Ja, dus staat Volkan Demirel alweer een tijdje in het doel, maar die is een beetje type Sinouh + Bulters.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:33 schreef cohen het volgende:
hun keeper is Rüstü Recber, de oud-keeper van Barcelona. Die is geblesseerd.
Volgens mij hoeft het niet perse van nederlandse topclubs te zijn. Ik denk aan:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:13 schreef cultheld het volgende:
Ik las dat AZ Nederlanders van PSV, Ajax en Feyenoord wil kopen. Om wie zou het gaan? Kluivert, Reiziger, Castelen, Maduro en Vermeer? Of richt AZ zich meer op Aissati, De Guzman en Sneijder?
.
Van der Sar!!! Dat zou pas geweldig zijn, maar ja als je toch bij ManU speelt... Denk niet dat die wil.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:40 schreef sipper het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet perse van nederlandse topclubs te zijn. Ik denk aan:
-vd Sar (dan ben ik echt verbaasd) heeft iig al een verleden met van Gaal
-vd Meyde (wil weg bij Everton)
-Hasselbaink? (az verleden)
-Theo Janssen misschien, geloof dat v Gaal hem liet debuteren in Oranje
Daarnaast misschien idd een Affelay of Aisatti. Van een Feyenoordspeler wordt AZ iig niet echt veel beter, op de Guzman na misschien.
PSV gaat echt niet basisspeler Affelay van de hand doen. En Aissati is ook een diamant van PSV en stallen ze tijdelijk. Maar de andere namen zijn reeele opties. Alhoewel, hoe oud is Hasselbaink?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:40 schreef sipper het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet perse van nederlandse topclubs te zijn. Ik denk aan:
-vd Sar (dan ben ik echt verbaasd) heeft iig al een verleden met van Gaal
-vd Meyde (wil weg bij Everton)
-Hasselbaink? (az verleden)
-Theo Janssen misschien, geloof dat v Gaal hem liet debuteren in Oranje
Daarnaast misschien idd een Affelay of Aisatti. Van een Feyenoordspeler wordt AZ iig niet echt veel beter, op de Guzman na misschien.
Ik denk niet dat Robin daar erg veel zin aan heeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat AZ deze zomer Robben en Van Persie gaat halen.
Tuurlijk, AZ gaat niet alleen Nederland veroveren, maar heel Europa! Moet je niet bij Arsenal voor zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:34 schreef methan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Robin daar erg veel zin aan heeft![]()
Inderdaad. Een gelijkspel met 3-3 (lekker veel uitdoelpunten) is normaal erg lekker, maar als je 1-3 voor stond dan is het wel erg jammer. Met een 1-3 ben je vrijwel door (een 0-3 of 1-4 zie ik in Alkmaar niet snel gebeuren) maar goed, als AZ scherper is dan zij vandaag waren moet er thuis gewoon gewonnen worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, tering. Voor 3-3 teken je natuurlijk, maar die 1-3 had nooit weggegeven mogen worden.
Ik vond Waterman prima keepen voor iemand die nog jong is, net komt kijken qua wedstrijdritme en nieuw team etc.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
En hee, laten we eerlijk zijn: als Waterman zo doorkeept en ook groeit, krijgt Sinouh zijn basisplaats niet meer terug. Die jongen is net een paar weken bij AZ, en komt van de bank van Heerenveen. Dan heeft hij het vanavond uitstekend gedaan.
Hij moet alleen niet zo geforceerd willen uittrappen naar een speler op eigen helft, maar die bal zo ver mogelijk naar voren jassen.
Is toch geen kenmerk van 'kutpubliek'. Vind dat wel mooi, dat fanatisme. Weet je wat pas kutpubliek is?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Was toch een topwedstrijd om te zien?
Wat een kutpubliek hebben ze toch, de hele tijd fluiten als een AZ speler de bal had.
Dat is juist heerlijk, fanatisme noemen ze dat, hebben we in Nederland te weinig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een kutpubliek hebben ze toch, de hele tijd fluiten als een AZ speler de bal had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |