Jawel, maar waarom moet ik daarvoor voor de rechterquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef Christine het volgende:
Maak protest. Ik neem aan dat je het flesje niet aan het opdrinken was?
Openbaar dronkenschap?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom moet ik daarvoor voor de rechter![]()
Waar heb je he gedronken?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom moet ik daarvoor voor de rechter![]()
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
ts, zit er niet nog een heel verhaal achter?
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.
Nee dat stelt niks voor, stelletje grapjassen, die lui van de pliesiequote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.
Nee, hij dronk het flesje.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef kollie het volgende:
Paupers die op straat bier aan het drinken![]()
Van een gesloten flesje bier drinken lijkt me inderdaad nogal lastig...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:02 schreef NeoTribalist het volgende:
Ja, krijg ik een dagv. voor het drinken van een (geopend!!) flesje bier op een door het hof aangewezen gebied.
WTF![]()
Zo stond het in die briefquote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Van een gesloten flesje bier drinken lijkt me inderdaad nogal lastig...
Ik stond met bier voor een kroeg.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef AcidBurner het volgende:
LOL! lees ik dat nu echt goed??? mag je in Nederland niet met bier over straat? wat een kneusjes zijn jullie toch aan het worden!! ... LOL! ik dacht dat alleen de Amerikanen zo dom waren...
als je betaald hebt komt er ook geen deurwaarder ... bovendien zou je ook geen dagvaardiging krijgen als je de boete voldaan hebt (meestal dat nl. een schikkingsvoorstel)quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik ben er verbaal tegenin gegaan, daar is toch niets mis mee. Ik heb trouwens wel een boete gekregen (en betaald... 60 euro). Nooit een verhoging, nooit een deurwaarder.
En mag ik dan vragen, wat s daar nu verkeerd aan? Dat mag niet in Nederland of wat? Dus als het stikkeheet is in de Zomer dan mogen jullie ook niet buiten gaan staan? echt wat een onzin!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik stond met bier voor een kroeg.![]()
Ik laat niets weg. Ik weet alleen niet 100% zeker of ik hem betaald heb, het was een jaar geleden. Maar ik ben wel vaker boetes vergeten, dan komt er een verhoging... en na de 3de de deurwaarder.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
als je betaald hebt komt er ook geen deurwaarder ... bovendien zou je ook geen dagvaardiging krijgen als je de boete voldaan hebt (meestal dat nl. een schikkingsvoorstel)
ergens klopt er volgens mij iets niet in je verhaal... wat laat je weg?
dat stuk voor de kroeg bleek een "door het hof aangewezen gebied". Omdat buurtbewoners schijnbaar vaak klaagden over overlast.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
En mag ik dan vragen, wat s daar nu verkeerd aan? Dat mag niet in Nederland of wat? Dus als het stikkeheet is in de Zomer dan mogen jullie ook niet buiten gaan staan? echt wat een onzin!
jaja, geheel onschuldig zomaar 'geneukt' worden ... de gevangenis zit ook vol met inschuldige bloedjes die van niks weten.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:19 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik heb geen bewijs meer voor het betaald hebben van de boete. De termijn om protest te maken is verstreken (ik was niet thuis). Kortom, weer eens goed geneukt door justitie
Niet als er een alcoholverbod geld voor een bepaald gebiedquote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
En mag ik dan vragen, wat s daar nu verkeerd aan? Dat mag niet in Nederland of wat? Dus als het stikkeheet is in de Zomer dan mogen jullie ook niet buiten gaan staan? echt wat een onzin!
Ohja, als ie straf krijgt zal ie het er wel naar gemaakt hebben ...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
jaja, geheel onschuldig zomaar 'geneukt' worden ... de gevangenis zit ook vol met inschuldige bloedjes die van niks weten.
ik begin te vermoeden dat het beter is dat ze je minstens zes weken op water en brood in een diep hol wegsluiten...
wordt er ten minste ook wat minder gemekkerd dat de straffen in nederland te soft zouden zijn.
Kun je dat ook beargumenteren?. Volgens mij drinkt 70% van Nederland bier, allemaal paupers? Wat is dat trouwens precies... een "pauper"quote:Op donderdag 28 december 2006 13:23 schreef kollie het volgende:
Als ik dat allemaal zo lees is de TS een immense pauper.
Degene die bier drinkt op een plaats waar een alcoholverbod geldtquote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Kun je dat ook beargumenteren?. Volgens mij drinkt 70% van Nederland bier, allemaal paupers? Wat is dat trouwens precies... een "pauper"![]()
het was een jaar geleden én hardstikke warm? Dan neem ik eerder aan dat het of een half jaar of anderhalf jaar terug was... óf het zal eerder niet zo warm zijn geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik laat niets weg. Ik weet alleen niet 100% zeker of ik hem betaald heb, het was een jaar geleden. Maar ik ben wel vaker boetes vergeten, dan komt er een verhoging... en na de 3de de deurwaarder.
nee hoor, maar iemand die overduidelijk grote delen uit zijn verhaal weglaat en enkel die delen verteld waaruit hij heel 'onschuldig' overkomt ...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ohja, als ie straf krijgt zal ie het er wel naar gemaakt hebben ...
Alsof er een bord stond ofzoquote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Degene die bier drinkt op een plaats waar een alcoholverbod geldt![]()
Als het goed is welquote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Alsof er een bord stond ofzo![]()
Alleen voor geen licht aan mijn fiets. En sinds wanneer is het drinken van een biertje meteen dronkenschap of overlast. En waarom moet ik me verdedigen tegen dit soort onzinnige stereotyperingquote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
het was een jaar geleden én hardstikke warm? Dan neem ik eerder aan dat het of een half jaar of anderhalf jaar terug was... óf het zal eerder niet zo warm zijn geweest.
verder, je hebt kennelijk al veel vaker boetes gehad? ook voor overlast of dronkenschap?
Hij zal idd wel vaker met dit bijltje gehakt hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:28 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
verder, je hebt kennelijk al veel vaker boetes gehad? ook voor overlast of dronkenschap?
Iddquote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
als je betaald hebt komt er ook geen deurwaarder ... bovendien zou je ook geen dagvaardiging krijgen als je de boete voldaan hebt (meestal dat nl. een schikkingsvoorstel)
ergens klopt er volgens mij iets niet in je verhaal... wat laat je weg?
je hebt een dagvaardiging gehad, dus als je je recht wilt krijgen, zal je de verdediging aan moeten gaan ...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:29 schreef NeoTribalist het volgende:
En waarom moet ik me verdedigen tegen dit soort onzinnige stereotypering
en welk ´hof´ mag dat wel zijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
dat stuk voor de kroeg bleek een "door het hof aangewezen gebied". Omdat buurtbewoners schijnbaar vaak klaagden over overlast.
Nu al verbitterd? Dat is snel.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef NeoTribalist het volgende:
Klaagbaak is kennelijk gewoon een verlengstuk van Onzin
Precies, alleen vind ik nergens op boetebase.nl dat het 60 euro is. Slechts 50 of 130. Dat bevestigt dat TS niet betaald heeftquote:Op donderdag 28 december 2006 13:40 schreef Slurf het volgende:
Zoals ik het lees heb je een schikkingsvoorstel gehad, zo'n gezellige brief met een T erop. Als je die niet betaald krijg je geen verhoging van de boete maar geef je aan dat je niet wil schikken. Daarom heeft meneer de rechter je nu uitgenodigd om eens even gezellig te komen kletsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |