Dat ook zeker niet, daarom zeg ik ook dat een keer een actie tegen het bestuur ofzo wel kan, zolang deze binnen proporties blijft.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, alles maar braaf laten gebeuren, dat is verantwoord.
"NOOIT, maar"quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord. Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
Hele bestuur + al die kutsupporters (malibu enzo) moeten opbokken.
Ik denk meer dat hij het had over rellen e.d. Maargoed.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat ook zeker niet, daarom zeg ik ook dat een keer een actie tegen het bestuur ofzo wel kan, zolang deze binnen proporties blijft.
Mwah, vind ik niet. Als een maat van me in elkaar gerost zou worden zou ik ook door het lint gaan. Probleem heb ik alleen niet, aangezien ik alleen naar 't stadion gaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord.
Persoonlijk denk ik dat dit soort opmerkingen juist in 't verkeerde keelgat schieten wanneer de kans nihil is dat je er ooit zelf aan deel zou nemen (gezien je al niet al teveel in een stadion zit). Ieder z'n eigen beleving, maar dat moet je je natuurlijk niet voordoen als iemand die z'n onvrede op zo'n manier zou uiten.quote:Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Dus deze jood mag blijven?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
"NOOIT, maar"![]()
![]()
!
En daarnaast; het is mijn plicht als burger iemand uit nood te redden als hij total loss gemept wordt, of als 4 gasten hem bespringen op een manier hoe je niet besprongen wil worden. En nee, ik ga geen kenmerk van de dader opschrijven en 1-1-2 bellen, die waren er al
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
Hij geeft volgens mij alleen een voorbeeld.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?
Die gozer heeft echt een probleem.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij geeft volgens mij alleen een voorbeeld.
Blablabla kun je ook nog op mijn post ingaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt een probleem..
Lekker hypocriet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord. Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Je maakt jezelf (alweer) belachelijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?
HET WAS EEN VOORBEELD, ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Blablabla kun je ook nog op mijn post ingaan?
Inderdaad... Maargoed, hij ziet alleen het voetbal op zn TV en weet waarschijnlijk niet eens hoe hij in een vak moet komen in de Kuip.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je maakt jezelf (alweer) belachelijk.
Het ging pas los toen de supporters buiten kwamen en een hondertal juichende joden zag. Daarvoor was er helemaal niks aan de hand.
misschien is het wel een kut kloonquote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
HET WAS EEN VOORBEELD, ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?
Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin rellen niet bepaald ongeoorloofd zijn.
Ik moet mn ondertitel maar eens veranderen.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien is het wel een kut kloon
Ik ging op dat voorbeeld in.quote:
ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?quote:Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin rellen niet bepaald ongeoorloofd zijn.
hAHAHAHAHAHAahahahquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Inderdaad... Maargoed, hij ziet alleen het voetbal op zn TV en weet waarschijnlijk niet eens hoe hij in een vak moet komen in de Kuip.
Enige zelfreflectie zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?
Hoe moet ik in godsnaam weten of mijn maat beweegredenen had om die gasten aan te vallen als de situatie nooit voorgekomen is? Nogal een domme vraag.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ging op dat voorbeeld in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |