quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:Wat zijn in jullie must haves om de eerste schreden op het sushi zelf maak pad te zetten?
Dus wat heb je echt nodig en welke zijn in jullie ogen het makelijkste te maken?
sushi met surimi erin = god
daarnaast kan je bij de toko ook een soort van tofuenvelopjes kopen, die zijn heel zoet van smaak en daar gooi je gewoon een berg sushirijst in, erg makkelijk te maken en erg lekker.
Op dit kleine plaatje staat iets nog veel kleiner wat ook erg lekker is.. dat at ik jaren geleden vrijwel wekelijks, en is mn lekkerste sushi ooit geproefd, maar goed, dat was ook full-on surimi en surimi is gewoon mn lievelingsvis...
![]()
net boven die zalmsushi, zit een noriblad met zover ik me kan herinneren een klein beetje rijst op de bodem, en voor de rest tot de top gevuld met krab/surimisalade.
![]()
Je kon die dingetjes ook krijgen met zalmeitjes enzo, maar die vond ik zelf niet zo geslaagd. Maar jezus, wat was dat lekker. Ik heb het zelf ook weleens geprobeerd te maken maar dat ging niet zo denderend. Is ondertussen ook al weer een jaar of zes geleden..
![]()
ik wou dat de sushi hier goedkoop was
![]()
Ik las net op die website dat je daar $3 AUD hoeft te betalen voor wat voorn sushiplate dan ook, dat is ¤1,50 voor twee vrij grote stukken sushi, en zes maki bijvoorbeeld (was toenertijd). Dus voor max ¤15 pp kan je je volledig volschransen (maar meer voor ¤7,50 want meestal zit je na 5 bordjes wel vol....)
![]()
ik mis sydney