Jawel, maar waarom moet ik daarvoor voor de rechterquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef Christine het volgende:
Maak protest. Ik neem aan dat je het flesje niet aan het opdrinken was?
Openbaar dronkenschap?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom moet ik daarvoor voor de rechter![]()
Waar heb je he gedronken?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
ts, zit er niet nog een heel verhaal achter?
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.
Nee dat stelt niks voor, stelletje grapjassen, die lui van de pliesiequote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.
Nee, hij dronk het flesje.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef kollie het volgende:
Paupers die op straat bier aan het drinken![]()
Van een gesloten flesje bier drinken lijkt me inderdaad nogal lastig...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:02 schreef NeoTribalist het volgende:
Ja, krijg ik een dagv. voor het drinken van een (geopend!!) flesje bier op een door het hof aangewezen gebied.
WTF![]()
Zo stond het in die briefquote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Van een gesloten flesje bier drinken lijkt me inderdaad nogal lastig...
Ik stond met bier voor een kroeg.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef AcidBurner het volgende:
LOL! lees ik dat nu echt goed??? mag je in Nederland niet met bier over straat? wat een kneusjes zijn jullie toch aan het worden!! ... LOL! ik dacht dat alleen de Amerikanen zo dom waren...
als je betaald hebt komt er ook geen deurwaarder ... bovendien zou je ook geen dagvaardiging krijgen als je de boete voldaan hebt (meestal dat nl. een schikkingsvoorstel)quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik ben er verbaal tegenin gegaan, daar is toch niets mis mee. Ik heb trouwens wel een boete gekregen (en betaald... 60 euro). Nooit een verhoging, nooit een deurwaarder.
En mag ik dan vragen, wat s daar nu verkeerd aan? Dat mag niet in Nederland of wat? Dus als het stikkeheet is in de Zomer dan mogen jullie ook niet buiten gaan staan? echt wat een onzin!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik stond met bier voor een kroeg.![]()
Ik laat niets weg. Ik weet alleen niet 100% zeker of ik hem betaald heb, het was een jaar geleden. Maar ik ben wel vaker boetes vergeten, dan komt er een verhoging... en na de 3de de deurwaarder.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
als je betaald hebt komt er ook geen deurwaarder ... bovendien zou je ook geen dagvaardiging krijgen als je de boete voldaan hebt (meestal dat nl. een schikkingsvoorstel)
ergens klopt er volgens mij iets niet in je verhaal... wat laat je weg?
dat stuk voor de kroeg bleek een "door het hof aangewezen gebied". Omdat buurtbewoners schijnbaar vaak klaagden over overlast.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
En mag ik dan vragen, wat s daar nu verkeerd aan? Dat mag niet in Nederland of wat? Dus als het stikkeheet is in de Zomer dan mogen jullie ook niet buiten gaan staan? echt wat een onzin!
jaja, geheel onschuldig zomaar 'geneukt' worden ... de gevangenis zit ook vol met inschuldige bloedjes die van niks weten.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:19 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik heb geen bewijs meer voor het betaald hebben van de boete. De termijn om protest te maken is verstreken (ik was niet thuis). Kortom, weer eens goed geneukt door justitie
Niet als er een alcoholverbod geld voor een bepaald gebiedquote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
En mag ik dan vragen, wat s daar nu verkeerd aan? Dat mag niet in Nederland of wat? Dus als het stikkeheet is in de Zomer dan mogen jullie ook niet buiten gaan staan? echt wat een onzin!
Ohja, als ie straf krijgt zal ie het er wel naar gemaakt hebben ...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
jaja, geheel onschuldig zomaar 'geneukt' worden ... de gevangenis zit ook vol met inschuldige bloedjes die van niks weten.
ik begin te vermoeden dat het beter is dat ze je minstens zes weken op water en brood in een diep hol wegsluiten...
wordt er ten minste ook wat minder gemekkerd dat de straffen in nederland te soft zouden zijn.
Kun je dat ook beargumenteren?. Volgens mij drinkt 70% van Nederland bier, allemaal paupers? Wat is dat trouwens precies... een "pauper"quote:Op donderdag 28 december 2006 13:23 schreef kollie het volgende:
Als ik dat allemaal zo lees is de TS een immense pauper.
Degene die bier drinkt op een plaats waar een alcoholverbod geldtquote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Kun je dat ook beargumenteren?. Volgens mij drinkt 70% van Nederland bier, allemaal paupers? Wat is dat trouwens precies... een "pauper"![]()
het was een jaar geleden én hardstikke warm? Dan neem ik eerder aan dat het of een half jaar of anderhalf jaar terug was... óf het zal eerder niet zo warm zijn geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik laat niets weg. Ik weet alleen niet 100% zeker of ik hem betaald heb, het was een jaar geleden. Maar ik ben wel vaker boetes vergeten, dan komt er een verhoging... en na de 3de de deurwaarder.
nee hoor, maar iemand die overduidelijk grote delen uit zijn verhaal weglaat en enkel die delen verteld waaruit hij heel 'onschuldig' overkomt ...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ohja, als ie straf krijgt zal ie het er wel naar gemaakt hebben ...
Alsof er een bord stond ofzoquote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Degene die bier drinkt op een plaats waar een alcoholverbod geldt![]()
Als het goed is welquote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Alsof er een bord stond ofzo![]()
Alleen voor geen licht aan mijn fiets. En sinds wanneer is het drinken van een biertje meteen dronkenschap of overlast. En waarom moet ik me verdedigen tegen dit soort onzinnige stereotyperingquote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
het was een jaar geleden én hardstikke warm? Dan neem ik eerder aan dat het of een half jaar of anderhalf jaar terug was... óf het zal eerder niet zo warm zijn geweest.
verder, je hebt kennelijk al veel vaker boetes gehad? ook voor overlast of dronkenschap?
Hij zal idd wel vaker met dit bijltje gehakt hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
verder, je hebt kennelijk al veel vaker boetes gehad? ook voor overlast of dronkenschap?
Iddquote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
als je betaald hebt komt er ook geen deurwaarder ... bovendien zou je ook geen dagvaardiging krijgen als je de boete voldaan hebt (meestal dat nl. een schikkingsvoorstel)
ergens klopt er volgens mij iets niet in je verhaal... wat laat je weg?
je hebt een dagvaardiging gehad, dus als je je recht wilt krijgen, zal je de verdediging aan moeten gaan ...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:29 schreef NeoTribalist het volgende:
En waarom moet ik me verdedigen tegen dit soort onzinnige stereotypering
en welk ´hof´ mag dat wel zijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
dat stuk voor de kroeg bleek een "door het hof aangewezen gebied". Omdat buurtbewoners schijnbaar vaak klaagden over overlast.
Nu al verbitterd? Dat is snel.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef NeoTribalist het volgende:
Klaagbaak is kennelijk gewoon een verlengstuk van Onzin
Precies, alleen vind ik nergens op boetebase.nl dat het 60 euro is. Slechts 50 of 130. Dat bevestigt dat TS niet betaald heeftquote:Op donderdag 28 december 2006 13:40 schreef Slurf het volgende:
Zoals ik het lees heb je een schikkingsvoorstel gehad, zo'n gezellige brief met een T erop. Als je die niet betaald krijg je geen verhoging van de boete maar geef je aan dat je niet wil schikken. Daarom heeft meneer de rechter je nu uitgenodigd om eens even gezellig te komen kletsen.
Je mag in het openbaar geen alcohol drinken. Het vasthouden van een geopend flesje of blikje met alcoholische drank, valt onder drinken. Net zoals het aan je oor houden van een mobiele telefoon valt onder ´bellen´, ook als dat ding uitstaat.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Hoe kun je je aan regels houden waar je niet van op de hoogte bent, graag eerst lezen voordat je postquote:Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Je kunt je natuurlijk ook gewoon aan de regels houden..![]()
Wat ik post is mijn zaak, niet de jouwe..quote:Op donderdag 28 december 2006 13:49 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hoe kun je je aan regels houden waar je niet van op de hoogte bent, graag eerst lezen voordat je post
Als je in mijn topic post is het ook mijn zaakquote:Op donderdag 28 december 2006 13:52 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Wat ik post is mijn zaak, niet de jouwe..![]()
Bla bla bla..quote:Op donderdag 28 december 2006 13:53 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Als je in mijn topic post is het ook mijn zaak
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef febster het volgende:
Als je internet bankieren hebt kun je in de "geschiedenis" van je betalingen iig terugzoeken of je betaald hebt
Misschien moet "het gezag" mij minder tot last zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien moet je ook iets minder de rebel uithangen.
Maar hup, doe eens kijke dan, is maar 5 min werk... Want als je betaald hebt (en het verhaal is zoals jij zegt) snap ik niet waarom je voor de rechter moet verschijnen, want dan krijg je meestal een (dikke) boete... Of (niet bot bedoeld) hebben zich voor dit verhaal andere zaken zich afgespeeld?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Misschien moet "het gezag" mij minder tot last zijn.
Ik moet eerst mn mijnpostbank opnieuw instellen, dan kijk ik wel ff. Nee, ik denk ook dat het een foutje isquote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef febster het volgende:
[..]
Maar hup, doe eens kijke dan, is maar 5 min werk... Want als je betaald hebt (en het verhaal is zoals jij zegt) snap ik niet waarom je voor de rechter moet verschijnen, want dan krijg je meestal een (dikke) boete... Of (niet bot bedoeld) hebben zich voor dit verhaal andere zaken zich afgespeeld?
Mwah.. ik heb hier nog (bijna) geen onzinnige reactie gezien hoor..quote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef NeoTribalist het volgende:
Klaagbaak is kennelijk gewoon een verlengstuk van Onzin
TS gepwned!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb hier nog (bijna) geen onzinnige reactie gezien hoor..
Misschien tijd dat je die balk uit je ogen haalt dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb hier nog (bijna) geen onzinnige reactie gezien hoor..
Wat ik zie is mensen die proberen te achterhalen wat TS achterhoudt..quote:Op donderdag 28 december 2006 15:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Misschien tijd dat je die balk uit je ogen haalt dan?.
Het gros is geëtter.
Dat zeg ik, balk uit je ogen halen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat ik zie is mensen die proberen te achterhalen wat TS achterhoudt..
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:04 schreef El_Rolando het volgende:
TS, woon je in Staphorst?
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:19 schreef Shadowlyse het volgende:
Huur een advocaat opgelost slotje
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:23 schreef kollie het volgende:
Als ik dat allemaal zo lees is de TS een immense pauper.
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Degene die bier drinkt op een plaats waar een alcoholverbod geldt![]()
Oh en misschien had je dit dan ook niet over het hoofd gezien....quote:
TO vroeg om een slotje....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef NeoTribalist het volgende:
Doe maar een slotje, ik heb geen zin in meer reacties van gefrustreerde users die het liefst iedereen die ze niet kennen in de gevangenis hebben.
Nee hoor, had hij maar beter beter na moeten denken alvorens een topic te openen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef Panick het volgende:
TO vroeg om een slotje....
Ik geloof dat dat meestal wel gehonoreerd wordt.
Op dat foutje in de OP ingaan was inderdaad wat flauw.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat zeg ik, balk uit je ogen halen..
Sorry, maar als de TO om een slotje vraagt gaat het topic gewoon dicht toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee hoor, had hij maar beter beter na moeten denken alvorens een topic te openen.
Het is gebruikelijk om TS'ers af te zeiken.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:59 schreef Jajong het volgende:
Haha, er zijn hier serieus mensen die TS afzeiken omdat ie klaagt over de politie.
WTF!@!#$@$%?!??!
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
wat een onzin. ik sta regelmatig buiten de kroeg met een biertje en een joint in mijn hand en nog nooit last gehad van voorbijkomende agenten.
ik denk dat ts een vieze kraker is die rare dingen riep als "tegen het systeem", "vieze pigs" of "wat zit je nou naar mijn flesje bier te kijken goor persoon dat met zijn uniform boven de wet denkt uit te steken".
Die regels gelden over het hele forum. Wij hoeven een topic niet te sluiten als de TS daar om vraagt.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:17 schreef Panick het volgende:
[..]
Sorry, maar als de TO om een slotje vraagt gaat het topic gewoon dicht toch?
Of hanteren jullie in KLB andere regels als op de rest van het forum?
omdat hij met z'n zatte kop ws iets anders zei dan 'goede avond meneer agent'quote:Op donderdag 28 december 2006 18:09 schreef zoalshetis het volgende:
ts. aub vertel even waarom je zo aangepakt werd. kan niet zijn als je naast de kroeg rustig een pilsje drinkt. misschien heeft de eigenaar wel gebeld omdat je een irritante eikel was?
Ik heb niemand beledigd, en ook al was dat de reden...dan hoort dat in de aanklacht te staanquote:Op donderdag 28 december 2006 18:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
omdat hij met z'n zatte kop ws iets anders zei dan 'goede avond meneer agent'
Nee, sorry,er is helemaal niks bij.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:09 schreef zoalshetis het volgende:
ts. aub vertel even waarom je zo aangepakt werd. kan niet zijn als je naast de kroeg rustig een pilsje drinkt. misschien heeft de eigenaar wel gebeld omdat je een irritante eikel was?
zeg dit is de lemmingquote:Op donderdag 28 december 2006 18:23 schreef ChicaneBT het volgende:
Leuke lemming van boete wegens het drinken van een breezer.
Bizarder was een boete voor het drinken uit een gesloten flesje geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:02 schreef NeoTribalist het volgende:
Ja, krijg ik een dagv. voor het drinken van een (geopend!!) flesje bier op een door het hof aangewezen gebied.
WTF![]()
En toen je ging vragen wat precies de reden was, wat zeiden ze toen? Zijn we allemaal benieuwd naar.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik heb niemand beledigd, en ook al was dat de reden...dan hoort dat in de aanklacht te staan
Christus...het is kerstvakantie zeker? Is de basisschool ook weer vrij?quote:
Dat ze hier altijd meldingen kregen van overlast door bierdrinkende jongeren, en dat sinds een paar week een alcoholverbod geld. En dat ik maar in de auto moest stappen omdat dat makkelijker praatquote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
En toen je ging vragen wat precies de reden was, wat zeiden ze toen? Zijn we allemaal benieuwd naar.
ah ok janetje gooit zomaar een gegronde klacht dichtquote:Op donderdag 28 december 2006 18:30 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook dat dit topic de lemming is.
Hangt af van de APV. In gebieden waar overlast heerst(e) geldt wel eens een alcoholverbod, waarbij het niet is toegestaan alcohol te gebruiken of geopende blikjes/flesjes mee te nemen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef AcidBurner het volgende:
LOL! lees ik dat nu echt goed??? mag je in Nederland niet met bier over straat? wat een kneusjes zijn jullie toch aan het worden!! ... LOL! ik dacht dat alleen de Amerikanen zo dom waren...
APV , ik heb alleen maar ATVquote:Op donderdag 28 december 2006 18:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hangt af van de APV. In gebieden waar overlast heerst(e) geldt wel eens een alcoholverbod, waarbij het niet is toegestaan alcohol te gebruiken of geopende blikjes/flesjes mee te nemen.
Zorgen dat je er van op de hoogte bent. Je wordt geacht op de hoogte te zijn van wetten en verordeningen. Je bent ook nergens een bord tegengekomen ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:49 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hoe kun je je aan regels houden waar je niet van op de hoogte bent, graag eerst lezen voordat je post
heeft die niet gezien , was die al te dronken voorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zorgen dat je er van op de hoogte bent. Je wordt geacht op de hoogte te zijn van wetten en verordeningen. Je bent ook nergens een bord tegengekomen ofzo?
En toen kwam de boete die je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid betaald hebt en een jaar later kreeg je een dagv. en wat was daar dan de reden van?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dat ze hier altijd meldingen kregen van overlast door bierdrinkende jongeren, en dat sinds een paar week een alcoholverbod geld. En dat ik maar in de auto moest stappen omdat dat makkelijker praat
Is alcohol nuttigen in het openbaar is toch overal niet toegestaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hangt af van de APV. In gebieden waar overlast heerst(e) geldt wel eens een alcoholverbod, waarbij het niet is toegestaan alcohol te gebruiken of geopende blikjes/flesjes mee te nemen.
Alcohol nuttigen in het openbaar is inderdaad niet toegestaanquote:Op donderdag 28 december 2006 18:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is alcohol nuttigen in het openbaar is toch overal niet toegestaan?
Ik dacht dat alleen openbare dronkenschap algemeen strafbaar is. Lijkt me ook dat niet voor niets een alcoholverbod in een APV wordt opgenomen.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is alcohol nuttigen in het openbaar is toch overal niet toegestaan?
Staat er niet een bord voor je hoofd?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef NeoTribalist het volgende:
Er stond geen bord, er staat nog steeds geen bord daar.
Er hoeft ook geen bord te staan omdat je gewoon in het openbaar geen alcohol of drugs mag nuttigenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef NeoTribalist het volgende:
Dat laatste wordt (of werd) wel de hand mee gelicht hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
Mij is allang bekend dat je eigenlijk niet in het openbaar alcoholische versnaperingen mag nuttigen, net zoals een blow roken
Bij een stoplicht staat ook geen bord dat je niet door het rood mag rijdenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik kan zo snel geen algemeen wetsartikel vinden dat dat verbiedt. Heb je misschien een wetsartikel voor me?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er hoeft ook geen bord te staan omdat je gewoon in het openbaar geen alcohol of drugs mag nuttigen
wetboek van strafrecht artikele 28 lid bquote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen algemeen wetsartikel vinden dat dat verbiedt. Heb je misschien een wetsartikel voor me?
Dat artikel bestaat niet eens. Ga een lemming verkloten.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
wetboek van strafrecht artikele 28 lid b
Hmm...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen algemeen wetsartikel vinden dat dat verbiedt. Heb je misschien een wetsartikel voor me?
Klikkerdeklikquote:Onder de 18 geen alcohol meer op straat
De minster stelt in zijn brief aan de Tweede Kamer dat hij meer maatregelen wil introduceren om met name de handhaving van de Drank- en Horecawet te verbeteren. Hij noemt hiertoe twee concrete mogelijkheden. De eerste is het uitbreiden van het aantal toezichthouders op de Drank- en Horecawet. De tweede is het strafbaar stellen van jongeren onder de 18 jaar die in het openbaar alcohol voorhanden hebben. Doel van deze maatregelen is het alcoholgebruik door jongeren onder de 18 jaar terug te dringen, met name op openbare plekken zoals parken, pleinen en andere hangplekken
zeg mijn kwaliteitslemming is gelotenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat artikel bestaat niet eens. Ga een lemming verkloten.
Bron PvdA sitequote:Mag je alcohol in het openbaar drinken?
Ja, je mag in het openbaar drinken. Het is echter wel verboden om in het openbaar dronken te zijn.
Die kwam ik ook tegen, maar ook deze link: http://www.om.nl/boetebase/drank_horeca/aangebroken_fles/quote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bron PvdA site
TS, was je toen onder de 18 jaar toevallig?
Ik weet het niet meer, ik heb meerdere situaties meegemaakt en in al die situaties mocht er in het openbaar niet gedronken of geblowd worden volgens de woutenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die kwam ik ook tegen, maar ook deze link: http://www.om.nl/boetebase/drank_horeca/aangebroken_fles/
50 euro boete voor het bij je hebben van een aangebroken fles alcohol.
Lamme hond. Kon je je bed weer is niet uit komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Protest kan niet meer, ik heb de brief pas na 10 dagen opgehaald bij het postkantoor
dat laatste horen ze dan te melden aan de "verdachte", en het hoort dan ook op de dagvaarding te staan. Niet het geval dus, procedurefout?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef IBAZ het volgende:
TS zal wel een grote bek opgezet hebben tegen de agenten.
Deze hebben hem gesommeerd om het een of ander te doen of na te laten. Hij heeft zich daar tegen verzet.
1. proces verbaal voor het drinken : 60 euro boete, reeds voldaan.
2. proces verbaal voor het niet opvolgen van een aanwijzing van de politie. Melden bij de officier van justitie.
Twee aparte zaken.
Ik ben met ze in discussie gegaan, dit heb ik al eerder aangegeven in het topic. Met iemand in discussie gaan betekend niet meteen "een grote bek hebben". Ik ben gewoon in de auto gestapt toen ze me dit vroeger, wel eerst gevraagd waarom natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:02 schreef IBAZ het volgende:
Heb je je vervelend gedragen en niet direct gedaan wat de agenten vroegen? Je mag twee keer eigenwijs zijn, de derde keer ben je gearresteerd wegens verzet.
Wat vond je moeder hier allemaal van eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik ben met ze in discussie gegaan, dit heb ik al eerder aangegeven in het topic. Met iemand in discussie gaan betekend niet meteen "een grote bek hebben". Ik ben gewoon in de auto gestapt toen ze me dit vroeger, wel eerst gevraagd waarom natuurlijk.
mwah, niks eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat vond je moeder hier allemaal van eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |