Ach, het nieuwe topic is er nu toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef barney74 het volgende:
nou ja, laat maar, het lukt me gewoon niet.
Excuses, ik wilde een nieuw topic straten voor de goede voortgang, en omdat niemand anders het leek te doen....
Anyway, mij lukt het niet!
Zo te zien welquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, het nieuwe topic is er nu toch?
Jij bent de enige (op een mod na natuurlijk) die de OP nu kan aanpassen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef barney74 het volgende:
ik ben nu iig een kleine anderhalf uur weg....mochten jullie willen doorgaan met deze OP:prima, maar dan moet mij als ik terugben wel ff uitgelegd worden wat ik precies moet doen!!
D'r lag nog een vraag hoor, van de muis uit The Green Milequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maarreh, wat nu te doen?
a. Nieuwe vraag
b. Nieuwe OP
c. De rest van de dag nuttig bezig gaan i.p.v. AKQ
Volgens mij had jij die goed!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
D'r lag nog een vraag hoor, van de muis uit The Green Mile
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:52 schreef Sokolsky het volgende:
Die was ook al beantwoord, Mr. Jingles in Mouseville is goed.
Das lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Joepie![]()
Wat zit er precies in 'boerenjongens'?
Nee, tis ranzig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:56 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Das lekker
Volgens mij rum en rozijnen...?
De punten zijn helemaal niet bijgwerkt. In de OP staat nu dat ze tot 522 zijn bijgewerkt, maar dit klopt ook niet. Ik heb de vorige 2 topics geupdatet (met puntjes op de u).quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Jojo had in het vorige topic toch ook punten? Dr staat geenbij!
Dat komt omdat die punten nog niet verwerkt zijn denk ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Jojo had in het vorige topic toch ook punten? Dr staat geenbij!
duidelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oké, even héél duidelijk een aantal dingen op een rijtje voor nieuwe spelers (welkom b.t.w.):
1. Als een vraag goed beantwoord is, dan krijgt zij/hij een punt (iedere 10e topic zelfs 2)
2. Een punt geef je als volgt:
Naam speler die de vraag goed had op een nieuwe regel en bold + 1
3. Daaronder plak je het rijtje punten-tot-nu-toe en voeg je je versuitgereikte punt toe.
4. De speler die het punt heeft gekregen, stelt een nieuwe vraag
5. Als een topic vol is, maar de laatste poster een nieuw topic aan. Ook maakt zij/hij een update van de ranglijst in de OP.
6.Alle regels staan in de OP. Die moet je lezen.
aha, okequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat die punten nog niet verwerkt zijn denk ik
Misschien is het toch handiger als we deze topic laten verwijderen en dat een van ons even een nieuw en kloppend deel maakt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat die punten nog niet verwerkt zijn denk ik
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Suiker?
Goed!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:05 schreef Sheridana het volgende:
kaneel?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed!
ingrediënten:
400 gram rozijnen
150 gram suiker
25 gram pijpkaneel
1 liter brandewijn.
Sheridana +1
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
40?
HEET!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef ChrisJX het volgende:
36
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
35?
Hallo..het is 4 minuten geleden dat de vraag goedgekeurd isquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef Puzzelaar het volgende:
Eh, TSE?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga een chocoladetaart bakken...tot later!
Ja, muesli. Dit is Zwitsers voor 'moesje'.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef BrandX het volgende:
meusli?
Het heeft wel iets met 'n zoon te maken ja, maar niet die van Ferrari.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:44 schreef Mikkie het volgende:
Was het niet iets met de zoon van een coureur? Die had zo'n paard gehad ofzo, en dat had veel geluk gebracht, dus nu dacht die pa van: als ik zo'n beest op m'n auto plak ga ik vast ook hard?
Ouch. Als dat waar is ...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zwarte paard had dat kind dood getrapt?
eh, juist niet dood...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Dus iets met de zoon van een vliegenier die dood is??
Close....so close, but no sigar yet!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:17 schreef Supersheep het volgende:
In de 1e WO vloog het zoontje van de vliegenier op een zwart paard
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Close....so close, but no sigar yet!
Nee..hij vloog waarschijnlijk een zwart vliegtuigquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dit meen je toch niet hoop ik?
Dat zoontje was piloot en zijn zwarte paard zat achterin het vleigtuig?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dit meen je toch niet hoop ik?
Dat zoontje was piloot en zijn zwarte paard zat achterin het vleigtuig?
Er stond een zwart paard op het vliegtuig?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
even closer..... but stil no sigar
@ nem: nope.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er stond een zwart paard op het vliegtuig?![]()
barney74 +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:27 schreef barney74 het volgende:
vervaardigd
Wikipedia zegt juist dat de zoon is overleden in de oorlog en dat het meer een eerbetoon zou zijn...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef BrandX het volgende:
Juistem! En omdat de zoon hiermee de oorlog heeft overleeft, baracca zijn zoon als overwinnaar zag, stelde baracca het symbool voor aan Ferrari, omdat hij die ook als overwinnaar zag, en het symbool als gelukssymbool![]()
quote:Op 25 mei 1923 behaalde Enzo Ferrari met zijn Alfa Romeo een overwinning op het Saviocircuit. Getuige van de zege was Francesco Baracca. Na de race hadden Enzo en Francesco een gesprek en Francesco vertelde dat als hij een paard op zijn auto zou zetten dat hij dan meer zou winnen. Zijn zoon vloog namelijk tijdens de Eerste Wereldoorlog met een zwart paard op zijn vliegtuig. De zoon was omgekomen en Francesco zou het een mooi eerbetoon vinden. Ferrari heeft dat gedaan, maar heeft het wel op een gele achtergrond gezet. Dat was namelijk de kleur van Modena.
Kun je iets duidelijker zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
gassen in de atmostfeer
Geladen gasdeeltjes in de lucht lichten op door de magnetische straling.quote:
hmmm, ik zag op wiki alleen dit staan:quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wikipedia zegt juist dat de zoon is overleden in de oorlog en dat het meer een eerbetoon zou zijn...
[..]
bronquote:Op 21-jarige leeftijd begon hij te racen bij het kleine CMN. Lang bleef hij er niet en in 1920 ging hij bij het raceteam van Alfa Romeo aan de slag. Na een overwinning op het Saviocircuit in 1923 stelde Francesco Baracca hem voor om de afbeelding van een paard op zijn wagen te zetten, diens zoon vloog in de Eerste Wereldoorlog namelijk met een zwart paard op zijn vliegtuig. Enzo vond het een goed idee, maar het duurde nog tot 1932 voor het logo op een wagen zou verschijnen.
Inderdaad. Echter, ik wil graag weten welke gassen verantwoordelijk zijn voor de verschillende kleuren. Bij een van deze gassen is ook de luchtdruk doorslaggevend voor de kleur (geelgroen of rood).quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geladen gasdeeltjes in de lucht lichten op door de magnetische straling.
Maar ieder gas heeft zo z'n eigen eigenschappen
ik heb niet lang scheikunde gehad, maar naar mijn weten is Natrium geen gas.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:50 schreef Puzzelaar het volgende:
Pff dat is wel heel specifiek.
Natrium -> Geelgroen?
Helft is goed. Wie maakt hem af?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:57 schreef Puzzelaar het volgende:
stikstof en co2
Fout; ik hoef ook alleen de namen van de gassen te weten; niet tot welke kleuren ze leidenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:03 schreef Puzzelaar het volgende:
groen geel -> stikstof
blauw -> waterstof
Dat had je in de vraag moeten zetten. Diegene die het antwoord afmaakt krijgt dus het punt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:02 schreef barney74 het volgende:
nu het complete antwoord in 1 post?
Klopt, maar het antwoord is nog niet afgemaakt, vandaar dat ik het even op deze manier vroeg. Ik geef jou echt alle kans om het punt te pakken hoor!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had je in de vraag moeten zetten. Diegene die het antwoord afmaakt krijgt dus het punt.
je had het niet afgemaakt omdat hij niet zei welke helft van "stikstof en co2" goed wasquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had je in de vraag moeten zetten. Diegene die het antwoord afmaakt krijgt dus het punt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
dus stikstof en waterstof is niet goed?
Die zocht ik!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:10 schreef ChillyWilly het volgende:
zuurstof en stikstof
Nopequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef barney74 het volgende:
verst weg van de aarde
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik weet alleen dat het tegenovergestelde Apogeum is. Wat het is? Geen flauw idee.
Algemene halve kennis heet dat
Om precies te zijn het dichtst bij het zwaartepunt van de Aarde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:22 schreef Etcetera het volgende:
dan is het dichtste bij de aarde
Close, maar helaas maakte Etcetera het af... als je iets later was met je post had jij het punt..quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo dicht mogelijk bij de atmosfeer van de aarde? En Apogeum zo ver mogelijk?
Het blijft een gok, tenzij je wiki-verslaafd bentquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:28 schreef Etcetera het volgende:
Op 26 december haalde Wikipedia een historisch aantal artikelen. Hoeveel zijn dat er?
oh, het gaat voor zover ik weet om de NL Wiki
Ja...en het was niet Edisonquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo één met draaiende messen?
Ja ik klkte op de AKQ en bleef toen plakken op pagina 1quote:
Maar je hebt dus niet goed opgeletquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:43 schreef Nesle het volgende:
Dit heb ik vanmiddag nog gezien op discovery ofzo
Ik ook...en wat ChrisJX zegtquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:43 schreef Nesle het volgende:
Dit heb ik vanmiddag nog gezien op discovery ofzo
So close and yet so far awayquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Bunning? iets in die richting....
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jaaaa dat is hem! de schooier!!! Edward Budding!!!
Ik zou me meer druk maken om z'n 2e naam: Beardquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:49 schreef Beelzebub85 het volgende:
Oh, Edwin.
Heeft ie zeker zijn naam veranderd
Haha. Die zal ook wel variërenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om z'n 2e naam: Beard
Ja, dat was altijd een leuke mop.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om z'n 2e naam: Beard
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:54 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd een leuke mop.
Karel: "Hallo, mijn naam is Karel Poepjes. Ik wil mijn naam graag veranderen."
Ambtenaar: "Ai, dat lijkt me een goede keuze. Nou, waar had u zoal aan gedacht?"
Karel: "Piet Poepjes."
beelzebub85 +1quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Lord of the Rings Battle for Middle Earth
Fifa reeks
NHL reeks
Battlefield reeks
Alle zitplaatsen die op de foto's te zien zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:13 schreef Puzzelaar het volgende:
bedoel je trouwens die bankjes die je ziet of de zitplaats waarvan de foto genomen is?
Bedoel je dan welke voorstelling duurder is?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Alle zitplaatsen die op de foto's te zien zijn.
Uit de zonquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Foto1 want dan zit je it de zon?
Oke oke, jullie hebben me.quote:
ja de ene foto is helemaal vol en de andere nietquote:
Was het de eerste keer nou uit, of in?quote:
Jeejquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Was het de eerste keer nou uit, of in?
De plaatsen in de schaduw zijn duurder dan plaatsen in de zon!
Yurithemaster +1
Die moest ook nog geboren wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:23 schreef Puzzelaar het volgende:
Jezus.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:30 schreef Etcetera het volgende:
plato?
Ik dus wel na jouw vraagquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet terwijl ik zijn wiki pagina wel voor me had![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
George Baker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |