Wiki was nog trager dan FOK, dus heb 'm maar ff zo gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:46 schreef pussydeluxe het volgende:
SiemeN, ik had andere foto's in de Wiki geplaatst, waar zijn die?
Kan je die dan vervangen? De lijst in de wiki is ook up-to-date. Of misschien wil een mod dat doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wiki was nog trager dan FOK, dus heb 'm maar ff zo gedaan.
Ingebrand op netvlies jij isquote:Op woensdag 27 december 2006 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben ik weer in beeld?
Je bent net zo'n dode pixel, altijd aanwezig in beeldquote:Op woensdag 27 december 2006 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben ik weer in beeld?
Zelfs mijn spamfilter houdt je niet tegenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben ik weer in beeld?
Nee.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef Backhander het volgende:
WIL ER DAN NIEMAND MET MIJ NEUQEN??!!!?!?!?!?!!?!
Subtiele hintquote:Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik ben er nog steeds niet
Subtiel?quote:
Plan wel!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:11 schreef renz0r het volgende:
[..]
Gaan we een pilsje drinken op de meet?
Ouwehoeren over je zender
Blijkbaar...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef Backhander het volgende:
WIL ER DAN NIEMAND MET MIJ NEUQEN??!!!?!?!?!?!!?!
Niemand?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef descendent1 het volgende:
Wie wil mij in t echt zien en heeft daar veel drank voor over?![]()
![]()
quote:
Hoi paarseroosquote:
prrrrrrquote:
Nee wel een gewonequote:Op woensdag 27 december 2006 22:52 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik hier een ordinaire tvp plaatsen?
![]()
Flauw.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:48 schreef Jurriaandvm het volgende:
Van veraf ook, gadverkut
Ik zie niet eens bier! Hoe deden jullie dat vroeger dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:04 schreef FlyingFox het volgende:
Zo zag een gemiddelde onz-meet van vroegah d'r uit:
[afbeelding]
Gezelliogheid alom.
En waar moet je nu staan dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:21 schreef moemoe het volgende:
Ik moet weg bij misschien!
Tijn zit thuis in dezelfde houding achter zijn slaptop hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 23:04 schreef FlyingFox het volgende:
Zo zag een gemiddelde onz-meet van vroegah d'r uit:
[afbeelding]
Gezelliogheid alom.
En jij komt ook?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:36 schreef Backhander het volgende:
pics?
Ja ik kom ook wel naar die onzin meetquote:
Persoonlijke ervaring, deal with it...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:36 schreef Backhander het volgende:
pics?
nu welquote:Op woensdag 27 december 2006 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom sta ik niet bij de misschien mensjes
Stranger, Tijn en Vork dus. Wie is die gast uiterst links eiglk??quote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tijn zit thuis in dezelfde houding achter zijn slaptop hoor
kom je dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:07 schreef M-I-L-F het volgende:
WAAROM STA IK NOU VERDOMME NOG NIET TUSSEN DE MENSEN DIE KOMEN.
BTW: dit was een verkapte: ik kom ookquote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat de neuk, laat ik mijn neus eens opsteken daaro...
Tofquote:Op donderdag 28 december 2006 00:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BTW: dit was een verkapte: ik kom ook
Vraag eerst maar eens aan je moeder of je mag komenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:07 schreef M-I-L-F het volgende:
WAAROM STA IK NOU VERDOMME NOG NIET TUSSEN DE MENSEN DIE KOMEN.
Als jij komt blijf ik thuis.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik misschien.
Zet me in de OP
Jij bent niet populair genoegquote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik misschien.
Zet me in de OP
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent niet populair genoeg![]()
Hmmmquote:Op donderdag 28 december 2006 11:40 schreef Backhander het volgende:
Maar ik toch wel?ik ben DE baggeraar van fok
en ben ook de user met de meeste bans
Hangt van mijn gesteltheid DAN af me dunktquote:
Inhoudelijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Word er nog inhoudelijk gepost ?
Ik heb er zin an :d
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic. Zo en nu inhoudelijk.
Ik heb hier geen gezagquote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic. Zo en nu inhoudelijk.
Waar wel dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb hier geen gezagNiemand luistert
![]()
Op straatquote:
Neequote:Op donderdag 28 december 2006 18:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof jij die briljante post hebt bedacht. Ere wie ere toe komtQuoten!!
Tieten postenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou daar meer op. Dat mag niet op Fok!
Doe jij dan je tieten posten!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Eigenlijk mag het wel ja.
Volgens mij heb ik daar nog ergens een plaatje vanquote:Op donderdag 28 december 2006 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doe jij dan je tieten posten!
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar nog ergens een plaatje van
Veul tieten!!quote:
Veel tieten, weinig omvangquote:
Wel handig tijdens de komende fokmeet, geen koude oortjesquote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Je zult ze maar op je hoofd krijgen..
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef longinus het volgende:
Wordt er eindelijk tieten gepost is het weer niet goed.
1 plaatje zegt meer als duizend woorden zei een wijs man eens.
[[url=http://xs310.xs.to/xs310/06524/clap8.jpg]afbeelding][/url]
Post je tieten danquote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een saai topic is dit.
Mag ik je versieren op de meet ?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een saai topic is dit.
Met slingers?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mag ik je versieren op de meet ?![]()
quote:
Als jij dat lekker vindquote:Op donderdag 28 december 2006 21:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Met slingers?
[..]
. Die heb je al.
Bier, geen bocht...quote:
Er staat toch echt bier op het blikje hoorquote:
En een paard als filterquote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, Heineken claimt ook bier te zijn, but let's face it, als je de Amstel als grondstof gebruikt...
Mag niet van je moeder ?quote:
Hoe oud is je moeder en heb je een fotoquote:
50+, neequote:Op vrijdag 29 december 2006 00:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder en heb je een foto
Slap excuus, het is de dag dat ik mijn vrouw ontmoette en toch ga ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:40 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik zit in Sydney dan net 4 dagen in Sydney![]()
Ok. Leuk voor haar! Waarom neem je der niet mee?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:42 schreef longinus het volgende:
[..]
Slap excuus, het is de dag dat ik mijn vrouw ontmoette en toch ga ik.![]()
Dat zeg ik, ik hoop haar daar te ontmoetenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:45 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ok. Leuk voor haar! Waarom neem je der niet mee?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik hoop haar daar te ontmoeten![]()
Lolquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik hoop haar daar te ontmoeten![]()
Nee, de OP was aangepast in de Wiki maar is niet overgenomen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:34 schreef mcDavid het volgende:
Heeft die Janetje nou ook al hier mijn naam uit de OpPo gehaald?
De bierlijst bij Belgiëquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:09 schreef metalheadBOC het volgende:
Woei de Stairway roeleert! gooi mij maar op de misschien lijst erbij! zal zoiezo later zijn omdat ik moet werken tot half 6en uiterraard nog 1st f moet indrinken bij Belgie
Ontkracht mijn conspiracy niet!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, de OP was aangepast in de Wiki maar is niet overgenomen.
Goedemorgen.
.
Gaarne.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef SiemeN het volgende:
Moet ik die kut wiki nou nog overnemen of is het al gefixed?
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ik denk dat ze je met de meet gaat doodvermoorden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat Janet systematisch mij achtervolgt en mijn posts wijzigt enzo.
Typefouten maken misschien?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
doodvermoorden? wat doe je anders als je iemand vermoord dan !
Je mist er nix aan hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:20 schreef Jimbo het volgende:waarom kan ie nou niet 2 weken later, dan ben ik ook weer in nederland
Nee, drolquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:34 schreef mcDavid het volgende:
Heeft die Janetje nou ook al hier mijn naam uit de OpPo gehaald?
kees de slager.. ho oeps sorry typfout ik bedoelde: mooie typoquote:
We doen wel een aftermeet als je terug bent.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:20 schreef Jimbo het volgende:waarom kan ie nou niet 2 weken later, dan ben ik ook weer in nederland
Dat is nou een goed ideequote:Op vrijdag 29 december 2006 17:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We doen wel een aftermeet als je terug bent..
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We doen wel een aftermeet als je terug bent..
Deze zag ik over het hoofdquote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, jij
ow en moemoe ook
tof dat je komt!!
De moordtechniek slecht beheersen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
doodvermoorden? wat doe je anders als je iemand vermoord dan !
Gezelligquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef boem-dikkie het volgende:
dan kom ik ook hoor. de kans op bier drinken moet je grijpen
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:31 schreef yvonne het volgende:
Yvonne|afk says:
gaat die ONZ meet door eik?
K1P. says:
Jazeker
K1P. says:
9 februari
K1P. says:
Je komt toch?
Yvonne|afk says:
waar is dat topic heen dan?
Yvonne|afk says:
en welke kneuzen komen er NU weer?
Yvonne|afk says:
ja en ik ben en word weer net zo dronken, of erger kan ook
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:31 schreef yvonne het volgende:
Yvonne|afk says:
gaat die ONZ meet door eik?
K1P. says:
Jazeker
K1P. says:
9 februari
K1P. says:
Je komt toch?
Yvonne|afk says:
waar is dat topic heen dan?
Yvonne|afk says:
en welke kneuzen komen er NU weer?
Yvonne|afk says:
ja en ik ben en word weer net zo dronken, of erger kan ook
Gaat de PUB meet nog door?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk!
Ja 4e Janquote:
weer een meet waar de beauties in de plee staan en de nerds zich volgooien met bier.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef purplerose het volgende:
yeeeeeeey
Ranzige wijvenpraat op de plee!!
Dan kom je toch als vrouw? Een Drag Queen mag bij ons op het toilet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:03 schreef longinus het volgende:
[..]
weer een meet waar de beauties in de plee staan en de nerds zich volgooien met bier.
Ik maak wel een toepasselijke sticker voor op de deur van de vrouwenplee.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kom je toch als vrouw? Een Drag Queen mag bij ons op het toilet.
Misschien doet ze wel een stripteasequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet ze wel nog dronkenender worden dan de vorige keer
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef purplerose het volgende:
yeeeeeeey
Ranzige wijvenpraat op de plee!!
yvonne is altijd gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nuchter is ze niet gezellig ?
![]()
No probquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Ik druk je wel aan mn boezemquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel een striptease![]()
quote:
En ik ben nieteens ergens op een trap in slaap gevallenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ik doe mee, ik was ook veel te nuchter... wil op z'n minst de stairway uitgeschopt worden
Kijk maar uit met die trappen in Utrechtquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik ben nieteens ergens op een trap in slaap gevallen
ik wil in m'n eigen kots wakker worden in een vreemd bedquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik ben nieteens ergens op een trap in slaap gevallen
Je mag wel in mijn kots wakker worden als je dat graag wilt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wil in m'n eigen kots wakker worden in een vreemd bed
je staat bij de komers trouwens!
Nobel streven, het wordt een mooie meetquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wil in m'n eigen kots wakker worden in een vreemd bed
je staat bij de komers trouwens!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn kots wakker worden als je dat graag wilt.
Kwijlt al bij de gedachte van Yvon in een laaaaaaaaaaaag decolleté truitjequote:
Moet ik er wel een kopen met een decolleté tot kniehoogtequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kwijlt al bij de gedachte van Yvon in een laaaaaaaaaaaag decolleté truitje
Oelalalalalalaaaaaaaaaa
Burka en dan even bijknippen enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik er wel een kopen met een decolleté tot kniehoogte
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn kots wakker worden als je dat graag wilt.
Anders knippen we het decolleté wel verder openquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik er wel een kopen met een decolleté tot kniehoogte
Nou ja, ik hijs mn tieten wel op voor de meet, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Burka en dan even bijknippen enzo![]()
Als je maar geen bier voor die vriend gaat halenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik neem mn denkbeeldige vrind mee naar de meet.
Geen probleem me dunkt?
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ik hijs mn tieten wel op voor de meet, zo ben ik dan ook wel weer
Nee hoor, we halen ook bier voor hem en houden een kruk vrij voor hem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik neem mn denkbeeldige vrind mee naar de meet.
Geen probleem me dunkt?
als je ook bier voor hem haalt , ik heb ook nog 4 denkbeeldige vrienden die lusten ook bier, dan hou ik het wel even voor hun vastquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hoor, we halen ook bier voor hem en houden een kruk vrij voor hem.
Goeie bh doet ook wonderenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ik hijs mn tieten wel op voor de meet, zo ben ik dan ook wel weer
Ja hallo, ik wil het wel halen maar Bio geeft me wel geld mee gek.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je ook bier voor hem haalt , ik heb ook nog 4 denkbeeldige vrienden die lusten ook bier, dan hou ik het wel even voor hun vast![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil het wel halen maar Bio geeft me wel geld mee gek.
Ja zo tof ben ik gewoonquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ooooh whehe
wel tof dat je het wil halen
hij belt mij net op. wat toevalligquote:
óók geen probleem hoor!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je maar geen bier voor die vriend gaat halen![]()
Denken we allemaal aan de bob ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
geeft niks, dan drink ik z'n bier wel op
Ik zat net al naar hotels te kijken, kan ik doorzuipenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denken we allemaal aan de bob ?![]()
Bobquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hier, check dit anders eens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik zat net al naar hotels te kijken, kan ik doorzuipen![]()
Alsof ik naast een station woonquote:
De NS bobt wel voor mequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoewel dat ook wel een plan is natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik zat net al naar hotels te kijken, kan ik doorzuipen![]()
Ja da's dan je eigen foutquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Alsof ik naast een station woon![]()
Ik welquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Alsof ik naast een station woon![]()
quote:
als RealZeus even zn bobnaam vergeet word het héél gezellig op de terug weg denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik met de NS zou gaan dan hoeven die niet te bobpen want om 23:50 heb ik nog geen bob nodig
RealZeus is de bob ( mag ik hopen
)
Doe die post nog eens over, maar neem nu meer dan 12 seconden de tijd om te typen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef longinus het volgende:
of om 23:56 naar huis of 04:06 met de trein.
Iemand die een hotelkamer wil delen![]()
Njah gezellig wel totdat we STOP POLITIE voor ons zien flitsenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als RealZeus even zn bobnaam vergeet word het héél gezellig op de terug weg denk ik![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah gezellig wel totdat we STOP POLITIE voor ons zien flitsen![]()
Als ik al niet kan typen met een biertje opquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe die post nog eens over, maar neem nu meer dan 12 seconden de tijd om te typen.
Dat mag de gezelligheid niet drukken, toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah gezellig wel totdat we STOP POLITIE voor je ziet flitsen![]()
RZ die aangehouden word voor artikel 8 en wij allemaal een boete voor het beledigen van een ambtenaar in functie, want ze pakken onze chauffeur toch niet zomaar afquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat mag de gezelligheid niet drukken, toch?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
RZ die aangehouden word voor artikel 8 en wij allemaal een boete voor het beledigen van een ambtenaar in functie, want ze pakken onze chauffeur toch niet zomaar af![]()
quote:
gewoon lekke banden prikken hoor als ze onze chaffeur afpakkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Zal er veel politie rijden tussen Utrecht Assen...![]()
Over de laarzen van de agent heen pissen en vragen waar de trekker hangtquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]lekker baggeren met de politie.
LOllerpolizeiquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]lekker baggeren met de politie.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef longinus het volgende:
[..]
Over de laarzen van de agent heen pissen en vragen waar de trekker hangt
Dan slapen we tenminste wel lekker in een warme cel met smorgens ontbijt op bedquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon lekke banden prikken hoor als ze onze chaffeur afpakken
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan slapen we tenminste wel lekker in een warme cel met smorgens ontbijt op bedEn als je de hele troep er uit kotst of schijt ( het kan ruig worden ) dan hoef je het zelf niet op te ruimen
![]()
Ik denk dat ze je dan niet meer durven aan te raken, laat staan op te pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]als ik ooit word op gepakt schijt en kots ik serieus alles eronder
zal ze leren die rotzakken
4:06 is best te halen in café Belgiëquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef longinus het volgende:
of om 23:56 naar huis of 04:06 met de trein.
Iemand die een hotelkamer wil delen![]()
Allergisch voor Wiki-software?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:06 schreef Backhander het volgende:
Mag ik nou ook nog ff in de OP?:(
want ik kom ook!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:26 schreef TwyLight het volgende:
omfg, me zusje wou ook vuurwerk he. en toen gister waren we ff naar een paar kennissen. en die staken zo'n super vlinder af.
me zusje wou gelijk geen vuurwerk meer![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |