Alsof ik naast een station woonquote:
De NS bobt wel voor mequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denken we allemaal aan de bob ?![]()
Hoewel dat ook wel een plan is natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik zat net al naar hotels te kijken, kan ik doorzuipen![]()
Ja da's dan je eigen foutquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Alsof ik naast een station woon![]()
Ik welquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Alsof ik naast een station woon![]()
quote:
als RealZeus even zn bobnaam vergeet word het héél gezellig op de terug weg denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik met de NS zou gaan dan hoeven die niet te bobpen want om 23:50 heb ik nog geen bob nodig
RealZeus is de bob ( mag ik hopen
)
Doe die post nog eens over, maar neem nu meer dan 12 seconden de tijd om te typen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef longinus het volgende:
of om 23:56 naar huis of 04:06 met de trein.
Iemand die een hotelkamer wil delen![]()
Njah gezellig wel totdat we STOP POLITIE voor ons zien flitsenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als RealZeus even zn bobnaam vergeet word het héél gezellig op de terug weg denk ik![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah gezellig wel totdat we STOP POLITIE voor ons zien flitsen![]()
Als ik al niet kan typen met een biertje opquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe die post nog eens over, maar neem nu meer dan 12 seconden de tijd om te typen.
Dat mag de gezelligheid niet drukken, toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah gezellig wel totdat we STOP POLITIE voor je ziet flitsen![]()
RZ die aangehouden word voor artikel 8 en wij allemaal een boete voor het beledigen van een ambtenaar in functie, want ze pakken onze chauffeur toch niet zomaar afquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat mag de gezelligheid niet drukken, toch?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
RZ die aangehouden word voor artikel 8 en wij allemaal een boete voor het beledigen van een ambtenaar in functie, want ze pakken onze chauffeur toch niet zomaar af![]()
quote:
gewoon lekke banden prikken hoor als ze onze chaffeur afpakkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Zal er veel politie rijden tussen Utrecht Assen...![]()
Over de laarzen van de agent heen pissen en vragen waar de trekker hangtquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]lekker baggeren met de politie.
LOllerpolizeiquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]lekker baggeren met de politie.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef longinus het volgende:
[..]
Over de laarzen van de agent heen pissen en vragen waar de trekker hangt
Dan slapen we tenminste wel lekker in een warme cel met smorgens ontbijt op bedquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon lekke banden prikken hoor als ze onze chaffeur afpakken
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan slapen we tenminste wel lekker in een warme cel met smorgens ontbijt op bedEn als je de hele troep er uit kotst of schijt ( het kan ruig worden ) dan hoef je het zelf niet op te ruimen
![]()
Ik denk dat ze je dan niet meer durven aan te raken, laat staan op te pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]als ik ooit word op gepakt schijt en kots ik serieus alles eronder
zal ze leren die rotzakken
4:06 is best te halen in café Belgiëquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef longinus het volgende:
of om 23:56 naar huis of 04:06 met de trein.
Iemand die een hotelkamer wil delen![]()
Allergisch voor Wiki-software?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:06 schreef Backhander het volgende:
Mag ik nou ook nog ff in de OP?:(
want ik kom ook!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:26 schreef TwyLight het volgende:
omfg, me zusje wou ook vuurwerk he. en toen gister waren we ff naar een paar kennissen. en die staken zo'n super vlinder af.
me zusje wou gelijk geen vuurwerk meer![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |