hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef shmoopy het volgende:
MeeLuisterPost.
Sam Cooke, net effe teveel gehoord destijds.
Bedanktquote:Op donderdag 28 december 2006 18:56 schreef nipeng het volgende:
ff OP en TT fix0red.
Klein beetje oud maar.quote:
ok ik schrok alquote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Klein beetje oud maar.
Maar het was een aantal jaar geleden een hit, volgens mij nav iets, ik bedoel dus niet de tijd dat het nummer voor het eerst uitkwam ofzo.
Vanwege spijkerbroekenreclame toch dacht ik ?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Klein beetje oud maar.
Maar het was een aantal jaar geleden een hit, volgens mij nav iets, ik bedoel dus niet de tijd dat het nummer voor het eerst uitkwam ofzo.
Was een nummer-1-hit twintig jaar terug, dus waarschijnlijk ook niet zo heel oud.quote:
kan toen best een hit zijn geweest maar het is veel ouderquote:Op donderdag 28 december 2006 19:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Was een nummer-1-hit twintig jaar terug, dus waarschijnlijk ook niet zo heel oud.
Uit 1960. Toen het weer een hit werd was Sam Cooke al 22 jaar wormenvoer.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
kan toen best een hit zijn geweest maar het is veel ouder
Watskeburt?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:03 schreef satecl het volgende:
Daar zijn ze weer![]()
Nog even geduld en dan met ze allen genieten !!!
Jai guru deva
Die ken ik nog. Wist niet dat het Nick Kamen was.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:06 schreef shmoopy het volgende:
Even tussendoor:
Ja! Die reclame met Nick Kamen!
[afbeelding]
Iets alsquote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef yvonne het volgende:
Ik weet verdikke niks te verzinnen om hier een tvp te hebben
ik kies het laatste.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Iets als
Laura Pausini![]()
of
Laura Pausini![]()
* ole heeft het al gelezenquote:
Bedankt.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:14 schreef Ole het volgende:
* ole heeft het al geleze
Leuk stukje dwerg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |