hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef shmoopy het volgende:
MeeLuisterPost.
Sam Cooke, net effe teveel gehoord destijds.
Bedanktquote:Op donderdag 28 december 2006 18:56 schreef nipeng het volgende:
ff OP en TT fix0red.
Klein beetje oud maar.quote:
ok ik schrok alquote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Klein beetje oud maar.
Maar het was een aantal jaar geleden een hit, volgens mij nav iets, ik bedoel dus niet de tijd dat het nummer voor het eerst uitkwam ofzo.
Vanwege spijkerbroekenreclame toch dacht ik ?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Klein beetje oud maar.
Maar het was een aantal jaar geleden een hit, volgens mij nav iets, ik bedoel dus niet de tijd dat het nummer voor het eerst uitkwam ofzo.
Was een nummer-1-hit twintig jaar terug, dus waarschijnlijk ook niet zo heel oud.quote:
kan toen best een hit zijn geweest maar het is veel ouderquote:Op donderdag 28 december 2006 19:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Was een nummer-1-hit twintig jaar terug, dus waarschijnlijk ook niet zo heel oud.
Uit 1960. Toen het weer een hit werd was Sam Cooke al 22 jaar wormenvoer.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
kan toen best een hit zijn geweest maar het is veel ouder
Watskeburt?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:03 schreef satecl het volgende:
Daar zijn ze weer![]()
Nog even geduld en dan met ze allen genieten !!!
Jai guru deva
Die ken ik nog. Wist niet dat het Nick Kamen was.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:06 schreef shmoopy het volgende:
Even tussendoor:
Ja! Die reclame met Nick Kamen!
[afbeelding]
Iets alsquote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef yvonne het volgende:
Ik weet verdikke niks te verzinnen om hier een tvp te hebben
ik kies het laatste.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Iets als
Laura Pausini![]()
of
Laura Pausini![]()
* ole heeft het al gelezenquote:
Bedankt.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:14 schreef Ole het volgende:
* ole heeft het al geleze
Leuk stukje dwerg!
Ik wil t echt niet weten. Echt niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:17 schreef nipeng het volgende:
Jacques Herb - Manuela (1971)
Manuela, Manuela
Ik was met haar alleen
We keken naar elkaar
We spraken van de liefde
Het was toch zo mooi
Het leek een droom die nacht
Dat had ik niet verwacht
Ze keek me aan en zei
"Wanneer is dit voorbij?"
Geluk was toen dichtbij
Ik weet nog wat ze zei
"Ik vertrouw op jou, breng mij nu gauw naar huis"
refr.
Manuela, Manuela
Manuela, Manuela
Manuela
We reden door de nacht
De radio heel zacht
Het kon niet mooier zijn
't Leek een eeuwig refrein
Ik raakte zo verward
En reed opeens te hard
Ze lachte nog naar mij
Maar toen was het voorbij
Een auto kwam eraan
Het is zo snel gegaan
Wat heb ik door mijn schuld haar aangedaan
refr.
Ze lag daar zwaargewond
Een glimlach om haar mond
Alsof ze zeggen wou
"Het lag niet aan jou"
Het was een ongeluk
Toch is mijn leven stuk
Ik bid tot God dat hij
Haar teruggeeft aan mij
De dokters vechten door
Ze weten niet waarvoor
Wat heb ik door mijn schuld haar aangedaan
refr.(2x)
Dat het er überhaupt in staat is al apart te noemen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef Dylanesque het volgende:
En dit staat dan net boven Across the Universe. Apart.
Rood staat op 17, ik vind niets meer apartquote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef Dylanesque het volgende:
En dit staat dan net boven Across the Universe. Apart.
Ik ga kijken!!!quote:
Zat Jacques Herb maar in dat vliegtuigquote:
Sommige liedjes zijn leuk van Elvis.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef satecl het volgende:
Elvis, niets voor mij, helaas
Ik moet er ook niet te veel van horen, maar suspicious minds vind ik toch wel ergquote:Op donderdag 28 december 2006 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn leuk van Elvis.
Maar ik ben ook geen fan van hem![]()
er komt straks wel weer iets voor jou shmoop!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:30 schreef shmoopy het volgende:
Pff, met dit soort geneuzel heb ik dus echt helemaal niets.
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:30 schreef shmoopy het volgende:
Ga Dwerg lezen dan!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:30 schreef shmoopy het volgende:
Allang gedaan, mên.quote:
The shmoop shmoop songquote:Op donderdag 28 december 2006 19:30 schreef Ole het volgende:
[..]
er komt straks wel weer iets voor jou shmoop!
deze of zo 994Village People - YMCA (1978)28 dec 19:00quote:
Helemaal mee eens ..En het word steeds mooierquote:
Ik denk eerder dat de knallers en juweeltjes heel mooi over de hele top2000 zijn verdeeld (net als de bagger zoals Rood, maar dit terzijdequote:Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ..En het word steeds mooierIk bedoel dan zondag hé.
Dan komen de knallersvan muziek
Ik ken haar ook niet dr muziek danquote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef yvonne het volgende:
wat is dit?
Gelukkig helemaal gemist dit.
Die bedoel ik nietquote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de knallers en juweeltjes heel mooi over de hele top2000 zijn verdeeld (net als de bagger zoals Rood, maar dit terzijde).
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:37 schreef Ferdo het volgende:
<INSERT hardrocksmiley> Alice Cooper!!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef djenneke het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Met de armen en benen in bewegingquote:
En de gemiddelde brave fan van dat nummer had niets in de gaten van de hype in de homo-scene, god, wat waren die populair daar.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef Ferdo het volgende:
[afbeelding]
Huiskamervraag: wie was de homo in hun midden?
Volgens mij was hij zwanger daarquote:
die gast daarnaast heeft een whitepower kruis op zijn armbandquote:
Mijn dank en die van paddy is groot!quote:
nog erger?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:57 schreef nipeng het volgende:
Nou ik vind deze nog gaan. Hij heeft erger gemaakt.
Nóg erger?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:57 schreef nipeng het volgende:
Nou ik vind deze nog gaan. Hij heeft erger gemaakt.
ik wil het eigenlijk niet wetenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef nipeng het volgende:
Dat Brabant lied bijv.
Ja, en dat staat nog wel belachelijk hoog in de top 2000quote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef nipeng het volgende:
Dat Brabant lied bijv.
Ik wil wel even verdergaan, maar eerst even een kind naar bed brengen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef nipeng het volgende:
Ik stop even met de lyrics, ben even weg.
Wederom de Beatles als openingsplaatquote:I GIVE HER ALL MY LOVE
THAT´S ALL I DO
AND IF YOU SAW MY LOVE
YOU´D LOVE HER TOO
I LOVE HER
SHE GIVES ME EVERYTHING
AND TENDERLY
THE KISS MY LOVER BRINGS
SHE BRINGS TO ME
AND I LOVE HER
A LOVE LIKE OURS
COULD NEVER DIE
AS LONG AS I HAVE YOU NEAR ME
BRIGHT AS THE STARS THAT SHINE
DARK IS THE SKY
I KNOW THIS LOVE OF MINE
WILL NEVER DIE
AND I LOVE HER
BRIGHT AS THE STARS THAT SHINE...
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef cafca het volgende:
991 Beatles And I love her
990 Fleetwood Mac Rhiannon (Will you ever win)
989 Police Every little thing she does is magic
988 Harry Belafonte Island in the sun
987 Neil Diamond & Barbra Streisand You don't bring me flowers
986 Roberta Flack Killing me softly with his song
985 Dave Berry This strange effect
984 Cats Where have I been wrong
983 Styx Babe
982 Long John Baldry (Walk me out in the) Morning dew
981 Golden Earrings Sound of the screaming day
980 Focus Sylvia
979 Byrds Eight miles high
978 Ella Fitzgerald & Louis Armstrong Summertime
Mooi uurtie
quote:Rhiannon rings like a bell throu the night
And wouldnt you love to love her
Takes to the sky like a bird in flight
And who will be her lover
All your life youve never seen a woman
Taken by the wind
Would you stay if she promised you heaven
Will you ever win
She is like a cat in the dark
And then she is the darkness
She rules her life like a fine skylark
And when the sky is starless
Taken by the wind
Will you ever win
Will you ever win
Rhiannon
Rhiannon
Rhiannon
Rhiannon
She rings like a bell throu the night
And wouldnt you love to love her
She rules her life like a bird in flight
And who will be her lover
Taken by the wind
Will you ever win
Will you ever win
Rhiannon
Rhiannon
Rhiannon
Oooooh
Taken by
Taken by the sky
Taken by
Taken by the sky
Taken by
Taken by the sky
Dreams unwind
Loves a state of mind
Dreams unwind
Loves a state of mind
Huh?quote:
Beetje late reactie, maar heb je de versie wel eens gehoord die Freddie zelf zingt? Staat op "Made in heaven". Die is echt 100x mooier.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef Ferdo het volgende:
Het bewijs dat Freddie niet de enige goede zanger was van Queen.
De volgende mag jij....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:11 schreef Ferdo het volgende:
-edit- Te laat
Wel een supernummer dit!
Wij zijn een stel, maar hij zit achter zijn eigen laptop hoorquote:
Ik zeg ook niet dat Brian beter zingt dan Freddie, maar hij is ook een goede zanger.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar heb je de versie wel eens gehoord die Freddie zelf zingt? Staat op "Made in heaven". Die is echt 100x mooier.
Ik mis het mooie weer...de palmen en de verlaten stranden nogquote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Harry BelafonteNah, het gaat wel.
Die bovenste foto..mooie man..quote:
Nee, mijn ook nietquote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef djenneke het volgende:
niet mijn ding dit...
Checkt de fobo's,quote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Wij zijn een stel, maar hij zit achter zijn eigen laptop hoorGeen kloon ofzo hoor
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Die bovenste foto..mooie man..Toen
zal nu wel anders zijn met zijn 79 jaar
Aretha Franklin?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:20 schreef paddy het volgende:
Wat een supercontrole heeft die vrouw over haar stem![]()
Ook al ken ik wel mooiere nummers..maar ken niemand (vrouw) die dezelfde controle heeft over haar stem.
quote:Strong in my pants with his fingers...
Nee, La Streisand bedoelt ze.quote:
Dat konden wij hier ook niet echt waarderen, ondanks dat we toen toch in een deuk lagenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Mooi nummer, maar ik moet de hele tijd denken aan die Idols uitvoering...
[..]
Barbra Streisand dusquote:
Hindert niet, dit is ook een coverquote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef djenneke het volgende:
(Al was het toen gecovered door de fugees)
Dat weet ik, maar sprekende over vrouwen met stembeheersing.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, La Streisand bedoelt ze.En wat je nu hoort is Roberta Flack.
hmmzzz, dacht echt altijd dat dit het origineel wasquote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hindert niet, dit is ook een cover
Ja, heb ik nu dus ookquote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Mooi nummer, maar ik moet de hele tijd denken aan die Idols uitvoering...
[..]
Dat dacht ik ook....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmmzzz, dacht echt altijd dat dit het origineel was![]()
Nee, dat nam Lori Liebermann een jaar eerder op.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmmzzz, dacht echt altijd dat dit het origineel was![]()
okee, thanx!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, dat nam Lori Liebermann een jaar eerder op.
Wel handig om even verder te lezen....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
van wie is het origineel dan? ik wil ut weten!
rustig maar, het is afgelopen... de opluchting!!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:32 schreef paddy het volgende:
Ik word dus echt niet vrolijk van dit soort muziek
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Over 2 platen Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)![]()
bedankt voor de waarschuwing, kan de radio ff uit.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Over 2 platen Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)![]()
Beter dan the Smiths....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:40 schreef peaceman het volgende:
Ken dit helegaar niet
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing, kan de radio ff uit.
Kutband
![]()
![]()
![]()
Ja maar dat is dan ook bij alles zoquote:
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kutband
![]()
![]()
![]()
[..]
Kutband
![]()
![]()
![]()
[..]
Kutband
![]()
![]()
![]()
wow, dat is een mooie om als eerste plaatje te hebben!quote:
Nee, hoor. Echo & the Bunnymen, Psychedelic Furs, Robyn Hitchcock, Billy Bragg, 16 Horsepower, Radiohead....allemaal nietquote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook bij alles zo![]()
Dat is iig de goede vraagquote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef peaceman het volgende:
Maar nu je er toch over begint Cafca... staan the Smiths ook in de lijst?
Zo ja, waarom zo laag?
Zo nee, waarom niet?
houwen zo. de rest van hun platen klinken allemaal hetzelfde.quote:
Zijn die allemaal beter dan The Smiths? Of juist niet?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, hoor. Echo & the Bunnymen, Psychedelic Furs, Robyn Hitchcock, Billy Bragg, 16 Horsepower, Radiohead....allemaal niet
ja, bijnaquote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
houwen zo. de rest van hun platen klinken allemaal hetzelfde.
Gelukkig heb je meer verstand van voetbal......quote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
minder drinken helptquote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had ik nu al hun platen, want dit is gewoon een geweldig nummerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Even slecht, want die staan ook niet in de lijst....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn die allemaal beter dan The Smiths? Of juist niet?
En wat is het goede antwoord?quote:
Driemaal zelfs, waarvan dit hun tweede is.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Even slecht, want die staan ook niet in de lijst....
Maar Focus Wel!
Begrijpelijk toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Even slecht, want die staan ook niet in de lijst....
Nou en...quote:Maar Focus Wel!
Correct.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef cafca het volgende:
Hocus Pocus staat nog hoger zeker?
Tover Radiohead, The Smiths en al die anderen er eens in danquote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef cafca het volgende:
Hocus Pocus staat nog hoger zeker?
Alles is beter dan The Smithsquote:Op donderdag 28 december 2006 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn die allemaal beter dan The Smiths? Of juist niet?
Eg niequote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tover Radiohead, The Smiths en al die anderen er eens in dan![]()
Daarom hebben ze de naam ook veranderd in Laysquote:
cultuurbarbaarquote:
En dat wil radio 2 graag zo houden!quote:
juist jaquote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet in de top 2000 staan
Hebben in de jaren 1980 enkele kleine hits gehad als Panic en Big Mouth Strikes Again. Brits bandje.quote:
zegt de persoon die tevens zegt dat alles van golden earring(s) op elkaar lijktquote:
Hebben ook slechts een kleine stempel gedrukt op veel bands...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben in de jaren 1980 enkele kleine hits gehad als Panic en Big Mouth Strikes Again. Brits bandje.
Da's een andere lijst dan waar we thans naar luisteren, vrees ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig kunnen we later in de lijst nog wel genieten van Jeff Buckley, Pearl Jam en Joy Division
is dat dan niet zo???quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
zegt de persoon die tevens zegt dat alles van golden earring(s) op elkaar lijkt![]()
En een hele hoop muziekkenners lopen ermee weg.....maar het grote publiek kennelijk niet...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben in de jaren 1980 enkele kleine hits gehad als Panic en Big Mouth Strikes Again.
Staan die er ook niet in?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's een andere lijst waar we thans naar luisteren, vrees ik.
Dat is denk ik ook de reden dat ze er niet in staan, heel veel mensen kent The Smiths niet, ik ken ook maar een paar 'aardige' nummers van hunquote:
Vooral denk ik omdat Stoeltie ze niet kent.....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook de reden dat ze er niet in staan, heel veel mensen kent The Smiths niet, ik ken ook maar een paar 'aardige' nummers van hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |