Als je ff voor de poort w8, mijn schoonvader wil niet mee, maar we hebben hem wel op het kaartje staan. Dus we hebben nog een volwassene over...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nadrukkelijk aan mijn vader gevraagd of mijn ouders mee willen naar de dierentuin en zijn antwoord was nee.
Nu wil mijn moeder ineens wel mee
Is er iemand met een kaartje voor Emmen die niet gaat? Please...
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als je ff voor de poort w8, mijn schoonvader wil niet mee, maar we hebben hem wel op het kaartje staan. Dus we hebben nog een volwassene over...
Oh wat geweldig!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als je ff voor de poort w8, mijn schoonvader wil niet mee, maar we hebben hem wel op het kaartje staan. Dus we hebben nog een volwassene over...
Ik zal zachtjes in je zij porren...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:24 schreef Lishe het volgende:
Ik hoop zo dat we gewoon gaan 1 januari. En dat we dan door de dierentuin lopen en ik ineens iemand herken van het fototopic. Lijkt me heel erg grappig!!
Leaseschoonvader![]()
Wijquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Niemand naar Burgers Zoo?
Het is al gelukt, wij hadden nog kaartjes over.quote:Op zondag 31 december 2006 01:03 schreef Noli. het volgende:
Heeft er iemand misschien kaartjes voor Emmen voor ons over?
2 volwassenen en 1 kind (Hanne is nog onder de twee dus die mag al vrij naar binnen)
Kan ik een lading kleertes aan Ingrid en Djeez overhandigen.
Nee, ik ga naar Amersfoort...quote:Op zondag 31 december 2006 02:16 schreef Noli. het volgende:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dus dan zijn Caronline, Lishe, Oblivion, Ingrid & Djeez, Moussy & Black_Crow (allen met kids) en Isabeau maandag in Emmen?[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik zit gewoon bij de verkeerde dan in de zij te porren...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:42 schreef Lishe het volgende:
Jeuj en de dames van Caronline.
Kijk uit Oblivion. Ik denk dat ik van me afmep bij onbekende zijporders!
Ik zit tegen de verkeerde te lullen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:44 schreef Ireth het volgende:
Huh? Oblivion ging toch naar Amersfoort?
Zie je wel! Ik dacht al ff dat ik gek werdquote:
Wist ik allang, ben je mij vergeten?quote:Op zondag 31 december 2006 11:44 schreef Ireth het volgende:
Zie je wel! Ik dacht al ff dat ik gek werd![]()
Voor de herkenning, dit zijn wij!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |