Kniesoorquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Top 2000 jaargang 8 topic 9
Top 2000 jaargang 9 topic 8 <--- jaargang 8![]()
Top 2000 jaargang 8 topic 7
Top 2000, jaargang 8 topic 6
Top 2000, jaargang 8 topic 5
Top 2000, jaargang 8 topic 4
Top 2000, jaargang 8 topic 3
Top 2000, jaargang 8 topic 2
TOP 2000 (Vanaf 6 november stemmen voor versie 2006)
Ashes to Ashes?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:58 schreef Beathoven het volgende:
he, dit nummer klinkt bekend.. maar ik ken 'm niet van deze artiest
dan maak ik nog even Tijd Voor een Plaspauzequote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef MadMaster het volgende:
En dan zo verder met Do(os):
Nr 1053 is wel geweldig.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef Djeez het volgende:
ik denk dat ik maar beter kan wegblijven dit uur, louter braakplaten dit uur! Want Alicya Kies komt er ook nog aan, met Fallin. Mogen er nu ook al R'n'B-liefhebbers stemmen voor de Top 2000 ?
Bij mij komt het er net zo hard weer uit, bij het horen van deze plaat.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef Homdeck het volgende:
goed moment om even wat voedsel tot mij te nemen
Ja, wel een leuke titel. Nr 1054 is ook nog wel te doen.quote:
Ik had al zo'n idee.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
laat maar.. ik luisterde naar een verkeerde stream
ik heb flink geGoogled, maar niks gevonden...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Iemand anders de tekst?
ik had 'm al eens van de radio 2 site gehaald, ook non-stop muziek en er staat top 2000 in de titel, gelukkig is de link in dit topic betrouwbaarquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:25 schreef Djeez het volgende:
Good old Frank. Die is toch ook al een paar jaar dood ?
Nummer is al wat ouder natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef Djeez het volgende:
George zegt 'Mr Elton John', moet dat tegenwoordig niet 'Sir Elton John' zijn ? Volgens mij had hij die titel een paar jaar geleden gekregen.
Het gaat over de Top 2000, dus waarom zou het hier niet mogen?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef donroyco het volgende:
Hearts' nummer is toch gebruikt door Eminem?
En hoe zit het met Jeff Wayne's - Eve of the war? Naar aanleiding van de aflevering van gisteren @ tv zag ik op internet dat er een Ben Liebrand remix van was, wat is het verschil (vocals?)?
sorry als het hier niet mag...![]()
Misschien bedoeld voor het tv-topic ervanquote:Op donderdag 28 december 2006 15:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het gaat over de Top 2000, dus waarom zou het hier niet mogen?![]()
Yup.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef donroyco het volgende:
Hearts' nummer is toch gebruikt door Eminem?
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik had 'm al eens van de radio 2 site gehaald, ook non-stop muziek en er staat top 2000 in de titel, gelukkig is de link in dit topic betrouwbaar
Mooie plaatquote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Ole het volgende:
twisting mij sobriety
Lang niet gehoord! Daarom is dit 1x per jaar ook zo leuk.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Ole het volgende:
Heeft iemand de lijst voor dit uur onder zijn CtrV?
Bijna. Het is "Twist in My Sobriety"quote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Ole het volgende:
twisting mij sobriety
"Zombie" is toch wel 100x beter eigenlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cranberries!! Helaas niet met ode to my family, maar deze is ook goed
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bijna. Het is "Twist in My Sobriety"
Was op aanvraag hequote:Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelf altijd dat het vooraf zien van de nummers die dat uur gaan komen, niet positief werkt. Dan zie ik nummers waarvan ik denk "hmmm... die hoeft voor mij eigenlijk niet", terwijl het niet erg is als dat nummer onverwachts komt.
Enig idee of "Linger" ook erin staat?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Zombie" is toch wel 100x beter eigenlijk
waarvoor toch mijn dank hoorquote:
staat er niet inquote:Op donderdag 28 december 2006 16:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Enig idee of "Linger" ook erin staat?
Eens.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort nummers horen wat mij betreft zonder twijfel in de top 100, maar goed... dat is dan weer het nadeel van lijstjes.
zei die nou ook nieuwe binnenkomer??? dit hoort er inderdaad ieder (en hoger) in te staanquote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort nummers horen wat mij betreft zonder twijfel in de top 100, maar goed... dat is dan weer het nadeel van lijstjes.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
heje fanneke, telkens als ik naar jouw onderschriftkijk wordt ik weer depressief
En dan te zien dat de Cats met Times were when nog hoger staanquote:Op donderdag 28 december 2006 16:21 schreef ThunderChild het volgende:
S'middags![]()
Leuk moment om met de Cranberries binnen te vallen . . .![]()
Hoeft voor mij ook niet echtquote:Op donderdag 28 december 2006 16:25 schreef scanman01 het volgende:
En dan te zien dat de Cats met Times were when nog hoger staan![]()
Maar straks nu weer goeie muziekquote:
quote:Electric Light Orchestra - Don't bring me down (1979)
You got me runnin goin out of my mind,
You got me thinkin that Im wastin my time.
Dont bring me down,no no no no no,
Ill tell you once more before I get off the floor
Dont bring me down.
You wanna stay out with your fancy friends.
Im tellin you its go to be the end,
Dont bring me down,no no no no no no no no,
Dont bring me down.
Dont bring me down,grroosss
Dont bring me down.
What happend to the girl I used to known,
You let your mind out somewhere down the road,
Dont bring me down.
Youre always talkin bout your crazy nights,
One of these days youre gonna get it right.
Dont bring me down.
Dont bring me down.
Youre lookin good just like a snake in the grass,
One of these days youre gonna break your glass.
Dont bring me down,no no no no no no no no,
Dont bring me down.
You got me shakin got me runnin away
You get me crawlin up to you everyday,
Dont bring me down.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef PH52 het volgende:
klom ze op het bordes ? wat is in godsnaam een bordes ?
Ook al ben ik nog wel wat jong, toch herken ik wel veel nummers van het horen, niet van de uitvoerende of de titel.. Zo heb ik dus vaak een 'oh, ja'-gevoel....quote:bor·des (het ~, ~sen)
1 verhoogde stoep met treden, aan een huis of ander bouwwerk
2 platform boven aan of midden in een trap
3 laadvloer, vooral bij de spoorwegen
Het hoeft ook niet steeds de beste nummers te zijn, anders wordt het ook weer zo saai . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog niet wat een tijdje geleden dat Eldorado van ELO in de lijst deed. Alsof dat een van hun beste nummers is ofzoMaar ik moet niet vergeten dat dit ook de lijst is die Boudewijn de Groot op 1 had staan ooit.
Zelfs als diehard ELO fan snap ik dit niet , het is niet eens een singel geweest !quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog niet wat een tijdje geleden dat Eldorado van ELO in de lijst deed. Alsof dat een van hun beste nummers is ofzoMaar ik moet niet vergeten dat dit ook de lijst is die Boudewijn de Groot op 1 had staan ooit.
er zijn idd zat betere nummers van hun die lager of niet in de lijst staan, Livin' Thing bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:44 schreef zoom het volgende:
[..]
Zelfs als diehard ELO fan snap ik dit niet , het is niet eens een singel geweest !
Humorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Who the fuck is Alice
Niet echt...quote:
Kennelijk dus niet gehoord wat ze er tussendoor zeiden ??quote:Op donderdag 28 december 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Niet echt...... Was een remake ofzo van een jaartje of wat geleden.
Daar wil ik het ook bij laten.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef ThunderChild het volgende:
PhD![]()
Eigenlijk het enige nummer wat ik van ze ken . . .![]()
Zanger Jim Diamond heeft later ook nog een grote solo-hit gehad: I Should Have Known Betterquote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef ThunderChild het volgende:
PhD![]()
Eigenlijk het enige nummer wat ik van ze ken . . .![]()
Ook wel een goed nummer . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef Ferdo het volgende:
Zanger Jim Diamond heeft later ook nog een grote solo-hit gehad: I Should Have Known Better
Oh ja!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef ThunderChild het volgende:
Jealous guy![]()
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze versie beter vind dat het origineel . . .![]()
Nou neequote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef Homdeck het volgende:
Dirt is het eerste jaar dat de versie van John Lennon hoger staat dan deze. En terecht [afbeelding]
niet mee eens, al is het wel mooiquote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef ThunderChild het volgende:
Jealous guy![]()
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze versie beter vind dat het origineel . . .![]()
onbegrijpelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 17:22 schreef Djeez het volgende:
Ah nee he, die vieze irritante Ali B hierna!
Kan ik verder met stofzuigenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:22 schreef Djeez het volgende:
Wat zijn dat voor malloten die op zulke bagger stemmen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:22 schreef Djeez het volgende:
Dezelfden als die op Alycia Keys en Atomic Shitten stemden...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor malloten die op zulke bagger stemmen ?![]()
![]()
Als je over twee nummers maar weer van de partij bent, dan komt ons aller André Hazes weer langs!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef Ole het volgende:
Je kunt daarna ook nog wel even doorgaan hoor
Belachelijk dat zulke pulp de lijst haalt.quote:
Misschien, heel misschien in de subtop 2000. Als je geluk hebt.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:27 schreef berc het volgende:
godverdomme wat een kut top 2000
ali b??
en waar the fuck is radiohead of pearl jam![]()
goed idee!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef berc het volgende:
nieuw idee voor volgend jaar:
tegenstemmen uitbrengen
Die lijst van de Subtop 2000 staat online al.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien in de subtop 2000. Als je geluk hebt.
Die bestonden al in de oertijd. Toen zongen ze ook nog niet met die kopstemmenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:30 schreef Djeez het volgende:
Hé, deze kende ik niet van de BeeDjeez!
Ja ik wel.. is toch een oudje hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 17:30 schreef Djeez het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef Canisfire het volgende:
Mail :
Hallo Hier Maikel uit Deventer.
Mag Ali B volgend jaar op een ban uit de top 2000 lijst gezet worden?
Vreselijke muziek,
waar? ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die lijst van de Subtop 2000 staat online al.
Ik welquote:Op donderdag 28 december 2006 17:30 schreef Djeez het volgende:
asje http://top2000.radio2.nl/2006/page/nieuws/109926quote:
*Ole deint ook meequote:
* Djeez haakt in...quote:
dank jequote:
Sinds dat er geen minimum leeftijd is waarop je voor de lijst mag stemmen en dat er ook geen minimale leeftijd is dat een plaat uit moet zijn, zoals de oude Top100 allertijden dat wel kent . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Homdeck het volgende:
onbegrijpelijk![]()
sinds wanneer mogen breezers stemmen?
Scorpions vs The Scorpions.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:37 schreef Djeez het volgende:
Hé, dit klinkt heel anders dan 'Wind of change'!
engels vs duitsquote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Werelds dit !!!
Scorpions en The Scorpions zijn toch dezelfde personen of.... heb ik het een keer van iemand fout gehoord?
toch niet hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Werelds dit !!!
Scorpions en The Scorpions zijn toch dezelfde personen of.... heb ik het een keer van iemand fout gehoord?
Zonder de subtop2000 gezien te hebben, het zou me niet verbazen als het gemiddelde nivo daar hoger is dan in de Top2000...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dank je![]()
daar staan nummers tussen die absoluut in de top 2000 horen![]()
Dan is het Duits in dit geval beter...quote:
Zijn totaal verschillend Scorpions ziojn Dutis en jaren 80/90 the scorpions zijn engels en jaren 60quote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Werelds dit !!!
Aan je nick te zien ben je fan!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn totaal verschillend Scorpions ziojn Dutis en jaren 80/90 the scorpions zijn engels en jaren 60
Still Loving You vind ik wel mooi, maar van Wind of Change krijg ik jeukquote:Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan is het Duits in dit geval beter...
Zoals ik gisteravond al zei, ik geloof niet dat t smurfenlied meer stemmen heeft gehaald dan bijv radioheadquote:Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Zonder de subtop2000 gezien te hebben, het zou me niet verbazen als het gemiddelde nivo daar hoger is dan in de Top2000...
oordeel zelf http://top2000.radio2.nl/2006/page/nieuws/109926quote:Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Zonder de subtop2000 gezien te hebben, het zou me niet verbazen als het gemiddelde nivo daar hoger is dan in de Top2000...
Madonna met Holliday staat in de subtop 2000quote:Op donderdag 28 december 2006 17:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dank je![]()
daar staan nummers tussen die absoluut in de top 2000 horen![]()
Ik krijg nog altijd van Still loving you kippenvel. Is ook een erg mooi nummer. Wind of change is ook goed te doen hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Still Loving You vind ik wel mooi, maar van Wind of Change krijg ik jeuk
De Ketchup song ookquote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Madonna met Holliday staat in de subtop 2000Ik vrees het ergste !
Toch zou dat best kunnen... De vertekening zit hem er vooral in dat je niet de mening peilt van een steekproef maar alleen de mening van de mensen die stemmen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zoals ik gisteravond al zei, ik geloof niet dat t smurfenlied meer stemmen heeft gehaald dan bijv radiohead
http://top2000.radio2.nl/2006/page/nieuws/109926quote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef satecl het volgende:
Waar zie je die sub2000|?
Vergeet vooral Jaques Herb niet!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef borisz het volgende:
volgend uur trouwens Jefferson Airplane - Somebody to love (1970)![]()
It's not unusual van Tom Jones.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Ole het volgende:
oordeel zelf http://top2000.radio2.nl/2006/page/nieuws/109926
jah okeej, maar ben een vaste chatter op radio 2, lees t gastenboek en hier dus en veelal hoor ik dezelfde geluiden bij nrs als dat van ali b, ik denk dat de mensen die daarop stemmen t gewoon niet durven toe te gevenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef demins het volgende:
[..]
Toch zou dat best kunnen... De vertekening zit hem er vooral in dat je niet de mening peilt van een steekproef maar alleen de mening van de mensen die stemmen.
Klinkt veel beter dan die shit van vandaag . . .quote:
oeh die mag wat mij betreft linea recta de top 100 inquote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef borisz het volgende:
volgend uur trouwens Jefferson Airplane - Somebody to love (1970)![]()
ik heb het geprobeerd op die chat, maar vind het veel te snel gaan daar. bovendien is het nogal incrowd geloof ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jah okeej, maar ben een vaste chatter op radio 2, lees t gastenboek en hier dus en veelal hoor ik dezelfde geluiden bij nrs als dat van ali b, ik denk dat de mensen die daarop stemmen t gewoon niet durven toe te geven![]()
jah klopt, s nachts is t gezelliger, is t rustigerquote:Op donderdag 28 december 2006 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd op die chat, maar vind het veel te snel gaan daar. bovendien is het nogal incrowd geloof ik.
Die vergeet ik liever wel, als je het niet erg vind.quote:
Nee, dat is 'The day before you came' al, waarop ik ook heb gestemd.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:47 schreef paddy het volgende:
En toch is Eagle het mooiste nummer van ABBA
Jermaine Jackson & Pia Zadora ~ When The Rain Begins To Fallquote:Op donderdag 28 december 2006 17:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
It's not unusual van Tom Jones.
Evelyne van Bert de Coninck.
Ca plane pour moi van Plastic Bertrand.
(En Motherland van Natalie Merchant, maar dat kent verder toch niemand, dus dat is minder verrassend.)
Straks is weer die hele Top 2000 weer voorbij, dan val ik weer in een zwart gat . . .quote:
quote:Dit uur
1017
Cream - Sunshine of your love (1968)
1016
Donna Summer - State of independence (1982)
1015
Robert Cray Band - Right next door (Because of me) (1987)
1014
Sparks - This town ain't big enough for the both of us (1974)
1013
Jefferson Airplane - Somebody to love (1970)
1012
Brian May - Too much love will kill you (1992)
1011
Phil Lynott - Old town (1982)
1010
Linda Ronstadt - Blue bayou (1977)
1009
Doors - Love her madly (1971)
1008
Sweet - Love is like oxygen (1978)
1007
Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cose della vita (1998)
1006
Beatles - Girl (1965)
1005
Sam Cooke - Wonderful world (1960)
Jon en Vangelis die een foute discoknaller schrijven?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:08 schreef Homdeck het volgende:
Toffe muziek dit.
hierna weer een foute discoknaller![]()
Het is natuurlijk geen Ali B.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:10 schreef PH52 het volgende:
WTF, wordt-ie halfin afgebroken ???
ongetwijfeld, volgens mij heeft ze alleen foute nummers.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jon en Vangelis die een foute discoknaller schrijven?Maar La Summer heeft zeker foutere nummers gemaakt.
Bert Kranenbarg kende die versie kennelijk ookquote:Op donderdag 28 december 2006 18:12 schreef PH52 het volgende:
Shablam idi shablam ida
Shablam idi shablam ida
Shablam idi shablam ida
ik verztond altijd:
Ze komme nie, ze komme wel enz.
![]()
quote:Sparks - This town ain't big enough for the both of us
Zoo time is she and you time
The mammals are your favorite type and you want her tonight
Heartbeat, increasing heartbeat
You hear the thunder of stampeding rhinos, elephants and TACKY tigers
This town ain't big enough for the both of us
But it ain't me who's gonna leave
Flying, domestic flying
And when the stewardess is near, don't you show any fear
You are a khaki-colored bombardier,
it's Hiroshima that you're nearing
Daily, except for sunday
You dawdle into the cafe, where you meet her each day
As twenty cannibals have hold of you, they need their protein just like you do
Shower, another shower
You've got to look the best for her and be clean everywhere
The rain is pouring on the foreign town, the bullets cannot cut you down
Census, the latest census
There'll be more girls who live in town, though not enough to go around
You know that this town isn't big enough, not big enough
For the both of us
This town isn't big enough, not big enough for the both of us
And I ain't gonna leave
Frack . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef nipeng het volgende:
Ik heb alle teksten van dit uur al onder de knop![]()
Ideaal!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik heb alle teksten van dit uur al onder de knop
Daarna is het niet afgelopen, hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik heb alle teksten van dit uur al onder de knop
Nee, dan hoeven er nog maar 77 uurtjes gevuld te wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Daarna is het niet afgelopen, hoor!![]()
Dit nummer moet jou toch ook aanspreken ?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Daarna is het niet afgelopen, hoor!![]()
Ben ik er niet . . .quote:
Wel het mooiste kapsel uit de pophistorie wat mij betreft. En ook al 30 jaar hetzelfde.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef nipeng het volgende:
Dit vind ik toch wel een heel erg afgrijselijk nummer.
Ik denk het wel. Door alle liefde=seks kreeg hij aids.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef PH52 het volgende:
Zou-ie dat nummer voor Freddy geschreven hebben ?
Freddiequote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef PH52 het volgende:
Zou-ie dat nummer voor Freddy geschreven hebben ?
nee joh Phil Lynott is ook geweldig. verkracht door de corrsquote:Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Djeez het volgende:
En hierna is het weer aftellen tot The Doors...
Zeker weten...Roger Taylor met i'm in love with my car was ook super.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef Ferdo het volgende:
Het bewijs dat Freddie niet de enige goede zanger was van Queen.
Somebody to Love?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit nummer moet jou toch ook aanspreken ?
Die Jim M had kennis aan Talitha ?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef demins het volgende:
Maar dit dan weer wel! Don't you love her madly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |