Het is "leuk" als hij er bij is in het ziekenhuis..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gebeld... Vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts.
Manlief heeft nog even respijt, die kan dan niet voor zijn werk, maar goed, voor deze afspraak maakt het ook nog niet uit. Ik kan prima zelf vertellen hoe of wat.Beter dan hij sowieso!
Maar als je geen 285 heb dan is dat ook veelquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:41 schreef Ticootje het volgende:
285 dat valt nog wel mee ches. Ik moest 800 zelf betalen!!!
Rekeningen van het ziekenhuis of huisarts worden vaak wel meteen naar de verzekering gestuurd..quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb geen idee hoe het met mijn verzekering zit...hebben jullie gebeld of gewoon afgewacht hoe het ging? Ik neem aan dat de rekening van de gyn naar hun is gestuurd en ik heb verder niets gehoord, dus neem aan dat het wel goed is; is dat erg naief?
Zover ik in mijn polis kan nagaan (en dat heb ik meteen uitgezocht gister) word alles 100% vergoed..quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:35 schreef chesna het volgende:
Goed het medeleven is soms ver te zoeken bij mensen blijkbaar.
Sly, mijn rekeningen worden altijd doorgestuurd, ik hoor er ook nooit wat van hoor, maar ja nu dan wel ineens
Tally ik zou het even uitzoeken als ik jou was hoor, anders kom je misschien net als ik voor een onverwachte verrassing te staan.
dat kan errug lang duren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Maar hoelang duurt het dan voordat een ziekenhuis eindelijk eens een rekening stuurt???
Meen je dat nou????!!! Dat is wel erg lang!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat kan errug lang duren.
Van de bevalling van Saskia kreeg ik na 1,5 jaar pas de rekening
Het juiste bedrag was ook best moeilijk voor ze..quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meen je dat nou????!!! Dat is wel erg lang!![]()
Dat vind ik eigenlijk gewoon absurd!Hoe moeilijk is het nou om een rekening te sturen??
Mijn moeder is mee toen ze een inwendige echo gingen maken..quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie het trouwens gelijk aan familie (ouders of een zus of zo) vertelt, toen jullie dit gingen doen?
Van mij hoeft het niet meteen maar mochten er echte kunstgrepen nodig zijn dan wel, denk ik, zeker ivm hormonaal gedrag.Als het aan stinkie ligt vertellen we helemaal niks, maar dat lijkt me ook weer zo wat. Zeker als er rare complicaties zijn of zo.
Ja, maar mijn werkgever was niet zo'n man die zich aan regeltjes hield...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:54 schreef E.T. het volgende:
Er zijn gerechtelijke uitspraken dat vruchtbaarheids-problemen gewoon een 'erkende ziekte' zijn en dat ze dus verplicht zijn om het doktersbezoek daarvoor toe te staan zonder dat 't je vrije dagen/uren kost.
(moet vast ergens op de site van Freya te vinden zijn)
Ik vind dit erg genoeg hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef Ticootje het volgende:
BELACHELIJK!!!!
Zeg dat je suikerziekte heb en dat je een keer per zoveel tijd op controle moet. Of bloedprikken. Verzin iets ergs...
NEE het moet doodsbedreigend zijn!!!quote:
Ze hebben me maar te nemen zoals ik ben..quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
NEE het moet doodsbedreigend zijn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |