weer een meet waar de beauties in de plee staan en de nerds zich volgooien met bier.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef purplerose het volgende:
yeeeeeeey
Ranzige wijvenpraat op de plee!!
Dan kom je toch als vrouw? Een Drag Queen mag bij ons op het toilet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:03 schreef longinus het volgende:
[..]
weer een meet waar de beauties in de plee staan en de nerds zich volgooien met bier.
Ik maak wel een toepasselijke sticker voor op de deur van de vrouwenplee.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kom je toch als vrouw? Een Drag Queen mag bij ons op het toilet.
Misschien doet ze wel een stripteasequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet ze wel nog dronkenender worden dan de vorige keer
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef purplerose het volgende:
yeeeeeeey
Ranzige wijvenpraat op de plee!!
yvonne is altijd gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nuchter is ze niet gezellig ?
![]()
No probquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Ik druk je wel aan mn boezemquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel een striptease![]()
quote:
En ik ben nieteens ergens op een trap in slaap gevallenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ik doe mee, ik was ook veel te nuchter... wil op z'n minst de stairway uitgeschopt worden
Kijk maar uit met die trappen in Utrechtquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik ben nieteens ergens op een trap in slaap gevallen
ik wil in m'n eigen kots wakker worden in een vreemd bedquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik ben nieteens ergens op een trap in slaap gevallen
Je mag wel in mijn kots wakker worden als je dat graag wilt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wil in m'n eigen kots wakker worden in een vreemd bed
je staat bij de komers trouwens!
Nobel streven, het wordt een mooie meetquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wil in m'n eigen kots wakker worden in een vreemd bed
je staat bij de komers trouwens!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn kots wakker worden als je dat graag wilt.
Kwijlt al bij de gedachte van Yvon in een laaaaaaaaaaaag decolleté truitjequote:
Moet ik er wel een kopen met een decolleté tot kniehoogtequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kwijlt al bij de gedachte van Yvon in een laaaaaaaaaaaag decolleté truitje
Oelalalalalalaaaaaaaaaa
Burka en dan even bijknippen enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik er wel een kopen met een decolleté tot kniehoogte
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn kots wakker worden als je dat graag wilt.
Anders knippen we het decolleté wel verder openquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik er wel een kopen met een decolleté tot kniehoogte
Nou ja, ik hijs mn tieten wel op voor de meet, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Burka en dan even bijknippen enzo![]()
Als je maar geen bier voor die vriend gaat halenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik neem mn denkbeeldige vrind mee naar de meet.
Geen probleem me dunkt?
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ik hijs mn tieten wel op voor de meet, zo ben ik dan ook wel weer
Nee hoor, we halen ook bier voor hem en houden een kruk vrij voor hem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik neem mn denkbeeldige vrind mee naar de meet.
Geen probleem me dunkt?
als je ook bier voor hem haalt , ik heb ook nog 4 denkbeeldige vrienden die lusten ook bier, dan hou ik het wel even voor hun vastquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hoor, we halen ook bier voor hem en houden een kruk vrij voor hem.
Goeie bh doet ook wonderenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ik hijs mn tieten wel op voor de meet, zo ben ik dan ook wel weer
Ja hallo, ik wil het wel halen maar Bio geeft me wel geld mee gek.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je ook bier voor hem haalt , ik heb ook nog 4 denkbeeldige vrienden die lusten ook bier, dan hou ik het wel even voor hun vast![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil het wel halen maar Bio geeft me wel geld mee gek.
Ja zo tof ben ik gewoonquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ooooh whehe
wel tof dat je het wil halen
hij belt mij net op. wat toevalligquote:
óók geen probleem hoor!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je maar geen bier voor die vriend gaat halen![]()
Denken we allemaal aan de bob ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
geeft niks, dan drink ik z'n bier wel op
Ik zat net al naar hotels te kijken, kan ik doorzuipenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denken we allemaal aan de bob ?![]()
Bobquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denken we allemaal aan de bob ?![]()
hier, check dit anders eens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik zat net al naar hotels te kijken, kan ik doorzuipen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |