Als ie dan gelijk even die kleffe bos haar wast ...quote:Op donderdag 28 december 2006 23:08 schreef easy-going het volgende:
Oe m@x, ga je de plantjes in de douche water geven met hem?
hahah ja toch is 't echt zo jessie! janneke pis bestaat!!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:11 schreef jessie het volgende:
Dat wil ik helemaal niet weten lady wrb
dabedoeldeikja!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:12 schreef Lishe het volgende:
Het Lagerhuis, toch?
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef jessie het volgende:
Bo-ke Zoals Janne-ke, manne-ke
Huh, huh, huh?quote:
amai, wie begon hier over filmpjes on line te zetten? !!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:18 schreef jessie het volgende:
[..]
Huh, huh, huh?
Pluph, je zit in oud he op t speeltuinbankje. Je bent nog verbonden met internet he. *geheugensteuntje geeft*
ghighi nee sorry. gewoon huistuin&keukenlol. al sluit dat elkaar niet uit op zich natuurlijk, maar nee, don't worry!quote:
Zo stuurde ik van de week mijn zoon naar de wc, die reageerde met "Jawel uwe Narigheid, ik ga al!"quote:Op donderdag 28 december 2006 23:18 schreef m@x het volgende:
Alleen als jullie heel lief voor me zijn en voortaan op al mijn posts reageren met "jawel majesteit, u heeft helemaal gelijk en u bent de meest fantastische en geweldigste"![]()
Het één sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 28 december 2006 23:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
ik las even: er moet meer gekrikt worden...
ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook eerst las.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
ik las even: er moet meer gekrikt worden...
Gewoon copy paste. Moet lukken. Je kan het ook in je sig zetten. Vind ik ook geen probleem hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:24 schreef Anitra het volgende:
Je wil nog meer dan liefste en gezelligste M@x?
Moeten geen te lange aanspreekvormen worden hoor want dat kan ik niet uitspreken
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Gewoon copy paste. Moet lukken. Je kan het ook in je sig zetten. Vind ik ook geen probleem hoor![]()
Jawel, je wordt ouder, liever, knapper en charmanterquote:Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef Rottdog het volgende:
Ik wordt niet ouder niettes, niettes, niettes [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:39 schreef jessie het volgende:
Nou ik bedoelde ook meer tips in de zin van die 2 kleuren staan ook leuk bij elkaar, niet nog meer kleuren Pluph
Met wallen op mijn ballen zekerquote:Op donderdag 28 december 2006 23:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jawel, je wordt ouder, liever, knapper en charmanter![]()
Over een jaar of 30 zien we ze samen in een tv-kook programma (mits ze tegen die tijd uit de poepzeggenisleuk-fase zijn gekomen)quote:Op donderdag 28 december 2006 23:40 schreef easy-going het volgende:
Bix, dat filmje(en ja, ook sven zit in de poepzeggenisleuk-fase
)
Sven zag pas geleden in het fototopic (denk ik), foto's van Piet in zijn keukentje ... hij was meteen jaloers .... die wil ik ook mama!
En de inbouwkast!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef bixister het volgende:
maar eh wat verandert er dan wel jessie?oja de kleur van de muren.
ja ik kan ook wel iets zonder spelfoutjes hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef Leah het volgende:
Jemig Jessie. Er STAAT ook gewoon MeeneeM@x![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |