quote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Tsja, ik mag niet klagen van peaceman.......
Dan ga ik wel klagen... ik heb niets met Blof, wat mij betreft, blijven ze lekker buiten de top2000.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Tsja, ik mag niet klagen van peaceman.......
Ik mag best klagen van mezelf:quote:
En opvallend vaak. Zo ff uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is alleen zonde dat er twee achter elkaar staan.
Tja, heel veel mensen vinden het heel mooi... (mijn baas noemde het zelfs haar lijfliedquote:Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Rood erin staat, maarjah.... dat zeg ik normaliter niet.
Ik bedank ookquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef djenneke het volgende:
oh, zo erg, terwijl goede smaak waarschijnlijk voorschrijft dat je dit mooi hoort te vinden. Ik bedank toch vriendelijk.
Is ze altijd ongesteld?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, heel veel mensen vinden het heel mooi... (mijn baas noemde het zelfs haar lijflied![]()
)
Ach, ze veranderd waarschijnlijk elke maand van lijflied danquote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, heel veel mensen vinden het heel mooi... (mijn baas noemde het zelfs haar lijflied![]()
)
Dat mogen we dan wel hopen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ach, ze veranderd waarschijnlijk elke maand van lijflied dan![]()
Ja, een kleine 700 plaatsen boven het origineelquote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
neej, hij staat der ook nog in met everlasting love, bah
Toegegeven: het is beter dan bijvoorbeeld de Backstreet Boys die er, jawel, ook twee keer instaanquote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Dit hoort er niet in natuurlijk, wmb.
Dat wel, maar toch.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toegegeven: het is beter dan bijvoorbeeld de Backstreet Boys die er, jawel, ook twee keer instaan
1968quote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef yvonne het volgende:
Uit welk jaar kwam Summertime Blues?
Je gaat je meteen afvragen hoeveel bandleden zich al hebben kapotgezopen, -gerookt en/of -gesnovenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef paddy het volgende:
Ik weet niet wat ik van dit nummer moet denken
Stoned is ook een nummer van zequote:Op woensdag 27 december 2006 21:27 schreef paddy het volgende:
Verruimen we de geest
Daar weten ze alles vanDe rolling Stoned..euh stones
Maar apart nummer vind hem wel grappig. Volgens mij ken ik hem niet
Poison Arrow is ook leukquote:Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef paddy het volgende:
ABC..Best wel goed! Look of love blijft toch een favoriet van ABC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |