bemoei je er niet mee trutquote:Op zondag 31 december 2006 15:03 schreef janimie het volgende:
[..]
lekker op laten zitten, wie weet fikt het toch nog af in de storm met die bescherming eraan![]()
Inderdaad! Veel plezier iedereen!quote:Op zondag 31 december 2006 17:56 schreef luidspreker het volgende:
hmm op dit moment is het weer redelijk ideaal hier. ik hoop dat het het nog 6 uur uithoudt.
nee, alleen lont aansteken thats allquote:Op zondag 31 december 2006 18:33 schreef prenobe het volgende:
moet je het rode papier of plastic op een cake weghalen of niet?
Nee, dat was voor de afwisselingquote:Op zondag 31 december 2006 19:16 schreef boertie het volgende:
Is dat alles?
dat kan beter, zie dit filmpje wat ik vammiddag nog ff gemaakt heb.![]()
![]()
Filmpje
Hehe nee dat was even tussendoorquote:Op zondag 31 december 2006 19:32 schreef boertie het volgende:
Ik wou net zeggen.
Ik dacht dat je je de hele middag met dat speelgoed vermaakt had.![]()
heej dat lijkt verdacht veel op het spul wat wij vroeger ook maakte, alleen hebben jullie de wat kleinere versiesquote:Op zondag 31 december 2006 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hehe nee dat was even tussendoor.
Ook leuk, homegrown:
[afbeelding]
Ook leuk..quote:Op zondag 31 december 2006 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ook leuk, homegrown:
[afbeelding]
Wat the fuk is dat?quote:Op zondag 31 december 2006 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ook leuk, homegrown:
[afbeelding]
Ik heb ook zo'n idee dat het voor 12 uur op moetquote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zitten hier in de buurt massaal vuurwerk af te steken, lijkt wel alsof ik me in de Gaza-strook bevindt.
Jaquote:
Yep, gelukkig wel.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |