Je doet er weinig aan..quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou echt boos worden!
Tcoh niet met de gipsvlucht thuis gekomen he??quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Wel balen hoor Tally dat je werkgever er zo moeilijk over kan gaan doen. Ik weet eigenlijk niet hoe mijn baas zal reageren als ik om de dag naar het ziekenhuis zou moeten. Ze is op zich wel heel begripvol. Nou ja het is (nog) niet zover en hopelijk komt het ook niet zover.
Ow wat betreft die afspraak van mij eind januari met gyn, ik denk dat dat iets later zal gaan worden. Er is iets anders tussengekomen wat sommigen hier wel weten. Ik moet eerst zelf even goed herstellen...
Nope, heb begin december 5 dagen in ziekenhuis gelegen ivm uitval en krachtsverlies en daardoor ernstig trillen van mn (onder) armen... Daarnaast ook hele heftige hoofdpijnen. Heb allerlei onderzoeken gehad, maar de neuroloog kan niets vinden. Ben sinds die tijd ook al thuis en blijf ook nog wel de komende 2 weken thuis om te herstellen. Nog last van hoofdpijn, verkramping van mn schouders/bovenrug, erg vermoeid etc. Nou ja een heel verhaal dus en erg schrikken... maar gelukkig gaat het wel stukken beter nu.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tcoh niet met de gipsvlucht thuis gekomen he??
Jeetjequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope, heb begin december 5 dagen in ziekenhuis gelegen ivm uitval en krachtsverlies en daardoor ernstig trillen van mn (onder) armen... Daarnaast ook hele heftige hoofdpijnen. Heb allerlei onderzoeken gehad, maar de neuroloog kan niets vinden. Ben sinds die tijd ook al thuis en blijf ook nog wel de komende 2 weken thuis om te herstellen. Nog last van hoofdpijn, verkramping van mn schouders/bovenrug, erg vermoeid etc. Nou ja een heel verhaal dus en erg schrikken... maar gelukkig gaat het wel stukken beter nu.
Nee, mijn eileiders zijn alleen wegquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja shit... daar had ik helemaal niet eens bij stil gestaan... het gaat nu ineens ook nog geld kosten, een kindje maken.![]()
Nou ja, we zien het wel...
nieTTus, wat ik me af vroeg, heb jij dan ook gedoneerde eicellen?
Wat fijn is dat he Lishe dat je dan zomaar zo'n ontzettend lief cadeautje krijgt. Dit soort dingen zijn zo ontzettend belangrijk en houden echt de moed erin. Het is jullie ook zo gegundquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Lishe het volgende:
Ik kom hier alleen even binnenvallen om Sugar te bedanken...
Ontzettend lieve Sugar, heel, heel erg dankjewel voor de steen... Ik moest er van huilen en ben onder de indruk dat iemand zo meeleeft. Ik vind je lief.
![]()
Bij ons zijn de eerste onderzoeken (uitstrijkje op Chlamydia, bloedonderzoeken en spermaonderzoek) via de huisarts gegaan. Dat scheelde weer toen wij uiteindelijk toch bij de fertikliniek moesten aankloppen en hadden wij een aantal onderzoeken al achter de rug.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend miss_sly!
Gebeurd dat eig. altijd bij de gyn? Dat bloed en sperma onderzoek? Of is er een kans dat dat via de ha gebeurd?
Dank je miss_sly...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, wat een verhaal zeg. Lijkt me ontzettend schrikkenHoop dat het snel weer echt goed met je gaat en dat zwanger worden dan maar gauw mag lukken
Morgen afspraak bij de gyn; uitslagen van bloed en sperma. Hoewel ik het ergens heel spannend vind, ben ik eigenlijk nog steeds heel rustig en rationeel...op een of andere manier kan ik positief blijven en denken dat het allemaal goed gaat komen, misschien zelfs al dit jaar. Nu afwachten of de uitslagen en het eventuele behandelingsplan mijn positiviteit rechtvaardigen.
Dan moét deze poging haast wel raak zijn Ticootjequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef Ticootje het volgende:
Deze poging mocht ik met pregnyl spuiten, maar ik was vergeten het recept op te halen. En ook nog eens vergeten bij het ziekenhuis.
Held!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Rottdog het volgende:
Hier is de kogel door de kerk, ben dus vandaag naar de dokter geweest.![]()
Moest bloed laten prikken op bepaalde waardes, kreatinine, glucose, TSH, FSH en LH over een dag of 10 krijg ik de uitslag. Mochten de waardes goed zijn wordt ik doorgestuurd naar de gyn.
Ticootje hopelijk is het een mooie plakkerd.
Miss-Sly sccs morgen.![]()
I know, BE. Gisteravond in bed toch een klein inzinkinkje gehad, met dezelfde strekking...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Held!Ook voor jou duimen op gunstige uitslagen dus.
Bah... ik was vanmorgen mega vroeg wakker en kon niet meer slapen. Eigenlijk wil ik dit helemaal niet. Ik wil helemaal niet aan een dokter gaan vertellen dat het niet lukt. Dat we ons sufneuken om het maar zo plat te zeggen maar dat het gewoon niet wil.
Nou ja goed, even zuchten en gaan.
CD3 is cyclusdag 3quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, so far klinkt het ook bij jullie best goed. Wel een lekker gevoel dat jullie nu echt weer bezig zijn, of niet?
Wat is die CD3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |