ohjee livelink, was 't echt zo erg? niet afzeggen hoor! als je 't niet wordt kun je er toch misschien wel wat van opsteken voor een volgende keer?
nebelung, ik heb hetzelfde, ik krijg het maar niet gedaan om bijgelezen te raken, heel frustrerend.
![]()
en dan ben ik maar een paar dagen weggeweest.
![]()
BE, ik had geen idee wat een crosstrainer is maar heb net bij Wehkamp eens gekeken en er zijn er zelfs nog heel wat verschillende van te koop daar zag ik! maar stoer, en ik hoop dat het gaat lukken om 'm te veel te (blijven) gebruiken. ik denk dan meteen dat ik zoiets misschien ook maar moet doen maar ik weet ook dat ik dan nooit of in elk geval te weinig op dat ding zou gaan staan.
![]()
ik kan me beter aan m'n sportschool-voornemen gaan wijden de eerstkomende tijd.
oxy, dat was dus even spannend voor je, fijn dat je meer duidelijkheid hebt.
evenstar, lekker toch eens lekker spenderen.
wij waren vanmorgen in 't spoorwegmuseum. gelukkig waren we er op tijd en had ik gisteren al via internet kaartjes gekocht en geprint waardoor we de kilometerslange rij mochten passeren. sjongejonge wat werd het daar druk zeg. pff! maar 't was wel leuk. alleen voor piet wat frustrerend dat je de meeste oude treinen die je daar ziet niet in mag. en de (stukjes) treinen waar je wel in mag waren meestal zo druk bevolkt dat (voornamelijk) kinderen er weinig van kunnen zien tussen al die lange ruggen en benen. maar er was daarbuiten ook veel leuks om naar te kijken, en er was een iniminitreintje waar piet heel stoer in geweest is (maakte een flinke ronde waarbij hij ons een hele tijd niet kon zien).