het noorderlicht ziet er echt zo uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Wat mij nu boeit om te weten:met welke camera(s) zijn deze pics geknipt,is er met kleurfilters gewerkt en zijn ze sterk gefotoshopped?
Mooi reeks zag ik voorbij komen iig![]()
Een stuk of 5 was meer dan genoegquote:Op maandag 12 februari 2007 02:01 schreef BlackWizard het volgende:
Polarizatiefilter doet ook wonderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
het noorderlicht ziet er echt zo uit.
Zo, deze zijn vet!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef EggsTC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou dat schelen dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef -CRASH- het volgende:
Polarizatiefilter doet ook wonderen.
WTF, die foto's heb ik lang lang geleden een keer op Fok gepost en nu kom ik ze weer tegen. hahahahhahquote:
En als er eens een Maximum van 5 foto's per postquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even 1 opmerking: Het topic begint nu wel een beetje heel erg lang te wordenkan het niet effe in thumnails please?
Mooie Mammatus!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:14 schreef Nolius het volgende:
ff nieuw leven erin
[afbeelding]
Gemaakt bij Leende.
Heel apart. Dat zag je ook in de rook van het WTC op 9/11.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:
3 foto's gemaakt toen met die rolwolken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjek bij die laatste die doodskop bovenin.. hoe dat kan snap ik niet maar toch...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |