abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 12:29:00 #201
5428 crew  miss_sly
pi_45035246
Mja, volgens mijn cyclyskaart zou er wel iets te zien moeten zijn, alleen pas na enkele weken. Het is nu even nodig om een samenlevingstest te kunnen plannen, dus vandaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 12:53:09 #202
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45036020
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand ervaring met bepaalde ovulatietesten? gebruiksgemak, betrouwbaarheid?
Ik heb in de tijd dat ik bij de fertikliniek liep de testen van Ovulady gebruikt en die waren supermakkelijk en via de kliniek zelf ook nog eens een stuk goedkoper te verkrijgen dan in de winkel.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 13:40:16 #203
5428 crew  miss_sly
pi_45037757
We hadden het eerst over de Persona, maar dat is erg duur. Die gewone ovulatiestaafjes werken toch net zo goed, denk ik?
Via de kliniek kan ik ze niet kopen, tenminste, daar is niets van gezegd. Maar goed, de drogist heeft ze ook, en dan maar wat meer geld kwijt. Het is niet anders, helaas.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:57:17 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45038338
Persona zou ik niet doen. Dat is niet echt een ovulatie test. Ik gebruik het ding nu 4 maanden en al wat het in die 4 maanden gedaan heeft is me vertellen dat ik tijdens mijn menstruatie veilig kan vrijen (groen lampje) maar dat er daar buiten een risico is om zwanger te worden (rood lampje) well... duh... dat kan ik je ook nog wel vertellen.
In die 4 maanden dus buiten mijn menstruatie nog nooit een 'veilige' dag gehad.
En 1 keer heeft hij een ovulatie aangegeven.

Ik heb toevallig wel gisteren weer nieuwe staafjes gehaald onder het mom van 'baat het niet dan schaadt het niet' (heb het apparaat van een vriendin geleend) maar ik zou hiervoor gewoone ovulatietests gebruiken. Ik zou even bij je apotheek vragen wat zij je aanraden hiervoor. Die weten wrsch ook nog wel welke het goedkoopst zijn.
pi_45043873
Ik heb digitale ovulatietesten van clearblue gebruikt. Ik vond ze prima! Voor 7 testen 33 euro. Ik heb er 2 maanden mee kunnen doen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 17:48:38 #206
5428 crew  miss_sly
pi_45046567
Ik ga ook maar voor ovulatiestaafjes
En temperaturen.
En dan maar eens kijken of er iets te zien is over een paar weken. Ik zal er geen twee maanden mee kunnen doen, want ik moet voor de zekerheid morgen beginnen (CD14), maar mijn cyclus zit ergens tussen de 30 en 60 dagen ofzo dat zijn veeeeel staafjes
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:19:35 #207
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45054371
Goed dat jullie geweest zijn dames... Spannend wat de komende tijd allemaal gaat brengen...

De gyn heeft bij mij niet gepraat over overgewicht...terwijl ik daar wel behoorlijk last van heb.
Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik erg aangekomen...

Dat heb ik eerder gehad... gestopt met de pil + 25 kg .. Weer aan de pil gegaan...zonder weinig moeitje -38 kilo
En weer gestopt.. en die 38 kilo zit er weer aan.... En dan eet ik echt niet superongezond ofzo... Ik doe echt me best en er gaat geen grammetje af... Ben nu weer goed aan het opletten..misschien gaat er nu wel wat af...

Verder sta ik volgens mij op het punt van ongesteld worden...had wat oud bloed verlies en vanmorgen was me temperatuur weer laag....dus 1 en 1 = 2 ...2e ronde clomid heeft helaas niet geholpen...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:27:08 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45054667
Be, een dikke kus voor jou.
Suziee, ik moet geloof ik de op bester in de gaten houden, ik wist niet dat je ook Clomid slikte. Ik vind het erg jammer voor je dat het niet raak ik. Hopelijk de volgende keer......
En wederom vals alarm van deze kant. Nog steeds niet ongesteld, terwijl ik wel erge last heb van kramp.
Ik ga maandag maar beginnen met de provera en dan ook meteen een afspraak maken bij de fertiliteitskliniek. Kunnen al mijn vragen op tijd beantwoord worden en het verjaardags-dilemaa is ook meteen over. Sorry voor de 'opschudding'.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:42:54 #209
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45055274
Thanx Lishe..

En je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor je 'opschudding ' Iedereen die hier hormonen slikt en gebruikt weet hoe raar je lijf hierop kan reageren...Dus we begrijpen best dat je daar mee kan zitten als je een verjaardig hebt

Succes bij de fertiliteitskliniek..
pi_45055355
Lishe, als je je ergens niet hoeft te excuseren is het hier meid!!! Niet doen dus!!

Suzziieeee balen joh
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:59:22 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45055873
Wat NieTTus zegt Lishe! Echt niet doen hoor!

Suzziieeee, balen...
Enneh, vergeet niet dat die hormoonzooi ook een hoop met je gewicht kan doen he. Knap dat je nu aan het opletten bent!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:53:10 #212
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45057699
Lieve Be dat je gegaan bent stap 1 heb je gezet en hopelijk gaan de volgende stappen wat makkelijker

Hier dus ook overgewicht en ik kan zeggen niet zo'n klein beetje ook en toch is Zoë een spontane. Zit nog steeds op hetzelfde gewicht alleen is mijn cyclus na de zwangerschap nooit meer het je van het geweest. Van dat heeft een vriendin van me de gyneacologie ook even op zijn dak gezet, zij weegt namelijk 190 kg werd spontaan zwanger en de gyn stond voor een raadsel want het zou niet mogelijk kunnen zijn ivm de vetzucht.

Miss_sly sccs ermee

Lishe denk er om he geen verontschuldigingen
pi_45061025
Rottdog ik heb jou nog helemaal niet succes gewenst en dat vind ik wel op zijn plaats! Ik hoop voor je dat snel duidelijk wordt wat gaande is, en dat het snel verholpen kan worden! Nog zo'n kanjer in de categorie Zoë zijn natuurlijk zeeer gewenst hier!

Toi toi meid!

BE, eerste stap gezet.. Weet je ondanks dat je graag zo snel mogelijk wilt, is het fijn als je dit soort testen alvast via de huisarts kunt doen. Kun je langzaamaan toch een beetje wennen aan de MMM. Hopelijk hoef je er gewoon niet in (mijn gevoel zegt dat ook, dat het jullie zo gaat lukken, maargoed.. wie ben ik?) maar voor het geval dat je wel in de molen moet gaat het stap voor stap!

Meiden (en heren) ik blijf jompelen, max eind 2007 die lijst hier leeg
(ik gun het iedereen zoo!!)
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:23:45 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45061316
Voor ons is dit nu even best hoor. Iig 'hardop' gezegd dat het iig niet echt wil vlotten, een paar onderzoekjes doen en verder hopen dat het ons alsnog samen gaat lukken binnen een half jaar. Zo niet gaan we dan verder.

De realiteit van het medische gebeuren, de mensen die meekijken, de samenlevingstests en weet ik veel wat nog meer aan 'invasieve' dingen kwam ineens wel heel hard op ons af.

Ik ben trouwens wel nog steeds heel blij dat ik er nu gewoon hier over kan praten. Even wat dingen vergelijken enzo.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 08:53:29 #215
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45067061
Precies daarom vind ik jullie zo fijn.

Fijn dat je er nu ook weer een half jaar voor uittrekt BE.
Die samenlevingstest. Bij ons wist de schoonfamilie dat wij bezig waren met onderzoek. Dus toen wij op de verjaardag van schoonzusje op tijd naar huis moesten, hebben we ook gewoon gezegd waarom. Kregen we natuurlijk allemaal succeswensen van schoonmama en zwager.
Eigenlijk te stom voor woorden, maar het hielp toen wel enorm relativeren. We hebben eigenlijk altijd alleen maar overal grapjes over gemaakt. Was voor ons een goede manier. Alleen nu het wat langer duurt is de grap er wel af.
pi_45067650
Er is weer een hoop gebeurd.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er nu 2!!!!! 1 was een COMP en je zag wel een begin van een blasto, maar wel een paar cellen gestorven. De 2e was echt een beginnende blasto!! Dus die was heel goed en geen cellen dood.
Ticootje , wat spannend weer! Hou je Emmy goed bij je hoor!

NieTTus, wat een voorgeschiedenis heb je zeg. Vreemd om een soort van gesteriliseerd te zijn maar dat het toch mogelijk is een 'eigen' kindje te kunnen krijgen. Veel succes alvast met de nieuwe ronde van volgende week.

Chesna, wat balen van die formulieren, soms snap ik echt niet hoe al die procedures bij ziekenhuizen en verzekeraars tot stand gekomen zijn, want het slaat natuurlijk nergens op om voor elke poging weer opnieuw dat te moeten invullen. Wat dat betreft bof ik natuurlijk dat het bij mij alleen om 'normale' medicijnen gaat, die altijd vergoed worden.

Rottdog, wat goed dat je toch naar de dokter geweest bent!

Suziiee, balen dat deze ronde niet gewerkt heeft.

BE, wat een moeilijke situatie. Aan de ene kant wordt er wel iets gedaan, maar aan de andere kant moet je toch nog langer wachten en aan je gewicht werken. Dat lijkt me erg moeilijk. Alvast heel veel succes daarvoor en sterkte het zal niet meevallen

Hier ben ik voor het laatst pil-ongesteld! Ik heb alleen ontzettend last van mijn borsten. Ik heb wel vaker gevoelige borsten bij ongesteldheid maar nu is het wel heel heftig. Hebben jullie dat ook wel eens? Samen met enorme vermoeidheid (bijwerking medicijn) en een aanhankelijke kat, begin je wel eens te twijfelen , maar goed ik denk dat een zwangerschap nu echt onmogelijk is
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 12:00:03 #217
5428 crew  miss_sly
pi_45068972
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 08:53 schreef Lishe het volgende:

Eigenlijk te stom voor woorden, maar het hielp toen wel enorm relativeren. We hebben eigenlijk altijd alleen maar overal grapjes over gemaakt. Was voor ons een goede manier. Alleen nu het wat langer duurt is de grap er wel af.
Mijn zei gisteravond ook dat hij het zo jammer vond dat iets dat eigenlijk leuk moest zijn (samen een kindje maken) op deze manier zo weinig leuk gemaakt wordt. We hebben dus besloten dat we het gewoon leuk gaan maken Aangezien mijn avatar een roze beertje is en dat van hem een schaap, gaan we de mmm in met het idee dat we met ons project roze lammetje bezig zijn: Project Pink Sheep We gaan proberen alles te vieren: samenlevingstest gehad? Lekker uit eten! Bloeduitslagen binnen: lekker hapjes op tafel, lekker drinken erbij en gezelliig samen een filmpje kijken. Ieder bezoekje aan het ziekenhuis gaan we proberen te bekijken als iets 'leuks', een nieuwe stap in ons project. We maken het gewoon zelf leuk

In ieder geval gaan we dat proberen, misschien haalt het een beetje druk van de ketel
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:22:59 #218
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45070990
Goedzo Miss Sly, ik vind dat een goed voornemen! Wij proosten met elk pilletje wat ik slik. "Zet 'm op!'
En Pink Sheep.... dat klinkt wel heel lief.....

Mariposa, wat een rottige bijwerkingen heb je. Echt helemaal precies doelend op een zwangerschap. Ik snap heel goed dat je twijfelt hoor.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:22:18 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45072793
Leuke gedachten Miss_Sly!
Ook wij hadden het gisteren over 'leuk houden'. Ik zie dan gelijk van die foute films voor me met kaarslicht en romantische muziek enzo.
Maar dat gaat vast allemaal goed komen. Wij hebben 1 maand gehad waarin we echt het idee hadden dat we met de kalender ernaast bezig waren, niet leuk. Dat hebben we daarna dus drastisch veranderd. Natuurlijk weet je het wel, maar dat wil niet zeggen dat het dan niet ook gewoon leuk en lekker moet zijn.
pi_45073096
Zo, weer terug van een paar daagjes vakantie...

Tjonge, wat zijn er toch veel 'mogelijkheden', met wat er allemaal 'mis' kan zijn met een lichaam, als het komt op kindjes maken. Toen wij besloten ervoor te gaan, hebben we hier nooit bij stil gestaan.. het is zoiets vanzelfsprekends... en iedereen kan zwanger worden, dus wij ook... Ja, niet dus.

Goed BE dat je gebeld hebt en naar de HA bent geweest. Ik snap je gevoel heel goed hoor... zoals jij je voelde, voelen wij ons ook. Zoals ik al zei, het is zoiets vanzelfsprekends, dus dat lukt gewoon... en als het dan niet lukt, zinkt de moed je in je schoenen. Ik hoop dat jullie die lange weg bespaard blijft..!!

Ticoo, bedankt voor je duidelijke uitleg over het ICSI/IVF gebeuren, omdat dit volgens de huisarts ook voor ons weleens nodig zou kunnen zijn. Wat spannend nu bij jullie!!!! Hoe voel je je nu????? Nog steeds veel plassen/gek gevoel in je buik?

Diaan, tjee, wat een verhaal! Moet je nu nog vaker naar het ziekenhuis voor andere onderzoeken? Wat lijkt het me angstaanjagend wat je mee hebt gemaakt..!! Gelukkig gaat het al beter!

Miss_Sly, wat goed dat jullie met zo'n positieve instelling het project Pink Sheep ingaan! Knap dat jullie er zo mee om gaan. Toen wij die slechte zaad-uitslag te horen kregen, heb ik de volgende dag boodschappen gehaald met heel veel lekkers, omdat ik wel vond dat we het verdienden onszelf even lekker te verwennen... maar met het ook op het veelbesproken overgewicht, kunnen we daar niet mee aan de gang blijven...

Ik weeg ook te zwaar en ben benieuwd wat de gyn daarvan zal zeggen. Ik moet ook wel 15 kilo kwijt... zo stom van mezelf, want ik was al eens 25 kilo afgevallen, maar het komt er zo weer aan als je niet op let. Nog een paar kilo en ik zit weer op mijn oude gewicht.

Over ziekenhuisbezoeken en werk: ik ben juf en kan niet zomaar elke keer weg.. tenminste, dat zie ik nu nog niet voor me. Wel heb ik een directie medewerkster die zelf 3 dochters heeft gekregen d.m.v IVF (!!!!) (vervolgens kreeg ze nog een 4e dochter uit een spontane zwangerschap- wat dus eigenlijk niet mogelijk was). Ik heb haar verteld dat wij die weg ook waarschijnlijk in zullen moeten slaan en zij gaf aan ik altijd bij haar terecht kan en ook zei ze dat we dan een zware weg moeten gaan. Ik denk dat er wel het één en ander te regelen is, mocht ik onder schooltijd weg moeten, maar daarover zal ik de komende tijd ongetwijfeld meer te weten komen...

Wij hebben ook deze week een spannende week voor de boeg. Dinsdagavond moet naar de uroloog (ik ga dan ook mee) en woensdagmiddag moeten we voor het eerst naar de gyn. Ik zie er best tegenop en ben heel bang voor wat we allemaal nog te horen zullen krijgen, maar aan de andere kant weet ik ook dat dit aan modderen ook geen zin heeft en dat er dus gewoon 'iets' moet gebeuren. Momenteel kunnen we niet meer doen dan gewoon afwachten, maar ik moet wel zeggen dat ik het moeilijk vind... hoe lang gaat dat gewoon afwachten nog duren?
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:01:57 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45074106
Ook voor jullie heel spannend dus Jose! Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Enneh... over je werk, wat moet dat moet hoor, er is vast wel iets te verzinnen met iemand die dan even het eerste stukje voor jouw klas gaat staan tot jij er wel bent. Het is niet anders toch?

Ticootje! Kom eens vertellen hoe je je nu voelt?
pi_45074752
Ik voel me prima!!

Nog niets hier hoor, ik verwacht pas woensdag hoor
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45076966
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ook voor jullie heel spannend dus Jose! Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Enneh... over je werk, wat moet dat moet hoor, er is vast wel iets te verzinnen met iemand die dan even het eerste stukje voor jouw klas gaat staan tot jij er wel bent. Het is niet anders toch?
Ja, dat is ook wel zo... en ik denk ook niet dat daar moeilijk over gedaan gaat worden.. probeer de afspraken op een wat gemakkelijker moment te plannen (zul je zien dat er alleen 's morgens vroeg -rond een uur of 8.30 uur telkens plek is). Gelukkig zijn ze op school wel heel meedenkend en ook meelevend... dat is dus wel fijn. Bijna al mijn collega's weten ervan... ik ben zo'n typ die alles van zich af moet praten...
pi_45078557
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:22 schreef Lishe het volgende:
Mariposa, wat een rottige bijwerkingen heb je. Echt helemaal precies doelend op een zwangerschap. Ik snap heel goed dat je twijfelt hoor.
Ik geloof dat die twijfels vroeger of later wel bij iedereen hier komen

Had jij nu al een keuze gemaakt over het wel of niet doorgaan deze ronde? Of is de datum nu voorbij en laat je het deze maande schieten? Ik vind het erg naar voor jullie, dat je dat soort afwegingen moet maken. Blèhh
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45078692
Nou José zo komt het toch allemaal heel snel opeens. Fijn dat de afspraak met de uroloog 's avonds kan. Dat zie je steeds vaker. Hier in het ziekenhuis, Delft, doen ze sinds kort ook aan bloedprikken op zaterdag. Jammer dat ik zelf naar het EMC in Rotterdam moet. (Als het zover is hebben ze het liefst dat ik daar ook beval)
Is aan het eind van de middag geen optie voor jou? Of moet je nadat school uit is nog veel werk op school doen? (Het hangt natuurlijk ook van de afstand af)
pi_45078955
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:08 schreef Mariposa het volgende:
Nou José zo komt het toch allemaal heel snel opeens. Fijn dat de afspraak met de uroloog 's avonds kan. Dat zie je steeds vaker. Hier in het ziekenhuis, Delft, doen ze sinds kort ook aan bloedprikken op zaterdag. Jammer dat ik zelf naar het EMC in Rotterdam moet. (Als het zover is hebben ze het liefst dat ik daar ook beval)
Is aan het eind van de middag geen optie voor jou? Of moet je nadat school uit is nog veel werk op school doen? (Het hangt natuurlijk ook van de afstand af)
Jawel, na school is idd een optie. Ik werk momenteel halve dagen i.v.m stemproblemen (heb daar logopedie voor), waardoor ik dus ook voorlopig nog 's middags vrij ben. Ik ben sowieso op woensdag en vrijdag 's middags vrij.. dus dat kan altijd. Ik weet alleen niet of het tijdstip waarop je naar het ziekenhuis gaat nog wat uitmaakt als je bijvoorbeeld op een bepaalde cyclusdag of vlak voor de eisprong bloed moet laten prikken ofzo... want als dat wel 's morgens moet, dan gaat dat niet zo heel gemakkelijk... al kan een collega vast wel af en toe vast beginnen in de klas met de kring..

Ja, het is idd fijn dat we 's avonds terecht kunnen. Ik wist helemaal niet dat dat zo was bij ons ziekenhuis (Ede). Maar dit komt alleen maar heel mooi uit, omdat overdag bijna niet weg kan bij zijn werk...

Maar goed, dinsdag en woensdag horen we meer... (word al zenuwachtig als ik eraan denk...)
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:20:03 #227
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45086004
Succes Jose... ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben!!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:15:39 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45088482
Meiden wat is het hier toch vreselijk druk in dit topic

Maar weer een bewijs hier; in de MMM worden vreselijk mooie kindjes gemaakt Ik gun jullie allemaal zo vreselijk zo'n zelfde resultaat.
Heel veel succes voor iedereen hier met wachtweken, afspraken etc!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 21:32:15 #229
5428 crew  miss_sly
pi_45089312
ET, gefelicitieerd Jullie zijn toch wel een van de betere voorbeelden dat het allemaal goed kan komen

Jose, spannende week komt eraan! Succes ermee

Ticootje, we duimen gewoon door hoor

Mariposa, die tekens kennen we allemaal wel, denk ik...maar weet je: soms blijken ze toch echt achteraf!
  zondag 7 januari 2007 @ 12:21:55 #230
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45104206
Hier ook weer eens een berichtje van mijn kant:
We zijn afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest en het bms is nu al gelijk dik genoeg om een (cryo-)terugplaatsing af te kunnen spreken..

Morgen begin ik met die fijne progestan-bolletjes en dan is komende donderdag de terugplaatsing. Hoop in ieder geval dat het allemaal door gaat. We hebben er maar 1 in de vriezer.. Eerst maar eens kijken hoe dat emmy eruit komt. Als het allemaal goed is ga ik donderdag dus in ieder geval de twee wachtweken in!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_45104579
Jeetje ook weer spannend voor jou Annemiek! Lekker dat je BMS al dik genoeg is!
1 emmy heb je maar nodig, dus ik ga heel hard voor je duimen!!

Jose, jij ook veel succes deze week!
  zondag 7 januari 2007 @ 13:06:01 #232
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_45105347
Oooeeeh, spannend weer, Annemiek!! Hopelijk is dit een gevalletje "Last Best"

E.T... ja, we gaan allemaal zo snel mogelijk jouw goeie voorbeeld volgen, hoor!!

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. Dinsdagavond weten we al weer wat meer (of niet natuurlijk). In ieder geval zullen we komende week wel wàt wijzer worden... spannend...
  zondag 7 januari 2007 @ 13:12:37 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45105513
Spannend Annemiek!
  zondag 7 januari 2007 @ 14:40:31 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45108371
Even een technisch vraagje.
Voor het spermaonderzoek moet het spul in een potje gebracht worden maar wel op lichaamstemperatuur gehouden. Hoe doen jullie dat?
Wij hadden hier al visioenen van een rieten mandje met stro erin en dan zo heel liefdevol wegbrengen maar dat is wellicht toch wat omslachtig.

Iemand tips?

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 07-01-2007 14:58:24 ]
pi_45108504
Potje kan in de binnenzak van de jas
Eventueel in de broekzak

Eens even vragen hoe de vent dat hier deed!

.......

Ah die van mij heeft het potje tussen zijn benen gehouden in de auto!
  zondag 7 januari 2007 @ 14:53:35 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45108823
Ik krijg hier een 'dat vraag je toch niet op FOK! '

Thanks NieTTus!
  zondag 7 januari 2007 @ 14:57:21 #237
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45108940
Goede tip, wij moeten ook nog...... maar ik zal het brengen en ik ga op de fiets.... tips?
Make love, not war ☮
pi_45108996
Onder een oksel?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 15:11:22 #239
5428 crew  miss_sly
pi_45109420
Mijn deed het in zijn broekzak.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:12:55 #240
114177 Diaan73
pi_45109483
Je mag er toch ook niet teveel mee bewegen? Lijkt me erg lastig..
Make love, not war ☮
pi_45109686
Diaan, weet niet of je een flinke cupmaat hebt, maar anders zou je hem daar nog tussen kunnen stoppen

Of eventueel in een washand en dan in de jaszak, liefst binnenzak, dan blijft het warm door je lichaam.. Het mag wel iets bewegen, als je er maar niet mee gaat shaken!
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 15:20:01 #242
5428 crew  miss_sly
pi_45109708
Niet teveel bewegen, weet ik niet...mijn was met de auto, dus dat is niet zo beweeglijk.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:22:29 #243
114177 Diaan73
pi_45109791
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef NieTTus het volgende:
Diaan, weet niet of je een flinke cupmaat hebt, maar anders zou je hem daar nog tussen kunnen stoppen

Of eventueel in een washand en dan in de jaszak, liefst binnenzak, dan blijft het warm door je lichaam.. Het mag wel iets bewegen, als je er maar niet mee gaat shaken!
dat moet lukken....
Make love, not war ☮
  zondag 7 januari 2007 @ 16:05:19 #244
26341 Mariposa
Telt af...
pi_45111204
Hee Annemiek en Martijn, dat gaat al weer snel. Veel succes alvast voor deze ronde .

Tja, BE aan wie moet je het anders vragen
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 16:10:34 #245
5428 crew  miss_sly
pi_45111352
Annemiek, spannende tijd weer voor jullie! Hoop dat jullie emmy heel mooi is en dat ze goed blijft zitten
  zondag 7 januari 2007 @ 17:02:48 #246
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_45113222
over het wegbrengen van zaad: die van mij moest van huis naar het ziekenhuis fietsen en het was die dag nogal koud... dus hij heeft het potje in het ziekenhuis pas gevuld... niet ideaal natuurlijk... maar het was toen wel 'vers van de pers'..
pi_45121683
dat zou mijn partner nu nooit doen Jose, die krijgt al een slappe als hij aan het ziekenhuis denkt, laat staan als hij daar moet produceren.
  zondag 7 januari 2007 @ 21:44:05 #248
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_45124025
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef chesna het volgende:
dat zou mijn partner nu nooit doen Jose, die krijgt al een slappe als hij aan het ziekenhuis denkt, laat staan als hij daar moet produceren.
Haha.. tja, had er ook niet heel veel zin in om het daar te doen.. .maar in zijn/ons geval kon het eigenlijk niet echt anders... Je moet binnen een half uur in het ziekenhuis zijn met het potje, en het moet op lichaamstemperatuur blijven... het was die dag vrij koud en hij moest een minuut of 20 fietsen... maar hij had er ook wel veel moeite mee, hoor, om het in het ziekenhuis te doen...

Hij zei wel "Tja, het is voor het goeie doel"...
  zondag 7 januari 2007 @ 21:53:48 #249
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_45124553
Ik geloof dat ze bij ons in het ziekenhuis gezegd hebben dat je dat gewoon in de binnenzak van je jas goed warm genoeg kan houden...

Donderdag wordt inderdaad spannend, Dank voor jullie lieve reactie's...
Positive thinking, my way of thinking!
  zondag 7 januari 2007 @ 21:55:28 #250
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_45124638
Spannend, spannend, spannend Annemiek..!! Ik hoop zo voor jullie dat het deze keer raak is... het is jullie zo gegund.... Ik ga heel hard voor jullie duimen...!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')