Heel erg goed! Ze zijn gewoon dol op elkaar, spelen lief samen, liggen altijd bij elkaar, echt super gewoon, had niet beter gekund, denk ikquote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef lady-wrb het volgende:
over poessies gesproken: mis_d hoe is het met de pluizebollen van je icoon?
He, wat grappig, wij gaan daar het dressoir van aanschaffen (wel in de lichte versie, past beter bij de tafel)quote:Op woensdag 27 december 2006 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn allebei als een blok gevallen voor de markör serie en dan de donkere versie.
wij normaal ook niet jessie. daarom is dit nou juist zo frappant.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef jessie het volgende:
O leuk lekker samen nieuwe dingen uitkiezen lady-wrb. En wat heerlijk dat jullie het zo eens zijn.
Dat zijn wij echt nooit en is zo energievretend soms
wat dacht je van in het fototopicquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:30 schreef moussy het volgende:
eerst ff binnenvallen, dan ff kijken
Voor...
Na...
lief hequote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef bixister het volgende:
oh moussy, wat een dappere actie! kan me echt goed voorstellen dat je dat met pijn in 't hard deed. maar het staat 'm goed.
quote:
Psies en daar moet ik de computer delen met mijn spelletjes verslaafde moeder want ze hebben geen extra kabeltje voor mijn laptop. Zwaar irri hoor zo'n moeder die voor een 60 jarige verdraait veel van internet weet en alle spelletjes sites weet te googlen. Had ik d'r nou maar nooit zo goed voorgelicht qua internetquote:Op donderdag 28 december 2006 12:49 schreef Vicky het volgende:
BE, ik denk dat ze naar haar ouders is en die wonen ergens in het midden van het land geloof ik.
Tsja, die stoppen met roken kilo's moeten er nu echt maar eens af en de sportschool vind ik gewoon niet leuk. Het liefst ga ik elke dag een half uurtje maar dat vind ik dan weer net te veel moeite. Hopelijk werkt dat hier thuis wel.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef Anitra het volgende:heb ik er overheen gelezen dat de kat al terug is?
Suzziieee blij dat de kat terug is
Je gaat sportief het nieuwe jaar in BE?
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:40 schreef phluphy het volgende:
Hallo lieve kijkbuis monitor-kinderen.
Ik zit hier heel decadent op een **** Hotel-kamer in hartje Brussel, met mijn eigen laptop draadloos te internetten.![]()
Al 2 dagen lang veel mooie oude stenenpaleizen en zo bekeken, musea, kroegjes etc. bezocht. Kortom, goede manier om deze tijd van het jaar een beetje te breken. Kerst hebben we met veel gemengde gevoelens redelijk goed doorstaan.
Hele dikkevoor jullie en de groetjes van Manneken Pis
[afbeelding]
stoelen met armleuningen en lekker zacht met stoffen hoezen, beetje oranje/terra kleurtje. we hebben nu teakhouten stoelen en die zijn zo zwaar! Ik ben echt heel blij!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:17 schreef Anitra het volgende:
Belana leuk!! wat voor een soort stoelen?
Ik zou zeggen: een nr. 1 hit!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef Lishe het volgende:
Dat is het ook, heel. Er werkte al bijna niema-haaand.En nu ben ik helemaal de enige nog. Want ja, iemand moet de avond dienst draaien he?
'Mijn broodje en ik'. Heeft dat geen film-potentie?
oe das best zwaar! wij hebben er ook 1.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens net een crosstrainer besteld bij de Wehkamp. Stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en ik had een berg irischeques gekregen van mijn werk. 5 januari wordt hij afgeleverd. Ik ben benieuwd!
Klinkt goed! Echt van die stoelen waar je een tijd op kan zitten en lekker na-tafelen!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef Belana het volgende:
[..]
stoelen met armleuningen en lekker zacht met stoffen hoezen, beetje oranje/terra kleurtje. we hebben nu teakhouten stoelen en die zijn zo zwaar! Ik ben echt heel blij!
haha oxy, heb jij ook zo'n hekel aan kussende mensen? ik ookquote:Op donderdag 28 december 2006 17:30 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo![]()
Op tweede kerstdagben ik met mijn moeder naar de bioscoop geweest. Naar de film Kruistocht in spijkerbroek.
Het was een leuke film alleen jammer dat ze gingen kussen.![]()
Vandaag ben ik met mijn moeder naar de stad geweest. Ik heb een dvd set gekocht van de Neverending Story. Er stond op dat het kleur was, maar toen ik ging kijken was het zwart wit.![]()
Misschien is er iets mis met de dvd speler.![]()
Ja het was goed gelukt en lekker. Mijn oma is ziek en ze heeft er ook van gegeten.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:49 schreef lady-wrb het volgende:wat was je kerstkado? en was de tiramisu goed gelukt en lekker?
Dan zijn het vast geen collega's meer van jequote:Op donderdag 28 december 2006 17:43 schreef Lishe het volgende:
Da's helemaal een goeie Snoopy. Een tophit. En dan kan ik ook mooi mijn excollega's uitlachen vanwege mijn enorme succes.
Ow wat goed zeg! wat leuk!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Lois het volgende:
Wij zijn vandaag met Iris naar K3 geweest! Wat heeft ze genotenZe had een mooie tekening voor ze gemaakt en het is ook nog gelukt om hem te geven, ze knalde bijna uit elkaar van plezier zo leuk vond ze dat.
Dat zullen ze toch niet zomaar doen Oxy? Ik neem aan dat je daar zelf ook nog wel wat over te zeggen hebt.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:28 schreef Oxymoron het volgende:
Nee ik weet het niet. Maar ik ben bang dat ze mij gaan sterrilizeren en dat het erg pijn doet.
oxy, als je dat denkt moet je ze het misschien gewoon vragen, anders ben je misschien bang om niks, toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:28 schreef Oxymoron het volgende:
Nee ik weet het niet. Maar ik ben bang dat ze mij gaan sterrilizeren en dat het erg pijn doet.
Ik weet niet of het pijn doet, Oxy. Ik ben zelf van plan om me te laten steriliseren in 2007 (nogal stompzinnig goed voornemenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:28 schreef Oxymoron het volgende:
Wat zou die kunnen doen dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
de politie doet niets. We moeten alleen even langskomen morgen om te kijken of ze er misschien gebracht zijn.
jeee, wat ze tegenwoordig al niet verzinnenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef snoopy het volgende:
We hebben nu idd een sleutelhanger met een soort airbag. Als die in het water valt gaat ie drijven
Hmm even onze naam en adres opschrijven voor het geval mensen sleutels komen brengen... maar we gaan er morgen wel even langs om te kijken of er iets hangt wat van ons is. I hope so.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat zou die kunnen doen dan?
Peaceman heeft beneden een ringetje gevonden en hij zegt dat die aan zijn sleutelhanger zat.... we hebben geen grendels op de deuren, dan doen we met de sleutel..quote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
weet je zeker dat ze buiten de deur zijn diaan?
anders zou je voor tijdelijk grendels op de deur kunnen maken tot je ze weer hebt.
Ik slaap weleensquote:Op donderdag 28 december 2006 01:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Leah waar ben je? trek die bar open
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:13 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik slaap weleens. OK , weer niet veel op het moment, maar toch
.
Sleutel van de bar ligt links onder het bloempotje bij de ingang Dames, wel even kijken of de deur goed dicht is als jullie gaan slapen graag.
Lekker welquote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef jessie het volgende:
M@x we hoeven toch niet op Anitra te wachten he voor je antwoord
Wie is het, waarom vieren jullie er Oud/Nieuw mee en waarom wil Anitra dat ook?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:01 schreef m@x het volgende:
Okay, okay, stelletje zeurpieten:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:05 schreef Igraine het volgende:
Aah Ralph, Dom maar lekker....
Pluphy ik ben jaloers op je, zo lekker in Brussel...
Als ik genoeg op heb misschien welquote:Op donderdag 28 december 2006 23:08 schreef easy-going het volgende:
Oe m@x, ga je de plantjes in de douche water geven met hem?
Als ie dan gelijk even die kleffe bos haar wast ...quote:Op donderdag 28 december 2006 23:08 schreef easy-going het volgende:
Oe m@x, ga je de plantjes in de douche water geven met hem?
hahah ja toch is 't echt zo jessie! janneke pis bestaat!!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:11 schreef jessie het volgende:
Dat wil ik helemaal niet weten lady wrb
dabedoeldeikja!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:12 schreef Lishe het volgende:
Het Lagerhuis, toch?
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef jessie het volgende:
Bo-ke Zoals Janne-ke, manne-ke
Huh, huh, huh?quote:
amai, wie begon hier over filmpjes on line te zetten? !!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:18 schreef jessie het volgende:
[..]
Huh, huh, huh?
Pluph, je zit in oud he op t speeltuinbankje. Je bent nog verbonden met internet he. *geheugensteuntje geeft*
ghighi nee sorry. gewoon huistuin&keukenlol. al sluit dat elkaar niet uit op zich natuurlijk, maar nee, don't worry!quote:
Zo stuurde ik van de week mijn zoon naar de wc, die reageerde met "Jawel uwe Narigheid, ik ga al!"quote:Op donderdag 28 december 2006 23:18 schreef m@x het volgende:
Alleen als jullie heel lief voor me zijn en voortaan op al mijn posts reageren met "jawel majesteit, u heeft helemaal gelijk en u bent de meest fantastische en geweldigste"![]()
Het één sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 28 december 2006 23:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
ik las even: er moet meer gekrikt worden...
ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook eerst las.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
ik las even: er moet meer gekrikt worden...
Gewoon copy paste. Moet lukken. Je kan het ook in je sig zetten. Vind ik ook geen probleem hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:24 schreef Anitra het volgende:
Je wil nog meer dan liefste en gezelligste M@x?
Moeten geen te lange aanspreekvormen worden hoor want dat kan ik niet uitspreken
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Gewoon copy paste. Moet lukken. Je kan het ook in je sig zetten. Vind ik ook geen probleem hoor![]()
Jawel, je wordt ouder, liever, knapper en charmanterquote:Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef Rottdog het volgende:
Ik wordt niet ouder niettes, niettes, niettes [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:39 schreef jessie het volgende:
Nou ik bedoelde ook meer tips in de zin van die 2 kleuren staan ook leuk bij elkaar, niet nog meer kleuren Pluph
Met wallen op mijn ballen zekerquote:Op donderdag 28 december 2006 23:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jawel, je wordt ouder, liever, knapper en charmanter![]()
Over een jaar of 30 zien we ze samen in een tv-kook programma (mits ze tegen die tijd uit de poepzeggenisleuk-fase zijn gekomen)quote:Op donderdag 28 december 2006 23:40 schreef easy-going het volgende:
Bix, dat filmje(en ja, ook sven zit in de poepzeggenisleuk-fase
)
Sven zag pas geleden in het fototopic (denk ik), foto's van Piet in zijn keukentje ... hij was meteen jaloers .... die wil ik ook mama!
En de inbouwkast!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef bixister het volgende:
maar eh wat verandert er dan wel jessie?oja de kleur van de muren.
ja ik kan ook wel iets zonder spelfoutjes hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef Leah het volgende:
Jemig Jessie. Er STAAT ook gewoon MeeneeM@x![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |