Ow moet jaargang 8 zijn, ik zal even verzoekje indienen... dit nummer is toch helemaal niets.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef fanneke het volgende:
jaargang 9?
Alleen onder Haaibaaike.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haaibaaike, zit jij er weleens? Zo ja onder welke naam?
Hier zit ik onder de naam Haaibaaikequote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
okeej, vooral overdag of s nachts?
dat jij belangstelling hebt voor de Top 2000,weet ik datquote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
haaibaaike hoe kwam je erbij dat ik een radio2-luisteraar was?
Ik ben aangestoken door Peaceman...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
dat jij belangstelling hebt voor de Top 2000,weet ik dat![]()
Ons vervelen?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef cafca het volgende:
Wat deed Mariah Kipkerrie zo hoog in de top2000?
Gaaf tochquote:Op woensdag 27 december 2006 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben aangestoken door Peaceman...![]()
okeej, ik onder me eigen naam, maar ik spreek je wel aan danquote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hier zit ik onder de naam Haaibaaike![]()
Ja, ik vond het videoclipje nog wel te hebben (zonder geluid), maar dit is zeker geen top 20000 materiaal....quote:
Ja ik heb er ook geen problemen mee, het is alleen een verslaving aan het worden op Fok, maar dat hadden we vorige week ook met 3FM serious requests... wij zijn op de radio genoemdquote:
hey niet klagen he?! gewoon genieten van de pareltjes die er wel in staan...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik vond het videoclipje nog wel te hebben (zonder geluid), maar dit is zeker geen top 20000 materiaal....
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey niet klagen he?! gewoon genieten van de pareltjes die er wel in staan...
Dat vond ik nu van Mariahquote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef cafca het volgende:
Dit soort nummertjes ertussen maken het toch wel leuk...
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR is gaaf
Ja, mijn favoriete muziek is het ook niet, maar dit zijn wel nummers die je anders niet hoort. Juist die afwisseling maakt de top 2000 uniek, vind ikquote:Op woensdag 27 december 2006 20:21 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit soort dingen toch ook een beeje jammer eigenlijk...
Zeker, topquote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR is gaaf
Tsja, ik mag niet klagen van peaceman.......quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef vencodark het volgende:
Hoeraaaa Omarm van Blof staat er dit keer eindelijk in. Schade dat het nu pas is maar iig op een mooie positie.![]()
Het is alleen zonde dat er twee achter elkaar staan.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, mijn favoriete muziek is het ook niet, maar dit zijn wel nummers die je anders niet hoort. Juist die afwisseling maakt de top 2000 uniek, vind ik
En Creedence is supercool, natuurlijk
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Tsja, ik mag niet klagen van peaceman.......
Dan ga ik wel klagen... ik heb niets met Blof, wat mij betreft, blijven ze lekker buiten de top2000.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Tsja, ik mag niet klagen van peaceman.......
Ik mag best klagen van mezelf:quote:
En opvallend vaak. Zo ff uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is alleen zonde dat er twee achter elkaar staan.
Tja, heel veel mensen vinden het heel mooi... (mijn baas noemde het zelfs haar lijfliedquote:Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Rood erin staat, maarjah.... dat zeg ik normaliter niet.
Ik bedank ookquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef djenneke het volgende:
oh, zo erg, terwijl goede smaak waarschijnlijk voorschrijft dat je dit mooi hoort te vinden. Ik bedank toch vriendelijk.
Is ze altijd ongesteld?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, heel veel mensen vinden het heel mooi... (mijn baas noemde het zelfs haar lijflied![]()
)
Ach, ze veranderd waarschijnlijk elke maand van lijflied danquote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, heel veel mensen vinden het heel mooi... (mijn baas noemde het zelfs haar lijflied![]()
)
Dat mogen we dan wel hopen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ach, ze veranderd waarschijnlijk elke maand van lijflied dan![]()
Ja, een kleine 700 plaatsen boven het origineelquote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
neej, hij staat der ook nog in met everlasting love, bah
Toegegeven: het is beter dan bijvoorbeeld de Backstreet Boys die er, jawel, ook twee keer instaanquote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Dit hoort er niet in natuurlijk, wmb.
Dat wel, maar toch.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toegegeven: het is beter dan bijvoorbeeld de Backstreet Boys die er, jawel, ook twee keer instaan
1968quote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef yvonne het volgende:
Uit welk jaar kwam Summertime Blues?
Je gaat je meteen afvragen hoeveel bandleden zich al hebben kapotgezopen, -gerookt en/of -gesnovenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef paddy het volgende:
Ik weet niet wat ik van dit nummer moet denken
Stoned is ook een nummer van zequote:Op woensdag 27 december 2006 21:27 schreef paddy het volgende:
Verruimen we de geest
Daar weten ze alles vanDe rolling Stoned..euh stones
Maar apart nummer vind hem wel grappig. Volgens mij ken ik hem niet
Poison Arrow is ook leukquote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef paddy het volgende:
ABC..Best wel goed! Look of love blijft toch een favoriet van ABC
Heeeyquote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* DoG zoekt zijn koptelefoon tussen de puinhopen
Ik quote mezelfquote:
Dit is dan wel weer een mooi plaatje, ik bedoel dan het plaatje van Maxima....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Mond-har-mo-ni-caaa!!!!!
wat voel ik me opeens oudquote:
Ik nietquote:Op woensdag 27 december 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Is iedereen naar bed ofzo??
Maar je bent wel lief hoorquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief hoor
Ik modder gewoon wat aan as usual, verleden jaar had ik nog wel tijd om teksten te zoeken.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Wat veel modjes hier trouwens... niks te modereren?
Ze raken afgeleid door de muziekquote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Op www.songteksten.nl kun je zoeken op artiestnaam of titel. Is een goede en makkelijke site met veel songteksten.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik modder gewoon wat aan as usual, verleden jaar had ik nog wel tijd om teksten te zoeken.
schaam je!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef PeRi het volgende:
Dit nummer doet me toch telkens denken aan de cover van Blue.
Welneequote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Ik vertrouw op jou en je hubbie en alle andere textpostersquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op www.songteksten.nl kun je zoeken op artiestnaam of titel. Is een goede en makkelijke site met veel songteksten.
Dank voor je in mij gestelde vertrouwen, maar ik ga hier echt niet de hele nacht nog tekst postenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou en je hubbie en alle andere textposters![]()
![]()
Oh, ik kreeg een leeg bierblik naar me kopquote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog wakker ja!![]()
En meezingen met de koptelefoon mag ik niet....dan krijg ik moppers![]()
Ik waag het er niet op....mijn man drinkt bier uit een flesje, komt vast heel hard aanquote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg een leeg bierblik naar me kop
Dan liever moppers, daar merk ik nu weinig van
Ik wel, maar dacht dat het meer jaren 80 was. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef PeRi het volgende:
Toch wel lekker nummer dit, kende het niet.
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:23 schreef Ferdo het volgende:
Deze haalt het natuurlijk niet bij het origineel van Jason Donovan
Ik luister gezellig mee en spiek af en toe hierquote:Op woensdag 27 december 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Is iedereen naar bed ofzo??
Die heb ik verdrongenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
Wie kent de versie van Jason D nog?
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed...tijd voor wat drinken..ben niet zo'n Stonesfan![]()
Let vooral op de schaamsmiliequote:
Dat was ik ook niet, totdat ik bij het concert in juli ben geweest, vond het geweldig...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Follow the lyrics, en je wordt vanzelf een stones fanquote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Zekerquote:Op woensdag 27 december 2006 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh! Lekker vrolijk nummer is dat ja!
I'm walking on sunshine...whoooohoooooooo!![]()
Ah, helemaal verloren ben je ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let vooral op de schaamsmilie![]()
Doe mij maar lekker Queen![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let vooral op de schaamsmilie![]()
Doe mij maar lekker Queen![]()
Oh ja...ik lees je sig nu pas! Ook flieft op Fredje en z'n kornuiten?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, helemaal verloren ben je ook niet.
Uhmmmm, ik ben best een SC junk en geen modje hier, dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
waarom halen de modjes de SC hier eigenlijk niet uit?![]()
Ik word echt altijd vrolijk van dit nummer, no matter whatquote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Jahooooooooooo, dit nummer haalt je zo uit je dip [afbeelding]
Ja, idd! Klaarwakker bennik nu! En ik had nog zo bedacht om vanaaf op tijd m'n nestje in te duikenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Jahooooooooooo, dit nummer haalt je zo uit je dip [afbeelding]
Meer op hun muziek!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...ik lees je sig nu pas! Ook flieft op Fredje en z'n kornuiten?![]()
Kunst. Katrina is een Amerikaansequote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Ferdo het volgende:
Met een beetje mazzel zijn ze er volgend jaar weer bij op het songfestival. Het blazoen voor het Verenigd Koninkrijk weer wat oppoetsen na al die zero points van de laatste jaren.
Haha! Hier ook ja...m.n. de seventiesquote:
Ik ken het, ik wilde ook vroeg naar bed....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, idd! Klaarwakker bennik nu! En ik had nog zo bedacht om vanaaf op tijd m'n nestje in te duiken![]()
Ik zat hier idd hardop, hè verdommequote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat breken ze dat weer heerlijk kut af
Pannenkoeken met stroopquote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan na dit heftige nummer stappen we zo over in het immer vrolijke KvK!
Iedereen de chips en de ranja klaar?![]()
11 maar? Op zn hardst hier.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
en volume op 11
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik stuiter mee...voel me net die hond uit the Muppetshow![]()
Was ook slechts een covertje, niet te vergelijken met Can't Get It Out Of My Head, Turn To Stone of Eldorado. Of Jungle.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef paddy het volgende:
Wow! ELO Heb ik een msn smiley voor, maar weet niet hoe ik die moet posten...Dit vond ik één van de mindere nummers van hun...maar leuk om even weer te horen
Whaaaa! Die ja! Alleen mijn oortjes zitten klem onder de koptel. dus ze slingeren gelukkig niet!quote:
Had je het verwacht? Nee toch zeker?quote:
Jungle ..*zucht*quote:Op woensdag 27 december 2006 22:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was ook slechts een covertje, niet te vergelijken met Can't Get It Out Of My Head, Turn To Stone of Eldorado. Of Jungle.
En ik wilde deze nog wel voor jou gaan instuderen.....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:46 schreef peaceman het volgende:
hmm waar ik eerder bij dit nummer eendeed, had dit een
moeten zijn.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ok, bierverversing en oorpauze
heb je weer tijd voor andere zakenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ik wilde deze nog wel voor jou gaan instuderen.....![]()
![]()
Yeah rightquote:Op woensdag 27 december 2006 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je weer tijd voor andere zaken(stofzuigen, strijken, koken, enz.)
Euh...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef paddy het volgende:
Favo van Ferdo..... Is zelfs een keer op de vuist gegaan in SC om haar
De beste.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:52 schreef Ferdo het volgende:
Ah, The Eagles...of een gedeelte ervan in elk geval
Eaglesquote:Op woensdag 27 december 2006 22:52 schreef Ferdo het volgende:
Ah, The Eagles...of een gedeelte ervan in elk geval
* Ferdo slaat arm om paddy heenquote:
Hier morgen niet werken, maar waarschijnlijk wel een zoon die rond 6 uur wakker zal zijn....quote:Op woensdag 27 december 2006 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook nog een half uurtje en dan lekker slapen...morgen weer werken![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
Hey Beat doe eens ff wat aan de SC hier... zeer irritant
Ofwel:
Wat dacht je van die reclame met die kacheltoestand ??quote:Op woensdag 27 december 2006 23:00 schreef nipeng het volgende:
Stop die nepbeatles in je kont.
Wordt een beetje moe van de reclame.
Ja!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
geen, geen, geen abba... neeeee
Overkomt je wel vaker he?! ook in andere topicsquote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef nipeng het volgende:
-Weg- te traag.
Jaweeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
geen, geen, geen abba... neeeee
Site van afbeelding was te traag.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overkomt je wel vaker he?! ook in andere topics
smoesjes....quote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef nipeng het volgende:
[..]
Site van afbeelding was te traag.
Het nummer dat Jaap van Meekeren vertikte te draaien op dodenherdenking . . .quote:
Buiten is het 4 gradenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef nipeng het volgende:
Toepasselijk nummer nu.
Gutenacht freunde...
zometeen een Italiaans nummerquote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
2 duitse nummers achter elkaar...je zou spontaan op bed gaan!![]()
quote:
wel 2 zeer fraaie hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
2 duitse nummers achter elkaar...je zou spontaan op bed gaan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |