Yep. zo eentje waar je alle spiergroepen op kan trainen. Heel handig (hoop ik).quote:Op zondag 24 december 2006 12:54 schreef Nirak het volgende:
wat is een home gym? (een fitnisapparaat?)
Ja, dat dusquote:Op zondag 24 december 2006 15:02 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen fijne kerst en een voorspoedig nieuwjaar gewenst!.
Nou ben ik zeker te laat met vragen waarheen dan?quote:
Erik gaat een paar dagen optreden in Shanghaiquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ben ik zeker te laat met vragen waarheen dan?![]()
Dat Megacomplex tussen Veldhoven en Eindhoven op de Hurk toch wel vanmiddag ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:16 schreef Nirak het volgende:
jammer... ik dacht dat vandaag de praxis open zou zijn.... niet dus![]()
jawel, gamma enzo is wel open.. maar ik moet praxis huismerk verf hebben.. anders krijg je kleurverschil.. mja, dan maar morgen kopenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat Megacomplex tussen Veldhoven en Eindhoven op de Hurk toch wel vanmiddag ?
Maar dat is toch juist een praxis op dat Megacomplex daar ??quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
jawel, gamma enzo is wel open.. maar ik moet praxis huismerk verf hebben.. anders krijg je kleurverschil.. mja, dan maar morgen kopen
Schei uit, echt waar?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik gaat een paar dagen optreden in Shanghai
Ja onze muzikant heeft al internationale optredensquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Schei uit, echt waar?![]()
-de kerstbezoeken zitten er weer op-
De gamma heeft toch die kerstdag kortingen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:16 schreef Nirak het volgende:
jammer... ik dacht dat vandaag de praxis open zou zijn.... niet dus![]()
Wat stoer zeg!quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja onze muzikant heeft al internationale optredens![]()
ja... maar de praxis vestigingen waren volgens hun website in heel NL gesloten... en we hebben praxis huismerk nodig, want halverwege met een ander merk gaan schilderen op kozijnen is niet zo'n succesquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De gamma heeft toch die kerstdag kortingen?
Hij heeft uw kerstkaarten voor zichzelf gehouden ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef sararaats het volgende:
hier was alles dicht op 24 en 25 december
gelukkig was de shoarmabar vandaag wel open anders zat ik zonder friet
het enige dat ik nu nog moet doen is een val opzetten voor de postbode
ik ben pislink
Ja die is wel met stille trom vanochtend vertrokkenquote:Op woensdag 27 december 2006 00:16 schreef Sitethief het volgende:
En ik mis Erik.....om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 27 december 2006 04:59 schreef Sitethief het volgende:
ik bouw: http://www.sitethief.nl/top2000.htm
wtf?quote:Radio 2 TOP 2000 - TOP 100 videos
Ik verveelde me,quote:
ik bene r toch bijquote:Op woensdag 27 december 2006 05:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zohé, helemaal alleen gedaan? Knappe jongen hoor.
In je eentje zuipen is totally n00b!
Waarom geloof ik jou niet?quote:
Als jij dood bent,quote:Op woensdag 27 december 2006 05:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende lesbeaumeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |