteraf, want ze hadden gelijk in kunnen grijpen. Maar dit zegt niet dat ze TMF als nog aan moeten klagen (mijn mening).
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_44932895
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:14 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, als ik gemeentes zie zoals Staphorst dan heb ik het idee dat ik in een timewarp zit, terug in de tijd ..

maar ja, het zou wel erg lullig zijn als hij aan zoiets een strafblad over houdt, dat is dan imho niet terecht, de tourmanager heeft het zelfs nagevraagd bij de organisatie of er een vergunning is en die hebben bikkelhard staan liegen ..
en in dat geval is hij dus zelfs 2 keer de lul .. eerst TMF dat staat te liegen en waar hij dus evtl een strafblad aan over houdt, en daarboven op nog dat leugenverhaal over die rouwstoet .. in welke krant stond het verhaal ook alweer het eerst ?
Terug in de tijd?? Kijk eens om je heen in de stad, je moet eens kijken hoeveel ouderwetse hoofdoeken en baardmannen daar rondlopen. Op bepaalde plekken in de stad is het erger dan in staphorst.

En hoe het ook gaat verlopen 1 iemand zal moeten opdraaien voor het illegaal afsteken van illegaal vuurwerk.
Ali zat ook te beweren dat hij zo'n hekel aan vuurwerk heeft, maar daarvoor had hij wel even beuker afgestoken.
pi_45015489
sukkels trekken zich nu ineens terug!
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
pi_45016863
Ik neem het Ali eigenlijk wel kwalijk dat ie Staphorst niet geheel heeft opgeblazen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')