abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46334391
DG en Silenus hebben misschien wel gelijk... beter dan die mongool met zijn "Laaaa Laaaaa BAMBAAAAA".

Ik laat het even op me inwerken
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_46342308
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat is juist heerlijk, fanatisme noemen ze dat, hebben we in Nederland te weinig.
Kutpubliek is het woord dat van Gaal thuis tegen Truus gebruikt heeft onlangs over het AZ-publiek denk ik.
Bovendien klapten de Turkse fans na de wedstrijd toch ook bewonderend voor AZ?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46343159
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat is juist heerlijk, fanatisme noemen ze dat, hebben we in Nederland te weinig.
pi_46431197
Mja, normaal gesproken niet zo heel verkeerd om gelijk te spelen in de Euroborg, echter nu helpt AZ de nr 1 weer wat steviger in het zadel. Winst in Groningen was dan ook erg welkom om de druk bij PSV er op te houden.
Op naar volgende week dan maar om uit te maken of Ajax of AZ in de race blijft om PSV nog te achterhalen. Met een gelijkspel (en winst PSV bij Groningen) is er wellicht geen sprake meer van een spannend slotstuk.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:18:07 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_46431730
Wat me tegenviel vandaag was Dembele: hij heeft zijn vorm van het begin van het seizoen niet. Net buiten de 16 dribbelen en dan balverlies lijden was het vandaag, en dat was het in Istanbul ook al.

Wat mij betreft krijgen we Arveladze/Koef tegen Fenerbahce als spitsenduo.

Luirink viel me ook vies tegen vandaag, terwijl ik hem beter vond dan Jaliens tegen Fener. En hopen dat Mendes niks ernstigs heeft.
Confidence through competence
  maandag 19 februari 2007 @ 13:10:34 #256
55709 Stereotomy
pi_46454981
Dembele viel tegen Groningen ook weer echt tegen. Leuke schijnbewegingen en sterk aan de bal, maar moet een spits niet gewoon scoren? Wat dat betreft is zijn rendement echt ontzettend laag. Hij haalt ook het tempo uit het spel. Waar de middenvelders snel en uptempo de bal doortikken, moet hij altijd eerst meters *van* het doel af maken voordat hij de bal afspeelt.

Oh, TV-tip voor vanavond:
quote:
Sinouh maandagavond te gast bij Holland Sport
ALKMAAR- Khalid Sinouh is maandagavond te gast bij het televisieprogramma Holland Sport. De keeper van AZ is afgelopen donderdag aan zijn knie geopereerd en zal dan ook ondermeer over zijn blessure te spreken komen. De uitzending begint maandagavond om 20:26 uur op Nederland 3. Dinsdagmiddag is de herhaling op Nederland 2.
Khaliiiiid
  maandag 19 februari 2007 @ 13:36:23 #257
55709 Stereotomy
pi_46455619
quote:
AZ moet het donderdag tegen Fenerbahce hoogstwaarschijnlijk stellen zonder David Mendes da Silva. Hij liep afgelopen weekeinde in de wedstrijd tegen FC Groningen een knieblessure op. Vrijwel meteen bleek dat de kwetsuur ernstig was en doorspelen onmogelijk.

De international probeerde langs de zijlijn nog een sprintje te trekken, maar staakte die poging al na enkele meters. Hierop werd hij gewisseld voor Ryan Donk. Waarschijnlijk is de Rotterdammer enige weken niet inzetbaar. Onderzoek later vandaag zal meer duidelijkheid moeten brengen.

Bron: ELF
Nee, da's lekker, met Fener, 2x Utrecht en Feyenoord in het verschiet.

Het middenveld wordt ook dun. Hadden we eerst Gudjohnsson en Meerdink nog, nu hebben we eigenlijk alleen Vormer daar nog over, alhoewel Van Gaal erg tevreden over hem was. Schaars, Cziommer en Mendes geblesseerd.

Kutzooi.
pi_46457511
Geen Mendes is een groot gemis voor AZ. Dat was duidelijk te merken tegen Fenerbache en Groningen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 19 februari 2007 @ 20:52:08 #259
55709 Stereotomy
pi_46470622
quote:
Mendes da Silva 4 tot 6 weken uit de roulatie
AZ'er David Mendes da Silva is maandagmiddag onderzocht in het ziekenhuis nadat hij zondag bij het duel met FC Groningen met een blessure aan de rechterknie uitviel. Gebleken is dat de international een gescheurde binnenband heeft, waardoor hij 4 tot 6 weken is uitgeschakeld. Binnenkort wordt de knie nader onderzocht.
Ah, fokking crap man. Het middenveld van AZ is uitgedund: nu had Gudjohnsson zijn debuut kunnen maken, een aantal weken lang, maar meneer wilde weer vertrekken.

Ik voorspel het debuut van Ruud Vormer.
  maandag 19 februari 2007 @ 21:09:17 #260
55709 Stereotomy
pi_46471497

Sinouh bij Holland Sport.
pi_46472972
Erg jammer van Silva, deed het prima de laatste weken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46473123
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef RayMania het volgende:
Erg jammer van Silva, deed het prima de laatste weken.
Het hele seizoen al. Alleen de laatste weken begint het bij velen op te vallen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_46479409
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef Stereotomy het volgende:

Ik voorspel het debuut van Ruud Vormer.
Ik denk dat Louis eerst wat schuift, maar dan voor Vormer zal gaan. 4 tot 6 weken is nog wel te doen overigens.
That's all folks!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 01:21:27 #264
55709 Stereotomy
pi_46479909
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik denk dat Louis eerst wat schuift, maar dan voor Vormer zal gaan. 4 tot 6 weken is nog wel te doen overigens.
Nou, ik zeg dat omdat het middenveld *echt* uitgedund is. Wie missen we:

- Tinus Meerdink (verkocht)
- David Mendes da Silva (blessure)
- Stijn Schaars (operatie)
- Simon Cziommer (blessure)
- Joey Gudjonsson (verkocht)
- Rogier Molhoek (blessure)

Wie hebben we nog over:

* Achter de spitsen: Martens, eventueel Arveladze.
* Rechtshalf: Jenner, De Zeeuw of Vormer
* Verdedigingende middenvelder: De Zeeuw of Vormer, eventueel Luirink
* Linkshalf: Boukhari, eventueel Opdam

Zoals je ziet loopt het niet over van keuzes nu, en schuiven lost het een en ander maar ten dele op. Ook liet Van Gaal in een recent interview blijken dat 'Vormer erg dicht bij de rest van de selectie zit qua niveau'.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 20-02-2007 01:31:29 ]
pi_46479958
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het hele seizoen al. Alleen de laatste weken begint het bij velen op te vallen.
Inderdaad. Als Van Gaal slim is laat hij Vormer op zijn positie spelen: Dat is potentieel Oranje-materiaal over een paar jaar .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 01:33:35 #266
55709 Stereotomy
pi_46480092
Vormer's 'vaste' positie is rechtshalf, en hij speelt zelf ook het liefst rechtshalf. Dus ik zou hem daar neerzetten. Het probleem is dat Jenner daar ook kan spelen.

Voor de verdedigende middenvelder vind ik De Zeeuw een zeer goede keus: ik vind De Zeeuw nauwelijks onderdoen voor Mendes op die positie, maar ik ben geloof ik de enige in Nederland die dat vindt

Ik heb nog steeds zijn schitterende splijtende passes van EK-21 op mijn netvlies
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:01:19 #267
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_46487095
quote:
ALKMAAR - AZ wil Klaas-Jan Huntelaar overnemen van Ajax. Dat meldt het tijdschrift Sportweek dinsdag. De Alkmaarders zouden negen miljoen euro overhebben voor de spits. Dat is hetzelfde bedrag als Ajax moest betalen toen het Huntelaar in 2005 van Heerenveen overnam. AZ vond de 23-jarige international toen te duur.

Huntelaar maakte in december vorig jaar de overstap van Heerenveen naar Ajax. In zijn eerste maanden bij Ajax was hij de absolute uitblinker met zestien doelpunten in evenveel competitiewedstrijden. Dit seizoen is de spits onder trainer Henk ten Cate niet meer zeker van een basisplaats.
Van Gaal krijgt hem wel weer aan het scoren.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_46489757
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:01 schreef Lariekoek het volgende:
quote:
pi_46491301
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:01 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk wel prachtig zijn, Huntelaar bij AZ. Nu maar hopen dat Klaas-Jan dusdanig gefrustreerd is bij Ajax dat hij zelf ook weg wil.
Maak nie regtig saak nie
pi_46498140
Wat vinden alle 020 haters van het bericht dat az Huntelaar wilt aantrekken?

Los van het feit dat het natuurlijk een belachelijk bericht is
pi_46498353
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat vinden alle 020 haters van het bericht dat az Huntelaar wilt aantrekken?

Los van het feit dat het natuurlijk een belachelijk bericht is
Ik ben AZ fan alleen geen 020 hater. Wellicht kan Huntelaar in de toekomst de plek opvullen van Shota mocht die stoppen, zodat je nog steeds 3 capabele spitsen hebt. Het zou dus wel een toevoeging kunnen zijn denk ik. Of het een stap omhoog is voor Huntelaar betwijfel ik. Het is meer een stap zijwaarts op dezelfde hoogte. Wil je omhoog dan moet je toch denken aan verhalen zoals v. Persie. Ik denk alleen dat zo'n stap voor Huntelaar nog te vroeg is. Hij kan nog iets meer gekneed worden voordat hij de grote stap zet.

Ik twijfel ook aan de betrouwbaarheid van dit bericht. Wellicht dat dit ooit als balletje is opgegooid, maar iets concreets heb ik nog nergens vernomen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:12:14 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46499477
AZ is nog steeds gewoon een stap terug wanneer je vanaf Ajax of PSV komt. Bij Feyenoord wordt het twijfelachtig, maar is het op zich nog steeds geen stap vooruit. Roda JC en Heerenveen waren in het verleden ook geen stap zijwaarts, en tegenwoordig is Twente dat ook niet.
pi_46505577
iemand nog een kaartje voor mij voor donderdag?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:59:08 #274
55709 Stereotomy
pi_46509955
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Slayage het volgende:
iemand nog een kaartje voor mij voor donderdag?
Kijk op marktplaats, daardoor hebben meer mensen donderdag een hoofddoek om dan AZ-sjaals

Schandalig kutpubliek bij AZ

En even dat "020-haters" hier... volgens mij zitten er hier op fok, bij de AZ-fans die dit topic regelmatig bezoeken, *GEEN* Ajax-haters tussen, dus het heeft niet zo veel zin om te trollen. Worden wij eigenlijk een beetje ziek van hier.
pi_46510494
hoe ver is het stadion van het treinstation eigenlijk?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:19:36 #276
55709 Stereotomy
pi_46510804
Jij kent Google Maps niet?
pi_46510876
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Jij kent Google Maps niet?
nee
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:25:48 #278
55709 Stereotomy
pi_46511023
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee
Wil je met veel vrienden/familie naar AZ-Fener gaan?
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:43:14 #279
55709 Stereotomy
pi_46522671
quote:
Passages uit Sportweek 8:

‘Nu moeten we het thuis maar afmaken,’ zei Nourdin Boukhari na de 3-3. Hij keek er wat sip bij. Het had ook zoveel móóier kunnen zijn.’

Van Gaal: “Shota Arveladze is na Marco van Basten de beste spits ooit. Ik vind hem met zijn manier van spelen de ideale teamspits. Ik heb hem niet echt zien spelen toen hij jong was, niet op de leeftijd waarop ik Van Basten heb zien spelen, maar hij benadert hem wel, hoor. En als persoon is hij denk ik zelfs nog béter voor een groep dan Van Basten was als spits. Shota is sociaal, ik heb begrepen dat Van Basten dat niet was. Shota is echt de leider van deze groep. Als hij praat is iedereen stil, daar hoeft hij geen moeite voor te doen.”
Ja, misschien omdat Shota als een 14-jarige met baard in de keel klinkt als hij Engels aan het praten is?
pi_46524695
quote:
Van Gaal: “Shota Arveladze is na Marco van Basten de beste spits ooit."
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:13:03 #281
55709 Stereotomy
pi_46525467
Arvelandze: "Van Gaal is na Marco van Basten de beste trainer ooit"

Aanvalsleider Shota maakt köfte van die Turken morgen in het Döner Shish-keBab stadion

Wedstrijdtopic gemaakt:

[UEFA] AZ - Fenerbahçe: do 22 feb., 18:30 NED3

[ Bericht 22% gewijzigd door Stereotomy op 21-02-2007 14:30:55 ]
pi_46526648
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wil je met veel vrienden/familie naar AZ-Fener gaan?
nee man bijna iedereen die ken is galatasaray supporter

1 kaartje voor mezelf zou ik wel goed genoeg vinden
-Rabia Al-Basri
pi_46526854
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:13 schreef Stereotomy het volgende:

Aanvalsleider Shota maakt köfte van die Turken morgen in het Döner Shish-keBab stadion
shota is echt een topspits, in '96 had hij bijna in zijn 1tje trabzonspor kampioen gemaakt, maar daar stak fener 2 wedstrijden voor het einde van het seizoen een stokje voor, door in trabzon te winnen

zal de geschiedenis zich weer enigszins herhalen voor shota

wat doet zijn broertje eigenlijk tegenwoordig, die was zo blessure gevoelig
-Rabia Al-Basri
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:05:06 #284
55709 Stereotomy
pi_46530937
quote:
Van Gaal verwacht sterker Fenerbahce én sterker AZ
ALKMAAR- Zowel Shota Arveladze als Rogier Molhoek zijn teruggekeerd in de selectie van AZ voor het UEFA Cup-duel tegen Fenerbahce van donderdag. Arveladze is hersteld van griep en ook Molhoek is weer fit. “Fenerbahce zal morgen sterker zijn dan vorige week, maar dat is AZ ook. Bovendien hebben we onze beste speler Arveladze weer. Dat weet Fenerbahce ook.”

Dat belang van Arveladze groot is, gaf Van Gaal woensdagmiddag nog maar eens tijdens de persconferentie voorafgaande aan de return tegen de Turken in het DSB Stadion. “Ik denk dat Fenerbahce wel enige angst voor Arveladze heeft. Hij heeft een behoorlijke staat van dienst in Turkije opgebouwd. Met cijfers waar je steil van achterover slaat.”

Tolk
De Turkse journalisten schreven de vertaling van de tolk gretig op. Ook de verwachting van Van Gaal dat Fenerbahce donderdag sterker voor de dag zal komen dan vorige week werd gretig meegeschreven. “Wij hebben morgen een ander team dan vorige week. Fenerbahce ook. Zij beschikken bijvoorbeeld weer over Mateja Kezman. En zo zijn er nog een aantal spelers die er in tegenstelling tot vorige week weer bij zijn. Maar dat geldt voor ons ook. Wij beschikken weer over Arveladze, onze beste speler. De verschillen in de selectie zijn marginaal, maar ten opzichte van Arveladze is verschil net iets groter dan marginaal.”

‘Bergkamp-schot’
Tijdens de terugblik op de heenwedstrijd in Turkije refereerde Van Gaal nog even aan de doelpunten van AZ. De treffers van Nourdin Boukhari en Julian Jenner waren volgens de trainer van AZ geen fouten van de keeper. “Al denkt men daar in Turkije geloof ik anders over”, sprak Van Gaal. “Maar dat schot van Jenner was een echt ‘Bergkamp-schot’, dat soort dingen kan je het beste met andere spelers vergelijken.

In de vertaling die volgde vergat de tolk vervolgens de vergelijking met Bergkamp te noemen. Van Gaal: “Noem die nu maar, dan weten ze waar ik het over heb. Die derde goal. Daar gaat het om.” Na de Turkse versie van Van Gaal’s vergelijking liet de trainer weten dat de return bij een 3-3 tussenstand alles behalve gelopen is. “Bij Fenerbahce lopen spelers rond die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen. Dat hebben ze vorige week ook gedaan, want onze 1-3 voorsprong werd alsnog in 3-3 veranderd.”

Beukenhof
Het liefste zou Van Gaal donderdag dan ook een AZ á la PSV zien. De manier waarop de Eindhovenaren dinsdag Arsenal versloegen, beviel Van Gaal. “Al moet ik zeggen dat ik alleen de laatste tien minuten maar gezien heb, want de rest van de avond was ik heerlijk uit eten bij restaurant De Beukenhof.” Vragende blikken van Turkse journalisten volgden. De tolk liet de vertaling vervolgens voor wat het is. In De Beukenhof zal donderdagavond waarschijnlijk ook een stuk rustiger zijn dan in het DSB Stadion.
Van Gaal is Turkse journalisten aan het sarren
pi_46531851
Blijft een mooi mannetje die Louis
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_46546663
Verdomme...18:45 begint het. Ik moet tot 17:15 werken en dan dus binnen 1 1/2 uur in alkmaar zien te komen. Dan maar hopen op geen file....
pi_46556158
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Verdomme...18:45 begint het. Ik moet tot 17:15 werken en dan dus binnen 1 1/2 uur in alkmaar zien te komen. Dan maar hopen op geen file....
op dat tijdstip geen file?
-Rabia Al-Basri
pi_46558223
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:11 schreef Slayage het volgende:
op dat tijdstip geen file?
Grote kans van wel
pi_46559391
Het is wel vakantieperiode, dus wellicht wat rustiger op de weg.
pi_46559489
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar toch niet
Owja, dat is waar.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:06:06 #292
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_46559513
Ligt er natuurlijk ook aan waar je vandaan moet komen.
pi_46559534
A9 kooimeer is prima te doen!!!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_46560322
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Lariekoek het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan waar je vandaan moet komen.
Vanuit de kant van Den Haag....dus de altijd rustige A4
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:31:57 #295
55709 Stereotomy
pi_46560403
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Vanuit de kant van Den Haag....dus de altijd rustige A4
Jonge als je tijd hebt om te fok!ken dan kun je ook wel eerder weggaan van je werk.
pi_46561464
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Jonge als je tijd hebt om te fok!ken dan kun je ook wel eerder weggaan van je werk.
Niet bij alle functies ...:(
pi_46571268
Lekker hoor
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46571282
Gefeliciteerd!
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:35:25 #299
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_46571290
Klasse!!!
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_46571300
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')