Omdat er tegenwoordig genoeg ruimte op de discs is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef RickoKun het volgende:
waarom moet alles nou tegenwoordig met stemmen gedaan worden
Ja okay, maar dat verneukt gewoon de dialoog opties, tenzij ze die inspreekgasten voor een langer durende tijd opsluiten in de studioquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef Un4 het volgende:
[..]
Omdat er tegenwoordig genoeg ruimte op de discs is.![]()
Mwoah ik heb gewoon weinig met de oblivion engine en vond de eerste 2 delen van Fallout enorm tof, nou mag je best vinden dat ik aan het azijnzeiken ben, maar voor mij zijn dat sowieso redenen om er skeptisch tegenover te staan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.. zie veel negatieve reacties hier. Ik heb nooit een Fallout game gespeeld maar heb wel interesse in het 3e deel. De screens die ik tot nu toe heb gezien zien er goed uit.En sjah.. Bethesda werkt eraan die een topgame zoals Oblivion heeft gemaakt.Dus ik persoonlijk sta er wel positief tegenover.
Dat er mensen zijn die nu al gaan azijnzeiken vind ik onbegrijpelijk.
Ik snap ook heus wel dat de isometrische PC RPG aan het uitsterven is omdat het ten eerste een verouderd systeem is en te tweede niet te porten naar consoles is, maar ik ben echt grote liefhebber van dat genre, en die MMORPG achtige dingen kunnen mij gewoon steeds minder boeien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat kan wel zo zijn maar je kan de game echt de hemel in prijzen/afkraken als je het daadwerkelijk hebt gespeeld en ik heb er zelf wel vertrouwen in.
Man die humor was altijd geweldig in fallout.quote:Had eens ook al gelezen dat ze vonden dat die humor niet echt bij een spel past. Kan de exacte text niet meer vinden maar dat zou de gesprekken al HELEMAAL verzieken.
Ho even ik snap dit even niet... wat bedoel je hiermee want ik zie PC RPG en MMORPG in 1 zin staan en als je iets niet moet doen is het dat wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap ook heus wel dat de isometrische PC RPG aan het uitsterven is omdat het ten eerste een verouderd systeem is en te tweede niet te porten naar consoles is, maar ik ben echt grote liefhebber van dat genre, en die MMORPG achtige dingen kunnen mij gewoon steeds minder boeien.
ik vind de engine van games als morrowind en vooral oblivion te vergelijken met MMO's , maar dan met meestal goed gescripte charactrers ipv users die het qua verhaallijn niks uitmaakt en maar een beetje aan het klooien of grinden zijn (kheb KOTOR nooit gespeeld dus daar geen mening over) maar qua SP storyline totaal niet interessant (wat ik bijvoorbeeld wel bij bioware/blach isle games als baldurs gate 1 & 2 , planescape tornment en fallout 1 & 2 had).quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ho even ik snap dit even niet... wat bedoel je hiermee want ik zie PC RPG en MMORPG in 1 zin staan en als je iets niet moet doen is het dat wel.![]()
Ik heb 45 min gameplay mogen aanschouwen. Pete Hines zelf speeldequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:16 schreef RickoKun het volgende:
er stond op de site zelf dat ze op 24 aug. nu high resolution uitkwamen,
ze waren ook nog ergens op een convention oid te zien
En?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb 45 min gameplay mogen aanschouwen. Pete Hines zelf speelde
Het is tof. Die mutant met die dikke lelijke nek is een behemoth. Een mutant van ongeveer een meter of 5 hoogquote:
Maar zullen de NMAérs en andere diehard whiners tevreden zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het is tof. Die mutant met die dikke lelijke nek is een behemoth. Een mutant van ongeveer een meter of 5 hoog
NMA'ers zullen hier niet compleet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:13 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar zullen de NMAérs en andere diehard whiners tevreden zijn?
En hoe zat het met de dialogen!
Al die previews waren daar zo nietszeggend over.
Ik heb het even gelezen en de beschrijving van de demo is erg accuraat. Ik vind dat ze alleen wel weer erg zeikerig doen, ze doen net alsof Fallout 1&2 de koran zijn die nooit mag worden herschreven of herzienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef Gamer_V het volgende:
Eind 2008
NMA heeft trouwens eindelijk een preview zie ik net: http://www.nma-fallout.com/article.php?id=38620 en een interview: http://www.nma-fallout.com/article.php?id=38623 Eens kijken of zij ook wat positiefs kwijt konden.
WIL JIJ ZEGGEN DAT HET WEL MAG WORDEN HERSCHREVEN OF HERZIEN??!!?!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb het even gelezen en de beschrijving van de demo is erg accuraat. Ik vind dat ze alleen wel weer erg zeikerig doen, ze doen net alsof Fallout 1&2 de koran zijn die nooit mag worden herschreven of herzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |