Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
De Macarena.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef snadrem het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vaak hoor met uitgaan. Vrolijk spaans nummer (tenminste, ik geloof dat het spaans is). Ik versta de tekst helemaal niet, dus het is moeilijk om iets van de lyrics hier neer te zetten, maar het is echt zo'n lekker dansnummer.
Weet iemand heel toevallig welke ik bedoel?
Meer info nodig...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef snadrem het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vaak hoor met uitgaan. Vrolijk spaans nummer (tenminste, ik geloof dat het spaans is). Ik versta de tekst helemaal niet, dus het is moeilijk om iets van de lyrics hier neer te zetten, maar het is echt zo'n lekker dansnummer.
Las Ketchup - The ketchup song (aserejé)?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef snadrem het volgende:
Tis toch echt Bodyrox - Yeah yeah (D-Ramirez remix)quote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef Ilske het volgende:
Ik ben op zoek naar het 'origineel' van het nummer Yeah yeah van Bodyrox ft. Luciana; het gaat mij om de onderliggende zeg maar 'techno-achtige' deun.
Inmiddels al diverse versie van Bodyrox zelf gedownload, maar ik kom niet op een versie zonder schreeuwende meisjes![]()
Iemand hulp?![]()
En dat is Luke Howard- Hi Life.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef Biogarde het volgende:
Help Bi0 eens
Van wie is dit nummer?
Dank alvast![]()
M2M - Pretty Boyquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef VivOo. het volgende:
Ik zoek een nummer...het heet pretty boy denk ik ofzo, heb eigenlijk geen idee, maar het gaat zo ongeveer het zit in een filmpje ik zal het probere over te typen.
i lie(lig) awake at night, see things in black and white
i've only got you inside my mind you know you've make me(cry?)
i lie awake and pray that you will look my way
i have al this (?) in my heart
...
oh my pretty pretty boy i love you like i never ever love no one before you
pretty pretty boy of my just tell me you love me to
oh my pretty pretty boy i need you all night
pretty pretty boy i do
let me inside make me side right be side you
i used wright your name i put it in my (watte?)
en daarna weet ik het niet meer..
weet iemand van wie dit liedje is??
alvast bedankt
In de school, tijdens Kidz Rock? Dat was Killing me softly - Roberta Flackquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:29 schreef dynamiet het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik gister op tv hoorde in de film: About a Boy. ik zoek het nummer wat hij op wou gaan zingen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van welk nummer is de beat ook alweer van de Mad'house remix van "Like a Prayer"?
Bron: Radio 538quote:De plaat was gebaseerd op een zogenaamde 'bootleg' met daarin fragmenten van Madonna en samples uit de houseklassieker "The house of God" van DHS.
Was in die tijd toch ook een andere liedje dat er ook op leek dan? Iets met Black ofzoquote:
Black legend - You see the trouble (with me)quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was in die tijd toch ook een andere liedje dat er ook op leek dan? Iets met Black ofzo
Thank you, ik zie dat ik hem zelfs nog ik me muziek verzameling heb.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In de school, tijdens Kidz Rock? Dat was Killing me softly - Roberta Flack
Hall & Oates -- I Can't Go For Thatquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:13 schreef LennyKravitz het volgende:
Het (bas)gitaarloopje uit Sunrise van Simply Red.... wat is het origneel???
U wordt bedankt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:48 schreef bartrid het volgende:
http://www.amazon.co.uk/P(...)Appeal/dp/B000007VVE
Dus voor de charity Children in Need.
Ik denk dat je de versie van het album This left feels right [2003] bedoeld. Da's een soort Greatest Hits, maar wel opnieuw ingespeeld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:38 schreef LennyKravitz het volgende:
Nog eentje...
Ik heb een versie van Bon Jovi - It's My Life ... dit is niet de album-versie maar een erg langzame... naar acoustic toe versie. Weet iemand wanneer/waar dit is opgenomen? Denk niet dat het op een album staat...
't zijn er 2 en begin jaren 90, maar bedoel je Ten Sharp - You?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:39 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij drie gasten achter een synth, nederlands bandje...ergens begin jaren 80 denk ik...heeft nog op één gestaan in de top 40.
vond het destijds leuk. wil kijken of het de tand des tijds heeft doorstaan, maar kom niet meer op de titel en bandnaam.
Nova - Auroraquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:39 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij drie gasten achter een synth, nederlands bandje...ergens begin jaren 80 denk ik...heeft nog op één gestaan in de top 40.
vond het destijds leuk. wil kijken of het de tand des tijds heeft doorstaan, maar kom niet meer op de titel en bandnaam.
woohoo!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de versie van het album This left feels right [2003] bedoeld. Da's een soort Greatest Hits, maar wel opnieuw ingespeeld.
iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nova - Aurora
Leuk dat je hiermee komt, puur jeugdsentiment!
Stond inderdaad nummer 1 in 1982, en ik vond het toen enorm vernieuwend!
Mozart - Moonshine sonata.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.sport1.nl/
Hoe heet het piano nummer in het begin van de sport1 filmpje?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Tis toch echt Bodyrox - Yeah yeah (D-Ramirez remix)
[..]
En dat is Luke Howard- Hi Life.
Lekker nummer
Ik vond het ook prima klinken, kan me alleen niet meer herinneren hoe de etude van Bach heette, dat zou het een stuk simpeler gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:41 schreef stalf het volgende:
voor de mensen die net top 2000 a gogo hebben gezien:
leo had het op een gegeven moment over een nummer van bach ofzo, bedoeld als piano-oefening. Daarna liet hij 2 nummers horen die daar gebruik van hebben gemaakt. Ik ben op zoek naar het 2e nummer. alvast bedankt
ach ja natuurlijk! had ik allang op computer staan.. kon dr alleen met geen mogelijkheid opkomen..quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:33 schreef jerver73 het volgende:
let op.....
les swingle sisters - Prelude En Fa Majeur (de oorspronkelijke sample)
Jem - They (de versie met beats..........)
Niemand ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.sport1.nl/
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mozart - Moonshine sonata.
Zijn een aantal delen en ik weet niet precies in welke hij voorkomt. Maar tis wel de meest bekende
NERD - Lapdance?quote:
Het enige wat ik kan vinden, isquote:Op zondag 31 december 2006 03:27 schreef LennyKravitz het volgende:
Heb een unplugged of acoustische versie van David Bowie - Space Oddity ...
Iemand die weet wanneer en waar dit is opgenomen? Kan geen MTV unplugged van David Bowie herinneren.../ of vinden... Weet iemand of het op een album staat?
Bron: http://www.tonvandraanen.nl/David_Bowie_70.htmquote:David Bowie is op 31 december 1979 te zien in de Kenny Everett New Year Show. Hij speelt een akoestische versie van Space Oddity. ...
Ik heb net even de clip bekeken en geluisterd, maar dit nummer is het zeker niet. Het zijn ook geen gekleurde artiesten.quote:
Zucht....quote:Op zondag 31 december 2006 15:33 schreef Fun_Lovin_Criminal het volgende:
Iemand enig idee van wie dit nr is, of hoe het heet.
Omschrijving:
- Eind 2006 hier op tv gezien
- Geanimeerde clip (soort tekenfilm)
- Jongen en meisje in de clip
- Zit een duidelijk fluit melodietje in :-)
Meer weet ik niet :|
Thanks!![]()
Cascada - Everytime we touchquote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef WjeroneW het volgende:
weet iemand de volgende titel van het nummer dat ik laatst hoorde.
Ik zeg wel ff hoe je er komt:
-Ga naar Gammo.nl
-Type bij Zoek video: Wii launch
-Ga naar het laatste nummer dat je hoort in de video..weet iemand welk nummer dat is..
Da's een single uit 1994, heeft zelfs de 11e plaats gehaald. Dingetje heeft er nog een variant op gemaakt: "Praat geen poep"quote:Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef LennyKravitz het volgende:
Heb nog een aantal mysteries op te lossen in mijn muziekcollectie. Heb zelf natuurlijk al gezocht, maar kan info hierover niet vinden...:
7)
Sagat - Fuck That / (nette versie Funk That)... is dit een singletje geweest? Of van een album?... uit welk jaar komt dit plaatje?
Typisch voor Dingetje... deze heb ik wel gemist... Kaplaarzen als parodie op "de rode schoentjes (OMGquote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's een single uit 1994, heeft zelfs de 11e plaats gehaald. Dingetje heeft er nog een variant op gemaakt: "Praat geen poep"
Volgens mij bedoel je The Fratellis met Chelsea Dagger!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef fredkroket het volgende:
FOK!ers,
ik ben op zoek naar een nummer, waarvan ik geen titel of artiest weet, de tekst niet kan omschrijven, maar de video clip (dit ik helemaal heb gezien, maar waar geen titel of arties bij stond) wel!
De clip begin helemaal in het donker.
Er worden dan 1 voor 1 spot lights aangezet en er zijn dan 3 muzikanten.
Daarna komen er in die clip erg veel dames voor in lapdance achtige outfits.
Het is een lekker vlot nummer, beetje rock achtig.
Ik heb het op de radio al meerdere malen met artiest voorbij horen komen, maar mijn geheugen is een zeef...
Thanks voor die site... paar vragen beantwoord...quote:Op zondag 31 december 2006 18:49 schreef jerver73 het volgende:
Eeen groot deel van ded antwoorden kun je wrschl terugvinden op ..
http://www.discogs.com/
...
Eagle van ABBA?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:25 schreef steve-urkel het volgende:
ik zoek zo'n uptempo poppy song.. schat jaren 80?
in mijn lijst stond hij bekend met steve miller band - fly like an eagle want daar ging die tekst ook over (en het is niet dat baskebal muziekje die seal ook heeft gecoverd).. in deze versie met niet dezelfde tekst werd er samen gezongen met een vrouw. Zeer aanstekelijk nummertje.
-edit-.
nope..quote:
Pakito - Living on videoquote:Op maandag 1 januari 2007 17:24 schreef Lestat het volgende:
Jongens, hoe heet dit muziekje:
http://home.versatel.nl/spoolen/muziekje.wav
Alvast bedankt!
Euh nee, maar ik kijk nooit TMF ofzo. En in een club of disco ontgaat de artiest/titel me altijdquote:Op maandag 1 januari 2007 17:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pakito - Living on video
laatste 6 maanden in een hol geleefd?
Deze nu gevonden...quote:Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef LennyKravitz het volgende:
Heb nog een aantal mysteries op te lossen in mijn muziekcollectie. Heb zelf natuurlijk al gezocht, maar kan info hierover niet vinden...:
2)
Elton John - Imagine ... heb ik een live concert versie van... iemand weet waar/wanneer dat is uitgevoerd?
Ja thanks, wou'k nog vragen... hoe doe je dat met die cache zoeken in google??? ziet er grappig uit...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:43 schreef jerver73 het volgende:
Stukje peppers ook opgelost toch? .. welke heb je nu nog niet? En als je voor elvis nou eens lekker met wat lyrics aan de slag gaat, kun je daarna met de tracklist het live concert vast achterhalen, zo heb ik de bij RHCP ook gedaan...
you-tube-zoeken is ook handig ontdekt ik nu...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:25 schreef LennyKravitz het volgende:
Elvis kennis nodig...
Heb een aantal live songs van Elvis... volgens mij allemaal van hetzelfde concert... (hoewel track 6 kent meer gillende meiskes) maar wanneer/waar? Zijn er volgers van Elvis die het weten? Misschien is het iets heel bekends???
track1
track2
track3
track4
track5
track6
Enkele hints zouden al aardig zijn...
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 17:36 schreef Lestat het volgende:
[..]
Euh nee, maar ik kijk nooit TMF ofzo. En in een club of disco ontgaat de artiest/titel me altijd![]()
edit: blijkt dat ik hem zelf al in de collectie had :-) Merci!
Track 1 (Aloha 1973) and Track 3 en 4 (Las Vegas 1970) opgelost...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:25 schreef LennyKravitz het volgende:
Elvis kennis nodig...
Heb een aantal live songs van Elvis... volgens mij allemaal van hetzelfde concert... (hoewel track 6 kent meer gillende meiskes) maar wanneer/waar? Zijn er volgers van Elvis die het weten? Misschien is het iets heel bekends???
track1
track2
track3
track4
track5
track6
Enkele hints zouden al aardig zijn...
Mason - Exceederquote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef lj_lightning het volgende:
Het nummer dat onder de reclame van Innercity zit...welke is dat?
http://innercity.id-t.com/2006/commercial/
die reclame dus![]()
Niks te danken...quote:
Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up where we belong?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:25 schreef steve-urkel het volgende:
ik zoek zo'n uptempo poppy song.. schat jaren 80?
in mijn lijst stond hij bekend met steve miller band - fly like an eagle want daar ging die tekst ook over (en het is niet dat baskebal muziekje die seal ook heeft gecoverd).. in deze versie met niet dezelfde tekst werd er samen gezongen met een vrouw. Zeer aanstekelijk nummertje.
-edit-.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer, dance-achtig nummer dat ik laatst hoorde. Klinkt ook een beetje latin achtig.
Het stukje tekst in het begin weet ik niet precies wat er gezegd wordt, maar van de rest van de zin wel, namelijk:
Sandman(?), no mee corazon. I give you my love, it's still in my heart
Die kwam ook bij me op maar dat is toch niet echt uptempo toch?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:50 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up where we belong?
Dat had ik al gebruikt, zonder succces.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:20 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
1 open google
2 type in wat je wel verstaat (of probeer combinaties)
3 bingo!
The Fratellis - Chelsea Dagger?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:38 schreef Tjahzi het volgende:
ik zoek een nummer, meerdere mannen zingen het .
padada .. padada pada dada da
refrein door een zanger.. heel engelstalig.
iets van "as i was dancing late last night oooh oh ... en verder.
heel vaag maar leuk zuip nummer :p
iemand?
Is 't een engelstalig rocknr??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:38 schreef Tjahzi het volgende:
iemand?
Outwork- Electro- (Cube Guys Remix)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:38 schreef Tjahzi het volgende:
iemand?
En als je nu weet uit welke films ze komen: Ga je naar www.IMDB.com zoek je op die film(s) ga je in de linker kantlijn naar soundtrack en kijk je daar even rond, grote kans dat ze dr bij staan...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:47 schreef Scarafax het volgende:
Ik zoek de titel van twee nummers!
Het zijn Italiaanse/Siciliaanse volksliederen.
Worden vaak gebruikt in Mafia films en dergelijke.
Weet iemand hoe de nummers heten?
Nummer 1 - Nummer 2
Wie kan me aan de titels van deze nummers helpen?
Overigens sorry voor slechte kwaliteit van de samples... geript uit een film.
Voor degene die proberen, of die het weten en mij vertellen: Bij voorbaat dank!![]()
DJ Basik - Kingpin denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:02 schreef naittun1 het volgende:
Ik zoek de titel van een jumpstyle nummer waarin deze tekst voorkomt:
You are the coke that i do an the bitches i screw ,
Wel i got six little friends that are al faster than you . I am the king pimp dog way ahead of your king ; So take a hayk some before i pump some lead in your brain ....
lead in your brain
lead in yur brain
You are the coke that i do and the bitches i screw....
Kan m alleen nergens vinden.
Al lang gedaan uiteraard... maar staat niets bij... ken 3 films waar de nummers in voorkomen, maar alle 3 hebben niets staan erbij op IMDB.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
En als je nu weet uit welke films ze komen: Ga je naar www.IMDB.com zoek je op die film(s) ga je in de linker kantlijn naar soundtrack en kijk je daar even rond, grote kans dat ze dr bij staan...
Was geen aanval maar niet iedereen kijkt daar namelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:21 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Al lang gedaan uiteraard... maar staat niets bij... ken 3 films waar de nummers in voorkomen, maar alle 3 hebben niets staan erbij op IMDB.
Gary Jules - Mad World (tears for fears cover)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Iemand enig idee wie de artiest en wat de titel is van dat rustige nummer dat een tijdje terug veel op de radio met in het refrein iets van; "it's a mad (of sad) world"????
Haha zo vatte ik het ook niet op hoor... maar had dus al gekeken daar. De nummers komen onder andere voor in The Godfather, The Last Don, La Bella Mafia, Mafia. Naar verluid ook kort fragment in Once Upon A Time In America, maar dat kan ik mij niet herinneren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Was geen aanval maar niet iedereen kijkt daar namelijk![]()
Welke films trouwens?
Te gek! Die bedoelde ik inderdaad! Thnx!quote:Op zondag 31 december 2006 18:52 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je The Fratellis met Chelsea Dagger!!
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:00 schreef Sender_ het volgende:
Ik had hem in de vorige topic al gevraagd en volgens mij is het hetzelfde nummer als die Snadrem zoekt.
Ik ben opzoek naar een spaanstalig Salsa achtig nummer, het lijkt vrij veel op iets van Gloria Estefan.
Het is heerlijk swingend nummer om op te dansen.
Er komt ook een stukje engels in het refrein in voor namelijk: Get ready, get ready to go.
Welk nummer is dit???
Bodyrox-Yeah Yeah (D. Ramirez Vocal Radio Edit)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:07 schreef Woelli het volgende:
Ik zoek een liedje van een meisje (lijkt een beetje op de stem van Fergie van the black eyed peas)
Ze zingt nothing, nothing en dan de 3de keer heel hoog nog een keer nothing
Dat had ik hierboven ook al gezegdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:02 schreef fredkroket het volgende:
[..]
Te gek! Die bedoelde ik inderdaad! Thnx!
Planet Funk - Chase the Sun, jawoool dat is hemquote:Op maandag 1 januari 2007 22:52 schreef satecl het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet die je telkens op het einde van elke set hoort bij Darten, nu te zien op SBS6...??(het hele publiek 'zingt/schreewt' mee)
Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:30 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Bodyrox-Yeah Yeah (D. Ramirez Vocal Radio Edit)
Zie ook: Top of Flop: Chelsea Daggerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:02 schreef fredkroket het volgende:
[..]
Te gek! Die bedoelde ik inderdaad! Thnx!
Ok Go! - Here We Go Againquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef Firenzo het volgende:
Hey,
ook zoek ik een clip die eveneens bij mtv brand new te zien was [weken terug]. de clip bevat 4 mannen die over treadmills [fitnessloopbanden] heen bewegen. iemand een idee ?
Tnx!
Is dat niet de Clair de Lune van Debussy?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef tbros2000 het volgende:
hoe heet dat muziekje wat ze vroeger gebruikte voor de "een beter milieu begint bij jezelf" en laatst ook voor een Playstation reclame ofzo (een reclame dat allemaal mensen zo hakkelig over straat liepen frame voor frame, kan ook van Xbox geweest zijn ofzo)? Het is een beetje een droevig melodietje, waarschijnlijk in mineur dus
[afbeelding]
associeer het hiermee (met dit plaatje), help me aan die titel
volgens mij is het een klassiek pianostuk.
Ik heb al gezocht op reclame muziek sites maar kan niks vinden
Furia II - I want you boyquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:02 schreef Piovan het volgende:
Toenet op Radio 538, een nummer zonder zang geloof ik. Maar alleen met fluiten erin (het klonk als zo'n indiaanse fluiten op een markt).
Dit nummer lijkt me nog niet zo oud, wie helpt?
Via google deze: Marcels - Heartachesquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef kolNERD het volgende:
heb even opgespaard...:)
zoek er 2 1
1.) die van die mars reclame, dat al die lampjes aan gaan als die vent er langs loopt
2.) en die van die lieveheers beestjes, in die peugeot reclame
Wikipedia:quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Beetje ongebruikelijke vraag, maar past toch in het straatje van "ik zoek een artiest":
Ik heb een cd van Alanis Morissette, Jagged Little Pill. Op deze cd staat (nummer 13) een andere versie van het nummer You oughta know. Achter de titel staat, tussen haakjes:
Jimmy The Saint Blend
Omdat ik graag mierenneuk en de titels in mijn collectie correct geschreven wil hebbenvraag ik me af of de medewerkende band nou Jimmy The Saint Blend heet, of of het nummer geblend is door Jimmy The Saint. Wie weet het antwoord?
quote:At index mark number 13, there is another version of "You Oughta Know" with a heavier bass guitar (a mix of the original song known as the "Jimmy the Saint Blend"),
Alvast bedankt! Ik weet niet zeker of het hem is, want mn Limewire werkt nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef Lentigo het volgende:
Hej Tasje, je bedoelt volgens mij Snow Patrol - chasing cars
Ja, maar is dat dan geblend door Jimmy the Saint?quote:
STaat er toch. Een versie met een zwaardere bass onder de naam 'Jimmy the Saint Blend'. Meer kan ik er ook niet van makenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, maar is dat dan geblend door Jimmy the Saint?
The Distance van Cake, staat ook in de comments bij dat filmpjequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Ik zoek het liedje dat bij dit filmpje zit: http://video.google.nl/videoplay?docid=2554970554577203234
't is een behoorlijk bekend nummer, maar ik kan maar niet op de naam van het nummer/artiest komen.
Tom's Diner?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef HeyFreak het volgende:
ik zoek een nummer en het bekendste stuk daarvan is een stukje dat gespeeld word met een klarinet o.i.d. Het is een rustig liedje en het klarinetstukje gaat ongeveer zo:
pa-pa-pa-papadaaa (3x)
paaaadaaaaaaa
De tekst wordt half-fluisterend gezongen, maar ik weet niet meer of het een zanger of een zangeres is. Ik zat zelf te denken aan Suzanne Vega maar ik zit er waarschijnlijk helemaal naast
sorry voor deze kutbeschrijving
Bodyrox (feat. Luciana) - Yeah Yeahquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:07 schreef Woelli het volgende:
Ik zoek een liedje van een meisje (lijkt een beetje op de stem van Fergie van the black eyed peas)
Ze zingt nothing, nothing en dan de 3de keer heel hoog nog een keer nothing
neequote:
http://www.youtube.com/watch?v=ugDdFjlvfW4quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:53 schreef Fiduci het volgende:
Chaccaro chaccaron of zo iets..... heel geinig liedje
"chaccaron chaccaron tutuutut chaccaron chaccaron .....
El chombo - Chacaronquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:53 schreef Fiduci het volgende:
Chaccaro chaccaron of zo iets..... heel geinig liedje
"chaccaron chaccaron tutuutut chaccaron chaccaron .....
it is a remix by Jimmy Boyelle, and track 13 is called the Jimmy The Saint Blend. It was the version released as a single to rock radio, and it is the mix used in the video. It plays up the rock elements of the song and pushes a lot of guitar up in the mix.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Beetje ongebruikelijke vraag, maar past toch in het straatje van "ik zoek een artiest":
Ik heb een cd van Alanis Morissette, Jagged Little Pill. Op deze cd staat (nummer 13) een andere versie van het nummer You oughta know. Achter de titel staat, tussen haakjes:
Jimmy The Saint Blend
Omdat ik graag mierenneuk en de titels in mijn collectie correct geschreven wil hebbenvraag ik me af of de medewerkende band nou Jimmy The Saint Blend heet, of of het nummer geblend is door Jimmy The Saint. Wie weet het antwoord?
Dat was hem! Dank je!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef Lentigo het volgende:
Hej Tasje, je bedoelt volgens mij Snow Patrol - chasing cars
Noir Desire - Le vent nous porteraquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef PAA-053 het volgende:
Man, Belg/Fransman zingt in het Frans: “Le vont du portera”, of iets dergelijks. Gezien op Belgie 2, 31 december.
Iemand?
Jasicherquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Noir Desire - Le vent nous portera
misschien?
ah tanita tikaram - twist in my sobriety.... ik wist wel wat je bedoelde maar kon r ook niet opkomen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef HeyFreak het volgende:
toch grappig, ik kon er maar niet opkomen en ineens valt het woordje sobriety in mijn hoofd en voila:
http://www.youtube.com/watch?v=12LFc9ANdms
hier was ik dus naar op zoeken het is dus een hobo i.p.v. een klarinet
Tracy Bonham - mother mother. Uit de jaren 90quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef Lkw het volgende:
Ben op zoek naar een nummer dat waarschijnlijk 'Mother' heet, hoewel ik het daar niet op kan vinden. Het is een rustig liedje waarin een vrouw haar moeder toezingt, nogal minimalistisch met vooral een gitaar als begeleiding (in mijn herinnering). Dateert waarschijnlijk uit de jaren 80.
Wie kent dit 'Mother, mother'-nummer ondanks mijn summiere omschrijving?
Kan me voorstellen dat je deze noemt, maar 't is 'm helaas niet. Het nummer dat ik bedoel is veel rustiger en ik vermoed toch inderdaad uit de jaren 80 (tussen 85 en 90 of zo).quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
Tracy Bonham - mother mother. Uit de jaren 90
Luke Howard-Hi Life.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:27 schreef zomer000 het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer dat geen zang bevat, het is een caribisch nummer. En wordt nu veel gedraaid, in discotheken, sportscholen etc. Ik dacht iets was met high live en artietst iets van luk (luuk)???
Wie o wie weet welk nummer ik bedoel???
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:37 schreef martjin het volgende:
Hoe heet het liedje waarbij jein de clip eerst een (getekende) jongen ziet die fluit, en daarna in de bus stapt en een meisje naast zich heeft en alles. Zag hem laatst op TMF, dus redelijk recent liedje lijkt me.
toppertjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Goodlifequote:
Check FM2007 topic...quote:
Kan niemand me hieraan helpen???quote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:47 schreef Scarafax het volgende:
Ik zoek de titel van twee nummers!
Het zijn Italiaanse/Siciliaanse volksliederen.
Worden vaak gebruikt in Mafia films en dergelijke.
Weet iemand hoe de nummers heten?
Nummer 1 - Nummer 2
Wie kan me aan de titels van deze nummers helpen?
Overigens sorry voor slechte kwaliteit van de samples... geript uit een film.
Voor degene die proberen, of die het weten en mij vertellen: Bij voorbaat dank!![]()
Niemand hier, lees de OP...............quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:35 schreef Jolie40 het volgende:
Wie kan mij helpen aan de CD "Fin de Siecle" van The Divine Comedy.
amazon: http://www.amazon.co.uk/Fin-Siecle-Divine-Comedy/dp/B0000251CX/sr=8-2/qid=1168020663/ref=sr_1_2/202-5536322-2112663?ie=UTF8&s=musicquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:35 schreef Jolie40 het volgende:
Wie kan mij helpen aan de CD "Fin de Siecle" van The Divine Comedy.
Daar had ik al gekeken, zei ikquote:
T zijn Ramses Shaffy en Liesbeth List, zal je zoektocht ws wel iets makkelijker maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef anisubs het volgende:
Ik heb afgelopen december Mooi jaar de Leeuw gekeken, en daarin kwam het volgende liedje.
Weet er iemand hoe dit liedje heet en waar ik de mp3 kan vinden.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).asf?start=34:45.000
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef anisubs het volgende:
Ik heb afgelopen december Mooi jaar de Leeuw gekeken, en daarin kwam het volgende liedje.
Weet er iemand hoe dit liedje heet en waar ik de mp3 kan vinden.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).asf?start=34:45.000
Bron: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/prikbord.phpquote:- Liesbeth List en Ramses Shaffy zongen samen met de band Alderliefste zowel de 'Shaffy Cantate' als het nummer 'Laat me'.
Tanita Tikaram - Twist in my sobrietyquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef HeyFreak het volgende:
ik zoek een nummer en het bekendste stuk daarvan is een stukje dat gespeeld word met een klarinet o.i.d. Het is een rustig liedje en het klarinetstukje gaat ongeveer zo:
pa-pa-pa-papadaaa (3x)
paaaadaaaaaaa
Beethoven - Moonlight Sonataquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan moet je er vooral doorheen gaan lullenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef T.Z.T het volgende:
weet iemand hoe dit numer heet...sorry voorslechte geluidsopname
Thnx
Snow patrol - chasing carsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:56 schreef kriele het volgende:
Welk nummer zit er in het voorstukje van 'Grey's Anatomy' deze week, uitgezonden op tv?
Dit is die reclame, maar ik weet nog steeds niet welk nummer het is. Iemand een idee?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef SneakyViper het volgende:
Ik hoorde net de reclame voor Van Speijk, een of andere serie op Talpa ofzo, maar daarin zat dus op de achtergrond een nummer, wat ik herkende van een paar games ofzo, maar ik kon niet meer op de titel of de artiest van het nummer komen. Ik zou graag dus wel weten van wie dit nummer is of hoe het heet
![]()
take that - patientequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:27 schreef outcast_within het volgende:
euhw boyband ofzo... ging iets van...
look at you
look at me
nunununu
still the same
edit: herinner me nog een stukje: it aiiiiin't easy
Die vraag was op zich al eerder gesteld, een pagina eerder..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:56 schreef kriele het volgende:
Welk nummer zit er in het voorstukje van 'Grey's Anatomy' deze week, uitgezonden op tv?
The Fratellis - Chelsea dagger.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:22 schreef dome het volgende:
ik zoek een nummer van een engelse band. en het is daar een populair nummer in de pubs
dit wordt zo gezongen, op een vrolijk deuntje
tededad tededad tededad tedededededad
en dit een paar keer achter elkaar.
ik hoorde het vorige week op mtv, en ergens in een tv programma.
Ocean Colour Scene - Hundred Mile High Cityquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef SneakyViper het volgende:
[..]
Dit is die reclame, maar ik weet nog steeds niet welk nummer het is. Iemand een idee?
Whitesnake - Here I Go Again?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef Roosje11 het volgende:
hai, ik ben op zoek naar twee nummers:
van een heb ik de clip gezien maar kon er niet achter komen hoe het nummer nou heette, maar het is een beetje een rock nummer en er komt de zin in voor: here it comes again, of here it goes again ofzo. Ik bedoel niet die clip met die 4 mannen op die loopband. In de clip zie je de hele tijd close-ups van mensen hun gezichten die het nummer meezingen. De clip is zwartwit.
Iemand een idee? Thx!
nee...dit nummer is het niet. Ik denk dat het ook een iets nieuwer nummer is. iemand nog suggestions?quote:
lil louis - french kissquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Hoe heette dat liedje ook alweer uit begin jaren negentig geloof ik met die clip met een konijntje.Het was zo*n duracel konijnte en hij sloeg steeds op de bekkens en dat in dat nummer werd de hele tijd gekreunt.
4 = Celine Dion - Pour que tu m'aime encore (of zoiets)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
Ik zoek een aantal nummer naar de hand van intro's. Er zijn er een aantal waar ik niet kan opkomen of gewoon simpelweg niet weet. Nu doe ik dus een beroep op jullie muziekkennis:P
Hier zijn de intro's:
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7 (deze ligt echt op het puntje van m'n tong)
Nummer 8
Nummer 6?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:42 schreef DaFan het volgende:
6 = I bet you look good on the dancefloor - Arctic monkeys
Zoietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef jerver73 het volgende:
Laat je ons nou je muziekquiz oplossen... ??
het is mardy bum van de arctic monkey'squote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Nummer 6?Volgens mij klinkt I bet you look good on the dancefloor heel anders
2 is Boyzone-Wordsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
Ik zoek een aantal nummer naar de hand van intro's. Er zijn er een aantal waar ik niet kan opkomen of gewoon simpelweg niet weet. Nu doe ik dus een beroep op jullie muziekkennis:P
Hier zijn de intro's:
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7
Nummer 8
Welke zoek je? Ik heb nl. wel wat mixes.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:44 schreef SuperFruitig het volgende:
een fatsoenlijke clubmix van Masters at Work - Work iemand? (ik hoorde gister iets tofs maar ik weet niet hoe en wat en tot nu toe alleen maar bubbling gevonden)
gewoon een beetje een toffe ( iets grauwere / meer bas - minder bubbling )quote:Op zondag 7 januari 2007 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Welke zoek je? Ik heb nl. wel wat mixes.
ik heb o.a Roman Flugel vs Masters at Work- Geht's Noch (Jolly Work remix)quote:Op zondag 7 januari 2007 00:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gewoon een beetje een toffe ( iets grauwere / meer bas - minder bubbling )
msn ff anders
roman flugel - geht s noch misschien..quote:Op zondag 7 januari 2007 00:46 schreef stavast het volgende:
maar nu zoek ik ook een nummer dat ik al 2 keer in de discotheek heb gehoort het is een dans nummer dat werkt naar een climax en dan hoor je opeens
tu tu tu tu tuuuuuu tu tu tu tu tuuuuuuuuu
dat getuut wordt gedaan met een soort serine, of iets hoge toon, geen bass ofzo. laatste keer hoorde ik het in de filemon in utrecht
deze is ook vet.. misschien heb ik het een beetje onduidelijk omschreven, want toen ik het terug las snapte ik er ook geen ene fuck meer van..quote:Op zondag 7 januari 2007 01:09 schreef jerver73 het volgende:
[..]
roman flugel - geht s noch misschien..
Ik hoorde vlak voor 2en een mix van Carl Cox dus vrij lastig om erachter te komen van wie een nummer in die mix is (of hoe uberhaupt de mix heet)quote:Op zondag 7 januari 2007 01:59 schreef Shirley het volgende:
En degene die je nu hoort???
Hm...op de site van Dance departement kan ik ook niks vinden.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik hoorde vlak voor 2en een mix van Carl Cox dus vrij lastig om erachter te komen van wie een nummer in die mix is (of hoe uberhaupt de mix heet)
Wat je nu hoort weet ik niet zeker van wie het is, zou best kunnen dat dit nog bij de vorige set hoort.
Mailtje sturen? Links op de site van 538 staat een directe link.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...op de site van Dance departement kan ik ook niks vinden.![]()
Iron Maiden - The Wicker Man.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
Hier zijn de intro's:
Nummer 3
Heb ik inderdaad net gedaan, en heb al reactie gekregenquote:Op zondag 7 januari 2007 02:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mailtje sturen? Links op de site van 538 staat een directe link.
Kom op, jullie kunnen het!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef kriele het volgende:
In de tv trailer van Veronica voor Smallville zat ook een mooi liedje. Weet iemand wie dat is?
Johan - She's Got A Way With Menquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef Roosje11 het volgende:
hai, ik ben op zoek naar twee nummers:
van een heb ik de clip gezien maar kon er niet achter komen hoe het nummer nou heette, maar het is een beetje een rock nummer en er komt de zin in voor: here it comes again, of here it goes again ofzo. Ik bedoel niet die clip met die 4 mannen op die loopband. In de clip zie je de hele tijd close-ups van mensen hun gezichten die het nummer meezingen. De clip is zwartwit.
Iemand een idee? Thx!
edit: laat maar, stond hierboven alquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
Hier zijn de intro's:
Nummer 3
Nummer 5
Pakito - Living On Video [Radio Contact Edit]quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef SuperFruitig het volgende:
ik raadpleeg mn bronnen even
hoe heet die remix van pakito - living on video eigenlijk waar die vocal in zit ?
Na lang zoeken vond ik een vocal daarvan genaamd Moving On Stereoquote:Op zondag 7 januari 2007 14:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pakito - Living On Video [Radio Contact Edit]
haha dank je! en THX is wel heel toepasselijkquote:
Klinkt wel lekker.. van de FLG-set?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet?
http://www.badongo.com/file/1979346
ik zou gezegend zijn met een antwoord want ik zoek al eeuwen.
ja, van Extrema NYE! daarin zitten echt een paar pareltjes, zoals Greg & roog - Your mind gets twisted!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker.. van de FLG-set?
en nog eentje...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet?
http://www.badongo.com/file/1979346
ik zou gezegend zijn met een antwoord want ik zoek al eeuwen.
Phunk-a-delic - rockin' ?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, waar ze helaas niet zeggen welk nummer het was![]()
Je hoort door bijna het hele nummer heen een keyboard met een geluidseffect dat ik niet echt kan omschrijvenHet (zeer pakkende) keyboarddeuntje is eigenlijk constant hetzelfde. Er zit een redelijk stevige beat door het nummer heen. Aan het einde van het nummer hoor je een kinderkoor (ofzoiets
) de hele tijd precies hetzelfde zingen, maar ik kan maar niet verstaan wat ze zeggen
Lijkt wel alsof ze de hele tijd zingen: "There gonna catch us all around"
Maarja, daar klopt natuurlijk geen fuck van
Qua stijl doet het wat denken aan Same man. Als het kinderkoor (of het stel kinderen) gaat zingen houdt het keyboard-deuntje op.
Iemand enig idee? Ondanks mijn vage omschrijving?![]()
Eric Prydz - Proper Educationquote:Op maandag 8 januari 2007 19:07 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, waar ze helaas niet zeggen welk nummer het was![]()
Je hoort door bijna het hele nummer heen een keyboard met een geluidseffect dat ik niet echt kan omschrijvenHet (zeer pakkende) keyboarddeuntje is eigenlijk constant hetzelfde. Er zit een redelijk stevige beat door het nummer heen. Aan het einde van het nummer hoor je een kinderkoor (ofzoiets
) de hele tijd precies hetzelfde zingen, maar ik kan maar niet verstaan wat ze zeggen
Lijkt wel alsof ze de hele tijd zingen: "There gonna catch us all around"
Maarja, daar klopt natuurlijk geen fuck van
Qua stijl doet het wat denken aan Same man. Als het kinderkoor (of het stel kinderen) gaat zingen houdt het keyboard-deuntje op.
Iemand enig idee? Ondanks mijn vage omschrijving?![]()
Toen ik dit invoerde bij YouTube kreeg ik alleen dit filmpje en vanaf 1:34 hoor je dat tu tutu tu...tututututuquote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Phunk-a-delic - rockin' ?
zo van: tu tutu tu....tutututu tu!?
Ja, dat is hem.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Toen ik dit invoerde bij YouTube kreeg ik alleen dit filmpje en vanaf 1:34 hoor je dat tu tutu tu...tututututuDat is het nummer ja, maar weet je zeker dat het phunk-a-delic heet? Want ik krijg geen één officiele clip bij Youtube
Alvast bedankt iig
![]()
System of A Down - Chop Sueyquote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef gecko18 het volgende:
Weet iemand muziek welk nummer als achtergrondmuziek wordt gebruikt bij deze compilatie??
http://www.youtube.com/watch?v=6mLBVR03mZo
alvast bedankt![]()
still searchingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:58 schreef achterop23 het volgende:
niet mijn stijl, maar vroeg me af wie het was
iets van de tekst
gonna sing it back, whoo whoo hooohohooooo
beetje punkerig, kinderlijk dat wel. emo beetje.
die stuk tekst is misschien fonetisch, zou dus ook swing of bring kunnen zijn.
dat whoohoho gaat steeds een toon lager. en ondertussen gaan de gitaar en bas gewoon door.
idd.. zoals ik ook al eerder had opgemerkt...quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:51 schreef jerver73 het volgende:
pennywise - bro hymn?
Ja, die deun schiet me meteen tebinnen!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er was een hele tijd geleden een reclame van Veilig Verkeer Nederland, over een man die te wachten zat op zijn vrouw in de auto.
Toen ze in die auto aankwam begon ze zeer verleidelijk te doen, maar het ging haar d'r alleen maar om dat die man zijn gordel om deed.
Hoe heette dat nummer dat er op de achtergrond werd gespeeld? Ik kan me het woord 'expectation' herrineren.
Iemand?![]()
Wauw bedankt!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:42 schreef Shirley het volgende:
Dit is wat ik tot nu toe vind:
Veilig Verkeer Nederland
"Bloemenduet (Sous le dôme épais)" uit Lakmé van Delibes door Mady Mesplé
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wauw bedankt!![]()
Ik dacht dat bijna niemand het meer kende![]()
Nee het was niet, maar ik was gewoon blij dat iemand het nummer nog kendequote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]Was het nog goed ook? Even googlen, want had het zelf nooit geweten.
Oh.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee het was niet, maar ik was gewoon blij dat iemand het nummer nog kende![]()
Je t'aime moi non plus? Van Serge Gainsbourg en Jane Birkin? Daarom ben ik ook op zoek naar dit nummer, iemand meende dat Je t'aime werd gebruikt maar dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh.Jammer....helaas kon ik verder niks vinden. Maar ik weet precies welke je bedoelt!
![]()
Het nummer zelf deed me ook ergens altijd aan J'taime denken. Dat ene duet...
Ja diequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je t'aime moi non plus? Van Serge Gainsbourg en Jane Birkin? Daarom ben ik ook op zoek naar dit nummer, iemand meende dat Je t'aime werd gebruikt maar dat is dus niet zo![]()
Baccara - Yes Sir, I Can Boogiequote:Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er was een hele tijd geleden een reclame van Veilig Verkeer Nederland, over een man die te wachten zat op zijn vrouw in de auto.
Toen ze in die auto aankwam begon ze zeer verleidelijk te doen, maar het ging haar d'r alleen maar om dat die man zijn gordel om deed.
Hoe heette dat nummer dat er op de achtergrond werd gespeeld? Ik kan me het woord 'expectation' herrineren.
Iemand?![]()
enig idee of het oud of wat recenter is dat nummer?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Justah het volgende:
Oke deze is volgens mijn ondoenelijk maar toch.
Ik was gister bij de Rotterdamse 6 Daagse(baan-wielrennen, don't ask!) en daar hadden ze een onwijs gaaf openings nummer wat ik al eerder heb gehoord. Probleem is alleen ik kan me er geen duidelijke tekst herineren...Wat ik dacht te hebben gehoord resulteerd bij mij niet in zoek resultaten maar toch :
Ik dacht iets in de trant van "One(redelijke bass).....One(redelijke bass) two(redelijke bass)" waarna het tempo versnelt.
Ik weet het 't is 10x niks die informatie maar ik hoop eigenlijk dat iemand er toevallig ook is geweest en het wel weet te vertellen.
Mocht iemand een site weten met Entree/Openings/Presentatie muziek ben ik ook blij dan kan ik daar even op gaan zoeken.
Ik heb hem eerder gehoord, wanneer er waar is me een raadsel helaasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
enig idee of het oud of wat recenter is dat nummer?
S.W.A.T. Soundtrack - Time is running out.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:35 schreef Justah het volgende:
Oke deze is volgens mijn ondoenelijk maar toch.
Ik was gister bij de Rotterdamse 6 Daagse(baan-wielrennen, don't ask!) en daar hadden ze een onwijs gaaf openings nummer wat ik al eerder heb gehoord. Probleem is alleen ik kan me er geen duidelijke tekst herineren...Wat ik dacht te hebben gehoord resulteerd bij mij niet in zoek resultaten maar toch :
Ik dacht iets in de trant van "One(redelijke bass).....One(redelijke bass) two(redelijke bass)" waarna het tempo versnelt.
Ik weet het 't is 10x niks die informatie maar ik hoop eigenlijk dat iemand er toevallig ook is geweest en het wel weet te vertellen.
Mocht iemand een site weten met Entree/Openings/Presentatie muziek ben ik ook blij dan kan ik daar even op gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |