ze kunnen het nooit latenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:55 schreef rubbereend het volgende:
en er ging weer eens een blauwe door het slotje van de vorige hools heen
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:52 schreef borisz het volgende:
3 bier
Top 2000quote:Op donderdag 28 december 2006 12:58 schreef borisz het volgende:
De komende drie uur Veenstra Veenstra![]()
valt ook wel weer mee hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 12:45 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
iddalleen live is het een drama
Opletten dat jij het niet doet hequote:Op donderdag 28 december 2006 12:55 schreef rubbereend het volgende:
en er ging weer eens een blauwe door het slotje van de vorige hools heen
Dat hoorde zoquote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:
De TT miste een letter.
war dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Messenga het volgende:
Ik zei toch dat er een letter miste
Rubbereend wordt weer blauw of moet ik hier niets achter zoekenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Opletten dat jij het niet doet he.
Kijk, dat ik dán net ff om de hoek kom kijken hequote:Op donderdag 28 december 2006 14:29 schreef Suijk het volgende:
Ik bestel drank voor iedereen wat 'ie graag wil!
Das het enige wat me wel lukt telkens, geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef Eilanden het volgende:
Clau, het valt me nog mee dat je ieder seizoen wel op tijd bent met een seizoenskaart voor FCG
Kerstgratie dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey Suijkie en vaduz terug! Generaal pardon of zo?
ik pas wel op, ik verraad mezelf nietquote:Op donderdag 28 december 2006 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Opletten dat jij het niet doet he.
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:
De TT miste een letter.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef clauwheee het volgende:
Rowwen Heze
Ze waren hier zaterdag...was te laat met kaartje kopen (Sandje![]()
)
Dichter bij Ow
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:.
Net bij de dokter geweest, die ontstoken teen is helemaal niet ontstoken.
Ingegroeide teennagel.
Leuk topic, ik ben hard aan het denkenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Voetbaldubbelgangers
Wie weet er nog een paar leuke?
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, heeft ie nog niet gedaan... Beetje lastig lopen na die ingreep, en aangezien ik zaterdag naar Bareclona ga hebben we het maar nog niet gedaan.
ach je drinkt toch geen alcoholquote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga stappen vanavond (ben toch vrij nu!).
Dus, kijk uit, Gollem
Uhuh...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach je drinkt toch geen alcohol
aardig dingetje ja, leuk om eens te zien. Maar de stad Barcelona isquote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef RayMania het volgende:
Veel plezier in Barcelona Da_S. Je gaat toch wel naar Nou Camp he.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer dat die pauperclub er speelt.
Een keer met wat vrienden, nu met ouders en zusjes. Ik wilde naar DejaVu, maar die draait pas om 22.15quote:Op donderdag 28 december 2006 16:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Waarom ga je twee keer naar Bond Messenga? Zo'n goede film?
Ben benieuwd of je het net zo leuk vindt als wij het vonden.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef borisz het volgende:
Morgen ga ik trouwens naar het beeld en geluid experience in Hilversum![]()
wij zijn dr om 10 uur al,quote:Op donderdag 28 december 2006 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je het net zo leuk vindt als wij het vonden.
Advies: ga een beetje aan het eind van de middag, dan is het wat minder druk.
Ook zonder Camp Nou is Barcelona een topstadquote:Op donderdag 28 december 2006 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is ook niet zo'n Barcelona fan.
Ga denk ik wel even kijken in Camp Nou, ben er al eens geweest...
Tis 12 jaar geleden dat ik er geweest ben, misschien is de Sagrada inmiddels afquote:Op donderdag 28 december 2006 17:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook zonder Camp Nou is Barcelona een topstad
Vast nietquote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis 12 jaar geleden dat ik er geweest ben, misschien is de Sagrada inmiddels af.
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis 12 jaar geleden dat ik er geweest ben, misschien is de Sagrada inmiddels af.
Zeker het bezoeken waard!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik was dan ook niet zo serieus hehe...
Ik ben heel erg benieuwd naar Parc Guell, daar ben ik nooit geweest...
Als je tijd hebt, dan is Casa Milà zeker een bezoekje waardquote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Gezien, van de buitenkant. Hadden toentertijd zo een tour door de stad, maar daar zat Parc Guell niet bij...
dr wer duchting langs te proatenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog efkes en dan, begin ik....
AIAIAIAIAAAAAAAAAAAAI.
Je moet er wel wat voor doen om fit te blijven he?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst sinds 2 1/2 week weer eens op het roeiapparaat gezeten.
Merk meteen dat ik het een tijdje niet gedaan had. Pffff.
Messenga moet al vroeg naar bed. Pubertjequote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een keer met wat vrienden, nu met ouders en zusjes. Ik wilde naar DejaVu, maar die draait pas om 22.15
Zeg, ben jij wel helemaal normaal?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:
Maar de stad Barcelona isjammer dat die pauperclub er speelt.
Veel spierpijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee!
Zo maar eens de benen loslopen. Zal niet meevallen na de inspanningen gisteren.
Heel veel niet gelukkig, maar ik merkte dat ik vanavond wat moest doen. Is uiteindelijk 30 minuten in een constant tempo geworden. Niet te snel en ook zeker niet te langzaam.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Veel spierpijn?Loslopen is inderdaad een goed idee dan
Ik mag trouwens gaan 'fysiotherapieen'vandaag bij de dokter geweest vanwege een behoorlijke pijn aan mijn knie en de dokter vermoedt dat er toch iets niet helemaal in orde is met mijn meniscus
en dat is?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:59 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens de beste film van het jaar kijken volgens de nederandse filmpers
dank je lieverdquote:Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Zo weer lekker genieten van PH
Neeeeeeeee ik ben het niet.... (Wat een ouders, en dan vooral flink doorfokken terwijl je blijkbaar niet met kids om kunt gaan..........)quote:Echtpaar opgepakt wegens mishandeling kinderen
DORDRECHT - De rechter-commissaris van de rechtbank in Dordrecht heeft donderdag een 28-jarige man en zijn 26-jarige echtgenote uit Gorinchem in bewaring gesteld. De politie hield het echtpaar op 22 december aan nadat twee dagen eerder twee kinderen uit het gezin met ernstige verwondingen in een ziekenhuis waren opgenomen. Dat heeft het Openbaar Ministerie donderdag bekendgemaakt.
Het Gorcumse gezin telt vier kinderen variërend in de leeftijd van vier maanden tot en met vier jaar. Vanaf begin december kwamen bij Politie Zuid Holland-Zuid en het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK) meldingen van kindermishandeling in het gezin.
Nadat twee kinderen in het ziekenhuis waren beland, zijn ook de andere twee medisch onderzocht. Alle vier zijn inmiddels uit het ziekenhuis en onder de hoede van Bureau Jeugdzorg geplaatst.
De politie kwam in actie nadat de Raad voor de Kinderbescherming aangifte had gedaan wegens kindermishandeling. De raad vroeg vervolgens de rechtbank om een uithuisplaatsing. In verband met het onderzoek doen politie en justitie verder geen mededelingen over de zaak.
m'n dag is weer goedquote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik geniet toch altijd van je Pascal![]()
De domheid ten top, je zal er maar een kind van zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neeeeeeeee ik ben het niet.... (Wat een ouders, en dan vooral flink doorfokken terwijl je blijkbaar niet met kids om kunt gaan..........)
Spammertquote:Op donderdag 28 december 2006 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Iemand interesse misschien? [TK] VDO Dayton PN2050 Navigatiesysteem (nieuw)
Check je e-mail maar ff voor wat extra info.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef het hier thuis in ieder geval even door DIGGER, de aanschaf van zo'n systeem stond hier een tijdje geleden in de planning. Komt er niet snel een bod dan weet je dat je niks hoeft te verwachten van mijn kant.
In ieder geval een leuk ding! Succes met de verkoop!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef DIGGER het volgende:
Ach, als ik er hier iemand een voordeeltje mee kan doen, dan graag. Als iemand hier toevallig net op zoek is naar zo'n ding...
Kan me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb proberen Simon te kijken, was niet onaardig. Maar ik kan de film beter over een paar jaar kijken. Ma ligt nog te vers in het geheugen
Zeker weer Franstalig?quote:
imho een van mijn favoriete nl films allertijdenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:15 schreef golfer het volgende:
Simon was best goed.
Prima acteerwerk.![]()
Ik moet dus nog deze en G.R.A.Z.Y. zien te scoren met subtitles.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:20 schreef pascalheister het volgende:
natuurlijk, heb hem op dvd met nl subs dat scheelt![]()
C.R.A.Z.Y. ken ik welquote:Op donderdag 28 december 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet dus nog deze en G.R.A.Z.Y. zien te scoren met subtitles.
quote:
Druk bezig daarmee, tot nu toe zonder resultaat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het met het vinden van een baan golfer, immer lastig? (zware kost misschien rond dit tijdstip, maar ik heb wat gemist)
Mogguh tong!quote:
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef tong80 het volgende:
Trouwens goed nieuws, een vriend heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen na een zware operatie. Is vanmiddag thuis gekomen en kan oud en nieuw thuis vieren. Verder is de operatie geslaagd en kan ie aan z'n herstel gaan werken.
Oke, klasse. De wil is er en die wil moet er blijven. Doe je goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Druk bezig daarmee, tot nu toe zonder resultaat.
Maar constant iets van 7-8 solli's per maand lopen.
Me voorgenomen om volgend jaar mijn geboortedatum en de eerste 15 jaar werken uit mijn CV te slopen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, klasse. De wil is er en die wil moet er blijven. Doe je goed.
Ik was een soort baasje ergens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:09 schreef Messenga het volgende:
Wat deed je hiervoor dan, golfer?
Je moet wat, maak je indruk tijdens het gesprek dan kunnen ze eerder om zijn. Het proberen waard lijkt me.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Me voorgenomen om volgend jaar mijn geboortedatum en de eerste 15 jaar werken uit mijn CV te slopen.
Wie weet lukt het dan?
Kan ik me voorstellen. Jammer is dat, ondanks zo'n staat van dienst. Naar wat voor werk solliciteer je?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was een soort baasje ergens.
Maar merk dat als je vertelt dat je al vanaf 1973 aan het werk bent in combinatie met je leeftijd, het een beetje tegen je werkt.
Alles wat maar een beetje commercieel of verkoopleiderig is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:13 schreef Messenga het volgende:
Kan ik me voorstellen. Jammer is dat, ondanks zo'n staat van dienst. Naar wat voor werk solliciteer je?
Weer dezelfde ingredienten als vorig jaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:
Kijk nu naar 2000 a go go. Heerlijk programma.
Tering, wat gaat de tijd snel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:33 schreef Ambrosius het volgende:
Nog ruim 70 uur en het jaar is voorbij..
Trusten.
Over een half uuirtjke ben ik erquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
Tong, kom je nog even buurten in Top 2000 jaargang 8 topic 19 ?
Dan is dat topic alweer vol, ben ik bang,quote:
Trusteh Diekje!quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:36 schreef dndiek het volgende:
Ik moet over een kleine 4 1/2 uur alweer opstaan voor mijn laatste werkdag dus ik ga de ogen ook maar eens sluiten
Is dan ook erg leuk om in te postenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan is dat topic alweer vol, ben ik bang,
Ze gaan hard, die topics.
Beetje voorzichtig zijn met Jane, als je er straks komt.quote:
Jankmuil.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:31 schreef DarkShine het volgende:
Wat een wanbeleid daar! Hopelijk snappen de lui die er nu wel waren waarom wij 020 boycotten!!!
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef Eightball het volgende:
[..]
Zeg, ben jij wel helemaal normaal?
kietel ze maar ff lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:15 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor het laatst, qua werkdag,van dit jaar liggen achter die billen.
Als jij iemand bent die zich alles laat gevallen door het 'gezag'...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Jankmuil.
Maar zwelg maar lekker verder in je minderwaardigheidscomplex.
Het zal nooit iets woorden met jullie Limlanders.
Trusteh, trouwens.
beidequote:Op vrijdag 29 december 2006 03:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nog wakker. Spoor ik niet of deug ik niet ?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:30 schreef tong80 het volgende:
Zo ontbijt is weer binnen. Trusten Hoolers.
quote:
Hey tof, veel plezier.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:45 schreef borisz het volgende:
Mogge
en doeiop naar het beeld en geluid experience
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitjieeeequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:23 schreef Eilanden het volgende:
Gooooooooodmorrrrrrrrrrrrrrrrning Hools
Ik vooral korttttttttttttquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen. Slecht geslapen zeg.
Jij ben wezen stappen hequote:
Euh ja. Zes uur thuis, 11 uur wakker. En van 6 tot 8 ook, Noca moest werkenquote:
Pascaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:36 schreef pascalheister het volgende:
Eilandtjuuuuuuuuuuuuuuuuh
Luie hond konijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekend geslapen zelfs, mag ook wel als je net je bed uit komt rollen.
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh ja. Zes uur thuis, 11 uur wakker. En van 6 tot 8 ook, Noca moest werken
Ik zal haar eigenlijk niet missen, die heb ik wel genoeg gehoord de afgelopen jaren. Lijkt me wel een prima zet om nu een andere vrouw aan te laten schuiven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
astrid stopt bij de Coen & Sander sjow
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zal haar eigenlijk niet missen, die heb ik wel genoeg gehoord de afgelopen jaren. Lijkt me wel een prima zet om nu een andere vrouw aan te laten schuiven.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
D'r stem is gewoon erg irritant.
dat geloof je zelf?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:01 schreef Eightball het volgende:
Hoi Vaduz, ik hoop dat je weer mod wordt.
Geloof in jezelf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:07 schreef pascalheister het volgende:
dat geloof je zelf?
De kans dat je de lotto 3x wint is groter.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
Geloof in jezelf.
Is dat nodig?
Gaan jullie die saaie brabantse club morgen eens wat steviger onderaan zetten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef clauwheee het volgende:
Ja.
Een zege is iig wel weer eens nodig...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gaan jullie die saaie brabantse club morgen eens wat steviger onderaan zetten?
Ik hoop volgend jaar iig niet meer naar die saaie club te hoeven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een zege is iig wel weer eens nodig...
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, mp3 spelert volgegooid, kan er weer even tegenaan...
Vanavond om zes uur richting Leiden, vannacht Schiphol en vliegen maar...
Iedereen een prettige jaarwisseling enzo, zélfs Robbie.
.
Hope so. Maar ja, wij en uitwedstrijden...thuiswedstrijden ook trouwens tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gaan jullie die saaie brabantse club morgen eens wat steviger onderaan zetten?
Have fun!quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hope so. Maar ja, wij en uitwedstrijden...thuiswedstrijden ook trouwens tegenwoordig
Leuk om weer terug te lezenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef Svensational het volgende:
Kijk eens hoe tof:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April!
Een reactiequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef Svensational het volgende:
Kijk eens hoe tof:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April!
Een grote 'quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef Svensational het volgende:
Kijk eens hoe tof:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April!
Ik ben ook rond zes uur op Leiden CS.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond om zes uur richting Leiden,.
Oleeeeeee!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
En dan naar het zaalvoetbal! Oleeeee!
Ja, al die vervelende Nederlanders willen gewoon ontbijtkoek op hun bord. Dus moest er ook tussen de feestdagen door worden gewerktquote:
en dat kunnen jullie niet voor de feestdagen doen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al die vervelende Nederlanders willen gewoon ontbijtkoek op hun bord. Dus moest er ook tussen de feestdagen door worden gewerkt![]()
Je wilt niet weten hoeveel overuren er de laatste maanden zijn gedraaid.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dat kunnen jullie niet voor de feestdagen doen?
Gelezen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:59 schreef borisz het volgende:
Verslagje beeld en geluid Het Nederlands instituut voor beeld en geluid gaat open.![]()
nou vertel eens?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel overuren er de laatste maanden zijn gedraaid.
Best wel veel. Hoeveel weet ik zelf niet, maar er wordt in ieder geval genoeg geproduceerd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou vertel eens?
jullie draaien toch wel in ploegendienst neem ik aan?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelezen.
Ik vermoedde al dat het er in de vakantie zo druk zou zijn.
Je moet gewoon nog een keer buiten de vakantietijd gaan en dan aan het eind van de middag, dan is het een stuk rustiger.
Heb je zelf nog dingen gedaan die je naar je email-adres hebt laten opsturen?
Wanneer kom je weer terugquote:
Richting Leiden he, richting...quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben ook rond zes uur op Leiden CS.
Meeting?![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:33 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug uit Zeeland. Volgens mij heeft Axel het complete eiland geassimileerd
Ik ook en ik heb ook niet echt de behoefte om er nog een keer naar toe te gaan, maar dat geldt eigenlijk voor alle 10 andere provincies.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:43 schreef borisz het volgende:
Ik ben geloof ik nog maar 1x in zeeland geweest mijn hele leven![]()
vanavond lekker Macaroni![]()
Dat hebben alle 10 de andere provincies met Noord-Brabantquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb ook niet echt de behoefte om er nog een keer naar toe te gaan, maar dat geldt eigenlijk voor alle 10 andere provincies.
How come?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:13 schreef dndiek het volgende:
Gelukkig was het hartstikke druk vandaag op de laatste werkdag van het jaar
Veel ondernemers vrij die nog snel dingen willen regelen voor het einde van het jaarquote:
Hebben ze er een heel jaar de tijd voor. laten ze het op de laatste dag aankomenquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Veel ondernemers vrij die nog snel dingen willen regelen voor het einde van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |