Heeeyquote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* DoG zoekt zijn koptelefoon tussen de puinhopen
Ik quote mezelfquote:
Dit is dan wel weer een mooi plaatje, ik bedoel dan het plaatje van Maxima....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Mond-har-mo-ni-caaa!!!!!
wat voel ik me opeens oudquote:
Ik nietquote:Op woensdag 27 december 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Is iedereen naar bed ofzo??
Maar je bent wel lief hoorquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief hoor
Ik modder gewoon wat aan as usual, verleden jaar had ik nog wel tijd om teksten te zoeken.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Wat veel modjes hier trouwens... niks te modereren?
Ze raken afgeleid door de muziekquote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Op www.songteksten.nl kun je zoeken op artiestnaam of titel. Is een goede en makkelijke site met veel songteksten.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik modder gewoon wat aan as usual, verleden jaar had ik nog wel tijd om teksten te zoeken.
schaam je!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef PeRi het volgende:
Dit nummer doet me toch telkens denken aan de cover van Blue.
Welneequote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Ik vertrouw op jou en je hubbie en alle andere textpostersquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op www.songteksten.nl kun je zoeken op artiestnaam of titel. Is een goede en makkelijke site met veel songteksten.
Dank voor je in mij gestelde vertrouwen, maar ik ga hier echt niet de hele nacht nog tekst postenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou en je hubbie en alle andere textposters![]()
![]()
Oh, ik kreeg een leeg bierblik naar me kopquote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog wakker ja!![]()
En meezingen met de koptelefoon mag ik niet....dan krijg ik moppers![]()
Ik waag het er niet op....mijn man drinkt bier uit een flesje, komt vast heel hard aanquote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg een leeg bierblik naar me kop
Dan liever moppers, daar merk ik nu weinig van
Ik wel, maar dacht dat het meer jaren 80 was. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef PeRi het volgende:
Toch wel lekker nummer dit, kende het niet.
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:23 schreef Ferdo het volgende:
Deze haalt het natuurlijk niet bij het origineel van Jason Donovan
Ik luister gezellig mee en spiek af en toe hierquote:Op woensdag 27 december 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Is iedereen naar bed ofzo??
Die heb ik verdrongenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
Wie kent de versie van Jason D nog?
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed...tijd voor wat drinken..ben niet zo'n Stonesfan![]()
Let vooral op de schaamsmiliequote:
Dat was ik ook niet, totdat ik bij het concert in juli ben geweest, vond het geweldig...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Follow the lyrics, en je wordt vanzelf een stones fanquote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Zekerquote:Op woensdag 27 december 2006 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh! Lekker vrolijk nummer is dat ja!
I'm walking on sunshine...whoooohoooooooo!![]()
Ah, helemaal verloren ben je ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let vooral op de schaamsmilie![]()
Doe mij maar lekker Queen![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let vooral op de schaamsmilie![]()
Doe mij maar lekker Queen![]()
Oh ja...ik lees je sig nu pas! Ook flieft op Fredje en z'n kornuiten?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, helemaal verloren ben je ook niet.
Uhmmmm, ik ben best een SC junk en geen modje hier, dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
waarom halen de modjes de SC hier eigenlijk niet uit?![]()
Ik word echt altijd vrolijk van dit nummer, no matter whatquote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Jahooooooooooo, dit nummer haalt je zo uit je dip [afbeelding]
Ja, idd! Klaarwakker bennik nu! En ik had nog zo bedacht om vanaaf op tijd m'n nestje in te duikenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Jahooooooooooo, dit nummer haalt je zo uit je dip [afbeelding]
Meer op hun muziek!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...ik lees je sig nu pas! Ook flieft op Fredje en z'n kornuiten?![]()
Kunst. Katrina is een Amerikaansequote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Ferdo het volgende:
Met een beetje mazzel zijn ze er volgend jaar weer bij op het songfestival. Het blazoen voor het Verenigd Koninkrijk weer wat oppoetsen na al die zero points van de laatste jaren.
Haha! Hier ook ja...m.n. de seventiesquote:
Ik ken het, ik wilde ook vroeg naar bed....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, idd! Klaarwakker bennik nu! En ik had nog zo bedacht om vanaaf op tijd m'n nestje in te duiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |