Moet je dat aanvragen,quote:
Nu moet het nog goedgekeurd worden door de commissie van wijze lesbo's,quote:
Ik kan je wel vertellen dat een stripact niet gaat werken,quote:Op woensdag 27 december 2006 05:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet ik daar voor doen?
Wat niet dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 06:00 schreef Arkaneor het volgende:
Ik snap dus werkelijk geen donder van die OP/dit topic
Ga je tvp's sparen Sebas?quote:Op woensdag 27 december 2006 06:04 schreef Sebasser het volgende:
tvp!
Dat was ik dan ook niet van plan..quote:Op woensdag 27 december 2006 05:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat een stripact niet gaat werken,.
ijsmeis.rar heb ik al,quote:Op woensdag 27 december 2006 06:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was ik dan ook niet van plan..
.rar'etje dan?
Yupzquote:Op woensdag 27 december 2006 06:07 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
De essentie enzeau.. pure slowchat of..?
Niet zo heel spannend tbh,quote:
vrouw,quote:Op woensdag 27 december 2006 06:09 schreef Sebasser het volgende:
men
kater,quote:
Hoeveel had je nou op dan?quote:
yuetsenquote:Op woensdag 27 december 2006 06:12 schreef Sitethief het volgende:
Truste allemaal, laat de boel wel heel.
.
welke rotzoii?quote:Op woensdag 27 december 2006 06:16 schreef Sitethief het volgende:
Wie ruimte morgen de rotzooi op Sebas?.
Dat spul is toch niet te drinken Sebasser ?quote:Op woensdag 27 december 2006 05:32 schreef Sebasser het volgende:
zo, dat was mijn 8ste glas met jonjge jenever en cola
Sebasser heeft toch niet hoeven spugen ?quote:Op woensdag 27 december 2006 06:16 schreef Sitethief het volgende:
Wie ruimte morgen de rotzooi op Sebas?.
Welkom terug dan zoekend schaapje, en nu gewoon bij de kudde blijven hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 12:05 schreef maedel het volgende:
ik moest effe zoeken hoor
Maar, * maedel is er weer!![]()
Ja precies jaquote:Op woensdag 27 december 2006 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welkom terug dan zoekend schaapje, en nu gewoon bij de kudde blijven hoor![]()
Dat fantaseren is volgens mij redelijk normaal (lees ik dan op dit forum).quote:Op woensdag 27 december 2006 12:24 schreef jewelsophie het volgende:
Vraagje... Ik heb enkel relaties en gevoelens voor mannen... Maar kan wel opgewonden raken bij het fantaseren over vrouwen... Is dit normaal voor hetero vrouwen? Of ben ik helemaal niet zo hetero als ik denk
Ja, denk wel dat ik dat op een gegeven moment zal in de praktijk brengen. Zij het alleen al uit nieuwsgierigheid. Ik denk wel dat ik met een man als partner verder wil, maar als ik echt opgewonden raak kan dat wel eens door een vrouwen-fantasietje zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat fantaseren is volgens mij redelijk normaal (lees ik dan op dit forum).
Vraag is natuurlijk of je het in de praktijk zou willen brengen
je kunt het ook gewoon allebij hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat ik dat op een gegeven moment zal in de praktijk brengen. Zij het alleen al uit nieuwsgierigheid. Ik denk wel dat ik met een man als partner verder wil, maar als ik echt opgewonden raak kan dat wel eens door een vrouwen-fantasietje zijn.
Mmm, heb je dat fantasietje nodig om opgewonden te raken?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat ik dat op een gegeven moment zal in de praktijk brengen. Zij het alleen al uit nieuwsgierigheid. Ik denk wel dat ik met een man als partner verder wil, maar als ik echt opgewonden raak kan dat wel eens door een vrouwen-fantasietje zijn.
Neen, heb het niet nodig... maar ben wel nieuwsgierig over hoe het zou zijn met een vrouw. Soms denk ik dat ik het es wil meemaken. Maar andere momenten dan weer helemaal niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Mmm, heb je dat fantasietje nodig om opgewonden te raken?
Kijk, heteroseks laat mij niet geheel onberoerd, maar of ik het in de praktijk ga brengen, daar hoef ik nog geen 2 seconden over na te denken (niet dus).
Nieuwsgierigheid is goed en labeltjes zijn stomquote:Op woensdag 27 december 2006 17:56 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Neen, heb het niet nodig... maar ben wel nieuwsgierig over hoe het zou zijn met een vrouw. Soms denk ik dat ik het es wil meemaken. Maar andere momenten dan weer helemaal niet.
Tja, is wel verwarrend moet ik zeggenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is goed en labeltjes zijn stom
Ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen waarom. Dat je niet bent wie je dacht wie je was? Dat je toekomst er ineens anders uitziet? Waarom is het verwarrend?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Tja, is wel verwarrend moet ik zeggen
ja, sorry, maar als ik ineens heel erg op mannen zou vallen zou ik ook enigszins in de war zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen waarom. Dat je niet bent wie je dacht wie je was? Dat je toekomst er ineens anders uitziet? Waarom is het verwarrend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |