zover ik weet moet je dus wel een vergunning hebben voor dit soort evenementen ..quote:Op maandag 1 januari 2007 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor denk gewoon dat er geen vergunning is aangevraagd en er dus ook geen is afgegeven. Staphorst is een kleine gemeente en daar zijn dit soort zaken snel zat bekend.
Welk optreden eigenlijk?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef moussie het volgende:
[..]
zover ik weet moet je dus wel een vergunning hebben voor dit soort evenementen ..
en tja, er wordt heel nadrukkelijk gezegd dat het vuurwerk is afgestoken zonder vergunning, dan is mi de logische conclusie dat er wel een vergunning was voor het optreden zelf .. anders had die daar ook over lopen hameren toch, zo'n optreden zonder enige vergunning, dat laat je toch niet liggen ?
Om met een camera en een rapper op het marktplein rond te lopen heb je geen vergunning nodig en het is ook lang niet zo ernstig als het illegaal afsteken van vuurwerk.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef moussie het volgende:
[..]
zover ik weet moet je dus wel een vergunning hebben voor dit soort evenementen ..
en tja, er wordt heel nadrukkelijk gezegd dat het vuurwerk is afgestoken zonder vergunning, dan is mi de logische conclusie dat er wel een vergunning was voor het optreden zelf .. anders had die daar ook over lopen hameren toch, zo'n optreden zonder enige vergunning, dat laat je toch niet liggen ?
Hij weet dat Staphostenaren zich er aan zullen irriteren en het wordt bewust gedaan om te irriteren. Dat noem ik respectloos.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:26 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat heeft hij niet gerespecteerd dan .. ?
er is geen vuurwerk afgestoken op zondag, zover hij wist was er een vergunning voor die dag, de jeugd van dat dorp vond het schijnbaar prachtig .. ?
en niet te vergeten, dat hele begrafenisverhaal was een verzinsel .. en daar kwam toch in eerste instantie dat "lul niet over respect" vandaan ? Het begint erop te lijken dat je je maar aan de laatste strohalm vast blijft klampen om toch vooral het disrespect te benadrukken ..
En ja, TMF kiest idd bewust voor Staphorst .. je zegt dat dat niet zou mogen uit respect voor de gelovigen daar ?
Als die ook steeds over respect zaten te zeuren dan had ik hetzelfde gereageerd.quote:[..]
ghehe, dat was al duidelijk, maar tja, hoe had je over dezelfde situatie gedacht als het zo'n blond meidengroepje was geweest ? Waarmee ik wil zeggen dat je je mening over een situatie niet moet baseren op de betrokken personen maar op de feiten
het ging om de opening van de nieuwe muziekzender van TMF, speciaal gericht op de jongere jeugd ..quote:Op maandag 1 januari 2007 19:12 schreef Knarf het volgende:
[..]
Welk optreden eigenlijk?
Ze gingen daar toch alleen naar toe om vuurwerk aftesteken? Wie zou er daar optreden dan?
duh, hij weet ook dat een boel mensen zich mateloos ergeren aan zijn "muziek", daarom hou je toch niet op met muziek makenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij weet dat Staphostenaren zich er aan zullen irriteren en het wordt bewust gedaan om te irriteren. Dat noem ik respectloos.
dan vraag ik je dus nog een keer wat er nou eigenlijk respectloos is .. hij had in z'n geheel niet naar Staphorst mogen gaan of zo, begrijp ik dat goed .. geen openingen van radiozenders in dat dorp, niets wat de zalige rust van de oude grefo's zou kunnen verstoren ?quote:Als die ook steeds over respect zaten te zeuren dan had ik hetzelfde gereageerd.
Het is gewoon een respectloos kind, zie je dat niet ofzo?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:55 schreef moussie het volgende:
[..]
duh, hij weet ook dat een boel mensen zich mateloos ergeren aan zijn "muziek", daarom hou je toch niet op met muziek maken
[..]
dan vraag ik je dus nog een keer wat er nou eigenlijk respectloos is .. hij had in z'n geheel niet naar Staphorst mogen gaan of zo, begrijp ik dat goed .. geen openingen van radiozenders in dat dorp, niets wat de zalige rust van de oude grefo's zou kunnen verstoren ?
wat ik zie is iemand die typisch in amsterdam is opgegroeid, met een iets vreemder dan "normaal" dialect .. en tja sorry hoor, maar in mijn visie hoort de jeugd de boel op stelten te zetten, zolang als er niemand fysieke schade lijdt en er alleen maar ouderwetse visies worden aangevallen zie ik het probleem niet ..quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is gewoon een respectloos kind, zie je dat niet ofzo?
tja, als ik gemeentes zie zoals Staphorst dan heb ik het idee dat ik in een timewarp zit, terug in de tijd ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan het allemaal weer mooi verpakken, moussie.
Maar een illegale Mat afsteken is gewoon een misdrijf. Dat wordt gewoon een strafblad.
Daar heb je gelijk in. Ik vind Staphorst in deze ook zielig.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef moussie het volgende:
[..]
het ging om de opening van de nieuwe muziekzender van TMF, speciaal gericht op de jongere jeugd ..
en ja, uiteraard heeft TMF Staphorst met opzet uitgekozen om de boel te stangen, en of dat een slimme stunt was of niet .. tja, de meningen zijn niet erg verdeeld .. de burgervader voelt zich iig wel belachelijk gemaakt, en naar wat ik begrijp uit het commentaar op de site van TMF is dat het gebeuren tegenover het politiebureau plaatsvond en dat er agenten tussen het publiek stonden, dus dan sta je als burgervader helemaal in je hemd lijkt mij ..
TMF is gewoon fout. Ze gingen er alleen heen om te stangen. Ali B is eigenlijk onschuldig, maar wel erg hypocriet met zijn respect gedoe. Wat hij is zelf ook respectloos. Staphorst moet ook niet zeiken achteraf, want ze hadden gelijk in kunnen grijpen. Maar dit zegt niet dat ze TMF als nog aan moeten klagen (mijn mening).quote:maar ja, ikzelf vind het maar raar, aan de ene kant staan juichen bij elk stukkie kritiek dat er geuit wordt op de (bekrompenheid van de conservatieve) moslim maar dit soort christelijk fundamentalisme lopen verdedigen onder de noemer van "respect moeten opbrengen voor ... "
anyway, als ik Ali was zou ik overwegen om stappen te nemen tegen TMF .. hij krijgt nu een sloot negatieve publiciteit over zich heen dankzij hun verkeerde voorlichting
Terug in de tijd?? Kijk eens om je heen in de stad, je moet eens kijken hoeveel ouderwetse hoofdoeken en baardmannen daar rondlopen. Op bepaalde plekken in de stad is het erger dan in staphorst.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:14 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, als ik gemeentes zie zoals Staphorst dan heb ik het idee dat ik in een timewarp zit, terug in de tijd ..
maar ja, het zou wel erg lullig zijn als hij aan zoiets een strafblad over houdt, dat is dan imho niet terecht, de tourmanager heeft het zelfs nagevraagd bij de organisatie of er een vergunning is en die hebben bikkelhard staan liegen ..
en in dat geval is hij dus zelfs 2 keer de lul .. eerst TMF dat staat te liegen en waar hij dus evtl een strafblad aan over houdt, en daarboven op nog dat leugenverhaal over die rouwstoet .. in welke krant stond het verhaal ook alweer het eerst ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |