Kut vuurwerk.quote:Op zondag 31 december 2006 02:09 schreef Qunix het volgende:
Ik heb veel voor overdag.... moet veel opmaken (kruit lekt) en grote dingen heb ik niet.
Mja... Geld zit niet mee, het weer niet... Ik ga binnenkort wel naar belgie en alle ellende weer inhalen met vreugde in een mooie vuurwerkwinkelquote:
De foto's moet je even uploaden, en dan met de img tag hier neer zetten.quote:Op zondag 31 december 2006 10:01 schreef navigator het volgende:
Hoe plaats ik foto´s hier
| 1 |
Nou, ik kan wel iemand inhuren om het op te ruimen hoorquote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een uitkering? Dat zijn ook altijd van die profiteurs..wel de lusten niet de lasten...dat herken ik in je vuurwerk.
Je bent volkomen hetero hoop ik voor jequote:Op zondag 31 december 2006 12:08 schreef MOD het volgende:
Ik ben 20 en loop nogsteeds met kutvuurwerk te kloten.
Ben ik nu homo?
Groeten, O uit V![]()
nee hoor, ik ben 35 en ga vanaaf ook lekker met rotjes liggen klotenquote:Op zondag 31 december 2006 12:08 schreef MOD het volgende:
Ik ben 20 en loop nogsteeds met kutvuurwerk te kloten.
Ben ik nu homo?
Groeten, O uit V![]()
dat is dan schattigquote:Op zondag 31 december 2006 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben 35 en ga vanaaf ook lekker met rotjes liggen kloten
quote:Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef WillieWapper het volgende:
je bent inderdaad genaaid. de rollen uit belgie bevatten flashpowder wat in NL nog steeds verboden is verboden is. daarom gaan ze daar zo verrekte hard. de reden dat ze nu wel dit ding op de markt mochten brengen in NL is dat er gewoon meer kruit in vuurwerk mag worden gestopt. dus je hebt zeg maar een verlengde turbo 2000-klapper
Omdat je al een maand had kunnen bestellen, verkopers na 3 dagen van 7 tot 21 werken het wel gezien hebben en het voor hun ook oudjaar is. En er rijden geen vuurwerk transporten meer...quote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef DoorBell het volgende:
Balen. Ga ik weer slapen.
Maar waarom is er vandaag geen (vuurwerk-)koopzondag? Wat een raar land. Wel te pas en te onpas meubels en auto's verkopen op zondagen maar als het om vuurwerk gaat..........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |