Zal morgen wel even zoeken (waarschijnlijk dindsdag dusquote:Op zondag 31 december 2006 20:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Plz, do, Bij het ontwerp bij dit forumpje ben ik niet verder gekoem dan #001-010 DASOO topics.
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:38 schreef IedeK. het volgende:
Hoe maak je thumnails naar je foto's?
Want om hier nou bijna 30 foto's neer te gaan zetten, lijkt mij een beetje teveel van het goede.![]()
Via een ander topic werd me verteld hoe het moet:quote:
quote:Gewenste plaatjes aanvinken, dan zitten er onderaan de pagina 4 formulier-knoppen, dan druk je op "Generate HTML and IMG code".
Dan krijg je 4 opties, waarvan 2 met thumbnails. De bovenste twee zijn in HTML, de onderste twee in UBB.
Kies maar
Mooi verschijnsel vind ik dit altijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:11 schreef Drugshond het volgende:
Sommige foto's zullen wel bekend voorkomen. Deze heb ik kunnen destileren uit de DASOO-reeks die vroeger in [GC] stond. Maar de bedoeling van dit topic lijkt me vrij duidelijk.
Post hier alle foto's die iets met het weer te maken hebben.
O ja, Je hoeft hiervoor geen professionele fotograaf te zijn.
[afbeelding]
Hier net ook wat mammatus, al stelde het weinig voor:quote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Mooi verschijnsel vind ik dit altijd.
Mijn bijdrag:
[afbeelding]
Ik zie er geen mammatusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier net ook wat mammatus, al stelde het weinig voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze twee van de beroemde 17e juli 2004 kunnen toch niet ontbreken
Die is mooiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:30 schreef Vava het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in het zuiden van Spanje. Het soort wolk is denk ik een lenticularis (kwam ik in een ander topic tegen).
Leuke foto's. Ik heb er ook nog wel een paar van 1 oktober (jouw foto 4). Vraag me af of het ook een supercell is. Heb jij trouwens ook die mammatus gezien?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:43 schreef IedeK. het volgende:
Waarom zie ik nou bij Photobucket nergens die optie staan?
Foto's:
Dankjequote:
ik moest 3 keer kijken voor ik de paal zagquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Dankje
Ik baalde wel van die paal in beeld maar ik kon mijn fototoestel nergens anders stevig neerzetten. Die wolk moest ik op de foto
Wat was er dan met 17 juli 2004??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2GGGL_nlNL176&q=17+juli+2004quote:
Is dit echt Venlo vanochtendquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
Venlo vanochtend. Lijkt een beetje op 17 juli
Prachtig spectaculair weer.quote:
Onwijs mooie foto!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:25 schreef -CRASH- het volgende:
Ik vind deze nog altijd 1 van m'n top foto's (stitched)
18-08-2004
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2541787/290eTg.jpg]afbeelding][/url]
KLIK
Thnx.....quote:
Mooi!! Die plaatselijke buiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:25 schreef -CRASH- het volgende:
Ik vind deze nog altijd 1 van m'n top foto's (stitched)
18-08-2004
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2541787/290eTg.jpg]afbeelding][/url]
KLIK
dat was toch 2003quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef Houniet het volgende:
mijn pc geeft 2003 aan
[afbeelding]
toen, boven mijn wijk, zelf gemaakt met een brakke cam
[afbeelding]
en deze kwam ik ooit een keer tegen
Die onderste foto is op 17 juli 2004 gemaaktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef Houniet het volgende:
mijn pc geeft 2003 aan
[afbeelding]
toen, boven mijn wijk, zelf gemaakt met een brakke cam
[afbeelding]
en deze kwam ik ooit een keer tegen
@ Drugshond: waar kan ik die orginele wallpaper vindenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:03 schreef Drugshond het volgende:
Nog steeds mijn wallpaper (al maanden lang).
[afbeelding]
Als je op het plaatje klikt heb je een vergroting (700x468)quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
@ Drugshond: waar kan ik die orginele wallpaper vinden![]()
Nice soep..... toch ff opgeslagen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:29 schreef Shark.Bait het volgende:
kheb hier nog een zonsondergang van afdgelopen september....
ff crossposten dus
[afbeelding]
Lekker zo'n zonsondergang met dreigende lucht...
Met je krakkemikkige camera heb je welquote:Op donderdag 18 januari 2007 04:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
Eigengemaakt fotootje boven Delft met een krakkemikkig cameraatje
Da's een foto uit 17 juli 2004 van Johan Kerstholt. De foto is gemaakt vanaf het dak van de Twentec toren in Enschede.quote:
Hey, Urkervaart?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef plumbum het volgende:
van eergisteren nog.
[afbeelding]
(die bankjes horen niet onder water nee.)
kwaliteit is neit denderend, gemaakt met telefoon
respectquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:47 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Description: Tonight was the first Vandenberg AFB dusk launch in nearly three years. The Minotaur booster Lifted off from south Vandenberg just after 19:24 PDT, the start of a 16-minute launch window. This photo shows the remainder of the vapor trail several minutes following the launch. The upper atmosphere winds have twisted it.
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:27 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hey, Urkervaart?![]()
Bij tollebeek stond ie ook al zo hoog.
Het weer.....quote:Op donderdag 28 december 2006 02:11 schreef Drugshond het volgende:
Post hier alle foto's die iets met het weer te maken hebben.
O ja, Je hoeft hiervoor geen professionele fotograaf te zijn.
Pro.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:24 schreef sanni het volgende:
Zo! zijn jullie allemaal professionals met dure camera's ofzo? moi vind ze erg mooi allemaal
Niet op me werkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:48 schreef sanni het volgende:
Goed mijn bijdrage:
[afbeelding]
PS: kunnen sommige gasten zoals EggsTC hun foto's wat resizen want ze rekken
de hele pagine bij mij eruit...![]()
het noorderlicht ziet er echt zo uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Wat mij nu boeit om te weten:met welke camera(s) zijn deze pics geknipt,is er met kleurfilters gewerkt en zijn ze sterk gefotoshopped?
Mooi reeks zag ik voorbij komen iig![]()
Een stuk of 5 was meer dan genoegquote:Op maandag 12 februari 2007 02:01 schreef BlackWizard het volgende:
Polarizatiefilter doet ook wonderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
het noorderlicht ziet er echt zo uit.
Zo, deze zijn vet!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef EggsTC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou dat schelen dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef -CRASH- het volgende:
Polarizatiefilter doet ook wonderen.
WTF, die foto's heb ik lang lang geleden een keer op Fok gepost en nu kom ik ze weer tegen. hahahahhahquote:
En als er eens een Maximum van 5 foto's per postquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even 1 opmerking: Het topic begint nu wel een beetje heel erg lang te wordenkan het niet effe in thumnails please?
Mooie Mammatus!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:14 schreef Nolius het volgende:
ff nieuw leven erin
[afbeelding]
Gemaakt bij Leende.
Heel apart. Dat zag je ook in de rook van het WTC op 9/11.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:
3 foto's gemaakt toen met die rolwolken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjek bij die laatste die doodskop bovenin.. hoe dat kan snap ik niet maar toch...
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef picobyte het volgende:
Is het bij jullie ook zo stoffig vandaag??
[afbeelding]
Op de foto zie je het niet zo goed maar damn wat is het stoffig hier... zandduinen
Als ik met mtb'en over verlaten keienweggetjes cruise en achterom kijk maak ik de laatste dagen al een gigantische stofwolkquote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zit daar geen trekker achter? Het is echt droog.Zelfs boeren die aan het mestinjecteren zijn veroorzaken nog een stofwolk.En dan heb ik het nog niet eens over aardappels poten.
Mooie foto'squote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef Taliesin-DS het volgende:
Een paar pics van afgelopen week
http://www.xs4all.nl/~akorteka/wolken/
WOW WAUW ETC ETC! Pracht plaatje man!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:25 schreef Klonk het volgende:
Ik kwam deze foto net tegen, moooiiii
[afbeelding]
Zonsondergang gisteravond in Keulen
Hole punch toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WOW WAUW ETC ETC! Pracht plaatje man!
Zou idd best kunnen jaquote:
Mocht idd wel eens tijd wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef IedeK. het volgende:
Die sneeuwfoto's zijn eindelijk verwijderd!![]()
Heel netjes geschoten!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:02 schreef IedeK. het volgende:
Dan hier mijn waterhoos foto's ook nog even:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blog is van iemand van weerwoord. Die man maakt echt mooie foto's.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:25 schreef yvonne het volgende:
Mooie foto's gevonden!!
http://blog.atmospheres.be/?p=103
Hoe was het dijkfeest?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die blog is van iemand van weerwoord. Die man maakt echt mooie foto's.
Lekker bezig Idek.
Euhh.. gisteren..quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef Caesu het volgende:
gister hagelde/sneeuwde het in Engeland nogal.
o.a. in Londen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://news.sky.com/skyne(...)41-1273497-1,00.html
Dat versta ik onder noodweer ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef Eveli het volgende:
Tellen foto's van omgewaaide bomen ook?
Morgen en overmorgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef Cartuning het volgende:
Het is egt een K*T weer... ik noem dit geen zomer meer![]()
en de relevantie met dit topic?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef Cartuning het volgende:
Het is egt een K*T weer... ik noem dit geen zomer meer![]()
Is het niet gewoon rook uit de pijp?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:52 schreef Weekender het volgende:
Die foto rechts onder in, lijkt wel of er een windhoos fabriek staat!
Afgaande op de rest van de foto's verwacht ik dat die foto uit de zelfde serie komt. Maar het zou best kunnen.quote:
De windhoos staat precies boven een kerk ik had hem precies zogemaakt om het zo te laten lijken dat hij die kerk opslurpt omdat het zo'n afschuwelijke kerk isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:59 schreef Weekender het volgende:
[..]
Afgaande op de rest van de foto's verwacht ik dat die foto uit de zelfde serie komt. Maar het zou best kunnen.
Mooie kleuren!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:46 schreef MM-Luna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonsondergang in Friesland, vanaf een festivalcamping.
Niks bewerkt of ingesteld, gewoon zien.. en klikken op de automatische stand. De kleuren zijn realistisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Mooie kleuren!
Bewerkt of bepaalde camera stand?
Die dag lag ik net in het ziekenhuis in bergen op zoom,niets van meegemaakt dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef hondenfokker het volgende:
Ik dacht die hadden we nog niet in DE
Dus plaats hier foto's van echt noodweer. zoals bliksem ,overstromingen, tornado's, windhozen die je zelf gemaakt hebt dus niet van google. Vermeld er ook bij wanneer en waar het was.
Ik trap af:
[afbeelding]
tholen , zeeland , 09/07/07
het ging echt los toen nog nooit zo erg meegemaaktquote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die dag lag ik net in het ziekenhuis in bergen op zoom,niets van meegemaakt dus.![]()
Wel jammer,heb wel een windhoos gezien recht boven mijn huis toen ik thuiskwam.![]()
De veste zat ook helemaal vol hoorde ik,en ze waren vergeten een sluisquote:Op maandag 23 juli 2007 17:13 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
het ging echt los toen nog nooit zo erg meegemaakt![]()
Mooie foto'squote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zag mijn buurvrouw foto's maken, ik dus naar achteren kijken, en wauw wat een prachtige CU was er te zien zeghier de foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flink wat constrasten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3 jaar geleden woonde ik daar,kon ik zo de polder in kijkenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef hondenfokker het volgende:
hey cool daar fiets ik wel is langs
Mooie foto'squote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef IedeK. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
+ nog 1 uit een filmpje:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |