De foto's moet je even uploaden, en dan met de img tag hier neer zetten.quote:Op zondag 31 december 2006 10:01 schreef navigator het volgende:
Hoe plaats ik foto´s hier
| 1 |
Nou, ik kan wel iemand inhuren om het op te ruimen hoorquote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een uitkering? Dat zijn ook altijd van die profiteurs..wel de lusten niet de lasten...dat herken ik in je vuurwerk.
Je bent volkomen hetero hoop ik voor jequote:Op zondag 31 december 2006 12:08 schreef MOD het volgende:
Ik ben 20 en loop nogsteeds met kutvuurwerk te kloten.
Ben ik nu homo?
Groeten, O uit V![]()
nee hoor, ik ben 35 en ga vanaaf ook lekker met rotjes liggen klotenquote:Op zondag 31 december 2006 12:08 schreef MOD het volgende:
Ik ben 20 en loop nogsteeds met kutvuurwerk te kloten.
Ben ik nu homo?
Groeten, O uit V![]()
dat is dan schattigquote:Op zondag 31 december 2006 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben 35 en ga vanaaf ook lekker met rotjes liggen kloten
quote:Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef WillieWapper het volgende:
je bent inderdaad genaaid. de rollen uit belgie bevatten flashpowder wat in NL nog steeds verboden is verboden is. daarom gaan ze daar zo verrekte hard. de reden dat ze nu wel dit ding op de markt mochten brengen in NL is dat er gewoon meer kruit in vuurwerk mag worden gestopt. dus je hebt zeg maar een verlengde turbo 2000-klapper
Omdat je al een maand had kunnen bestellen, verkopers na 3 dagen van 7 tot 21 werken het wel gezien hebben en het voor hun ook oudjaar is. En er rijden geen vuurwerk transporten meer...quote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef DoorBell het volgende:
Balen. Ga ik weer slapen.
Maar waarom is er vandaag geen (vuurwerk-)koopzondag? Wat een raar land. Wel te pas en te onpas meubels en auto's verkopen op zondagen maar als het om vuurwerk gaat..........![]()
In België. www.ertbrand.com is bijvoorbeeld open.quote:Op zondag 31 december 2006 13:11 schreef DoorBell het volgende:
Ik ben net wakker. Kan ik nog ergens vuurwerk halen?![]()
Hun rust is verdiend....... maar als het geen zondag is verkopen ze toch ook op oudjaarsdagquote:Op zondag 31 december 2006 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat je al een maand had kunnen bestellen, verkopers na 3 dagen van 7 tot 21 werken het wel gezien hebben en het voor hun ook oudjaar is. En er rijden geen vuurwerk transporten meer...
Zeer christerlijkquote:Op zondag 31 december 2006 13:34 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Woon in een zeer christelijk dorp, het is hier wel erg rustig, gister om de minuut knallen, nu hoor je maar een paar kleine knalletjes, lijkt totaal niet op een oudjaarsdag!
Zondagsrust.![]()
![]()
Inderdaad, de knallen die ik hier hoor komen uit de richting van de bouw.quote:Op zondag 31 december 2006 13:44 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Zeer christerlijk
Tis Rijssen niet hoor![]()
Aan het Oosteinde hoor je zowiezo weinig. Hier in de bouw zijn ze wel aan de gang met carbid![]()
rot lekker op stomme kut troelaquote:Op zondag 31 december 2006 13:51 schreef janimie het volgende:
tgaat vanacht flink waaien en stormen![]()
![]()
![]()
dus ik denk dat het in heel nederland vanacht rustig zal blijven
Wat is er tegenwoordig niet zonde van je geld?quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef janimie het volgende:
toch zonde van al dat geld wat ik hier zo zie![]()
![]()
als jij een trui koopt van 50euro kan je daar ook 5 losse truien van 10 euro per stuk kopen bij de zeeman of wibra. Doe je langer mee als 1 trui.quote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef janimie het volgende:
![]()
Het leuke is dat ik gratis kan genieten van al de honderden euro's die m'n vrienden straks de lucht in gaan schietenquote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef janimie het volgende:
![]()
Profiteur.quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik gratis kan genieten van al de honderden euro's die m'n vrienden straks de lucht in gaan schieten![]()
Yep, en heel slimquote:
Ach, dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef janimie het volgende:
strax ?het lijkt me een beetje gevaarlijk vuurwerk afsteken met de voorspeld storm
met een beetje stevige wind vliegen je vrienden zelf ook de lucht in.
Stomme trut ga zeuren dat het 31 december is en dat de mensen vuurwerk afstekenquote:Op zondag 31 december 2006 13:51 schreef janimie het volgende:
tgaat vanacht flink waaien en stormen![]()
![]()
![]()
dus ik denk dat het in heel nederland vanacht rustig zal blijven
precies, als je ziet wat vrouwen aan kleding kopen per jaar dan vind ik dat de mannen die veel minder kleding kopen een pleziertje met vuurwerk mag gunnen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:17 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
als jij een trui koopt van 50euro kan je daar ook 5 losse truien van 10 euro per stuk kopen bij de zeeman of wibra. Doe je langer mee als 1 trui.![]()
ik dank de weersgoden donarquote:Op zondag 31 december 2006 14:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Stomme trut ga zeuren dat het 31 december is en dat de mensen vuurwerk afsteken![]()
vrouwen de kleding, mannen de computeronderdelen en auto's , wat tig keer duurder is, en alles is weer in evenwichtquote:Op zondag 31 december 2006 14:51 schreef WEST het volgende:
[..]
precies, als je ziet wat vrouwen aan kleding kopen per jaar dan vind ik dat de mannen die veel minder kleding kopen een pleziertje met vuurwerk mag gunnen.
lekker op laten zitten, wie weet fikt het toch nog af in de storm met die bescherming eraanquote:Overigens bij de grote pijlen zitten er van die plastic stukjes op bij de lont kun je die er gewoon aftrekken? (geen ervaring met dit soort pijlen in het verleden gehad)
bemoei je er niet mee trutquote:Op zondag 31 december 2006 15:03 schreef janimie het volgende:
[..]
lekker op laten zitten, wie weet fikt het toch nog af in de storm met die bescherming eraan![]()
Inderdaad! Veel plezier iedereen!quote:Op zondag 31 december 2006 17:56 schreef luidspreker het volgende:
hmm op dit moment is het weer redelijk ideaal hier. ik hoop dat het het nog 6 uur uithoudt.
nee, alleen lont aansteken thats allquote:Op zondag 31 december 2006 18:33 schreef prenobe het volgende:
moet je het rode papier of plastic op een cake weghalen of niet?
Nee, dat was voor de afwisselingquote:Op zondag 31 december 2006 19:16 schreef boertie het volgende:
Is dat alles?
dat kan beter, zie dit filmpje wat ik vammiddag nog ff gemaakt heb.![]()
![]()
Filmpje
Hehe nee dat was even tussendoorquote:Op zondag 31 december 2006 19:32 schreef boertie het volgende:
Ik wou net zeggen.
Ik dacht dat je je de hele middag met dat speelgoed vermaakt had.![]()
heej dat lijkt verdacht veel op het spul wat wij vroeger ook maakte, alleen hebben jullie de wat kleinere versiesquote:Op zondag 31 december 2006 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hehe nee dat was even tussendoor.
Ook leuk, homegrown:
[afbeelding]
Ook leuk..quote:Op zondag 31 december 2006 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ook leuk, homegrown:
[afbeelding]
Wat the fuk is dat?quote:Op zondag 31 december 2006 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ook leuk, homegrown:
[afbeelding]
Ik heb ook zo'n idee dat het voor 12 uur op moetquote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zitten hier in de buurt massaal vuurwerk af te steken, lijkt wel alsof ik me in de Gaza-strook bevindt.
Jaquote:
Yep, gelukkig wel.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |