quote:Op zondag 31 december 2006 11:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wist ik allang, ben je mij vergeten?![]()
Dat klopt!quote:Op zondag 31 december 2006 11:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
eehh... ik kom niet verder dan een lalapop volgens mij....
Hetzelfde als hier dus...quote:Op zondag 31 december 2006 11:55 schreef Ireth het volgende:
Geen flauw idee!Ligt helemaal aan hoe laat het vanacht gaat worden met madam! Die stond vorig jaar om 3 uur nog naar het vuurwerk te kijken
Ik zal gaan oplettenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef Randa_v het volgende:
Mijn schoonzusje moet 's ochtend werken dus we kunnen pas 's middags gaan.Rond een uur of 1 zullen we wel in het park arriveren.
Tijd genoeg, en voor gratis kaartjes maakt de tijd dan ook weinig uit.
Oké wij zullen ook opletten.quote:Op zondag 31 december 2006 12:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zal gaan oplettenAls je Jet Freggel alias Isa ziet lopen, dan zal ik niet ver weg zijn
![]()
En mijn schoonmoe gaat ook mee.quote:Op zondag 31 december 2006 02:16 schreef Noli. het volgende:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dus dan zijn Caronline, Lishe, Oblivion, Ingrid & Djeez, Moussy & Black_Crow (allen met kids) en Isabeau maandag in Emmen?[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
JE hebt wel gelijk. Je schoonmoe is mijn stiefmoe, dat loeder kraakt je constant af. En nu weer on topic, het wordt morgen voor de verandering es in het Noorden goed weer, dus ik heb er zin in!quote:
Ik moet me er misschien niet mee bemoeien hoor , maar ik vind het redelijk asociaal om voor 3 parken kaartjes te claimen en dan vervolgens naar geen 1 te gaan. Hier hadden dus 2 andere gezinnen iets leuks kunnen gaan doen en die zijn nu te laat . en jij laat die kaartjes lekker liggen .quote:Op maandag 1 januari 2007 11:10 schreef knorretje het volgende:
wij blijven ook thuis
dus hier ook nog kaartjes over voor emmen (4 volw, 1 kind), arnhem (2 volw, 2 kind) of amersfoort (2 volw, 2 kind)
Ach het kan veel erger hoor Joene... er stonden advertenties op marktplaats waarin 1 iemand iets van 20x5 kaartjes te koop aanbood!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 11:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik moet me er misschien niet mee bemoeien hoor , maar ik vind het redelijk asociaal om voor 3 parken kaartjes te claimen en dan vervolgens naar geen 1 te gaan. Hier hadden dus 2 andere gezinnen iets leuks kunnen gaan doen en die zijn nu te laat . en jij laat die kaartjes lekker liggen .![]()
of ze hadden ook gelijk om tien uur kaartjes geclaimd...quote:Op maandag 1 januari 2007 11:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik moet me er misschien niet mee bemoeien hoor , maar ik vind het redelijk asociaal om voor 3 parken kaartjes te claimen en dan vervolgens naar geen 1 te gaan. Hier hadden dus 2 andere gezinnen iets leuks kunnen gaan doen en die zijn nu te laat . en jij laat die kaartjes lekker liggen .![]()
Zal best , claim dan gewoon 1 park en niet 3quote:Op maandag 1 januari 2007 12:04 schreef knorretje het volgende:
[..]
of ze hadden ook gelijk om tien uur kaartjes geclaimd...
het is allemaal heel simpel hoor, klaar zitten invullen, reloaden, en blijven proberen.
en tja dat we nu opeens niet gaan, ik had het ook graag anders gezien, heb niet voor mijn lol de hele morgen bezig geweest om die kaartjes te krijgen om vervolgens niet te gaan
yep klopt dus hebben we hier ook gelijk aangegeven dat zodra we wisten waar we oudjaarsavond waren de anderen vrij kwamen voor hier (en daarnaast je kan best naar 2 parken op een dag hoor, het was voor ons puur om even te gluren in het park, zodat we weten op welk park we een abbo nemen)quote:Op maandag 1 januari 2007 12:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal best , claim dan gewoon 1 park en niet 3je wist vantevoren dat je maar naar max 1 park kon gaan of niet ?
amersfoort is dus weg..quote:Op maandag 1 januari 2007 11:10 schreef knorretje het volgende:
wij blijven ook thuis
dus hier ook nog kaartjes over voor emmen (4 volw, 1 kind), arnhem (2 volw, 2 kind) of amersfoort (2 volw, 2 kind)
sorry ik lees het nu pas, jammer anders was ik zekr jouw kant opgekomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:54 schreef jessie het volgende:
Mel kom hierheen![]()
Geer gaat niet met Bo want Bo is ziek. Ik ga dus toch maar dan aleen met Jans.
Als er nog 1 volwassene en een kind meewil. Laat het even weten.
Ik ga in de middag rond een uur of 1 schat ik zo. Mits het niet hard gaat regenen.
yep, was een last minute beslissing, het was super! we waren er om een uur of half 3 en de kids hebben zich prima vermaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |