een stringquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef Lariekoek het volgende:
Draagt Kezman pampers?
Ik dacht dat je voor Fenerbahce wasquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Slayage het volgende:
ik heb een sterk gevoel dat az doorgaat![]()
ben ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor Fenerbahce was
[..]
Ik ook.![]()
Wat is er zo erg aan Kezman in het team van Fener dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben ik ookhoef toch niet fan van elke speler van fener te zijn
![]()
juich niet te vroeg
dat ie bijna niets gepresteerd heeft dit seizoen uiteraardquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan Kezman in het team van Fener dan?
Was hij niet een tijdje geblesseerd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat ie bijna niets gepresteerd heeft dit seizoen uiteraard
jawel, maar in al die wedstrijden dat ie wel speelde heeft ie me totaal niet kunnen overtuigen van zijn toegevoegde waarde voor fener dit seizoenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was hij niet een tijdje geblesseerd?
make up your mindquote:
Van Gaalquote:Van Gaal verwacht sterker Fenerbahce én sterker AZ
ALKMAAR- Zowel Shota Arveladze als Rogier Molhoek zijn teruggekeerd in de selectie van AZ voor het UEFA Cup-duel tegen Fenerbahce van donderdag. Arveladze is hersteld van griep en ook Molhoek is weer fit. “Fenerbahce zal morgen sterker zijn dan vorige week, maar dat is AZ ook. Bovendien hebben we onze beste speler Arveladze weer. Dat weet Fenerbahce ook.”
Dat belang van Arveladze groot is, gaf Van Gaal woensdagmiddag nog maar eens tijdens de persconferentie voorafgaande aan de return tegen de Turken in het DSB Stadion. “Ik denk dat Fenerbahce wel enige angst voor Arveladze heeft. Hij heeft een behoorlijke staat van dienst in Turkije opgebouwd. Met cijfers waar je steil van achterover slaat.”
Tolk
De Turkse journalisten schreven de vertaling van de tolk gretig op. Ook de verwachting van Van Gaal dat Fenerbahce donderdag sterker voor de dag zal komen dan vorige week werd gretig meegeschreven. “Wij hebben morgen een ander team dan vorige week. Fenerbahce ook. Zij beschikken bijvoorbeeld weer over Mateja Kezman. En zo zijn er nog een aantal spelers die er in tegenstelling tot vorige week weer bij zijn. Maar dat geldt voor ons ook. Wij beschikken weer over Arveladze, onze beste speler. De verschillen in de selectie zijn marginaal, maar ten opzichte van Arveladze is verschil net iets groter dan marginaal.”
‘Bergkamp-schot’
Tijdens de terugblik op de heenwedstrijd in Turkije refereerde Van Gaal nog even aan de doelpunten van AZ. De treffers van Nourdin Boukhari en Julian Jenner waren volgens de trainer van AZ geen fouten van de keeper. “Al denkt men daar in Turkije geloof ik anders over”, sprak Van Gaal. “Maar dat schot van Jenner was een echt ‘Bergkamp-schot’, dat soort dingen kan je het beste met andere spelers vergelijken.
In de vertaling die volgde vergat de tolk vervolgens de vergelijking met Bergkamp te noemen. Van Gaal: “Noem die nu maar, dan weten ze waar ik het over heb. Die derde goal. Daar gaat het om.” Na de Turkse versie van Van Gaal’s vergelijking liet de trainer weten dat de return bij een 3-3 tussenstand alles behalve gelopen is. “Bij Fenerbahce lopen spelers rond die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen. Dat hebben ze vorige week ook gedaan, want onze 1-3 voorsprong werd alsnog in 3-3 veranderd.”
Beukenhof
Het liefste zou Van Gaal donderdag dan ook een AZ á la PSV zien. De manier waarop de Eindhovenaren dinsdag Arsenal versloegen, beviel Van Gaal. “Al moet ik zeggen dat ik alleen de laatste tien minuten maar gezien heb, want de rest van de avond was ik heerlijk uit eten bij restaurant De Beukenhof.” Vragende blikken van Turkse journalisten volgden. De tolk liet de vertaling vervolgens voor wat het is. In De Beukenhof zal donderdagavond waarschijnlijk ook een stuk rustiger zijn dan in het DSB Stadion.
dan moeten ze wel veel beter spelen dan afgelopen week, want dat was echt dramatischquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik zie fener nog wel winnen hoor![]()
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef Radegast het volgende:
AZ gaat door.
Kwart voor 7 begint de wedstrijd. Half 7 start de voorbeschouwing neem ik aan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Begint deze wedstrijd om half 7? Dan is het toch raar dat Ajax pas om 21.00 uur begint.
Maar goed, az moet dit kunnen redden.
Klopt, zag het ook staan. Met het oog op een verlenging is het dan wel logisch dat er een half uurtje tussen de wedstrijden zit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:53 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Kwart voor 7 begint de wedstrijd. Half 7 start de voorbeschouwing neem ik aan.
Nog even naar school, en dan kan het gaan beginnen![]()
Precies, want de kans dat het weer 3-3 wordt is natuurlijk groot.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, zag het ook staan. Met het oog op een verlenging is het dan wel logisch dat er een half uurtje tussen de wedstrijden zit.
Lekker bijdehand. Ik had ook liever dat Ajax wat eerder begon, maar het voetbal draait om geld, dus ik snap wel dat de NOS het zo opgelost heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, want de kans dat het weer 3-3 wordt is natuurlijk groot.
mooie tijd. om 8 uur moet ik toch weg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Tis een kuttijd gewoon, je kan niet eens nog ff wat doen thuis alvorens je, je dikke reet in de bank laten zakken en met je voeten op tafel de wedstrijd gaat aanschouwen...
Lolquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hup Fener.![]()
begin steeds meer vertrouwen te krijgen dat de sterren fener vanavond goedgezind zullen staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kezman's laatste goal voor PSV was toevallig tegen AZ.
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hup Fener.![]()
Toen kon hij het nog.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kezman's laatste goal voor PSV was toevallig tegen AZ.
[afbeelding]
![]()
so truequote:
Boeiend..quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat Kezman nooit zo gelukkig was wat betreft scoren in internationale wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |