quote:Op zondag 31 december 2006 11:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wist ik allang, ben je mij vergeten?![]()
Dat klopt!quote:Op zondag 31 december 2006 11:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
eehh... ik kom niet verder dan een lalapop volgens mij....
Hetzelfde als hier dus...quote:Op zondag 31 december 2006 11:55 schreef Ireth het volgende:
Geen flauw idee!Ligt helemaal aan hoe laat het vanacht gaat worden met madam! Die stond vorig jaar om 3 uur nog naar het vuurwerk te kijken
Ik zal gaan oplettenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef Randa_v het volgende:
Mijn schoonzusje moet 's ochtend werken dus we kunnen pas 's middags gaan.Rond een uur of 1 zullen we wel in het park arriveren.
Tijd genoeg, en voor gratis kaartjes maakt de tijd dan ook weinig uit.
Oké wij zullen ook opletten.quote:Op zondag 31 december 2006 12:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zal gaan oplettenAls je Jet Freggel alias Isa ziet lopen, dan zal ik niet ver weg zijn
![]()
En mijn schoonmoe gaat ook mee.quote:Op zondag 31 december 2006 02:16 schreef Noli. het volgende:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dus dan zijn Caronline, Lishe, Oblivion, Ingrid & Djeez, Moussy & Black_Crow (allen met kids) en Isabeau maandag in Emmen?[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
JE hebt wel gelijk. Je schoonmoe is mijn stiefmoe, dat loeder kraakt je constant af. En nu weer on topic, het wordt morgen voor de verandering es in het Noorden goed weer, dus ik heb er zin in!quote:
Ik moet me er misschien niet mee bemoeien hoor , maar ik vind het redelijk asociaal om voor 3 parken kaartjes te claimen en dan vervolgens naar geen 1 te gaan. Hier hadden dus 2 andere gezinnen iets leuks kunnen gaan doen en die zijn nu te laat . en jij laat die kaartjes lekker liggen .quote:Op maandag 1 januari 2007 11:10 schreef knorretje het volgende:
wij blijven ook thuis
dus hier ook nog kaartjes over voor emmen (4 volw, 1 kind), arnhem (2 volw, 2 kind) of amersfoort (2 volw, 2 kind)
Ach het kan veel erger hoor Joene... er stonden advertenties op marktplaats waarin 1 iemand iets van 20x5 kaartjes te koop aanbood!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 11:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik moet me er misschien niet mee bemoeien hoor , maar ik vind het redelijk asociaal om voor 3 parken kaartjes te claimen en dan vervolgens naar geen 1 te gaan. Hier hadden dus 2 andere gezinnen iets leuks kunnen gaan doen en die zijn nu te laat . en jij laat die kaartjes lekker liggen .![]()
of ze hadden ook gelijk om tien uur kaartjes geclaimd...quote:Op maandag 1 januari 2007 11:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik moet me er misschien niet mee bemoeien hoor , maar ik vind het redelijk asociaal om voor 3 parken kaartjes te claimen en dan vervolgens naar geen 1 te gaan. Hier hadden dus 2 andere gezinnen iets leuks kunnen gaan doen en die zijn nu te laat . en jij laat die kaartjes lekker liggen .![]()
Zal best , claim dan gewoon 1 park en niet 3quote:Op maandag 1 januari 2007 12:04 schreef knorretje het volgende:
[..]
of ze hadden ook gelijk om tien uur kaartjes geclaimd...
het is allemaal heel simpel hoor, klaar zitten invullen, reloaden, en blijven proberen.
en tja dat we nu opeens niet gaan, ik had het ook graag anders gezien, heb niet voor mijn lol de hele morgen bezig geweest om die kaartjes te krijgen om vervolgens niet te gaan
yep klopt dus hebben we hier ook gelijk aangegeven dat zodra we wisten waar we oudjaarsavond waren de anderen vrij kwamen voor hier (en daarnaast je kan best naar 2 parken op een dag hoor, het was voor ons puur om even te gluren in het park, zodat we weten op welk park we een abbo nemen)quote:Op maandag 1 januari 2007 12:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal best , claim dan gewoon 1 park en niet 3je wist vantevoren dat je maar naar max 1 park kon gaan of niet ?
amersfoort is dus weg..quote:Op maandag 1 januari 2007 11:10 schreef knorretje het volgende:
wij blijven ook thuis
dus hier ook nog kaartjes over voor emmen (4 volw, 1 kind), arnhem (2 volw, 2 kind) of amersfoort (2 volw, 2 kind)
sorry ik lees het nu pas, jammer anders was ik zekr jouw kant opgekomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:54 schreef jessie het volgende:
Mel kom hierheen![]()
Geer gaat niet met Bo want Bo is ziek. Ik ga dus toch maar dan aleen met Jans.
Als er nog 1 volwassene en een kind meewil. Laat het even weten.
Ik ga in de middag rond een uur of 1 schat ik zo. Mits het niet hard gaat regenen.
yep, was een last minute beslissing, het was super! we waren er om een uur of half 3 en de kids hebben zich prima vermaakt.quote:
Mietjequote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en CarOnline we hebben jullie denk ik wel gezien, maar ik vond de tweelingdames er eigenlijk ouder dan 7 uitzien en durfde geen hallo te zeggen(bruin met blauwe jas voor de dames en jij donker haar?)
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Maar de tweeling hadden beide een bruine jas aan met een blauwe streep? En anders was het een andere tweeling en ben ik blij dat ik niet heb gevraagd of ze van fok waren![]()
Oh, godzijdankquote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef CarOnline het volgende:
Nee, dat was een andere tweeling!![]()
Oké, ik neem het mietje terug
Van de beekse bergen naar de Mac, dan ben je denk ik langs ons huis geredenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:22 schreef bixister het volgende:
wij zijn naar Beekse Bergen geweest en 't was een groot succes. we waren er lekker op tijd (± 11.00u) dus toen was 't nog niet zo heel druk en we hebben veel van de dieren kunnen zien. Piet had er voor 't eerst ook echt oog voor, heel leuk. op de terugweg nog ge'Mac't, nou het feest kon niet meer stuk. ze liggen nu allebei nog even te slapen.
Haha!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, godzijdankIk zei tegen Dennis "Zou dat CarOnline zijn met de tweeling?" Dennis: "Die zijn een jaar of 10 joh!" Dus toen durfde ik niet meer
En gelukkig maar
![]()
Dan stond je vlak voor mij! Ik zag dat irritante ventje ook vuurwerk gooien, en ik zag dat iemand voor mij er iets van zij. Ik was dat kleine ventje met brilletje op en een zwarte leren jas aan. Duurde wel lang trouwens, voor je een keer voor het parkeren had betaald.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:21 schreef moussy het volgende:
Natuurlijk kregen Peet en ik nog ff mot met iemand in Emmenje relt of je relt niet he
Één of andere idioot gooide een vuurwerkje voor onze voeten toen we het parkeerkaartje gingen betalen
![]()
Cas vond het vooral echt prachtig, alleen vond ie het maar raar dat de olifanten geen wc haddenFlamingo's waren mooie 'hoze' eendjes en de giraffen waren treintjes
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Maar de tweeling hadden beide een bruine jas aan met een blauwe streep? En anders was het een andere tweeling en ben ik blij dat ik niet heb gevraagd of ze van fok waren![]()
Wij waren er van 12 uur tot 16:30.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef Noli. het volgende:
[..]
Hoe laat waren alle Emmen-gangers er? Wij van half 11 tot een uur of 1 in het park en daarna nog een tijdje in de pinguinschool.
Het was wel erg koud ja. Je komt me heel bekend voor trouwens.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef CarOnline het volgende:
Wij pas vanaf 14:00 tot 16:15, lang genoeg! Daarna waren we allemaal verkleumd!
Ja, dat zei je al! Misschien van mn usericonquote:Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Het was wel erg koud ja. Je komt me heel bekend voor trouwens.
Hihi, misschien wel.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al! Misschien van mn usericon![]()
Volgens mij zat ik naast je in het restaurantquote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wij zijn ook net terug van Avifauna, was best lekker weer en de speeltuin vond Alys toch wel het leukste!
Daarna nog ff gegeten bij V/d Valk, was een leuke dag!
hihi bibikuif, weet je ook wie dat ventje met die rare bobbel in z'n broek daar aan dat tafeltje naast je was.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik naast je in het restaurant
Waarom geen foto's in het fotoboek??? Ik ben nu 34 weken zwanger dus zat met een behoorlijke buik, we zaten in het niet rokers gedeelte het tafeltje gelijk naast de hal.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik naast je in het restaurant
Hoe laat waren jullie daar? Ik heb lopen speuren, maar helaas geen Merlijn herkend...quote:Op maandag 1 januari 2007 22:23 schreef Randa_v het volgende:
Wij hebben het ook leuk gehad in Gaiapark met maar 1 buitje. Ik had 1 kaartje voor 2 volwassenen en 1 kind en op de bon sloeg het park er mooi 5 aan. Hoezo goud geld verdienen aan RVS.En ik had ook twee kaartjes liggen doordat je telkens als je op de link klikte een nieuw kaartje kreeg, andere barcode. Leuke actie, slecht beveiligd, maar mooi profiteren.
![]()
Hi hi hi..quote:Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef bixister het volgende:
noli, hebben jullie nou de hele tijd met een zak kleertjes rondgelopen?
Stond ik niet naast jou bij de uilen?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wij zijn ook net terug van Avifauna, was best lekker weer en de speeltuin vond Alys toch wel het leukste!
Daarna nog ff gegeten bij V/d Valk, was een leuke dag!
Ehh, nee. Ik zat twee tafels voor je met mijn moeder, om de familie verder te ontlopen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:32 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Waarom geen foto's in het fotoboek??? Ik ben nu 34 weken zwanger dus zat met een behoorlijke buik, we zaten in het niet rokers gedeelte het tafeltje gelijk naast de hal.
Hadden jullie 2 kindjes mee waarvan de ouste heel schattig met een vogel speelding met de jongste aan het spelen was (die af en toe in de wagen lag?)
Oooooh was hij dát, ja jemig, had ik dat van tevoren gewetenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:29 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi bibikuif, weet je ook wie dat ventje met die rare bobbel in z'n broek daar aan dat tafeltje naast je was.
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:37 schreef longinus het volgende:
[..]
Ehh, nee. Ik zat twee tafels voor je met mijn moeder, om de familie verder te ontlopen.
Ik kom er nu pas achter dat er een andere fokker aanwezig was en heb even in jou fotoboek gekeken.
Ik ging ongeveer half zes weg en ben toen langs jou gelopen.
Jij hebt ook al geen foto'squote:Op maandag 1 januari 2007 22:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Stond ik niet naast jou bij de uilen?
Ik had een blauwe jas aan en keek je volgens mij een beetjeaan
Wij waren rond 13.45 in het park volgens mij we hebben de dinosaurus en de evenaarsroute gelopen. Rond 15.30 zijn we in het restaurant gaan zitten. Ik heb ook goed rondgekeken maar jullie ook niet gezien.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe laat waren jullie daar? Ik heb lopen speuren, maar helaas geen Merlijn herkend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |