Kwart voor 7 begint de wedstrijd. Half 7 start de voorbeschouwing neem ik aan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Begint deze wedstrijd om half 7? Dan is het toch raar dat Ajax pas om 21.00 uur begint.
Maar goed, az moet dit kunnen redden.
Klopt, zag het ook staan. Met het oog op een verlenging is het dan wel logisch dat er een half uurtje tussen de wedstrijden zit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:53 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Kwart voor 7 begint de wedstrijd. Half 7 start de voorbeschouwing neem ik aan.
Nog even naar school, en dan kan het gaan beginnen![]()
Precies, want de kans dat het weer 3-3 wordt is natuurlijk groot.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, zag het ook staan. Met het oog op een verlenging is het dan wel logisch dat er een half uurtje tussen de wedstrijden zit.
Lekker bijdehand. Ik had ook liever dat Ajax wat eerder begon, maar het voetbal draait om geld, dus ik snap wel dat de NOS het zo opgelost heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, want de kans dat het weer 3-3 wordt is natuurlijk groot.
mooie tijd. om 8 uur moet ik toch weg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Tis een kuttijd gewoon, je kan niet eens nog ff wat doen thuis alvorens je, je dikke reet in de bank laten zakken en met je voeten op tafel de wedstrijd gaat aanschouwen...
Lolquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hup Fener.![]()
begin steeds meer vertrouwen te krijgen dat de sterren fener vanavond goedgezind zullen staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kezman's laatste goal voor PSV was toevallig tegen AZ.
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hup Fener.![]()
Toen kon hij het nog.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kezman's laatste goal voor PSV was toevallig tegen AZ.
[afbeelding]
![]()
so truequote:
Boeiend..quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat Kezman nooit zo gelukkig was wat betreft scoren in internationale wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |